Βολεψάκηδες
και το Πάσχα???
«Το πάθος για τη
λευτεριά είναι δυνατότερο απ’ όλα τα κελιά»...
Άκουγε τους
φοιτητές να διαδηλώνουν ενάντια στο νομοσχέδιο για την Παιδεία...
Να διαμαρτύρονται...
Να αντιστέκονται...
Να φανερώνουν στάση
αμετακίνητη...
Ανεξάρτητα από τα
ιδεολογικά πιστεύω...
Αντέστρεψε το
παράδειγμα...
Ένα χρόνο μετά το
ανισυνταγματικό κλειδαμπάρωμα των εκκλησιών...
Και όμως...
Πόσοι...;
Πόσοι βγήκαν στο
δρόμο για την Εκκλησία;
Πόσοι
ξεβολεύτηκαν;
Τζάμπα τόσα
χρόνια τα Συναξάρια...;
Μόνο προς τέρψη
της ακοής...;
«Δεν μας
τρομοκρατούν συλλήψεις, δακρυγόνα, νόμος είναι το δίκιο του αγώνα»...
Συνέχιζαν οι
φοιτητές και εκείνος σκέφθηκε...
Τί νόημα έχουν
άραγε θρόνοι, μίτρες, ράβδοι, ωμόφορα όταν σιγούν ή κρύβονται...;
Κανένα, απολύτως...
Θυμήθηκε τον
Χρυσόστομο...
Και τον μεγαλύτερο
φόβο του...
Αυτόν, για τους πολλούς
εκκοσμικευμένους επισκόπους...
Όταν τα έλεγε
εκείνος...
Τί να πουν οι
υπόλοιποι;
Τόσο «γλυκιά» μπορεί
να καταντήσει αυτή η «θέση»;
Τόσο «προνομιούχος»;
Τέτοια «εξουσία»
διαθέτει;
Τέτοια «αμνησία»
προκαλεί;
Ώστε να μη
θυμάται κάποιος, τί σημαίνει Εκκλησία...;
«Η καταστολή δεν
θα περάσει, του λαού η πάλη θα τη σπάσει»...
Συνέχιζαν οι
φοιτητές με το ίδιο πάθος...
Το μισό να είχαν
οι Χριστιανοί δεν θα έκλεινε καμια εκκλησία...
Γι’ αυτό ένα
χρόνο ΤΙΠΟΤΑ...
Στις εξετάσεις
ΜΗΔΕΝ...
Ως «καλοί καγαθοί»
πολίτες...
Ως «νόμιμοι» και «νομοταγείς»...
Πέρα από τους
Χριστιανούς των νέων Κατακομβών...
Ως βολεψάκηδες...
5 σχόλια:
Τα χαρακτηριστικά του Ποιμένα
Ο ποιμένας οφείλει να αποδεικνύεται ικανός να διδάσκει το ποίμνιό του ώστε να φέρει αποτελέσματα και καρπούς η διδασκαλία του. Σαφώς πρέπει αυτά που διδάσκει να τα τηρεί με ακρίβεια πρώτος αυτός, διαφορετικά αντί να ωφελούνται οι Χριστιανοί από τη διδασκαλία, βλάπτονται πνευματικά. ο ποιμένας καθίσταται άγρυπνος φρουρός του ποιμνίου που του εμπιστεύεται η Εκκλησία, ώστε αυτό να μην παρασυρθεί στην αμαρτία. Η επαγρύπνηση του ποιμένα έναντι των αιρετικών ανθρώπων και των αιρετικών δοξασιών, αποτελεί μέριμνα ανύσταχτη. Ο ποιμένας οφείλει να είναι αφιλοχρήματος, αφιλοκερδής και ελεήμων πάντα σε πνεύμα θυσιαστικό υπέρ του ποιμνίου του.
Αν ο ποιμένας δεν διακρίνεται από αυτές τις αρετές, υπερβαίνοντας ακόμα και τις σωματικές κακουχίες και την ίδια του την ζωή αν χρειαστεί, δεν είναι δυνατόν να καταρτίσει πνευματικά το ποίμνιο οδηγώντας αυτό σταθερά στην αγιότητα της Βασιλείας του Θεού. Η ευθύνη του ποιμένα για κάθε ψυχή που θα χαθεί, εξαιτίας της δικής του αμέλειας, είναι μεγάλη . Μαρτυρεί γι’ αυτό ο Ίδιος ο Θεός με το μεγάλο προφήτη Ιεζεκιήλ, λέγοντας ότι θα ζητήσει την ψυχή που χάθηκε από αμέλεια του πνευματικού ποιμένα, από τον ίδιο τον ποιμένα.
Δυστυχώς, ως μέλη της Εκκλησίας δεν κάνουμε τίποτα, ενώ μας κοροϊδεύουν. Τα μέτρα για τις εκκλησίες είναι καθ' υπερβολήν αυστηρά. Μόνο εκεί κολλάει ο κορωνοϊός (και εφόσον τηρούνται οι αποστάσεις κ.λπ.); Δεν ξέρω πού στοχεύουν. Ούτε Σαρακοστή βλέπω να κάνουμε μέσα στην εκκλησία ούτε Μεγάλη Εβδομάδα ούτε Πάσχα (μακάρι να διαψευσθώ)... Η σιωπή των αμνών...
Οι αξιωματικοί της εκκλησίας ..(επισκοποι και ιερείς) έχουν πρωτίστως την ευθύνη να καλέσουν τους (στρατιώτας) πιστούς για αγώνα δράσης - αντίδρασης υπακούοντας στον Αρχιστρατηγο...αλλά που θάρρος .. ταυτίστηκαν με τον Καίσαρα και πρόδωσαν τον Αρχηγό τους..
Η υποκρισία στο έπακρον..και ύστερα κάνουν διαδικτυακές λειτουργίες σιωπωντας ..προς όφελος δήθεν των πιστών και ιδικην των καταδικην...
Καλά, η στάση των επισκόπων πλην ελαχίστων είναι αχαρακτήριστη, αυτό είναι το πρώτο δεδομένο. Αλλά δε λέω δα και τίποτα καινούριο που αξίζει να το στείλω και σε σχόλιο!
Αυτό που ίσως αξίζει να κατατεθεί είναι ότι δε νομίζω ότι είναι καλή ιδέα να βγαίναμε στο δρόμο για διαμαρτυρίες, σαν τους φοιτητές που λέει ο αρθρογράφος. Γιατί, τι θα έβγαινε; Ας πάρουμε το σενάριο επιστημονικής φαντασίας ότι μαζευόμασταν 500 χιλιάδες στο Σύνταγμα. Ε λοιπόν, θα μας διέλυε εύκολα η αστυνομία με δακρυγόνα, θα παρεισέφρυαν οι γνωστοί παρακρατικοί μπάχαλοι και θα γινόντουσαν ζημιές που θα τις χρέωναν ΟΛΟΙ σε μας, όπως και ΟΛΑ τα κρούσματα κορωνοϊού των επομένων τριών μηνών, τίποτα δε θα κερδίζαμε. Δε θυμάστε πόσοι είχαμε μαζευτεί για το μακεδονικό και τίποτα δε βγήκε;
Ο τρόπος μας δεν είναι η διαδήλωση (που ούτως ή άλλως δε βγάζει τίποτα), αλλά η Ευχαριστιακή Σύναξη. Νέες κατακόμβες υπάρχουν πολλές, και τοπικές αστυνομίες που κάνουν τα στραβά μάτια επίσης. Κάθε Κυριακή μεταλαμβάνουν στη ζούλα περισσότεροι απ' όσους θα μπορούσαμε να κατεβάσουμε στο Σύνταγμα, ή απ' όσους φοιτητές κάνουν πορεία. Τώρα βέβαια μπαίνει η Σαρακοστή, οι εξαποδίτες του κράτους θα μας στοχοποιήσουν περισσότερο, και τους αστυνομικούς θα τους πιέσουν περισσότερο, θα δούμε τι θα μπορέσουμε να κάνουμε, αλλά ό,τι κάνουμε στα κρυφά. Αυτή είναι η αντίδρασή μας, και μπορεί να μην κάνει φασαρία αλλά θα έλεγα ότι δεν είναι ευκαταφρόνητη.
Η στάση των επισκόπων και των ιερέων ειναι όπως σωστά επισημαίνεται αχαρακτηριστη..και θα"λεγα και αντιχριστη,πως μπορούν να σιωπουν και κρυφά να κανουν το καθήκον τους (κοινωνία)..χωρίς να ομολογουν δια τον φόβο των συνεπειών ..έτσι όμως πράττουν αντιευαγγελικα..ομολογία στα κρυφά δεν νοείται..όσο για το τι θα κατορθωσει μια διαμαρτυρια πολλών πιστών..το γράφει η ιστορια..θάρρος και ομολογιακό μαρτυρικό φρόνιμα αδελφοί..
Δημοσίευση σχολίου