Οἱ ἀποφάσεις τῆς Ἱεραρχίας τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος γιά τήν «Ἁγία καί Μεγάλη Σύνοδο» καί ἡ κατάληξή τους
Μητροπολίτου Ναυπάκτου καί Ἁγίου Βλασίου Ἱεροθέου
Ἡ
Ἱεραρχία τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, κατά τίς Συνεδριάσεις της τῆς 24ης καί 25ης
Μαΐου ἐ.ἔ., ὅπως εἶχε τό δικαίωµα καί τήν ἁρµοδιότητα, µελέτησε τά ἐγκριθέντα κείµενα
ὑπό τῶν Προσυνοδικῶν Πανορθοδόξων ∆ιασκέψεων καί τῶν Συνάξεων τῶν Προκαθηµένων,
σέ συνέχεια τῆς ἀποφάσεως καί προτάσεως τῆς ∆ιαρκοῦς Ἱερᾶς Συνόδου.
Ἔχουσα δέ ὑπ' ὄψη της τό ἄρθρο 11 τοῦ Κανονισµοῦ Ὀργανώσεως καί Λειτουργίας τῆς «Ἁγίας καί Μεγάλης Συνόδου», ἀπεφάσισε τήν ὑποβολή προτάσεων, τροπολογιῶν, διορθώσεων καί προσθηκῶν, οἱ ὁποῖες ὑποβλήθηκαν ἁρµοδίως καί ἐµπροθέσµως στήν Πανορθόδοξη Γραµµατεία τῆς «Ἁγίας καί Μεγάλης Συνόδου».
Ἔχουσα δέ ὑπ' ὄψη της τό ἄρθρο 11 τοῦ Κανονισµοῦ Ὀργανώσεως καί Λειτουργίας τῆς «Ἁγίας καί Μεγάλης Συνόδου», ἀπεφάσισε τήν ὑποβολή προτάσεων, τροπολογιῶν, διορθώσεων καί προσθηκῶν, οἱ ὁποῖες ὑποβλήθηκαν ἁρµοδίως καί ἐµπροθέσµως στήν Πανορθόδοξη Γραµµατεία τῆς «Ἁγίας καί Μεγάλης Συνόδου».
17 σχόλια:
ΣΕΒ ΙΕΡΟΘΕΕ ΕΠΕΙΔΗ ΤΑ ΟΝΤΩΣ ΘΕΟΛΟΓΙΚΑ ΣΑΣ ΚΕΙΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΑ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΘΟΥΝ
ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΠΛΟ ΛΑΟ ΣΑΣ ΕΡΩΤΩ
ΕΧΟΜΕ ΥΠΕΡΒΑΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΕΩΣ ΤΗΣ ΙΕΡΑΡΧΙΑΣ ΝΑΙ η ΟΧΙ
ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΗ ΑΜΕΤΑΚΙΝΗΤΗ Η ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΔΙΟΤ ΕΤΣΙ ΕΙΣΘΕ ΕΚΤΕΘΕΙΜΕΝΗ ΣΤΟ ΛΑΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΤΙΔΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ
ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΣΤΑΘΕΡΟ ΦΡΟΝΗΜΑ
Η ΙΕΡΑΡΧΙΑ ΘΑ ΑΠΟΔΕΧΘΕΙ Η ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΗ ΕΥΘΥΝΕΣ ΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΙΩΣΑΝΤΑΣ ΤΗΝ ΒΟΥΛΗΣΗ ΤΗΣ
ΛΕΓΕΤΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΗΝ ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΜΕΓ ΣΥΝΟΔΟΥ ΙΣΩΣ ΑΠΛΩΣ ΘΙΓΗ ΔΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΔΙΑΣΠΑΣΗ ΤΩΝ ΙΕΡΑΡΧΩΝ
Ο ΘΕΟΣ ΒΟΗΘΟΣ
ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΑΜΠΡΟΥ ΘΕΟΛΟΓΟΣ ΠΡΕΒΕΖΑ
Αδυνατώ να κατανοήσω διατί μας γράφει τούτον το κείμενον ο μητροπολίτης Βλάχος Ιερόθεος. Δηλαδή μας λέει με ετέρους λόγους: "α, όλα κι όλα! Δυνάμεθα να υπερασπιστώμεν την Ορθοδοξίαν αλλά μέχρις ενός σημείου. Όταν το σημείον φθάσει εις τα προνόμια ημών παύεται η υπεράσπιση Αύτης! Αγαπητέ ιεράρχα "ουδείς δύναται δυσί κυρίοις δουλεύειν· ή γαρ τον ένα μισήσει και τον έτερον αγαπήσει, ή ενός ανθέξεται και του ετέρου καταφρονήσει· ου δύνασθε Θεώ δουλεύειν και μαμωνά. Μτ. Στ΄ - 24. Να χαίρεσαι τα προνόμιά σου! Ημείς δεν χαιρόμεθα ούτε μεν την στάσιν σου, ούτε με τα γραφόμενά σου. Αδελφοί, γρηγορείτε και προσεύχεσθε...
Γράφετε Σεβασμιώτατε ότι το «αιρετικός» με το «ετερόδοξος» είναι το ίδιο. Επιτρέψτε μου αλλά δεν είναι.
Ετερόδοξος είναι αυτός που ακολουθεί απλά ένα διαφορετικό θρησκευτικό δόγμα. Εδώ, τα διαφορετικά δόγματα τοποθετούνται στην ίδια μοίρα, αντιμετωπίζονται επί ίσοις όροις, και απλά λέμε ότι είναι διαφορετικά. Εμείς μπορεί να λέμε «ετερόδοξος» και να εννοούμε χίλια-δυο πράγματα but who cares αφού και εκείνοι με το «ετερόδοξος» σκέφτονται τα δικά τους για εμάς. Με το πέρασμα του χρόνου και όσο βομβαρδίζεται ο κόσμος με αυτή τη λέξη αυτό θα κυριαρχήσει και στα μυαλά όλων.
Στον όρο «αιρετικός» όμως η σχέση των διαφορετικών δογμάτων δεν παραμένει απλά στη διαφορετικότητά τους αλλά περιγράφεται ακόμα περισσότερο. Ο αιρετικός επέλεξε να διαφοροποιηθεί/αποσχισθεί από έναν βασικό κορμό (στην προκειμένη περίπτωση το Σώμα του Ιησού Χριστού). Ο όρος «αιρετικός» ΔΕΝ τους βάζει όλους στο ίδιο καλάθι με τη γενικόλογη έννοια του άλλου, του διαφορετικού, αλλά κάνει και τη διάκριση των άλλων που επέλεξαν να αποσχισθούν από το Ένα.
αίρεση θηλυκό
1.απόσχιση-διαφοροποίηση από πρωτογενές-πρωταρχικό-μητρικό δόγμα
2.το θρησκευτικό δόγμα που διαφέρει από την επίσημη θρησκεία κι έχει καταδικαστεί ως αντίθετο χριστιανική / μουσουλμανική / γνωστική / αντιτριαδική αίρεση
3.ένα σύνολο από ιδέες ή απόψεις οι οποίες ανατρέπουν ή αποκλίνουν από εκείνες που θεωρούνται σωστές ή καθιερωμένες σε ένα τομέα φιλοσοφική / ιδεολογική / πολιτική / καλλιτεχνική αίρεση
4.(συνεκδοχικά) οι οπαδοί μιας αίρεσης, οι αιρετικοί
5.η επιλογή η πράξη της Αντιγόνης εξαρτάται πρωταρχικά από την προσωπική αίρεσή της
6.(νομική) όρος της δικαιοπραξίας, από τον οποίο καθορίζονται τα θετικά ή αρνητικά αποτελέσματα ενός μελλοντικού κι αντικειμενικά αβέβαιου γεγονότος αναβλητική / διαλυτική αίρεση
7.δικαίωμα εκλογής
8.περιορισμός [...] το γερμανικός κράτος απέκτησε πλήρη νομική κυριαρχία μετά την επανένωση, αρχές της δεκαετίας του 1990. Όσον αφορά την πολιτική κυριαρχία, δηλαδή την ικανότητα άσκησης (πολιτικά) νομιμοποιημένης εξωτερικής πολιτικής, συνεχίζει να βρίσκεται υπό την αίρεση πολιτικών κριτηρίων και υπό τη δαμόκλειο σπάθη «αντιγερμανικών συσπειρώσεων». - Παναγιώτης Ήφαιστος (2008)
Γιατί λοιπόν επιλέχθηκε η λέξη ετερόδοξος και όχι αιρετικός; Απλά και ξάστερα. Για να επέλθει η 'ένωση' που επιθυμούν. Κάνουν τα κομμάτια διαχειρίσιμα για να μπορούν μετά να τα ενώσουν. Η λέξη αιρετικός έχει μία αρνητική έννοια την οποία δεν έχει το ετερόδοξος.
Οι αιρέσεις αναβαθμίζονται σε απλά διαφορετικές δοξασίες και η Ορθοδοξία υποβαθμίζεται σε άλλη μια διαφορετική δοξασία σαν αυτές. Η έννοια της Ορθοδοξίας ως συνέχεια της Παράδοσης και των διδαχών των Πατέρων της Εκκλησίας χάνεται. Ούτως ή άλλως, εκεί ακριβώς είναι που κάνουν πόλεμο, αυτό ακριβώς δεν θέλουν -μεταπατερική θεολογία.
Ετερόδοξοι λοιπόν, για να φτάσουμε μετά ομαλά και στο 'έτερον ήμισυ', πράγμα που ήδη βλέπουμε με τους δύο πνεύμονες .. και τα δύο συκώτια.
συμπληρώνω την εξήγηση που παρέλειψα να βάλω πιο πάνω στο «Με το πέρασμα του χρόνου και όσο βομβαρδίζεται ο κόσμος με αυτή τη λέξη αυτό θα κυριαρχήσει και στα μυαλά όλων.» , ότι δηλαδή, στα μυαλά των ανθρώπων θα κυριαρχήσει η ιδέα ότι η Ορθοδοξία είναι απλά μία διαφορετική δοξασία σαν όλες τις άλλες. .... για να αποδεχθεί τελικά και το «μία Εκκλησία σαν όλες τις άλλες» στο Σύμβολο της Πίστεως, πράγμα που ήδη δρομολογείται αφού κατοχυρώθηκαν οι αιρέσεις ως «εκκλησίες» και «συνοδικώς».
ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ ΕΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΗ ΣΗΜΑΣΙΑ. ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ.
πολυ ωραια τα παραπανω σχολια,ολο ξεγελα μετα εντυπωσιακα του κειμενα ,αλλα στην πραξη φερνει τον παπα στη Λεσβο και αλλα....
ρωμιος
Πολύ χρήσιμη αυτή η ανακεφαλαίωση του Μητροπολίτου Ιεροθέου εν όψη της Συνόδου της Ιεραρχίας το Οκτώβριο. Ξεκαθαρίζει τα πράγματα.
ετεροδοξία θηλυκό
1.(θρησκεία) η πίστη σε διαφορετικό θρησκευτικό δόγμα
2.(μεταφορικά) η λανθασμένη γνώμη
ἑτεροδοξία θηλυκό
1.διαφορετική γνώμη ή άποψη
2.εσφαλμένη γνώμη ή άποψη
3.(μεσαιωνική ελληνική) (θρησκεία) αίρεση, το να είναι κανείς αιρετικός
ετεροδοξία η (ουσιαστικό)
1.η ιδιότητα του ετερόδοξου, το να είναι κανείς ετερόδοξος, το να πιστεύει, να δέχεται κάποιο άλλο δόγμα ή θρησκεία από εκείνη που επικρατεί στη χώρα του, η αλλοδοξία
2.η αίρεση
3.η λαθεμένη γνώμη, η πλάνη.
Και να διευκρινίσω και κάτι άλλο.
Η όποια μεταφορική έννοια της 'λανθασμένης γνώμης', ή η περίπτωση του να λέει κάποιος τη λέξη «ετερόδοξος» εννοώντας ότι αυτός είναι «αιρετικός» ξεκαθαρίστηκε στη σύναξη του Κολυμπαρίου. Δεν υπήρξε ΠΟΥΘΕΝΑ η χρήση της λέξης «αίρεση» έτσι ώστε να υποθέσει κάποιος ότι εναλλάσσονται οι όροι και χρησιμοποιείται τη μία ο όρος «αιρετικός» και την άλλη ο «ετερόδοξος» για να περιγράψουν το ίδιο πράγμα. Επιπλέον, και το πιο σημαντικό, οι 'εκπρόσωποί' μας στη σύναξη ΑΠΟΔΕΧΤΗΚΑΝ τους αιρετικούς ως «εκκλησίες», δηλαδή ΤΟΥΣ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΑΝ πώς εννοούν το «ετερόδοξος»: Ως απλά 'έναν άλλον', έναν έτερο. .. για να έχουμε μετά το .. 'έτερον εκάτερον' και το 'έτερον ήμισυ'. Δεν ΓΙΝΕΤΑΙ να τους θεωρείς αιρετικούς και ταυτόχρονα να τους ΑΠΟΔΕΧΕΣΑΙ ως Εκκλησίες. Το ότι εφηύραν μια 'ονοματολογική οντολογία' για να ονομάσουν κάτι το οποίο μας είπαν ότι δεν υπάρχει, δείχνει την σύγχυση στην οποία βρίσκονται και τις βλάσφημες αλχημείες/ακροβασίες που μηχανεύονται για να κρύψουν το έγκλημα, θεωρώντας μας ηλιθίους.
Γι' αυτό έγραψα και πιο πάνω, ότι εμείς μπορούμε να εννοούμε όπως θέλουμε το «ετερόδοξος» but who cares. Θα έλεγα μάλιστα ότι ορισμένοι προσπαθούν να μας 'πλασάρουν' την αιρετική ερμηνεία του «ετερόδοξος» μόνο για εσωτερική κατανάλωση αλλά εις τα σαλόνια ΤΟΥΣ ξέρουμε και ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ότι το νοούν ως 'διαφορετικός', ως 'ένας άλλος' με τον οποίον πρέπει να τα βρούμε. Η διγλωσσία αυτή γίνεται για να μην χάσουν τον έλεγχο του ποιμνίου και τους πάρουμε με τις βρεγμένες σανίδες. Είναι αυτό που λέει ο λαός μας τόσο σοφά: «Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΟ 'ΧΕΙ ΤΟΥΜΠΑΝΟ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΡΥΦΟ ΚΑΜΑΡΙ.»
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ «ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ» ΜΕ ΤΟ «ΕΤΕΡΟΔΟΞΟΣ». Το «ετερόδοξος» είναι πολύ πιο χαλαρό στην ερμηνεία του και βλέπουμε ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ότι έχει επικρατήσει η εξευγενισμένη ερμηνεία του για την συνέχιση και διεξαγωγή των περιβόητων «διαλόγων».
Προς ΄΄αντιοικουμενιστήν ΄΄ 8.49
Άν και διαβασα μέ προσοχή όλο τό πολυσέλιδον πόνημα του σεβ. Ναυπάκτου δέν διάβασα κάτι για ΄΄προνόμια΄΄! Μήπως τά έχει πεί σέ άλλο δημοσίευμά του και έχει διαμορφώσει ένα προσανατολισμό διαφορετικό από την υπεράσπιση ομολογιακής γραμμής που περιμένουμε όλοι από την ολομέλεια της Ιεράς Συνόδου στην επικείμενη συνεδρίασή της; Δέν έχω διαβάσει όλες τις ανακοινώσεις του σεβασμιωτάτου καί δέν ΄΄μπαίνω στό νόημα΄΄ των λεγομένων σας Απορώ άν τό αρμοδιότερο πρόσωπο να μιλήσει καί να υποστηρίξει τις ορθόδοξες θέσεις εντός και εκτός της Ιεράς Συνόδου καταφεύγει σέ μία διπλωματική αναδίπλωση χάριν των ΄΄προνομίων ΄΄.....!
Εάν αληθεύουν τά λεγόμενα υπο του σεβαστου ΄΄αντιοικουμενηστου ΄΄ καί υπό του κυρίου ΑΝΔΡΕΑ ΛΑΜΠΡΟΥ ΘΕΟΛΟΓΟΥ ΠΡΕΒΕΖΑ βρισκόμεθα πρό μιας απίστευτης δολιότητος πλεκτάνης που εξυφαίνουν οι ίδιοι οι ΄΄ποιμένες΄΄της εκκλησίας εις βάρος της πίστεως Ενεργώντας ως πολιτικάντηδες χρησιμοποιούν επικοινωνιακά τρίκ για να ρίξουν στάκτη στα μάτια του αγωνιώντος ποιμνίου Πράγματι προβληματισμό δημιούργησε το όψιμο ενδιαφέρον των μέχρι τωρα σιγώντων μητροπολιτών για να αναγάγουν σέ μείζον θέμα επικαιρότητος το θέμα των θρησκευτικών που θά επισκιάσει τό μόνο ΜΕΙΖΟΝ θέμα των διαδραματισθέντων στην σύνοδο της Κρήτης Μάλιστα απροκάλυπτα ο Δημητριάδος μίλησε ως συνδικαλιστής μιλώντας για ώρες διδασκαλίας και μόνον, που μεταφράζεται σέ money και θέσεις εργασίας Εάν τό κανουν αυτό εξαπατωντας το λαό --συμπεριλαμβάνεται άραγε καί ο Ναυπάκτου στό παίγνιο!΄-- ταΐζοντας τον λαό κουτόχορτο θά είναι κατάπτυστοι απατεώνες του αιώντος τουτου του απατεώνος! Ντροπή και μόνο ντροπή ! Συμμαριζόμεθα λοιπόν τά γραφόμενα υπο του σεβαστού ΄΄αντιοικουμενιστου΄΄ Τότε προς τί τά γραφόμενα πολυσέλιδα υπο του σεβ.Ναυπάκτου εφ'όσον η μόνη τους έγνοια είναι να εξαπατήσουν των αγωνιώντα λαό ; Τι λόγια να πούμε για να οικτίρουμε μία εκκοσμικευμένεη εκκλησία που αντιμετωπίζει τά πνευματικά θέματα που τους εμπιστεύθηκε ο θεός μέ μεθόδους κοσμικές που μεταφέρουν το πνεύμα του κόσμου και τις μεθοδείς του στό θείο καθίδρυμα της εκκλησίας ! Τό μόνο που τους απομένει είναι να προσφέρουν καί ένα ΄΄οφφίκιο΄΄ γκίνες στον επινοήσαντα ! Και σέ ανώτερα !
Λωρίτου Ελένη
Η συνοδος ειναι το οντως μειζον.
Το θεμα των θρησκευτικων, το ισως επιστρατευομενον προς καλυψιν της αποδοχης των αβαπτιστων ως Χριστιανων απο της συνοδου του Κολυμπαριου, συνιστα αποτοκο της διεργασιας η οποια εγενησε το Κολυμπαρι, αποτοκο της αποτυχιας μερους του πληρωματος της Εκκλησιας να σταθει ειλεικρινως ενωπιον του Κυριου.
Όποιος πιστεύει ότι η Ιερά Σύνοδος θα καλέσει τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο σε ΑΠΟΛΟΓΙΑ να σηκώσει το χέρι του.
Πολύ σωστά επεσήμανε ο κύριος ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΑΜΠΡΟΥ ΘΕΟΛΟΓΟΣ ΑΠΟ ΠΡΕΒΕΖΑ ότι το θέμα των Θρησκευτικών δεν 'σηκώθηκε' ξαφνικά τυχαία. Ίσως για να αποφευχθεί μια εσωτερική διάσπαση ίσως και για να περάσουν τα ευτράπελα της συνάξεως του Κολυμπαρίου στο ντούκου και εκεί που ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος απέτυχε οικτρά και πρόδωσε το Ορθόδοξο Ποίμνιο να μας βγει στο τέλος και υπερασπιστής της Ορθοδοξίας.
Ο Οικουμενικός Πατριάρχης και ο Τσίπρας το ίδιο αφεντικό έχουν. Την 'Αγία και Μεγάλη Σύνοδο' όλοι μαζί την γιόρτασαν στην Κρατική Τηλεόραση, άθεοι και οικουμενιστές όλοι μια χαμογελαστή παρέα.
Ο Μητροπολίτης Ναυπάκτου Ιερόθεος είχε πει κάποια στιγμή μετά τη σύναξη ότι παρ' ότι διαφώνησε με το επίμαχο κείμενο παρέμεινε στη 'Σύνοδο' για να διατηρηθεί η 'ενότητα' στην αντιπροσωπεία της Εκκλησίας της Ελλάδος.
Από τότε, ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ .. και ο νοών νοτείτω.
Εγώ πάντως θα ήθελα να σας ρωτήσω Σεβασμιώτατε, επειδή έχετε γράψει τόσα ωραία άρθρα περί της ενότητας εν Αγίω Πνεύματι, ποια ενότητα από τις δύο θα έπρεπε να είχε τότε (αλλά και τώρα) σημασία για εσάς;
Άξιος ο μητροπολίτης Ναυπάκτου.!
Λ.Κ
Η θλιβερή ψευδο-σύνοδος της Κρήτης θα πρέπει, τάχιστα και άμεσα και χωρίς χρονοτριβή, να καταστεί αντικείμενο πανηγυρικής αποδοκιμασίας και καταδίκης από την Εκκλησία της Ελλάδος, ΣΥΝΟΔΙΚΩΣ!
Κατηγγέλθη εγκύρως και εγκαίρως από τον ομολογητή και αγωνιστή θεολόγο κ.Ιωάννη Τάτση η αναφορά και παραπομπή του νέου βοηθητικού υλικού διδασκαλίας του εκτρωματικού και μεταλλαγμένου, νεοεποχίτικου μαθήματος των Θρησκευτικών στο συνοδικό μόρφωμα του Κολυμπαρίου!
Οι συνειρμοί, εν προκειμένω, τυγχάνουν αναπόφευκτοι και η σημειολογία σαφέστατη!
Λ.Ν.
Προς αγαπητόν "ανώνυμον" 26 Σεπτεμβρίου 2016 - 4:32 μ.μ. και σεβαστόν κον Λυκούργον: Μακάρι να έχετε δίκαιον και ο "άγιος" Ναυπάκτου να υπερασπίζετε την Ορθοδοξίαν όπως είστε βέβαιοι. Προσωπικώς έχω τις (πολύ σοβαρές) επιφυλάξεις μου, εκ των ικανών ετών που παρακολουθώ τους λόγους, τας πράξεις και τας ενεργείας του. Εύχομαι να κάνω λάθος εγώ και ουχί εσείς. Η πορεία των πραγμάτων θα το δείξει. "πυρί γαρ δοκιμάσει τα σύμπαντα"! Συμφωνώ απολύτως με το εξαίρετον σχόλιον της κας Ελένης Λ. "26 Σεπτεμβρίου 2016 - 5:15 μ.μ.". Η στάκτη τέθηκε έμπροσθεν του ανεμιστήρος. Το παίγνιον του αποπροσανατολισμού εκ του εκτρωματικού ψεδοσυνεδρίου της Κρήτης έχει λάβει πλέον σάρκα και οστά! Αδελφοί, γρηγορείτε και προσεύχεσθε...
Κύριε Λυκούργε δυστυχώς δέν πρόκειται για συνειρμούς και σημειολογία απλώς ,αλλά για μία πραγματικότητα που προσφέρει στερεά ερείσματα στους οικουμενιστές επισκόπους Η σύνοδος του Κολυμπαρίου θα αποτελει πλέον την αναφορά της εκκλησιαστικής ζωής και πρακτικής Ο Δημητριάδος μέχρι τώρα μας ρωτουσε μέ χαζο-αφελές ύφος άν υπάρχει οικουμενικη σύνοδος που να έχει καταδικάσει τον οικουμενισμό ως αίρεση Τωρα πλέον ο οικουμενισμός φέρει την σφραγίδα της ΄΄οικουμενικής΄΄ συνόδου και μας βουλώνει τά στόματα Η Ιερά Σύνοδος αρνείται να δέι τό πρόβλημα αλλοιθωρίζοντας προς την κοιλιά του Φίλη Μάς φταίει ο γάιδαρος και δέρνουμε το σαμάρι Επίσκοποι που υπεγραψαν τα συμφωνηθεντα στο Κολυμπαρι όλως υποκριτικά διαμαρτύρονται τάχα μου για το μάθημα των θρησκευτικών που βρισκεται σέ μια συνεπή γραμμή προς το Κολυμπάρι Μέ τέτοιους επισκόπους δέν πάει η εκκλησία μπροστά που αντιμετωπίζουν τά θέματα της πίστεως μέ πολιτικάντικες μεθοδείες Η ενότητα της εκκλησίας και τά προνόμιά της --άν αναφέρθηκε σέ αυτά ο Ναυπάκτου κατα την μαρυριαν του ΄΄ αντιοικουμενιστού΄΄ -- είναι πλέον μία παρωδία Νά σώσουμε τά προνόμια και να χάσουμε την πίστη ; Της πίστεως θανούσης γέα πυρί μιχθήτω Άν η Ιερά Σύνοδος ξεπούλησε την πίστη τί να τά κάνουμε τά προνόμια άγιε Ναυπάκτου ;
Ή αλήθεια είναι ότι περιμέναμε πολύ περισσότερα από τον μητοπολιτη Ναυπακου.
Τι εσημαιναν οι έπαινοι προς τον οικουμενιστη αρχιεπίσκοπο και τη συνοδο κατα τη διάρκεια της συνόδου σε συνέντευξη του σε τοπικό κανάλι με εμβέλεια στη μητρόπολη του;
Τι σημαίνει "δεχομουν πιέσεις";
Τι σημαίνει υπογράφω με επιφύλαξη; Σε οικουμενιστικα πορίσματα;;;
Στο κείμενο με τις εκκλησίες ο Ναυπακου δεν υπέγραψε αλλά αυτό ήταν τον λιγότερο που μπορούσαμε να περιμένουμε.
Θέλω να είμαι ειλικρινής, είχα τον μητροπολίτη Ναυπακου πολύ ψηλότερα και περίμενα μία καθαρά ομολογιακή, ειλικρινή στάση χωρίς τάσεις να συμβιβαστει με τους οικουμενιστες αλλά να τους δειξει πόσο λάθος είναι και να τους επαναφερει.
Για όνομα του θεού, συνοδο είχαμε, στις συνόδους οι Πατέρες της Εκκλησία δεν κοιτούσαν να στρογκυλεψουν τις γωνίες με τους αιρετικούς. Οι οικουμενιστες είναι αίρεση περιμέναμε από τον μητροπολίτη Ναυπακτου στάση περισσότερο αγιοπατερικη έναντι στους αιρετικούς και τους υποστηρικτές τους.
Αγαπητή Φαίη, εξαιρετικό το γράψιμό σου και οι τοποθετήσεις σου. Ωστόσο, θα πρέπει να ανατρέξεις, να διαβάσεις και να αξιολογησεις την τοποθέτηση του Επισκόπου Ναυπάκτου, διότι φοβάμαι διάβασες μόνον τις τοποθετήσεις, του Ιουλίου 16. Εδώ τον Σεπτέμβρη, δεν λέει κάτι τέτοιο, περί του ότι είναι ίδιο το ''ετερόδοξος΄΄ με το '' αιρετικός''
Αντίθετα μάλιστα. Λάμπρος
Δημοσίευση σχολίου