Όπως διαβάζουμε στο πρακτορείο «Ρομφαία»,στα πλαίσια της επίσκεψής του στο Βατικανό, ο Αρχιεπίσκοπος Αλβανίας κ. Αναστάσιος και η Συνοδεία του, επισκέφθηκαν, το απόγευμα της Παρασκευής 4 Δεκεμβρίου, το Ποντιφικό Ινστιτούτο Ανατολικών Σπουδών, όπου έγιναν δεκτοί στην Αίθουσα Τελετών.
Δεξίωση παρατέθηκε εκ μέρους του Ινστιτούτου προς τιμήν του Μακαριότατου και των μελών της συνοδείας του, κατά τη διάρκεια της οποίας ο κ. Αναστάσιος είχε την ευκαιρία να συναντήσει τους εκεί φοιτούντες Ορθόδοξους υποτρόφους του Ποντιφικού Συμβουλίου για την ενότητα των Χριστιανών και να συνομιλήσει μαζί τους.
Οι Έλληνες μεταπτυχιακοί φοιτητές έχουν την ευκαιρία να σπουδάσουν στις 2 Σχολές του Ινστιτούτου: α) Ανατολικών Εκκλησιαστικών Επιστημών (θεολογία, λειτουργική, ιστορία) και β) Ανατολικού Κανονικού Δικαίου.
Πολλοί Ορθόδοξοι κληρικοί και σημερινοί Ιεράρχες έχουν σπουδάσει εδώ, ανάμεσα στους οποίους ο επιφανέστερος είναι αναμφισβήτητα η Α.Θ.Π. ο Οικουμενικός Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος.
Ὑπέρ βωμῶν καί ἑστιῶν: «Ἡ προσδοκία τῶν Ἐθνῶν»
-
Τίτλος Ἐκπομπῆς: *«Ἡ προσδοκία τῶν Ἐθνῶν»* ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΣ: Χαράλαμπος
Ἂνδραλης ΚΑΛΕΣΜΕΝΟΣ: Λάμπρος Σκόντζος, Θεολόγος-Καθηγητής
Πριν από 2 ώρες
11 σχόλια:
Φαντάζομαι τι επίσκοποι ανατολικών σπουδών θα προκύψουν... .
Ανατολικές σπουδές στη Δύση...Τουτέστιν... γενίτσαροι...
Κυριοι όταν δεν ξερετε και δεν γνωριζετε κατι τοτε καλλιτερα να μην μιλατε καθολου.
Σας πληροφορω ότι ορισμενα βιβλια που διδασκονται στις Ορθοδοξες Ανωτατες Ακαδημιες εχουν γραφτει από Καθηγητες του Ποντιφικικου Ινστιτουτου της Ρωμης.
Εγω προσωπικα διδαχθηκα το μαθημα της Τελετουργικης από το βιβλιο «Το βυζαντινο Τυπικο,Δυο κειμενα ιστορικης Προσεγγισης από τους Robert F.Taft και ΜIGUEL ARRANZ,S.J.».
Σας πληροφορω ότι τιποτα μεμπτο δεν ειδα μεσα στο βιβλιο(τουλαχιστον στην υλη που ειχαμε) απεναντιας τα πραγματα εκτιθενται ως εχουν.
Σταματηστε λοιπον να μεμφεστε μια σχολη που ποτε δεν πηγατε και να κρινετε την εκπαιδευση σας ειδημονες που φυσικα δεν εισθε…
Υ.Γ.Η τοποθετηση μου αφορα μονον τις σπουδες στα δυτικα πανεπιστημια και η καυστικη επικριση μου προς εσας δεν αναφερεται σε όλα τα αρθρα σας.
Τυχικός:"Σταματηστε λοιπον να μεμφεστε μια σχολη, που ποτε δεν πηγατε, και να κρινετε την εκπαιδευση, σαν ειδημονες, που φυσικα δεν εισθε…" (σημ. έγινε διόρθωση, παρέμεινε η α-τονία)
ΚΧ: Κρίνουμε διότι γνωρίζουμε και "ειδήμονες" μας έκανε ο χρόνος και η θήτευση στο Πανεπιστήμιο της Εκκλησίας. Της δική μας βέβαια. Τα μεν βιβλία τα διαβάζετε σεις, αλλά κάποιους δασκάλους, με γνωστές προδιαγραφές και πίστη, έχετε από πάνω απ΄ το κεφάλι σας. Και όταν αναχωρείτε, φέρνοντάς μας εδώ τα φώτα, θα έχετε κατασταλάξει: "Τίποτα μεμπτό δεν είδα μέσα στα βιβλία". Αλλά μέσα στις αποσσκευές σας, θα έχετε κλείσει και την αγαπητικότητα (συγγνώμη για την αγραμματοσύνη) των δασκάλων σας. Το τραπέζι των διαλόγων έχει στρωθεί. Σας περιμένει.
Τυχικός:"Σταματηστε λοιπον να μεμφεστε μια σχολη, που ποτε δεν πηγατε, και να κρινετε την εκπαιδευση, σαν ειδημονες, που φυσικα δεν εισθε…" (σημ. έγινε διόρθωση, παρέμεινε η α-τονία)
Και θα παραμεινει.
ΚΧ: Κρίνουμε διότι γνωρίζουμε και "ειδήμονες" μας έκανε ο χρόνος και η θήτευση στο Πανεπιστήμιο της Εκκλησίας. Της δική μας βέβαια.
Και της δικης μου βεβαιως!Εγω δεν σας εβγαλα από την Εκκλησια όπως ηδη κανατε εσεις σέμενα αλλα δεν θεωρω ότι είναι και κτημα σας…εκτος αν οποιος εχει αντιθετη γνωμη βγαινει αυτοματως εκτος Εκκλησιας.
ΚΧ:Τα μεν βιβλία τα διαβάζετε σεις, αλλά κάποιους δασκάλους, με γνωστές προδιαγραφές και πίστη, έχετε από πάνω απ΄ το κεφάλι σας.
Ναι πολύ σωστα το ειπες «αλλά κάποιους δασκάλους, με γνωστές προδιαγραφές και πίστη» αλλα δεν θα σου βγει ως προς το νοημα που θελεις να δωσεις.Δες λοιπον στο Internet κατι τετοιους δασκαλους που ειχα όπως οι π.Νικολαος Λουδοβικος επι παραδειγματι και μετα να μιλας για πλυσεις εγκεφαλου και ανοητες αγαπες.
ΚΧ: Και όταν αναχωρείτε, φέρνοντάς μας εδώ τα φώτα, θα έχετε κατασταλάξει: "Τίποτα μεμπτό δεν είδα μέσα στα βιβλία".
Η κριτικη σας είναι εκτος τοπου και χρονου μιας κι εγω τοποθετηθηκα ως προς τα βιβλια και μονον.Βεβαια οποιος θελει να αλλαξει και να γινει Ουκουμενιστης μπορει να το κανει ακομη κι αν διαβαζει βιβλια ορθοδοξων.Πιστευω σ'aυτο δεν θα φερετε αντιρρηση!
Επιπροσθετως ΦΩΤΑ και φωτοδοτες δεν χρειαζεται η Ορθοδοξη Εκκλησια διοτι είναι Φως από μονη της αλλα ουτε και Υπερμαχους σαν κι εσας που να τοποθετουνται σε πραγματα (Εκπαιδευση) που οι ιδιοι δεν γνωριζουν.
ΚΧ:Αλλά μέσα στις αποσσκευές σας, θα έχετε κλείσει και την αγαπητικότητα (συγγνώμη για την αγραμματοσύνη) των δασκάλων σας. Το τραπέζι των διαλόγων έχει στρωθεί. Σας περιμένει.
Αυτή είναι αποκλειστικα δικη σας γνωμη μιας και εχω μαθει καλλιτερα από σας τι σημαινει Ορθοδοξη Εκκλησιολογια αλλα και ποια είναι τα δογματικα ορια μεταξυ Ανατολης και Δυσης.
Κανενα τραπεζι λοιπον δεν εχει στρωθει χωρις τον ξενοδοχο.
Ξαναλεω λοιπον ότι «η βλαβη» που κατ’εσας παθαινουν οι σπουδασαντες στα Δυτικα Πανεπιστημια δεν εχει καμια σχεση με αυτά που διδασκονται.
[ΚΧ: Κρίνουμε διότι γνωρίζουμε και "ειδήμονες" μας έκανε ο χρόνος και η θήτευση στο Πανεπιστήμιο της Εκκλησίας.Της δική μας βέβαια.
Τυχικός: Και της δικης μου βεβαιως!Εγω δεν σας εβγαλα από την Εκκλησια όπως ηδη κανατε εσεις σέμενα αλλα δεν θεωρω ότι είναι και κτημα σας…εκτος αν οποιος εχει αντιθετη γνωμη βγαινει αυτοματως εκτος Εκκλησιας.]
Κυπριανός Χ: Ποιός έβγαλε ποιόν, μου λες σε παρακαλώ; Δεν είναι οι Νεοορθόδοξοι του 1924, που πέταξαν έξω από τις εκκλησιές τους Ορθοδόξους; Ποιός έκανε την αρχή και είπε ότι σχισματικοί είναι οι Ορθόδοξοι και κανονικά ορθόδοξοι, φύλακες υποτίθεται των Παραδόσεων, οι Νεοορθόδοξοι; Τι περίμενες να κάνουν και οι άλλοι; Τους είπαν ότι δεν έχουν έγκυρα Μυστήρια. Την εγκυρότητά τους τη βλέπουμε τώρα. Ο νεοχειροτονιθείς ιερεύς Μπέης πάει και ανάβει κερεάκια σε Βουδιστικούς ναούς, προσεύχεται "ίνα ώσιν εν" και μεταλαμβάνει από παπικούς κλπ. Έπειτα, τώρα,διανύει 900χλμ για να πάει να λειτουργήσει "στο εκκλησάκι του" - με δάκρυα στα μάτια κάθε φορά - ω! Θεέ μου συγκίνηση, χαρτομαντηλάκι παρακαλώ.
[ΚΧ:Τα μεν βιβλία τα διαβάζετε σεις, αλλά κάποιους δασκάλους, με γνωστές προδιαγραφές και πίστη, έχετε από πάνω απ΄ το κεφάλι σας.
Τυχικός: Ναι πολύ σωστα το ειπες «αλλά κάποιους δασκάλους, με γνωστές προδιαγραφές και πίστη» αλλα δεν θα σου βγει ως προς το νοημα που θελεις να δωσεις.Δες λοιπον στο Internet κατι τετοιους δασκαλους που ειχα όπως οι π.Νικολαος Λουδοβικος επι παραδειγματι και μετα να μιλας για πλυσεις εγκεφαλου και ανοητες αγαπες.]
Κυπριανός Χ: Βγαίνει από μόνο του και δεν χρειάζεται να το τραβήξω. Δάσκαλοι σαν τον Λουδοβίκο, τον Βασιλειάδη Π και τον Γιανναρά, σας έχουν κάνει ανεπαισθήτως, για να χρησιμοποιήσω συμπαθή έκφραση της κουλτούρας, οικουμενιστές. Η αγάπη πάνω από όλα και άθλημα της αγάπης η ελευθερία. Ναι, σε όλα, και τούμπα με το κεφάλι όλοι κάτω. Για να αναποδογυρίσουμε κι αυτόν ακόμη τον Εσταυρωμένο. Έτσι θέλει η παπική βλασφημία, αφού κατά τα "απόκρυφα" ο απ. Πέτρος ζήτησε να σταυρωθεί ανάποδα. Άντε, γιατί μου φαίνεται, ώρα είναι να πω κι εγώ καμιά βλαστήμια.
Συνεχίζεται
Συνέχεια προηγουμένου:
Τυχικός: Επιπροσθετως ΦΩΤΑ και φωτοδοτες δεν χρειαζεται η Ορθοδοξη Εκκλησια διοτι είναι Φως από μονη της αλλα ουτε και Υπερμαχους σαν κι εσας που να τοποθετουνται σε πραγματα (Εκπαιδευση) που οι ιδιοι δεν γνωριζουν.
Κυπριανός Χ: Μας έκλεισαν πόρτες και "παντζούρια" σε σπίτια τσιμεντένια που μας έβαλαν. Για να μη βλέπουμε φώς. Μας άναψαν τον ηλεκτρικό λαμπτήρα και μας είπαν: Αυτό είναι το πραγματικόν Φως! Αν δεν καθόσαστε καλά, κλείνουμε το διακόπτη και μετά χαιρετίσματα. Αυτού του είδους είναι τα σημερινά Θρησκευτικά της Εκπαίδευσης. Πρέπει να μας έχουν αναμένο το ηλεκτρικό για να μπορούμε να διαβάζουμε και γράμματα να μαθαίνουμε. Υπέρμαχοι (!!!) σαν εμένα υπάρχουν πολλοί αλλά βλάφτουν, γι΄ αυτό μας έδωσαν και το ιντερνέτ. Τα "μπάζα" δηλαδή.
Τυχικός: Αυτή (:ΚΧ, μέσα στις αποσσκευές σας, θα έχετε κλείσει και την αγαπητικότητα των δασκάλων σας) είναι αποκλειστικα δικη σας γνωμη μιας και εχω μαθει καλλιτερα από σας τι σημαινει Ορθοδοξη Εκκλησιολογια
Κυπριανός Χ: Κρίμα. Και πάλι κρίμα. Ορθόδοξη ναι, αλλά εκκλησιολογία όχι. Τι θα πει εκκλησιολογία; Όλα αυτά τα παρέμβλητα, με "-λογία" κατάληξη, μας βάζουν κι εμάς μέσα στον κάδο με τις πολλές "εκκλησίες" - άντε, ηπιότερα γλάστρες για να γεμίζουμε τον "μπαξέ" που έφτιαξε ο παπισμός. Φτιάχτηκαν κι άλλες "εκκλησίες" και η κάθε μια απέκτησε και τη δική της εκκλησιολογία. Η Εκκλησία έχει Λόγο, όπως Λόγο έχει και ο τριαδικός Θεός. Αν λοιπόν σείς αυτό το Λόγο τον γνωρίζατε, θα έπρεπε μάλλον να αναφερθείτε σε "Ορθόδοξο εκκλησιαστικό Λόγο" και όχι σε Ορθόδοξη εκκλησιολογία, δηλαδή ορθοδοξολογία και ίσον αοριστολογία. Αλλά αφού τα Λόγια του Θεού τα κάναμε θεολογία, και κάθε "εκκλησία" έχει τις δικές της απόψεις ως προς αυτά, δεν θα κάναμε και την Εκκλησία "εκκλησιολογία" (sic); Ήταν ποτέ δυνατόν;
Στό "δια ταύτα", να σας ευχηθώ, επειδή φαινόσαστε νέος από τη γραφή σας, καλήν σταδιοδρομία αλλά και καλήν απολογία, όπως είναι αυτή που φτιάχνω κι εγώ. Κανείς δεν ξέρει, "τι τέξεται η επιούσα".
[ΚΧ: Κρίνουμε διότι γνωρίζουμε και "ειδήμονες" μας έκανε ο χρόνος και η θήτευση στο Πανεπιστήμιο της Εκκλησίας.Της δική μας βέβαια.
Τυχικός: Και της δικης μου βεβαιως!Εγω δεν σας εβγαλα από την Εκκλησια όπως ηδη κανατε εσεις σέμενα αλλα δεν θεωρω ότι είναι και κτημα σας…εκτος αν οποιος εχει αντιθετη γνωμη βγαινει αυτοματως εκτος Εκκλησιας.]
Κυπριανός Χ: Ποιός έβγαλε ποιόν, μου λες σε παρακαλώ; Δεν είναι οι Νεοορθόδοξοι του 1924, που πέταξαν έξω από τις εκκλησιές τους Ορθοδόξους; Ποιός έκανε την αρχή και είπε ότι σχισματικοί είναι οι Ορθόδοξοι και κανονικά ορθόδοξοι, φύλακες υποτίθεται των Παραδόσεων, οι Νεοορθόδοξοι; Τι περίμενες να κάνουν και οι άλλοι; Τους είπαν ότι δεν έχουν έγκυρα Μυστήρια. Την εγκυρότητά τους τη βλέπουμε τώρα. Ο νεοχειροτονιθείς ιερεύς Μπέης πάει και ανάβει κερεάκια σε Βουδιστικούς ναούς, προσεύχεται "ίνα ώσιν εν" και μεταλαμβάνει από παπικούς κλπ. Έπειτα, τώρα,διανύει 900χλμ για να πάει να λειτουργήσει "στο εκκλησάκι του" - με δάκρυα στα μάτια κάθε φορά - ω! Θεέ μου συγκίνηση, χαρτομαντηλάκι παρακαλώ.
Τυχικός:Οι εγκυροτητα των Μυστηριων δεν εχει καμια σχεση με το ποιον αυτου που τα τελει.
Τα υπολοιπα που λες περι Νεου και Παλαιου Ημερολογιου είναι ένα μεγαλο θεμα το οποιο δεν μπορει να συζητηθη εδώ στο blog.
Αλλωστε άλλο ειπα εγω στην αρχη και αλλα μου λες εσυ τωρα[…]
[ΚΧ:Τα μεν βιβλία τα διαβάζετε σεις, αλλά κάποιους δασκάλους, με γνωστές προδιαγραφές και πίστη, έχετε από πάνω απ΄ το κεφάλι σας.
Τυχικός: Ναι πολύ σωστα το ειπες «αλλά κάποιους δασκάλους, με γνωστές προδιαγραφές και πίστη» αλλα δεν θα σου βγει ως προς το νοημα που θελεις να δωσεις.Δες λοιπον στο Internet κατι τετοιους δασκαλους που ειχα όπως οι π.Νικολαος Λουδοβικος επι παραδειγματι και μετα να μιλας για πλυσεις εγκεφαλου και ανοητες αγαπες.]
Κυπριανός Χ: Βγαίνει από μόνο του και δεν χρειάζεται να το τραβήξω. Δάσκαλοι σαν τον Λουδοβίκο, τον Βασιλειάδη Π και τον Γιανναρά, σας έχουν κάνει ανεπαισθήτως, για να χρησιμοποιήσω συμπαθή έκφραση της κουλτούρας, οικουμενιστές.
Τυχικός:Τωρα τι να σου πω σεβομαι και την ηλικια σου μιας και εισαι σιγουρα πανω από 37 που ειμαι εγω.
Πως εβγαλες το συμπερασμα ότι ειμαι Οικουμενιστης από τα γραφομενα μου σε παρακαλω να μου το δειξεις όχι για κανεναν άλλο λογο αλλα για να προσεχω άλλη φορα τι γραφω […].
Ειλικρινα χαρη θα μου κανεις.
Ειδικα για τον Λουδοβικο είναι εντελως ατοπο αυτό που λες και φυσικα δεν θα καθησω να στο εξηγησω.
ΚΧ:Η αγάπη πάνω από όλα και άθλημα της αγάπης η ελευθερία. Ναι, σε όλα, και τούμπα με το κεφάλι όλοι κάτω. Για να αναποδογυρίσουμε κι αυτόν ακόμη τον Εσταυρωμένο. Έτσι θέλει η παπική βλασφημία, αφού κατά τα "απόκρυφα" ο απ. Πέτρος ζήτησε να σταυρωθεί ανάποδα. Άντε, γιατί μου φαίνεται, ώρα είναι να πω κι εγώ καμιά βλαστήμια.
Τυχικός:Ποιος σου ειπε ότι εγω ειμαι Οικουμενιστης και φιλοπαπικος αυτό ειλικρινα δεν μπορω να το καταλαβω!
Τυχικός: Αυτή (:ΚΧ, μέσα στις αποσσκευές σας, θα έχετε κλείσει και την αγαπητικότητα των δασκάλων σας) είναι αποκλειστικα δικη σας γνωμη μιας και εχω μαθει καλλιτερα από σας τι σημαινει Ορθοδοξη Εκκλησιολογια
Κυπριανός Χ: Κρίμα. Και πάλι κρίμα. Ορθόδοξη ναι, αλλά εκκλησιολογία όχι. Τι θα πει εκκλησιολογία; Όλα αυτά τα παρέμβλητα, με "-λογία" κατάληξη, μας βάζουν κι εμάς μέσα στον κάδο με τις πολλές "εκκλησίες" - άντε, ηπιότερα γλάστρες για να γεμίζουμε τον "μπαξέ" που έφτιαξε ο παπισμός. Φτιάχτηκαν κι άλλες "εκκλησίες" και η κάθε μια απέκτησε και τη δική της εκκλησιολογία. Η Εκκλησία έχει Λόγο, όπως Λόγο έχει και ο τριαδικός Θεός. Αν λοιπόν σείς αυτό το Λόγο τον γνωρίζατε, θα έπρεπε μάλλον να αναφερθείτε σε "Ορθόδοξο εκκλησιαστικό Λόγο" και όχι σε Ορθόδοξη εκκλησιολογία, δηλαδή ορθοδοξολογία και ίσον αοριστολογία. Αλλά αφού τα Λόγια του Θεού τα κάναμε θεολογία, και κάθε "εκκλησία" έχει τις δικές της απόψεις ως προς αυτά, δεν θα κάναμε και την Εκκλησία "εκκλησιολογία" (sic); Ήταν ποτέ δυνατόν;
Τυχικός:Άλλο ορθοδοξος Εκκλησιαστικος λογος και άλλο Εκκλησιολογια Ορθοδοξη.
Ειναι εννοιες που δεν αντικρουουν μεταξυ του αλλα και διακρινονται από κάθε ειδους Αιρετικη χρηση των ορων.
ΚΧ:Στό "δια ταύτα", να σας ευχηθώ, επειδή φαινόσαστε νέος από τη γραφή σας, καλήν σταδιοδρομία αλλά και καλήν απολογία, όπως είναι αυτή που φτιάχνω κι εγώ. Κανείς δεν ξέρει, "τι τέξεται η επιούσα".
Τυχικός:Να ειστε καλα.
Αγαπητε Φιλε Κ.
Γραφεις:Τυχικέ αφού έχεις άδικο γιατί εκνευρίζεσαι; Έχει δίκαιο ο φίλος μας και σε προκαλεί να μας δώσεις τις πηγές σου
Από ποτε καποιος που κατηγορει καποιον (ο δηθεν Φιλος, αν δεν ειστε ο ιδιος) χωρις στοιχεια εχει δικιο χωρις να τα παραθεσει;
Αν ημασταν εξω και τον πηγαινα στο δικαστηριο και του ελεγαν εκει :δειξε μας που στηριζετε η κατηγορια σου.
Μηπως θα ειχε δικιο εκει;
Γραφεις: Γιατί αρνήσαι;
Δεν αρνουμαι να παραθεσω τις πηγες μου αλλα εθεσα μια προυποθεση νομιζω .
Γραφεις: Εξ' άλλου θα πρέπει να σου ζητήσει συγγνώμη μόνο εφ' όσον αποδειχθεί ότι οι πηγές σου ήταν διαφορετικές…
Όχι.Καταρχην αυτος πρεπει να μου ζητησει συγγνωμη γιατι με κατηγορησε χωρις στοιχεια.
Με ειπε κλεφτη, Ανεντιμο, Αιρετικο.
Αλλος διπλα σε άλλο αρθρο του ιδιου blog –(Σπουδάζοντας την Ορθοδοξία σε Παπικά Πανεπιστήμια) με ειπε Οικουμενιστη και οταν του ειπα «Πως εβγαλες το συμπερασμα ότι ειμαι Οικουμενιστης από τα γραφομενα μου σε παρακαλω να μου το δειξεις όχι για κανεναν άλλο λογο αλλα για να προσεχω άλλη φορα τι γραφω […]. Ειλικρινα χαρη θα μου κανεις.» δεν πηρα καμμια απαντηση.
Σταματηστε λοιπον ολη αυτη την Internet(ικη)λασπολογια –απονομη ασταθων-αστηρικτων κατηγοριων διοτι δεν σας βγαινει.
Γραφεις: Εξ' άλλου θα πρέπει να σου ζητήσει συγγνώμη μόνο εφ' όσον αποδειχθεί ότι οι πηγές σου ήταν διαφορετικές απο αυτές που σε κατηγορεί ότι τις "έκλεψες"
Το άλλο που λες « μόνο εφ' όσον αποδειχθεί ότι οι πηγές σου ήταν διαφορετικές απο αυτές που σε κατηγορεί ότι τις "έκλεψες» είναι ασταθεια του μυαλου σου μιας και περιμενει ο Ανωνυμος(αν δεν εισαι ο ιδιος)από τις πηγες μου να διαπιστωσει «αν εκλεψα» επειδη ο ιδιος δεν μπορει να το διαπιστωσει χωρις αυτές.
Αν δεν μπορει να το διαπιστωσει αντιπαραθετωντας τα σχολια μου με το βιβλιο του Σωτηροπουλου τοτε η δεν το εχει η δεν υπαρχουν τα γραφομενα μου (εκτος από τα χωρια) μεσα στο βιβλιο.
Τοτε λοιπον πως ειπε ότι τις εκλεψα;
Τζογαρει εδώ στο blog;
Γιατι δεν περιμενει την πρωτοχρονια να το κανει και μας ζαλιζει ολους εδώ μεσα;
Γιατι δεν πατε μαζι να τζογαρετε;
Γραφεις:Γιατί θέλεις εκ των προτέρων να σου ζητήσει συγγνώμη;
Κ.
Ειπα παραπανω γιατι θελω να μου ζητησει συγγνωμη.
Τελος παντων ας πει οτι:Κυριε Τυχικε εγω δεν εχω στοιχεια μεχρι στιγμης που να στοιχειοθετουν την κατηγορια μου προς εσας.
Προχωρηστε στο επομενο βημα και παραθεστε τις πηγες σας.
Και εν κατακλειδι είναι {μπιπ} διοτι η αρχικη προταση του «Τυχικέ όλα αυτά που έχεις γράψει περι του Γιαχβέ ως Χριστού είναι κλεμμένα απο τον ορθόδοξο θεολόγο Νικόλαο Σωτηρόπουλο. Να έχεις την τιμιότητα να αναφέρεις και τις πηγές σου.» είναι διατυπωμενη ως συμπερασμα ενώ θα μπορουσε να την κανει ερωτηματικη προσθετοντας έναν ενδοιαστικο συνδεσμο «Μηπως +Τυχικέ όλα αυτά που έχεις γράψει περι του Γιαχβέ ως Χριστού είναι + (παρμενα) απο τον ορθόδοξο θεολόγο Νικόλαο Σωτηρόπουλο. Να έχεις την τιμιότητα να αναφέρεις και τις πηγές σου.» αντικαθιστωντας την λεξη κλεμμενα που χτυπαει με την λεξη παρμενα.
Τι του φταιω εγω αν δεν ξερει να μιλαει;
Εμενα βρηκε να περασει την ωρα του;
Το αρχικό γράμμα Κάππα μετά τελείας στιγμής προ κυρίου ονόματος είναι συντομογραφία του κύριος ή κυρία. Εδώ, μετά την τελεία δεν έπεται κύριο όνομα και επομένως δεν με αφορά.
Ως προς την χάρη που μου εζητήθη από τον κ. Τυχικό, σχετικά με το πώς έβγαλα το συμπέρασμα ότι είναι Οικουμενιστής από αυτά που γράφει, του θυμίζω αυτό που κι εγώ έγραψα: Οι δάσκαλοι (Λουδοβίκος κλπ) τον έκαναν ανεπαισθήτως. Αν διαβάσει καλά τον Γιανναρά, θα δεί ότι ο Λουδοβίκος και πολλοί άλλοι, όλοι "πρώτο τραπέζι πίστα", αναμηρυκάζουν τα δικά του ( περί ελευθερίας, έρωτος και λοιπά αισθητικοφιλοσοφικά ) α-νοητά διανοήματα.
Δημοσίευση σχολίου