ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ;;
π. Διονύσιος
Μπουρνιάς, Ιατρός Ακτινοδιαγνώστης
Υπενθυμίζω την απάντηση που είχε δώσει ο αείμνηστος Καθηγητής της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών , ιατρός Καρδιολόγος Αθ. Αβραμίδης , ως αναφορά την μετάδοση ασθενειών μέσω της Θείας Μεταλήψεως το 1988 .
«Προφανώς, ο ερωτών βουλευτής, δεν γνωρίζει ότι το θέμα αυτό είναι παμπάλαιο, και επ’αυτού κατά καιρούς έχουν λάβει θέση οι πάντες. Πρόκειται δε, για ένα θέμα πίστεως κατ’εξοχήν και ελάχιστα ιατρικό, διότι είναι θέμα επενεργείας υπερφυσικών πνευματικών δυνάμεων, οι οποίες βρίσκονται πέραν από το πεδίο ερεύνης και των δυνατοτήτων της επιστήμης.
Ο πιστός προσέρχεται για να κοινωνήσει … μετά φόβου Θεού, πίστεως και αγάπης! Πίστεως σε εκείνον που είπε, ο τρώγων μου την σάρκα και πίνων μου το αίμα εν εμοί μένει, καγώ εν αυτώ και είναι πεπεισμένος ότι μεταλαμβάνει Σώμα και Αίμα Χριστού.
Προσέρχεται δε, με συντριβή καρδίας στο Άγιο Ποτήριο, στο Ποτήριο της Ζωής, ίνα λάβει Χριστό, Σωτήρα και Ζωή, από την πηγή της Ζωής! Όχι δε, θάνατο!
Στο όνομα της Πίστεως του και στην αξιοπιστία του Θεού του, του είναι αδιανόητο ότι ο παντοδύναμος Θεός, ο οποίος αγάπη εστί και από αγάπη για τον άνθρωπο ανέβηκε στο Σταυρό, θα επέτρεπε ποτέ να μεταδωθεί στον μεταλαμβάνοντα μια οποιαδήποτε αρρώστια, με το ίδιο Του το Σώμα και με το δικό Του Αίμα, όταν με αυτά τον αγιάζει. Επομένως δια τον πιστό, πρόβλημα δεν υπάρχει.
Εκείνοι όμως οι οποίοι αμφιβάλλουν ή φοβούνται μην πάρουν κάποια αρρώστια με τη Θεία Κοινωνία, όσοι δεν πιστεύουν στην ουσία της Θείας Κοινωνίας, αυτοί που δε έχουν λόγο να μεταλάβουν και είναι δικαίωμά τους, πρέπει να απέχουν.
Ας αφήσουν όμως τους άλλους ήσυχους. Είναι μάλιστα παρατηρημένο ότι οι μη πιστεύοντες είναι κυρίως εκείνοι οι οποίοι περισσότερο ομιλούν δια τους κινδύνους από τη Θεία Κοινωνία. Όπως και το ότι «κόπτονται» για το καλό των πιστών εξ’ εκείνων που ασκούν πολεμική εναντίον της πίστεως.
Πάντως ιατρικώς, δεν υπάρχει ούτε μία βεβαιωμένη περίπτωση απλού πιστού, στον οποίο να έχει μεταδωθεί αρρώστια με τη Θεία Μετάληψη. Ούτε και ιερέως ο οποίος μάλιστα μετά την κοινωνία των πιστών κάνει την κατάλυση και καταπίνει όλα τα υπόλοιπα της Θείας Κοινωνίας μέχρι τρυγός, μαζί με ότι από το στόμα του κάθε μεταλαμβάνοντος δια της Αγίας Λαβίδος, κατέληξε στο Άγιο Ποτήριο.
Ούτε ακόμα και τότε που έβραζε η φυματίωση, εθέριζε η σύφιλη και η λέπρα ήταν ευρύτατα διαδεδομένη!
Σύγκρουση μεταξύ επιστήμης και Εκκλησίας δεν υπάρχει, παρά μόνο στους έχοντες τρικυμία εν κρανίω.
Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών 1988»
Αυτή η επίσημη απάντηση του Ιατρικού Συλλόγου, όχι μόνο ουδέποτε ανεκλήθη αλλά αντιθέτως, και σήμερα υπάρχουν κορυφαίοι καθηγητές της Ιατρικής Επιστήμης, οι οποίοι επιβεβαιώνουν όσα ο Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών διά του Αθανασίου Αβραμίδη διατύπωσε. Ευχαριστούμε όλους αυτούς τους επιστήμονες που με παρρησία , ευσυνειδησία και καθαρότητα νοός ομολογούν την Αλήθεια .
Η μακραίωνη εκκλησιαστική εμπειρία αλλά και η ιατρική επιστήμη επιβεβαιώνουν ότι δεν υπάρχει ούτε ένα περιστατικό μετάδοσης λοιμογόνου νοσήματος σε πιστό ή κληρικό απο τη θεία κοινωνία .
Κατά τον 10ο περίπου αιώνα , εισάγεται η χρήση της θείας λαβίδας στην μεταδοση του σώματος και αίματος του Χριστού κατόπιν πρακτικών και ποιμαντικών προβλημάτων που έπρεπε να αντιμετωπίσει και να λύσει η Εκκκλησία . Οπως μεταδοση του σώματος και του αίματος του Χριστού που διδόταν σε νήπια , μικρά παιδάκια , ασθενείς , κατακεκλημμένους , ασθενείς με προβλήματα καταποσης κλπ , με πολλά ατυχήματα πνευματικά
(π.χ. πτώση στο έδαφος του τιμίου σώματος του Χριστού )
και ποτε για λόγους μεταδοσης νόσου !!!Δεν τέθηκε ποτέ απο την Εκκλησία , αλλαγή στον τρόπο μετάδοσης της Θείας Κοινωνίας ακόμα και όταν θέριζαν την ανθρωπότητα λοιμώδη μεταδοτικά νοσήματα
με εκατονταδες χιλιάδες έως εκατομμύρια θύματα , ( η ισπανική γρίπη που
παρουσιασθηκε το 1918 , είχε 100.000.000 θύματα !!! ) όπως η σύφιλη , η χολέρα , η πανούκλα , η ισπανική γρίπη , η ελονοσία , η φυματίωση , η λέπρα , το AIDS .
Να θυμηθούμε όμως και την εποχική γρίπη H1Ν1 με 350.000-650.000 θανάτους
ετησίως παγκοσμίως !!!
Δεν
τέθηκε λοιπον ποτε θέμα αλλαγής στον τρόπο μετάδοσης της Θείας Κοινωνίας
,διότι ακριβώς ( επι 10 αιώνες περίπου , μετα τη χρήση της θείας και ιεράς
λαβίδος που όπως ειπώθηκε έγινε για καθαρά πρακτικούς και πομαντικούς λόγους )
δεν υπήρξε ποτε μα ποτέ μετάδοση λοιμογόνου παράγοντα
απο αυτήν , σε πιστό ή κληρικό .
Αλλά μεταδίδεται αυτό το σώμα και αυτό το αίμα του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού , μεταδίδεται ζωή και αθανασία και όχι θάνατος , ( φυσικά
στους μεταλαμβάνοντας με την κατάλληλη προετοιμασία
και προσερχομένους μετα φόβου Θεού , πίστεως και αγάπης )
και φυσικά αγιάζεται και το Άγιο ποτήριο που φερει το τιμιο αιμα και σώμα του
Χριστού καθώς επίσης και η θεία και ιερά λαβίδα που βαπτίζεται κάθε φορά που
μεταδίδεται η Θεία Κοινωνία σε αυτό το τίμιο αίμα του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού
. Αυτό δεν είναι θέμα πίστεως ;; Δεν ενεργεί η άκτιστος Θεία Χάρις ;;; Οι
άκτιστες Θείες ενέργειες ;;; Δεν είναι δόγμα πίστεως , ότι η θείες ενέργειες
είναι άκτιστες και όχι κτιστές όπως πιστεύει ο παπισμός και
προτεσταντισμός ;;; Δεν έδωσε αγώνα η Αγία μας Εκκλησία την εποχή
του Αγίου Γρηγορίου του Παλαμά , με τρείς συνόδους , το 1341, 1347 , 1351 που
αμύνθηκε έναντι των κακοδοξιών του Βαρλαάμ , για το ΑΚΤΙΣΤΟ της Θείας χάρης και
το ΑΚΤΙΣΤΟ των θείων ενεργειών ;;; Φυσικά είναι και ΔΟΓΜΑ ΠΙΣΤΕΩΣ .
Γιατί λοιπόν σπεύδουν ταχέως
- μεγάλη βλασφημία κατα του Παναγίου Πνεύματος - να μεταβάλουν τον τρόπο μεταδοσης των Αχράντων μυστηρίων , κληρικοί , ιεράρχες, Αρχιεπίσκοποι , εισάγοντας δεκάδες κουταλάκια , ή κοινωνώντας τους πιστούς με ξεχωριστά κουταλάκια , ή μιας χρήσεως ή απαγορεύουν την μεταληψη των πιστών , φορούν μάσκες , γάντια , φερουν αντισηπτικά ;;;
λές και δεν ενεργεί η άκτιστος θεία χάρις , οι άκτιστες θείες ενέργειες !!!
Για τον απλούστατο λόγο , διότι η Εκκλησία ήταν γεμάτη τότε απο ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ποιμένες !!!
Ενω σήμερα δυστυχώς απο ΚΑΚΟΔΟΞΟΥΣ που φλερτάρουν με την ΑΙΡΕΣΗ
, ΤΗΝ ΚΑΚΟΔΟΞΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ !!! που κατα τον Άγιο Ιουστίνο Πόποβιτς , είναι ΠΑΝΑΙΡΕΣΙΣ
!!!
Ο έχων ώτα ακούειν ακουέτω .
Στώμεν καλώς , στώμεν μετα φόβου .
1 σχόλιο:
ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ!
Δημοσίευση σχολίου