21 Ιαν 2016

Το Πατριαρχείο ξαναχτυπά. Θέλει οπωσδήποτε Παπικό ναό στην Πάτμο. Συνεδριάζει το ηγουμενοσυμβούλιο. – Δρομολογούνται εξελίξεις


AGIA-EIRHNH2

Το Πατριαρχείο ξαναχτυπά. Θέλει οπωσδήποτε καθολική εκκλησία στην Πάτμο. Συνεδριάζει το ηγουμενοσυμβούλιο. – Δρομολογούνται εξελίξεις
Ρεπορτάζ του Νίκου Μελιανού στην patmostimes.gr
ΜΩΡΑΙΝΕΙ ΚΥΡΙΟΣ ΟΥΣ (ΟΝ) ΒΟΥΛΕΤΑΙ ΑΠΟΛΕΣΑΙ*
Όταν προ εβδομάδας δημοσιεύτηκε στα Πατμιακά Χρονικά άρθρο μας για το παρασκήνιο που εξακολουθεί να υπάρχει στη παραχώρηση ορθόδοξου ναού στους Kαθολικούς , θεωρήθηκε υπερβολικό, επικράτησε ησυχία, αλλά « πριν αλέκτωρ φωνήσαι» επιβεβαιωθήκαμε πλήρως με την εξέλιξη της υπόθεσης.
Έγκυρη πηγή μας, μας ανέφερε ότι τιτλούχος του Παταριαρχείου επιβεβαίωσε τα δημοσιεύματα μας , δηλώνοντας ότι «Τα πάντα έχουν τελειώσει. Έχουν ετοιμαστεί όλα και έχουν υπογραφεί από τον Πατριάρχη για την παραχώρηση της εκκλησίας στους καθολικούς. Η καθυστέρηση και η ηρεμία ήταν σκόπιμη για αποπροσανατολισμό και για να πιάσουν στον ύπνο τους διαφωνούντες.

Το Πατριαρχείο δεν πτοείται από τέτοιου είδους αντιδράσεις τοπικού χαρακτήρα. Έχει δεσμευτεί ο Πατριάρχης στα πλαίσια του διαλόγου των δύο εκκλησιών και δεν μπορεί να κάνει πίσω».
Κανείς φυσικά δεν είναι αντίθετος με τον διάλογο και την προσέγγιση των δυο εκκλησιών. Όχι όμως μονομερείς παραχωρήσεις. Και καλά όλα αυτά. Που κολλάει όμως η παραχώρηση ορθόδοξης εκκλησίας;
Ο Πατριάρχης μπορεί να δεσμευτεί όταν βγάζει από την τσέπη του και όχι από τις τσέπες των άλλων και δεν είναι ο μόνος που δεν κάνει πίσω γιατί ο κόσμος εδώ που είναι αγανακτισμένος κι αυτός δεν κάνει πίσω. Φυσικά θα πρέπει να γνωρίζει τα αποτελέσματα αυτών των επιλογών, αφού όπως λέει ο Μάο Τσε Τούνγκ «όταν τσακώνονται οι ελέφαντες την πληρώνει το χορτάρι». Φυσικά πάντα περνάει από το μυαλό μας η επιθυμία του Πατριάρχη για την ανάπτυξη του θρησκευτικού τουρισμού. Λυπούμαστε που δεν την υιοθετούμε όπως την θέλει εκείνος, ΑΝΑΠΤΥΞΗ με παραχωρήσεις, γιατί εμείς θέλουμε Πατριάρχη να προάγει την πίστη μας και να την προστατεύει και όχι ιδιοκτήτη πρακτορείου γενικού τουρισμού με τους καθολικούς με σκοπό την αποκόμιση κέρδους. Και όσο πιο πολλά εισπράξει το μοναστήρι τόσο πιο πολλά θα πάρει το πατριαρχείο. Τόσο απλά!!!
Γιατί τα είπαμε αυτά; Επειδή το θέμα επανέρχεται στο ηγουμενοσυμβούλιο. Φυσικά όχι με την πρωτοβουλία του ηγουμένου αλλά κατόπιν πιέσεων ΑΝΩΘΕΝ και ο οποίος ηγούμενος όπως αντιλαμβανόμαστε λόγω υπακοής δεν μπορεί να κάνει αλλιώς.
Ή μάλλον μπορεί, λαμβάνοντας την απόφαση της οριστικής ρήξης καταγγέλλοντας αυτού του είδους τις μεθοδεύσεις και κερδίζοντας την περισσότερη αγάπη του ντόπιου ποιμνίου του.
Η θέση του πατριαρχείου ότι δίνουν ναούς παντού γιατί όχι και στη Πάτμο δε ευσταθεί για τον απλούστατο λόγο, ό τι η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ είναι μία και μοναδική, και είναι στην Πάτμο και το γνωρίζουν όλοι. Η δε λογική να πηγαίνει ο ηγούμενος να ανοίγει την εκκλησία της Αγίας Ειρήνης όταν και όποτε λειτουργούν οι καθολικοί δίκην πορτιέρη, αποτελεί μείζονα εξευτελισμό για την Πάτμο, την Μονή, τον ηγούμενο, την Αδελφότητα και την Ορθοδοξία. Αλλά αφού κόπτεται το πατριαρχείο, ας παραχωρήσει στους καθολικούς, το εν αχρηστία διατελών ξενοδοχείο στον Χοχλακά το οποίον ανήκει στη Μονή που το αγόρασε με τη πιθανή έγκριση του πατριαρχείου και να μην πιέζει τον ηγούμενο. Άραγε τι επιδιώκει με το «πρεσάρισμα» και το συνεχές «μαρκάρισμα» στον ηγούμενο; Να του προσθέσει και άλλα προβλήματα υγείας στα πολλά που ήδη έχει, ώστε να είναι ευκολότερη η άλωση της Μονής από «ΦΥΤΕΥΤΗ» αδελφότητα, εντολοδόχος του πατριαρχείου και ξένη για την Πάτμο; Γιατί άραγε διηθίζεται (φιλτράρεται) το κουνούπι και καταπίνεται ολόκληρη η καμήλα; Τόσο δυσκολοχώνευτο τους κάθεται το κουνούπι; Ας πάρουν αναψυκτικά ή χωνευτική σόδα. Το κουνούπι λέει όχι. Το κουνούπι κάθε μέρα γιγαντώνεται μετά την πίεση που ασκείται και από εδώ και εμπρός την ευθύνη κάποιων άλογων πράξεων θα την έχουν αυτοί που με ευθύνη τους την προκάλεσαν. Ο λαός επαγρυπνεί και θα παρέμβει δυναμικά. Άλλωστε είναι γνωστό το ρητό: Πάσσαλος πασσάλω εκρούεται που λέει και Απόστολος Παύλος ( ο πάσσαλος με τον πάσσαλο χτυπιέται) ή (το κακό αντιμετωπίζεται μόνο με κακό).
Μάλλον άνοιξε ο ασκός του Αιόλου η μάλλον για να ακριβολογούμε η κερκόπορτα της προδοσίας. Τι γίνεται μετά; Είναι γνωστή η μοίρα των προδοτών!!!
*μωραίνει Κύριος ον βούλεται απολέσαι: Η αρχαία ελληνική αντίληψη για την ἄτη αποτυπώνεται στους στίχους του Σοφοκλή (Αντιγόνη στιχ. 620-623) τὸ κακὸν δοκεῖν ποτ᾽ ἐσθλὸν τῷδ᾽ ἔμμεν' ὅτῳ φρένας θεὸς ἄγει πρὸς ἄταν (το κακό φαίνεται για καλό σε αυτόν του oποίου το μυαλό ο θεός οδηγεί προς την άτη - δηλ. σε όποιον του σκοτίζει το μυαλό για να τον οδηγήσει στη συμφορά). Στην λατινική, η αντίληψη αυτή αποτυπώνεται στη φράση Stultum facit fortuna, quem vult perdere (= μωραίνει η τύχη ον βούλεται απολέσαι) και αργότερα καταγράφεται σε ανώνυμο ρητό ως Quem Iuppiter vult perdere, dementat prius (= μωραίνει ο Δίας ...). Με τη διάδοση του χριστιανισμού αντικαταστάθηκε ο Δίας από τον όρο Deus (Θεός, Κύριος) και έτσι εξακολουθεί να λέγεται μέχρι σήμερα.
- μωραίνει ο Θεός αυτόν που θέλει να καταστρέψει
- Η φράση αυτή λέγεται σε περιπτώσεις επισήμανσης μια ανοησίας ή μιας καταστροφικής απόφασης.

Νίκος Μελιανός

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Το οικουμενικο Πατριαρχειο προσπαθει μεσω της παναιρεσεως του οικουμενισμού να φτασει στο Θεο χτιζει έναν καινουριο πυγο του Βαβελ,οπως εκεινους για την υπεροψια τους τους τιμωρησε ο Θεος συγχέοντας τη γλωσα τους και ο καθενας λαλουσε άλλη γλωσα και ηταν αδυνατον να συνενοηθουν μεταξυ τους και μ αυτό τον τροπο σταματησαν το εργο τους και γελοιοποιηθηκαν ,ετσι και οι οικουμενισται ενώ δεν εχουν το ιδιο δογμα και τον ιδιο Θεο με τους ετεροδοξους και τους αλλόδοξους θελουν να ενωθουν μεταξυ τους να εναι ολοι εν.Εφ οσον υπαρχει ασυνενοησια στην πιστι και στο δογμα δεν προκειται με έναν τετοιο πυργο του Βαβελ να φτασουν ποτε στο Θεο και ο δικο στους πυργος θα σταματηση και θα καταστραφει διοτι δεν είναι συμφωνος με την απαξ παραδωθησα πιστι των Αγιων Αποστολων και των Αγιων Πατερων ,κηρυτουν ξενα προς το Ευαγγελιο λεγοντας πως υπαχει και στις άλλες θρησκείες σωτηρια.

Ανώνυμος είπε...

"Κανείς φυσικά δεν είναι αντίθετος με τον διάλογο και την προσέγγιση των δυο εκκλησιών"

Μα είναι ο Παπισμός Εκκλησία;
Σε διάλογο "εκκλησιών" της Ορθοδοξίας με την αίρεση, που θα σταθεί ορθόδοξη ομολογία;
Δεχόμαστε ότι αποτελούν Εκκλησία και μετά πηγαίνουμε σε διάλογο για να τους νουθετήσουμε ότι δεν είναι; Ποιο είναι το πλαίσιο του διαλόγου και που αποσκοπεί; Ενδιαφέρθηκαν οι αιρετικοί να μάθουν για την Ορθοδοξία ή εκείνο που τους απασχολεί είναι η ενότητα σε οτιδήποτε συμφωνούμε και η απόκρυψη σε οτιδήποτε διαφωνούμε; Μπορεί ποτέ ο διάλογος αυτός να κληθεί διάλογος αγάπης ή αληθείας όταν αυτό που αποκρύπτεται επιμελώς είναι η ίδια η Αλήθεια; Ο Πάπας δεν έχει δηλώσει ότι η Ορθοδοξία υστερεί στο ότι δεν αναγνωρίζει το Πρωτείο που πρεσβεύει ότι έχει; Επομένως, τι διάλογο να πάμε να κάνουμε; Για να μας πει με ποιο τρόπο μπορούν και ο κάθε Επίσκοπος να αποκτήσει ένα αντίστοιχο Πρωτείο;

Ανώνυμος είπε...

Δεν ξερουμε εαν ιεροκανονικως ισχυει ,Ορθοδοξος ναος να μετασχηματισθη σε παπικο,κοινο οικο,οπως θεωρει ο αγιος Θεοδωρος ο Στουδιτης''ου ναος Θεου αγιος,ο υφ'αιρετικων βεβηλουμενος,αλλ'οικος κοινος ,δι' οπερ ουδ'η τελουμενη εν αυτω θυσια Θεω ευπροσδεκτος εστι''.
Για ποιο λογο να παραχωρηθη ορθοδοξος Ναος σε παπικο;Αλλα εφοσον εχουμε αποδεχτει τα ανυπαρκτα μυστηρια τους και θεωρουμε αυτους ως αδελφη εκκλησια,νομιζω καμια σταση αδιαφορη,χλιαρη η αμειλικτη θα μπορεσει να βαλει φρενο στις παραβασεις των νομων της Εκκλησιας ,εναντι των σοφισματων των ψυχοφθορων τουτων αιρετικων.Και αν ο αγιος Συμεων θεωρουσε πως ''ο παπισμος προεκαλεσεν εις την Εκκλησιαν μεγαλυτεραν ζημιαν απο οσην προεκαλεσαν ολες αι αιρεσεις ομου μαζι και τα σχισματα'',οι λαικοι παραμενουν πιστοι στην Ορθοδοξια μη δεχομενοι την απονενοημενη κατα της αληθειας πλανη.

Oι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

Η φωτογραφία μου
Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: aktinesblogspot@gmail.com