Σηκώνουμε
τά χέρια ψηλά, κυριολεκτικά πρός τόν Θεό!
Συνεχίζονται οἱ γρίφοι γιά δυνατούς λῦτες κι ἄν θέλουν
ὁ Σεβασμιότατος Ἐπίσκοπος Πειραιῶς κ. Σεραφείμ καί ἡ πολυγραφότατη Μητρόπολή
του, ἄς μᾶς δώσουν μία λογική ἑρμηνεία τῆς ἐπιλογῆς του νά συλλειτουργήσει καί
νά συνεορτάσει-σά νά βαίνουν ὅλα ὁμαλῶς-μέ τόν Ἐπίσκοπο Λαγκαδᾶ κ. Ἰωάννη, ἐν ἡμέρᾳ
ἑορτασμοῦ τοῦ Ἁγίου Σπυρίδωνος στόν Πειραιᾶ!
Πρῶτα, ὅμως,
πρέπει νά σᾶς ὑπενθυμίσω δύο πρόσφατα ἄρθρα πού παρουσιάζουν τήν στάση τοῦ Ἐπισκόπου
Λαγκαδᾶ κ. Ἰωάννη ἀπέναντι στό Οὐκρανικό σχίσμα, διότι ἔχουν ἄμεση σχέση μέ τό
παρόν ἄρθρο.
Τό πρῶτο εἶναι αὐτό:«Βούλγαρος Μητροπολίτης μνημονεύει τόν σχισματικό Οὐκρανό Ἐπιφάνιο
στόν Λαγκαδᾶ! Οἱ ἀπειλές σχισμάτων διαβρώνουν τήν ἑνότητα τῆς Ἐκκλησίας ταῖς εὐλογίαις
τῶν Η.Π.Α.!», πού
δημοσιεύθηκε ἐδῶ: aktines
Τό δεύτερο εἶναι αὐτό:«Ἡ ἀδιάκριτη ἀναφορά στόν Ἅγιο Νικόλαο γιά τήν «ἑνότητα τῆς
Πίστεως» ἐκ χειλέων Ἐπισκόπου Λαγκαδᾶ κ. Ἰωάννη!», πού δημοσιεύθηκε ἐδῶ:aktines
Στήν φετινή ἑορτή τοῦ Πολιούχου καί Προστάτη τοῦ Πειραιᾶ Ἁγίου Σπυρίδωνα,
κατά τίς ἑορταστικές ἐκδηλώσεις ὁ Ἐπίσκοπος
Πειραιῶς κ. Σεραφείμ συλλειτούργησε μέ τόν Ἐπίσκοπο Λαγκαδᾶ κ. Ἰωάννη μέ τήν τέλεση τοῦ Ἀρχιερατικοῦ
Πανηγυρικοῦ Ἐσπερινοῦ, ὅσο καί ἀνήμερα 12-12-2019 μέ τήν Ἀρχιερατική Θεία
Λειτουργία καί τήν Λιτάνευση τῆς Ἱερῆς Εἰκόνας
τοῦ Ἁγίου στούς δρόμους τῆς πόλης!
Τήν εἴδηση (μέ φωτογραφικό ὑλικό) ἁλιεύω ἀπό ἐδῶ:limenikanea.gr
& imp.gr
Τό
ἐρώτημα πού γεννᾶται εἶναι:
Πῶς μετά ἀπό τήν τόσο
πρόσφατη στάση τοῦ Ἐπισκόπου Λαγκαδᾶ κ. Ἰωάννη ἀπέναντι στό Οὐκρανικό ζήτημα,
τήν ἀναγνώριση καί τήν μνημόνευση τοῦ σχισματικοῦ Ἐπιφανίου δίς, ἀπ’ ὅσο
γνωρίζουμε τουλάχιστον, (ἐν Ἑλλάδι και ἐν Βουλγαρίᾳ), καί πῶς μετά ἀπό τήν
μακροσκελῆ Ἐπιστολή τῶν τεσσάρων Ἐπισκόπων (Κυθήρων, Κονίτσης, Αἰτωλίας, τήν ὁποία συν-γράφει καί συνυπογράφει καί ὁ
Πειραιῶς) ὅπου ἀντιτίθενται ἀναλυτικότατα ἀπέναντι στήν ἀναγνώριση τῆς
σχισματικῆς δομῆς τῶν ΟΕΟ, ζητώντας Πανορθόδοξη Σύνοδο, ὁ Ἐπίσκοπος Πειραιῶς κ.
Σεραφείμ, σπεύδει νά συλλειτουργήσει μέ τόν Ἐπίσκοπο Λαγκαδᾶ;
Δέν μποροῦσε νά ἀποφύγει
αὐτήν τήν Ἀρχιερατική Λειτουργική «συνύπαρξη» καί μάλιστα στήν ἕδρα του,
κρατώντας μία πιό παιδαγωγική στάση ἐξ ἀποστάσεως μέχρι νεοτέρας, χωρίς
προστριβές καί ρήξεις μέ τόν συν-Ἐπίσκοπό του (ἐφόσον εἶναι φανερό πώς δέν τίς
θέλει), ἀλλά καί χωρίς σκανδαλισμό καί ἐκπομπή περίεργων σινιάλων πρός τούς
πιστούς πού ἀγωνιοῦν γιά τήν πολυδιάσπαση πού προέκυψε στήν Ὀρθόδοξη ἑνότητα;
Τίς ἄξιος ἐμπιστοσύνης;
Ἀναμένομεν
κάποια ἐξήγηση ἐντός τῶν ὁρίων τῆς λογικῆς…
16 σχόλια:
Απόλυτα σωστές επισημάνσεις.
Επίσης αν ακούσετε την προσφώνηση που του έκανε είναι απίστευτη. Δηλαδή σα να ήταν ο Λαγκαδά ο μέγας φύλακας της Ορθοδοξίας.
Είχα αποφασίσει να λειτουργούμαι στον Πειραιά που τυγχάνει και γενέτειρά μου αλλά φαίνεται ότι δυστυχώς το αδιέξοδό μου εν προκειμένω θα συνεχισθεί.
Μηπως πρεπει να παιρνει αδεια ο Πειραιως πριν συλλειτουργησει απο την ''Κατανυξις''; Στην ιδια Εκκλησια δεν ανηκουν οι επισκοποι; Aμα συλλειτουργουσαν μονο με ομοφρονες [προ καταδικης των αιρετικων κλπ] τοτε θα ειχαν απομεινει 4-5 και πολλους λεω... Κατι μου λεει οτι ο ζηλωτισμος μερικων, που τιναξε στον αερα τη Γατζεα, ζηταει κι αλλα ρεστα... Παντως ο μονος που χαιρεται με την ανακυψασα διαμαχη [μεταξυ αντιοικουμενιστων] ειναι ο διαβολος... Γ.Π.
Διπλωματίας το ανάγνωσμα...Πρόσχωμεν!!!
Μην σας εκπλήσσει τίποτε!
Από έναν Πειραιώτη που τα ζει εκ του σύνεγγυς.
Διαβάζοντας τό σχόλιο 13 Δεκεμβρίου 2019 - 3:33 μ.μ., νά ξεκαθαρίσω πώς ἐγώ πού ἔγραψα τό ἄρθρο δέν εἶμαι ἡ "Κατάνυξις" καί πώς οὔτε ἔστειλα ἐκεῖ τό ἄρθρο μου. Ἐπίσης δέν ἔχω σχέση μέ τήν Γατζέα, εἶμαι λαϊκή καί δέν φοράω ράσα.
Ἐπιπρόσθετα, ἄλλο ἄρθρο ἔγραψε ἡ Κατάνυξις σχετικά μέ αὐτό τό θέμα καί μέ ἄλλο πνεῦμα (διακοπῆς δημοσιεύσεων ἄρθρων τοῦ Πειραιῶς κ. Σεραφείμ καί τῆς Μητροπόλεώς του καί σχέσεων μαζί του) καί ἄλλο ἄρθρο ἔγραψα ἐγώ καί μέ ἄλλο πνεῦμα πού δέν εἰσηγήθηκε τίποτε ἀπό τά προηγούμενα. Ὁπότε τό παρόν σχόλιο θά ἔπρεπε νά δημοσιευθεῖ σέ ἀνάρτηση τοῦ Κατάνυξις κι ὄχι ἐδῶ γιατί δέν εἶναι δίκαιο γιά ἐμένα. Δημιουργεῖ ἐντυπώσεις πού δέν θά τίς ἔλεγα καλοπροαίρετες. Ἑστίασα ξεκάθαρα στήν χρονική στιγμή πού συνέβησαν οἱ συνιερουργίες (μετά τήν πρό ὀλίγων ἡμερῶν στάση τοῦ Λαγκαδᾶ κ. Ἰωάννη ὅσον ἀφορᾶ τό οὐκρανικό ζήτημα καί μετά τήν Ἐπιστολή τῶν 4 Ἐπισκόπων γιά τήν ἐπίλυση αὐτοῦ), καθώς καί στόν σκανδαλισμό τῶν πιστῶν ὅταν εἰδικά σέ τέτοιες χρονικές στιγμές ἐμπλέκονται γεγονότα καί πρόσωπα πού ρίχνουν λάδι στήν φωτιά στήν καλή τους ἀνησυχία ὑπέρ Πίστεως. Χρειάζεται καί σύνεση καί διάκριση πρός ὅλες τίς πλευρές.
Καμμία σχέση λοιπόν. Οὔτε ὑπαινίσσομαι διασπάσεις καί ρήξεις, εἰδικά μέ Ἐπισκόπους πού ξεκαθάρισαν τήν θέση τους, ἀλλά οὔτε καί μέ ἄλλους πού δέν θά καταδικάσουμε ἐμεῖς πού δέν εἴμαστε Σύνοδος, γιατί ὄντως αὐτά θέλει ὀ Διάβολος, μαζί μέ τίς ἐκπτώσεις τῆς Πίστεως πού βιώνουμε καί θέλει πρωτίστως (γιά νά μήν τό ξεχνᾶμε αὐτό...)!
Παρόλ' αὐτά, ἕτερον ἐκάτερον.
Δέν σημαίνουν τά ἄνωθι πώς εἴμαστε ἄβουλοι θιασῶτες λεχθέντων ἤ πραχθέντων πού σκανδαλίζουν ἤ θολώνουν τό τοπίο ἤ προβληματίζουν τήν καλήν ἀνησυχίαν γιά τήν διαφύλαξη ὄχι μόνο τῆς Ὀρθόδοξης ἑνότητας, ἀλλά καί τῶν δογμάτων καί τῆς ὀρθῆς Πίστεως.
Μερικές φορές δέν ὐπάρχει μόνον ζηλωτισμός ἀπό τήν πλευρά κάποιων πού λένε ἤ κάνουν κάτι, ἀλλά ὑπάρχει ζηλωτισμός κι ἀπό τήν πλευρά αὐτῶν πού ἀντιλαμβάνονται αὐτό τό κάτι μέ μία ὑπερβολή καί νοηματοδότηση δική τους πού δέν ἀνταποκρίνεται στήν πραγματικότητα. Ἐξάλλου scripta manent. Μποροῦν οἰ ἀναγνῶστες νά διαβάσουν καί τά δύο ἄρθρα, στό παρόν καί στό ἄλλο ἱστολόγιο καί θά δοῦν ὀφθαλμοφανῶς ποῦ ἑστιάζει τό καθένα.
Δεν είναι ανάγκη κάθε 2 μέρες να γράφουμε κάτι... Έχει δίκιο ο ανώνυμος που σας έγραψε το σχόλιο... Δε γίνεται το μόνο πράγμα που κοιτάμε πρωί βράδυ να είναι αυτό... Κατάντα κουραστικό και πλάνη... Καλή συνέχεια κ. Μαρια
ΠΡΟΣ 3.33
ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΝΕΣΤΟΡΙΟ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΗΤΑΝ(ΠΡΙΝ ΡΗΝ ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΤΟΥ ΑΠΟ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟ) ΟΙ ΠΙΣΤΟΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΠΡΟΣΒΛΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΠΕΦΕΥΓΑΝ.ΜΑΛΛΟΝ ΟΙ ΠΑΛΑΙΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΗΤΑΝ ΠΙΟ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΙ!
δευτερολογία 6:38 μ.μ. ΜΕ ΠΛΗΡΟΤΗΤΑ !
Ἀνώνυμε 13 Δεκεμβρίου 2019 - 9:31 μ.μ. ὅπως καί ὁ ἄλλος ὁ Ἀνώνυμος στό δεύτερο ἄρθρο πού ἀφορᾶ αὐτό τό θέμα καί ἄφησε τό πικρόχολο προσωπικό σέ ἐμένα σχόλιό του (ἄν δέν εἶσθε ὁ ἴδιος)
κάνει πασιφανές πώς σᾶς ἐνοχλεῖ ἡ γραφίδα μου καί ἰδιαιτέρως τό ὅτι ἄγγιξε αὐτό τό συγκεκριμένο θέμα.
Τό πόσο συχνά θά γράφω εἶναι θέμα συνείδησης, ἔμπνευσης, ἐσωτερικῆς πληροφορίας, βαρύτητας γεγονότων, ἐπιλογῆς προσωπικῆς νά γράφω στήν παροῦσα φάση καί ἄλλων παραγόντων καί ὄχι δικό σας. Καί κάθε μέρα θά γράφω ἄν ὑπάρχει σοβαρός λόγος καί μοῦ δίνουν βῆμα.
Μπορεῖτε πάντα νά μήν μέ διαβάζετε μόλις βλέπετε τό ὄνομά μου ἀφοῦ σᾶς ἀνάβει τά λαμπάκια. Τό ὅτι μετρᾶτε τίς φορές πού ἔγραψα καί ὄχι τό τί γράφεται ἀπό αὐτά πού γίνονται καί εἶναι σημαντικά καί ἐσχατολογικά, δείχνει μόνο προσωπική ἐμπάθεια.
Ὁ Θεός νά σᾶς συγχωρέσει.
Ἐπιπλέον,
Ἀνώνυμε/η 13 Δεκεμβρίου 2019 - 9:31 μ.μ. πού γράφετε:
"Δεν είναι ανάγκη κάθε 2 μέρες να γράφουμε κάτι... Δε γίνεται το μόνο πράγμα που κοιτάμε πρωί βράδυ να είναι αυτό... Κατάντα κουραστικό και πλάνη... Καλή συνέχεια κ. Μαρια",
κατ' ἀρχήν ἐμένα μοῦ φαίνεσθε ἀκριβῶς τό ἴδιο πρόσωπο μέ τόν σχολιαστή τοῦ πρώτου ἄρθρου. "Κ. Μαρία" ἔγραφε ὁ ἕνας, "κ. Μαρία" γράφετε κι ἐσεῖς. Ἐπιπλέον, ἀφήσατε (ἄφησες κατ' ἐμέ) σχόλιο στά 2 ἄρθρα μέ θέμα τόν Πειραιῶς, μᾶλλον ὄχι κατά τύχη. Βλέπω τό ἴδιο προσωπικό ὕφος, τίς ἴδιες τελίτσες...στό γράψιμο. Ἄς διαβάσουν προσεχτικά καί οἱ ὑπόλοιποι ἀναγνῶστες τά δύο σχόλια στό παρόν ἄρθρο καί στό ἄλλο (Δὐο ἐπισημάνσεις σέ ἀπάντηση τοῦ Ἐπισκόπου Πειραιῶς κ. Σεραφείμ") καί θά καταλάβουν. Βλέπω ξεκάθαρα προσωπική ἐμπάθεια.
Κατά δεύτερον, δέν μᾶς γράφετε κάτι γιά τίς δογματικές, τίς ἐκκλησιολογικές καί τίς θεολογικές πλᾶνες πού διαβάζετε στά ἄρθρα μου, πού εἶναι καί οὐσιαστικές γιατί ἀφοροῦν τήν σωτηρία καί τῶν προσώπων στίς ὁποῖες πέφτουν, ἀλλά κυρίως ΟΛΗ τήν Ἐκκλησία μέσα στήν ὁποία εἶσθε καί ἐσεῖς θέλω νά πιστεύω! Γι' αὐτές, οὔτε λόγος!
Παρά κόπτεσθε νά χαρακτηρίζετε ὡς "πλάνη" τό νά τίς φέρνει στό φῶς αὐτός πού γράφει, πού σίγουρα κόβει ἀπό τόν ὔπνο του, ἀπό την καλοπέρασή του, ἀπό τήν ὑγεία του, ἀπό τόν ἐλεύθερό του χρόνο κι ἀπ' ὅ,τι ἄλλο πού ξέρετε καί δέν ξέρετε, γιά νά ἐνημερώσει καί νά ἐπισημάνει.
Φταίει αὐτός πού γράφει ἀφοῦ τρέχουν τά γεγονότα, ἐφόσον στήν παροῦσα χρονική στιγμή ἔχει τήν διάθεση;
Γιά ἐσᾶς αὐτό εἶναι καί "κουραστικό". Ὄντως εἶναι, ἀλλά γιά αὐτόν πού κάθεται νά γράψει, ὅπως ἤδη ἀνέφερα, κι ἐπιπλέον γιατί ἔχει νά ἀσχοληθεῖ καί μέ ἐσᾶς, αὐτό κι ἄν εἶναι κουραστικό, καθώς καί μέ τό νά εἰσπράττει τέτοια ἀχάριστη συμπεριφορά!
Δέν σᾶς εἶναι "κουραστικό" τά ἀθεολόγητα πού συμβαίνουν καί γιά αὐτά πού γράφω στό ἄρθρο; Δέν σᾶς εἶδα νά ἀγανακτεῖτε γιά αὐτά πού συμβαίνουν, ὄχι κάθε δύο μέρες, ἀλλά σχεδόν κάθε μέρα!
Παρά ἀγανακτεῖτε μέ τό ὄτι κάποιος τά ἀποκαλύπτει καί τά σχολιάζει ὄσο πιό ἐπί τῆς οὐσίας καί προσεχτικά μπορεῖ, κι ἐπιπλέον μετρᾶται τίς δικές του ἡμέρες γραφῆς ἄρθρων.
Αὐτό δέν εἶναι πλάνη;(Ρητορική ερώτηση).
Λυπᾶμαι.
Προς
13 Δεκεμβρίου 2019 - 9:31 μ.μ. πλάνη είναι να γράφει κάποιος πλανεμένα πράγματα. Αν αυτά που γράφει δεν είναι πλανεμένα, πώς είναι πλάνη επειδή γράφει αραιά ή συχνά;
Γιατί ασχολούμαστε με το ότι γράφει κάποιος συγκεκριμένος, δεν το κατάλαβα;
Και συντάκτες πολλών ορθοδόξων ιστολογίων αρθρογραφούν και σχολιάζουν κάθε μέρα, έχουν πλάνη;
Επίσης συντάκτες χριστιανικών περιοδικών και εφημερίδων μπορεί να συγγράφουν ακόμη και κάθε μέρα κατ' ιδίαν και ταχτικά εκδίδονται δημόσια. Έχουν πλάνη;
Σημειωτέον δεν ξέρουμε τι συμφωνία έχει η συντάκτρια του άρθρου με τον παρόντα ιστότοπο. Δικό τους θέμα είναι πόσο συχνά δίνουν βήμα, σε τι και σε ποιόν. Εσύ ανώνυμε τι προβληματάκι έχεις; Θα θέσεις τους δικούς όρους στην ιστοσελίδα Ακτίνες ή στην πένα του καθενός;
Μα γιατί θυμωνετε και ψάχνετε αν είμαι το ίδιο πρόσωπο. Το ίδιο είμαι και δεν είχε δημοσιευθεί κανένα μου σχόλιο έτσι έγραψα το δεύτερο. Με αγάπη σας έγραψα. Καλή συνέχεια. Αδίκως γράψατε μακροσκελή απάντηση..Και δεν έχω σχέση ούτε με τον Πειραιά ούτε με κανέναν.. Από τη Δυτική Μακεδονία είμαι.. Προφανώς και θα γράφετε οπότε θέλετε εξάλλου κάνεις στις σελίδες αυτές δεν είναι υπέρ του οικουμενισμου. Ο πατέρας Γαβριήλ μετά από 25 χρόνια έγραψε μισή σελίδα στον Πατριάρχη μια φορά και προσευχηθηκε 1000.
Πλάνη είναι να ελέγχω τους άλλους και να μη ζω εγώ εν μετάνοια... Όλοι πασχουμε αλλά δε σημαίνει ότι πάμε καλά.
Φίλε 17 Δεκεμβρίου 2019 - 10:03 μ.μ. ὅταν λέτε σέ κάποιον ὅτι καταντᾶ πλάνη πού γράφει, νομίζω πώς χρειάζεται ἀπάντηση. Ἄν εἶχα πλανεμένες ἰδέες θά σᾶς ἄκουγα μετά μεγαλυτέρας προσοχῆς καί αὐτό θά ἦταν πραγματικά πρόβλημα.
Οἱ δέουσες ἀπαντήσεις δέν εἶναι "θυμός", εἶναι ὑποχρέωσή μου, εἰδικά ἐπειδή διαβάζουν ἀναγνῶστες καί πρέπει νά εἶναι ξεκάθαρα τά πράγματα καί πιό πολύ ἀπό μέρους μου, παρά ἀπό μέρους σας, ἐπειδή ἀκριβῶς γράφω καί κάποιοι μέ διαβάζουν.
Τέλος, ὁ Γέρων Γαβριήλ εἶναι μοναχός στό Ἅγιον Ὄρος καί δέν μπαίνει στό διαδίκτυο. Ἔχει ἄλλον ρόλο καί ἄλλον κάποιοι ἀπό ἐμᾶς πού μπαίνουμε στό διαδίκτυο, ψάχνουμε κι ἐνημερώνουμε.
Συμφωνῶ ὅτι πρέπει νά προσευχόμαστε ἀδιαλείπτως εἰ δυνατόν. Ὅμως, τό γράψιμο δέν ἀναιρεῖ τήν προσευχή, οὔτε ἡ προσευχή τό γράψιμο. Ὁ καθένας πράττει ἀνάλογα μέ τήν πνευματική του κατάσταση ὅ,τι προαιρεῖται καί δύναται.
Ὁ Θεός νά σέ ἐλεεῖ καί ὅλους μας. Χαῖρε.
Ποιός μπορεί να πει ότι έχει πραγματική μετάνοια;
Με αυτό το σκεπτικό, δεν θα πρέπει να ομολογούμε ποτέ και να διαμαρτυρόμαστε για τις δημόσιες εκτροπές της πίστεως (και όχι για προσωπικά αμαρτήματα)! Στο κάτω κάτω και η ομολογία μέρος της μετανοίας είναι.
Πού λέει στο Ευαγγέλιο στα θέματα πίστεως, και όχι στα προσωπικά αμαρτήματα επαναλαμβάνω, να είμαστε πλήρως εν μετανοίᾳ και μετά να ανοίξουμε το στόμα μας;
Δηλαδή αν δει κάποιος να υβρίζεται ο Χριστός π.χ. ή να γίνονται συλλείτουργα με αιρετικούς δεν θα ανοίξει το στόμα του να ελέγξει και να διαμαρτυρηθεῖ γιατί δεν έχει μετάνοια ολόκληρη; Αν σου πατήσουν τον κάλο δεν θα πονέσεις και δεν θα βογγύξεις γιατί δεν έχεις καλή υγεία και σε άλλα πράγματα;
Ας δούμε και την άλλη όψη. Μήπως αυτοί που δεν ελέγχουν να ψαχθούν μήπως επειδή δεν έχουν μετάνοια δεν είναι σε θέση να ελέγξουν;
Επίσης ποιός μπορεί να δει, ειδικά μέσα από το διαδίκτυο, ποιός έχει μετάνοια και ποιός δεν έχει. Πρέπει κάποιος να ελέγξει με εσφαλμένα επιχειρήματα ή με πολύ άσχημο τρόπο για να φανεί ότι κάτι δεν πάει καλά με τον ίδιο. Ακόμη και γι' αυτούς οι οποίοι ελέγχονται με φανερές δημόσιες εκτροπές πίστεως δεν ξέρουμε τι μετάνοια έχουν ή κι αν φαίνονται αμετανόητοι προς καιρού σε αυτά για τα οποία ελέγχονται και πάλι δεν ξέρουμε τι μετάνοια θα έχουν στο μέλλον. Γι' αυτό και ελέγχονται καλοπροαίρετα, γιατί όλοι ελπίζουμε στην μετάνοια όλων.
Όλα θέλουν διάκριση και μέτρο.
Δημοσίευση σχολίου