(Η φωτογραφία είναι από τη συνάντηση του Αρχιεπισκόπου των Ρωμαιοκαθολικών Κερκύρας, Ζακύνθου - Κεφαλληνίας κ. Ιωάννη Σπιτέρη, στην Ιταλία, με τον Οικουμενικό Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίο κατά τον εορτασμό των 90 χρόνων του Ποντιφικού Ινστιτούτου Ανατολικών Σπουδών της Ρώμης του οποίου ο Αρχιεπίσκοπος Ιωάννης Σπιτέρης είναι καθηγητής Θεολογίας).
Ο Αρχιεπίσκοπος των Ρωμαιοκαθολικών στην Κέρκυρα Ιωάννης Σπιτέρης, μιλώντας στο τηλεοπτικό κανάλι CNews- για την λιτανεία της Αγίας Δωρεάς,ανάμεσα στα άλλα δήλωσε:
- «Υπάρχουν κάποιοι που δραματοποιούν τις διαφορές για άλλους λόγους»
- «Υπάρχει κάποιος Κερκυραίος θεολόγος, που δεν ζεί στην Κέρκυρα αλλά επηρεάζει πάρα πολύ τον κόσμο γιατί μιλά από την τηλεόραση, το ραδιόφωνο,εφημερίδες κ.τ.λ. Αυτό μας έχει ενοχλήσει πάρα πολύ και πρέπει να σταματήσει».
===== ==== =====
ΟΠΩΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΟΝ π. ΓΕΩΡΓΙΟ ΜΕΤΑΛΛΗΝΟ.
ΔΕΙΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΕΔΩ
Μπανάνες
-
*Οι δημοπρασίες έργων ‘τέχνης’ και άλλων παραδόξων αντικειμένων μας έχουν
δώσει κατά καιρούς τροφή για σχολιασμό και περίσκεψη σχετικά με το
αισθητικό γο...
Πριν από 13 ώρες
11 σχόλια:
Είναι σίγουρο ότι ο αντι-οικουμενιστικός αγώνας ενοχλεί εκτός από τους οικουμενιστές και τους παπικούς. Ιδιαίτερα μάλιστα οι εν Ελλάδι Ουνίτες "επίσκοποι" και "κληρικοί" παρακολουθούν πολύ στενά τα κείμενα και τις αντιδράσεις των αγωνιστών πιστών. Γι' αυτό πρέπει να μην θεωρούμε τον αγώνα αυτό χωρίς νόημα και αξία. Ο αντιοικουμενιστικός αγώνας κόβει τη φόρα τόσο στους οικουμενιστές όσο και στους παπικούς.
Ι.Τ.
Οπωσδήποτε, κατά τα άλλα, ο κ.Σπιτέρης θα είναι δημοκρατικών φρονημάτων. Φανταζόμαστε ποια δημοκρατία μας ετοιμάζει ο οικουμενισμός. Όλοι θα συντονίζονται στο ίδιο "μήκος κύματος",αν θέλουν να εκπέμψουν (να δημοσιεύσουν). Αλλά μήπως και τώρα το ίδιο δεν γίνεται;
ΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΗ ΜΙΛΑΕΙ Ο π. ΓΕΩΡΓΙΟΣ;
Ν.Β
Ας συνεχίσω με ένα μικρό σχόλιο ακόμη,μετά τα όσα άκουσα.
Μαθήματα αγάπης δεν χρειαζόμαστε από την παπική εκκήσία. Ξέρουμε,και μάλιστα πολύ καλά,να αγαπάμε.Εκείνοι μας έχουν δείξει στο παρελθόν τα δείγματα της αγάπης τους. Άλλα μαθήματα δεν χρειαζόμαστε.
Θα ήθελα πάντως να τον ρωτήσω:Όλα αυτά τα χρόνια και όλους αυτούς τους αιώνες δεν συνυπήρχαμε δεχόμενοι αμοιβαίως τις διαφορές μας; Ποιος ο λόγος τώρα για τους διαλόγους "αγάπης" (λες κι εμείς υστερούμε στη γνώση της) με όλα αυτά τα καμώματα των συλλείτουργων και των συμπροσευχών; Τι μας χρειάζονται όλα αυτά,αν πίσω από αυτά,δεν κρύβεται η πρόθεση για μια άθεσμη και αναληθή "ένωση" των εκκλησιών.Συνυπάρχουμε με τις διαφορές μας σημαίνει ότι σεβόμαστε τις διαφορές μας,όποιες κι αν είναι αυτές,και δεν καθόμαστε να βρούμε τρόπους να τις παρακάμψουμε.Να παρακάμψουμε εμείς τι; Τα θεσπίσματα των Οικουμενικών Συνόδων; Άλλοι οφείλουν αυτό να κάνουν και όχι εμείς,αν πραγματικά τους ενδιαφέρουν αυτά που μας ενώνουν.
Αν λοιπόν ο κ. Σπιτέρης δεν χρησιμοποιεί σαν τέχνασμα το παπικό σύνθημα "οι διαφορές μας χωρίζουν,οι ομοιότητες μας ενώνουν",ας ψάξει να βρεί ποιος διαφέρει από ποιόν, πότε αυτό έγινε, αλλά και γιατί έγινε. Επειδή όμως δεν θα το κάνει,ας μας αφήσει ήσυχους. Θα εξακολουθήσουμε να συνυπάρχουμε με τις διαφορές μας και δεν θα σταματήσουμε να καταγγέλουμε όλα αυτά τα ψεύτικα αγαπολογικά παιγχνίδια του δόγματος που πρεσβεύει.Ως προς ημάς,όταν το δόγμα διακυβεύβεται η διπλωματία δεν έχει θέση.Αυτό να το καταλάβει.
Μου άρεσε πολύ το «μας έχει ενοχλήσει πάρα πολύ και πρέπει να σταματήσει».
Τι έννοεί;
ΓΕΩΡΓΙΟΣ. Ν
Ο αγώνας κατα του οικουμενισμού είναι δύσκολος και με πολλές συνέπειες για τους αγωνιστές. Κουράγιο
ΖΩΗ
&
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Ειδατε το θρασος των παπικων;
Ωστε πίσω απο τις απαγορευσεις εμφανισεων του π. Μεταλληνου και του πατρος Ζηση στα καναλια ειναι οι θρασυτατοι Παπικοι;
Δηλαδη μεσα στην πατριδα μας οι αναισχυντοι οι ανθελληνες παπικοι εχουν τετοια δυναμι;
Πως θα μαθουμε ποιοι εδωσαν τετοιες εντολες;
Ποιοι παραγοντες κρυβονται πισω απο τις επεμβασεις αυτες;
Ο π. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΕΤΑΛΛΗΝΟΣ ΝΑ ΒΓΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΙ ΠΟΙΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ ΤΟΥ ΕΙΠΑΝ ΝΑ ΜΗ ΜΙΛΑΕΙ.
ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ Ν.
Αυτό που ξέρω είναι ότι, το να μην μιλάμε ελεύθερα το έχει επίσης σταματήσει και το ιστολόγιο της Ένωσης Θελόγων Λάρισας,υπό την διαχείριση του "φιλελεύθερου" κ. Ανδρεόπουλου.Ειδικα όταν πρόκειται για κριτική εναντίον των οικουμενιστών καθηγητών του Τμήματος Θεολογίας του ΑΠΘ.
- «Υπάρχει κάποιος Κερκυραίος θεολόγος, που δεν ζεί στην Κέρκυρα αλλά επηρεάζει πάρα πολύ τον κόσμο γιατί μιλά από την τηλεόραση, το ραδιόφωνο,εφημερίδες κ.τ.λ. Αυτό μας έχει ενοχλήσει πάρα πολύ και πρέπει να σταματήσει».
Αμα τους ενοχλει ο π.Θεοδωρος τοτε ας τον αντικρουσουν με θεολογιακα επιχειρηματα.
Τι φοβαται δηλ. ο κυριος Σπιτερης; Καθηγητης δεν ειναι; Ιδου η ροδος ιδου και το πηδημα!.
Ας τον καλεσει να μιλησουν στην τηλεοραση η ας ανταλλαξουν επιστολες δια του τυπου ουτως ωστε ολος ο κοσμος να δει ποιος εχει δικιο!Ο π.Θεοδωρος η ο κ.Σπιτερης;
Ετσι ομως οπως το λεει ο κ.Σπιτερης δειχνει σε ολους οτι αδυνατει να σταθει μπροστα στον π.Θεοδωρο και να αρθρωσει λογο.
Τι θα πει τον ενοχλει που μιλαει;
Αν αποδειξει σε ολους οτι ο π.Θεοδωρος δεν εχει ορθη θεολιγικη τοποθετηση τοτε κανενας δεν θα ακουει τον π.Θεοδωρο και κατα συνεπεια δεν θα ενοχλειται και ο κ.Σπιτερης.
Αν καταλαβα καλα εδω ο κ.Σπιτερης με την διαμαρτυρια του θελει να δωσει ενα εμμεσο μηνυμα στην Συνοδο ουτως ωστε η Συνοδος με την σειρα της να φωναξει τον επισκοπο της Μητροπολεως που ανηκει ο π.Θεοδωρος και να του πει ''απαγορευσε στον π.Θεοδωρο να μιλαει''.
Απο την αλλη ξερουν οτι δεν θα υπακουσει ο π.Θεοδωρος σε ενα τετοιο ενταλμα...
Τελος παντων ας μην πολυλογω...ειναι ολοφανερο οτι θελει ο κ.Σπιτερης να δειξει την δυσαρεσκεια του ΚΑΙ προς την Ελλαδικη Εκκλησια που αφηνι τον π.Θεοδωρο να μιλαει....
Δυστυχώς,ο Καθηγητής κ.Σπιτέρης Γιάννης,και νύ νΑρχιεπίσκοπος,πέρα απο την επιφανειακότητά του,κρύβει μέσα του ,μια τρομερή υποχθόνεια κακία.
Κτυπά στα τυφλά όποιον δεν συμπνέει με τίς θέσεις και απόψεις του.Στηρίζει τίς φιλίες στο γόνατο.
Είναι ένας ύπουλος άνθρωπος ,κακού χαρακτήρα.
Πιθανόν αυτά να αρχίζουν απο τα δύσκολα παιδικά του χρόνια και στίς αποτυχημένες επιλογές του
Τώρα που κάτι βλάκες της ορθοδοξίας ,συζητούν δήθεν οικουμενικά ,αυτά είναι για να περνά η ώρα
,να γίνονται ταξειδάκια,με τα συνοδευόμενα
ψώνια και το ποιοτικό ντερλήκωμα,με ένα σκασμό εδέσματα κ.α,αυτό είναι για γέλια και όχι αγώνα για την ένωση των Εκκλησιών και βέβαια μετά απ΄αυτά ,αρχίζει απ΄αυτόν και ένας πόλεμος ανακοινώσεων και κριτικών ότι κακοπερνά στην χώρα μας.Αυτά να τα λέτε έξω απο τα δόντια.
Δημοσίευση σχολίου