Την Ορθόδοξη σφραγίδα μίας συνόδου τη θέτει η αγρυπνούσα και γρηγορούσα
εκκλησιαστική συνείδηση και όχι οι επίσκοποι που τη συνεκάλεσαν και συμμετείχαν
σε αυτή.
Μία
γνησίως Ορθόδοξη σύνοδος φροντίζει να συντονίσει τις εργασίες της με την πνοή
του Παναγίου Πνεύματος.
Μία
γνησίως Ορθόδοξη σύνοδος συνέρχεται προκειμένου να οριοθετήσει την Ορθόδοξη
Πίστη σε σχέση με την πανσπερμία των αιρέσεων, πλανών και ετροδιδασκαλιών που
λυμαίνονται το σύγχρονο κόσμο.
Μία
γνησίως Ορθόδοξη σύνοδος δεν διστάζει να κατονομάσει ως αιρέσεις τους παπικούς
και τους προτεστάντες και να τους καλέσει στην εν μετανοία επιστροφή τους στη
μάνδρα της Μίας, Αγίας, Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας από τον κορμό της
οποίας αποκόπηκαν.
Μία
γνησίως Ορθόδοξη σύνοδος δεν ευτελίζει κάθε έννοια συνοδικότητος.
Σε
μία γνησίως Ορθόδοξη σύνοδο εκπροσωπούνται όλες οι τοπικές Ορθόδοξες Εκκλησίες
και όχι μερικές.
Μία
γνησίως Ορθόδοξη σύνοδος δεν συγκαλείται προκειμένου να εξυπηρετήσει
γεωπολιτικές σκοπιμότητες, ούτε επισκιάζονται οι εργασίες της από την
καταθλιπτική παρουσία ενστόλων.
Σε
μία γνησίως Ορθόδοξη σύνοδο ειναι αδιανόητες "καλλιτεχνικές"
εκδηλώσεις που νοθεύουν το Ορθόδοξο Ήθος.
Δεν
είναι νοητό, πρωταγωνιστές της προπαρασκευής, της συγκλήσεως και των εργασιών
μίας γνησίως Ορθοδόξου συνόδου αλλά και ουσιαστικοί διαμορφωτές και συντάκτες
τόσο των προσυνοδικών όσο και των τελικών κειμένων που απευθύνονται συνοδικώς
προς το σώμα της Εκκλησίας να είναι πρόσωπα από ετών υπόδικα ενώπιον της
αδιαφθόρου πανορθοδόξου εκκλησιαστικής συνειδήσεως.
Την
Ορθόδοξη σφραγίδα μίας συνόδου τη θέτει η αγρυπνούσα και γρηγορούσα
εκκλησιαστική συνείδηση που αναλόγως την αποδέχεται ή την απορρίπτει και όχι οι
επίσκοποι που τη συνεκάλεσαν και συμμετείχαν σε αυτή.
Από
πότε ισχύουν τα αντίθετα;
Αυτά
δεν τα γνωρίζουν οι συντάκτες του συνοδικού ανακοινωθέντος;
6 σχόλια:
Ν' αγιάσει το στόμα σου, ομολογητή ιατρέ της Φλωρίνης!
ἀπόσπασμα ἄρθρου τοῦ π. Θεοδώρου Ζήση, ὅπου περιγράφει μιά φοβερή ὁπτασία τοῦ Ἁγίου Ἀντωνίου, ἡ ὁποία ἔχει καί σήμερον, προπάντων σήμερον μεγάλην ἐπικαιρότητα:
...Το έκανα γιατί άκουσα φωνή που έλεγε: «Θα μιανθεί το θυσιαστήριό μου». Αυτά είδε ο Γέροντας. Και μετά από δύο ακριβώς έτη έγινε επίθεση των Αρειανών και η αρπαγή των Εκκλησιών. Άρπαξαν τα ιερά σκεύη με τη βία, τα έδωσαν σε ειδωλολάτρες να τα κρατούν, τους εξανάγκασαν να μετέχουν στις συνάξεις τους και παρόντων αυτών έκαναν στην Αγία Τράπεζα ό,τι ήθελαν. Τότε καταλάβαμε όλοι μας, λέγει ο Μ. Αθανάσιος, ότι τα λακτίσματα εκείνα των ημιόνων προεμήνυαν στον Αντώνιο όσα πράττουν τώρα οι Αρειανοί ως κτήνη. Μετά την οπτασία ένιωσε την ανάγκη ο Γέροντας να ενθαρρύνει και να παρηγορήσει τους γύρω του λέγοντας: «Μη λυπάσθε, παιδιά μου, γιατί όπως οργίσθηκε ο Κύριος, έτσι πάλι και θα θεραπεύσει το κακό. Σύντομα η Εκκλησία θα επαναποκτήσει την ομορφιά της και θα λάμψει. Θα δείτε αυτούς που εξορίστηκαν να επιστρέφουν, την ασέβεια να υποχωρεί και να κρύβεται, και την ευσεβή πίστη να εμφανίζεται και να κυριαρχεί παντού, αρκεί σεις να μην μιανθήτε από την αίρεση των Αρειανών, γιατί δεν είναι η διδασκαλία των Αποστόλων, αλλά των δαιμόνων και του πατρός αυτών του διαβόλου, άλογη και άκαρπη, σαν την αλογία των ημιόνων».
Ἐν ἐπιλόγω γράφει ὁ π. Θεόδωρος Ζήσης:
«Η οργή του Θεού έχει καταλάβει την Εκκλησία εδώ και πολλές δεκαετίες. Ο Παπισμός και ο Οικουμενισμός θριαμβεύουν. Τότε ο Μ. Αθανάσιος και οι άλλοι Πατέρες κατενόησαν τον κίνδυνο, που περιέγραφε το όραμα του Μ. Αντωνίου. Τώρα βλέπουμε να μολύνονται οι ναοί και τα θυσιαστήρια από συμπροσευχές και συλλείτουργα με τους «αλόγους» αιρετικούς και ενισχύουμε την μόλυνση και την επαινούμε, συλλακτίζοντες κι εμείς μέσα εις τα Άγια των Αγίων. Αν παρακολουθήσει κανείς οικουμενίστικα συλλείτουργα και συμπροσευχές, σαν αυτό που έγινε στην Καμπέρα, στην Ζ’ Γενική Συνέλευση του Παγκόσμιου Συμβουλίου των δήθεν Εκκλησιών, και σαν αυτά που γίνονται συχνά με τη συμμετοχή ιερέων ομοφυλοφίλων που τολμούν και κρατούν το Άγιο Δισκοπότηρο και γυναικών επισκόπων και ιερειών, η εικόνα υπερβαίνει και το όραμα του Μ. Αντωνίου. Μόνη ελπίδα για να επανεύρει η Εκκλησία την ομορφιά της είναι η σύσταση και συμβουλή του Μ. Αντωνίου: «Μόνον μη μιάνετε εαυτούς μετά των Αρειανών». Μόνο να μη μιανθούμε από την κοινωνία μας με τον Παπισμό και Οικουμενισμό, με τους φιλοπαπικούς και οικουμενιστάς Ορθοδόξους. Επειδή μέχρι τώρα δεν το επράξαμε δυναμικά και αποφασιστικά, γι’ αυτό παρατείνει ο Θεός επί έτη την οργή του, την αιχμαλωσία των Ορθοδόξων στην παναίρεση του Οικουμενισμού. Μέχρι πότε επίσκοποι, ιερείς, μοναχοί και λαϊκοί θα επιτρέπουμε τα άλογα κτήνη, τους αιρετικούς, να λακτίζουν και να μιαίνουν τα Ιερά και τα Άγια της Ορθοδοξίας; Όσο απρακτούμε και βρίσκουμε διάφορες προφάσεις πνευματικοφανείς, το βδέλυγμα της ερημώσεως θα ίσταται εν τόπω αγίω».
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΥΙΟΥ ΣΟΥ
Πολύκαρπος
Σήμερα, ο κάθε ορθόδοξος επίσκοπος,σε κάθε δημόσια εμφάνισή του, προτού ανοίξει το στόμα του να πει οτιδήποτε, οφείλει να δίνει πρώτα ακράδαντη ομολογία σχετικά με το θέμα αυτό. Αλλιώς, ό,τι και να πει, θα μένει μετέωρο στα ώτα των ακροωμένων, ως μη ερειδόμενο στην Αλήθεια. Όσα και να πει, θα είναι "κενά", αν δεν κατέχεται ο λαός από την αίσθηση της απόλυτης βεβαιότητας, πως ο επίσκοπός του εκπροσωπεί τη μόνη και αληθινή, μία Εκκλησία, την Ορθόδοξη και κατάδικάζει κληρικούς και λαϊκούς, πάντες, όσοι συμφύρονται παντοιοτρόπως με τους παντοειδείς αιρετικούς.Δυστυχώς εδώ καταντήσαμε!
πολυ σωστα ευχαριστουμε κ.Νανη.ο θεος να σας φωτιζει.
Υφίσταται και μία ακόμη σοβαρότατη πτυχή των παρενεργειών της οικτρής "συνόδου" του Κολυμπαρίου η οποία έχει και ηθικές αλλά και πιθανώς νομικές προεκτάσεις.
Και αυτή συνίσταται στη δήλωση του αρχιεπισκόπου Κύπρου "Μερικοὶ Συνοδικοὶ δὲν ἤθελαν ἀλλὰ πῆρα κατὰ πλειοψηφία ἀπόφαση τῆς Συνόδου καὶ τοὺς εἶπα ὅτι ἀπὸ ἐδῶ καὶ πέρα εἶστε ὑπόχρεοι νὰ ὑλοποιεῖτε τὴν ἀπόφαση ποὺ πῆρε ἡ Σύνοδός μας γιὰ τὴ Μεγάλη Σύνοδο.
Κι όταν μερικοὶ Συνοδικοὶ ἔφυγαν καὶ δὲν ὑπέγραψαν, ὑπέγραψα ἐγὼ γι’ αὐτούς, κι ὅταν ἐπιστρέψαμε στὴν Κύπρο ἔκανα συνεδρία τῆς Συνόδου, τοὺς ἐπέπληξα καὶ τοὺς εἶπα δὲν θὰ πάρετε πρόσκληση νὰ ἔλθετε στὴ Σύνοδο ἂν δὲν μάθετε νὰ ὑλοποιεῖτε τὶς ἀποφάσεις τῆς Μεγάλης Συνόδου ποὺ εἶναι ὑποχρεωτικές καὶ γιὰ μένα καὶ γιὰ σᾶς, δὲν μπορεῖ ὁ καθένας νὰ κάνει ὅ,τι θέλει. Ὁποῖος θέλει νὰ κάνει δουλειὰ δική του νὰ πάει στὸ σπίτι του».
Τι θα πει "υπέγραψα εγώ γι αυτούς";
Πώς αντέδρασαν οι μητροπολίτες που δεν υπέγραψαν σεβόμενοι την αρχιερατική τους τιμή;
Λ.Ν.
Σε λαθος πλευρα κοιμουντε οι επισκοποι ,που πιστευουν,οτι για το ορθοδοξο ποιμνιο είναι υποχρεωτικες οι αποφασεις της μεγαλης συνοδου κολυμβαριου για μας υποχρεωσι είναι να αγωνιζόμαστε για την απαξ παραδωθησα πιστι,για τη μια Αγια ,Καθολικη και Αποστολικη Εκκλησια , την Ορθοδοξια,στην οποια και βαπτιστηκαμε,την Εκκλησια που προεκειψε από την λογχηθησα πλευρα του Χριστου ,από την οποια ερευσε καθαρο αιμα και καθαρο υδωρ,και όχι για τις εκκλησιες του ΠΣΕ ,την πασπερμια των αιρεσεων και πλανων.
Μολων Λαβε πατριαρχη Βαρθολομαίε και οι συν αυτω.
Ο ιδιος ο Κυριος Ιησους Χριστος επιτιμησει υμας,διοτι εσεις ειστε η αισχυνη της Εκκλησιας του Χριστου ,όπως και ο Ιούδας είναι η αισχυνη των μαθητων του Χριστου.
Δημοσίευση σχολίου