26 Δεκ 2009

Ρωμαιοκαθολικό Χριστουγεννιάτικο μήνυμα με ύμνο στον Καζαντζάκη


(Στη φωτογραφία ο Παπικός Αρχιεπίσκοπος Κέρκυρας κ. Ιωάννης Σπιτέρης με το Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Νεαπόλεως και Σταυρουπόλεως κ. Βαρνάβα σε παλαιότερη συνάντησή τους)

Στο Χριστουγεννιάτικο μήνυμα -Δεκέμβριος 2009 του Ρωμαιοκαθολικού Αρχιεπισκόπου Κερκύρας κ.Ιωάννη ανάμεσα στα άλλα διαβάζουμε:
«Ο Λόγος, για να με αγγίξει, πρέπει να γίνει ζεστή σάρκα. Τότε μονάχα καταλαβαίνω, όταν μπορώ να μυριστώ, να δω και ν’ αγγίξω»… «Θυμάμαι [μικρό παιδί], κάθουμαν συχνά στο κατώφλι του σπιτιού μας, έλαμπε ο ήλιος, καίγονταν ο αγέρας… κι εγώ σφαλνούσα τα μάτια ευτυχισμένος, άπλωνα τις φούχτες και περίμενα· κι έρχονταν ο Θεός, όσο ήμουν παιδί ποτέ δε με γέλασε, παιδί κι αυτός σαν και μένα, και μου ’βαζε στα χέρια τα παιχνιδάκια του: τον ήλιο, το φεγγάρι, τον άνεμο, "Χάρισμά σου, μού’ λεγε, χάρισμά σου, παίξε μαζί τους· εγώ έχω κι άλλα"»
(Ν. Καζαντζάκης, Αναφορά στον Γκρέκο).

Σκέψεις ενός μεγάλου οραματιστή που, πέρα από την ποιητική του έμπνευση, μας στέλνει ένα χριστουγεννιάτικο μήνυμα. Ο Θεός έρχεται με σάρκα και οστά να μας συναντήσει στο πρόσωπο ενός μωρού, στην αδυναμία ενός νεογέννητου, ενός ανθρώπου περιφρονημένου από τους μεγάλους αυτού του κόσμου……………..
O Αρχιεπισκόπος των Ρωμαιοκαθολικών Κερκύρας, Ζακύνθου - Κεφαλληνίας κ. Ιωάννης Σπιτέρης είναι και καθηγητής του Ποντιφικού Ινστιτούτου Ανατολικών Σπουδών της Ρώμης όπου σπούδασαν και σπουδάζουν αρκετοί ορθόδοξοι..
ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ
-
Σπουδάζοντας την Ορθοδοξία σε Παπικά Πανεπιστήμια
-ΠΟΣΟ ΕΝΟΧΛΕΙ Ο ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ;

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ ΚΑΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΝΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΠΑΠΙΚΟΥΣ.

Ανώνυμος είπε...

Mεγάλη μάρκα ο Σπιτιέρης.
Τον γνωρίσαμε στην ημερίδα της Θεσσαλονίκης.
Βέρος παπικός, φανατικό ....τσομπανόσκηλο του πάπα.

Oι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

Η φωτογραφία μου
Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: aktinesblogspot@gmail.com