Σύμφωνα
με ανακοινώσεις του Οικουμενικού Πατριαρχείου και του Halki Theological School : Ἡ Α. Θ. Παναγιότης ὁ Πατριάρχης, τήν μεσημβρίαν τῆς Παρασκευῆς, 11ης Δεκεμβρίου, διεπεραιώθη εἰς Χάλκην,ἔνθα τήν ἑπομένην,
Σάββατον, 12ην ἰδίου, ἐχοροστάτησεν
ἐν τῇ Ἱ. Πατριαρχικῇ καί Σταυροπηγιακῇ Σκήτῃ τοῦ Ἁγίου Σπυρίδωνος, ἐπί τῇ ἱ. μνήμῃ αὐτοῦ, κατά τήν τελεσθεῖσαν
ἐν τῷ Ναϋδρίῳ αὐτῆς Θείαν Λειτουργίαν.
Τόν
θεῖον λόγον ἐκήρυξεν ὁ Πανοσιολ. Μ. Ἀρχιμανδρίτης κ. Βησσαρίων.
Ἐκκλησιάσθησαν ὁ
Σεβ. Μητροπολίτης Αὐστρίας κ. Ἀρσένιος,
ὁ Σεβ. Ἀρχιεπίσκοπος Ἀνθηδῶνος κ. Νεκτάριος, Ἐπίτροπος τοῦ Παναγίου Τάφου ἐνταῦθα,
ὁ Θεοφιλ. ΡΚαθολικός Ἐπίσκοπος
Eisenstadt κ. Αἰγίδιος, καί πλῆθος προσκυνητῶν ἐκ τῆς Πόλεως καί τῶν
Νήσων.
Ἐν
τῷ τέλει τῆς Θείας Λειτουργίας προσεφώνησε τήν Α. Θ. Παναγιότητα ὁ Σεβ.
Μητροπολίτης Προύσης κ. Ἐλπιδοφόρος, Ἡγούμενος τῆς Ἱ. Μονῆς Ἁγίας Τριάδος Χάλκης
καί ὑπεύθυνος τῆς Σκήτης, καί ἀπήντησεν ὁ Πατριάρχης, εὐχαριστήσας τήν Α.
Σεβασμιότητα καί παρουσιάσας εἰς τό ἐκκλησίασμα
τούς ὡς ἄνω ἐξ Αὐστρίας ἐπισκέπτας.
Ἐπηκολούθησε
δεξίωσις εἰς τό Ἀρχονταρίκι τῆς Σκήτης.
…………………………………………………………………………………
Ο
Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος χοροστάτησε σήμερα στην Θεία Λειτουργία
που τελέστηκε στην Πατριαρχική Σκήτη του Αγίου Σπυρίδωνος Χάλκης, επί τη
μνήμη του εν Αγίοις Πατρός ημών Σπυρίδωνος, Επισκόπου Τριμυθούντος του
Θαυματουργού.
Στο
τέλος της Θ. Λειτουργίας τον Πατριάρχη προσφώνησε ο Ηγούμενος της Πατριαρχικής
Μονής Αγίας Τριάδος Χάλκης, Μητροπολίτης Προύσης Ελπιδοφόρος, και αντιφώνησε
καταλλήλως ο Πατριάρχης.
Εκκλησιάστηκαν:
ο Σεβ. Μητροπολίτης Αυστρίας κ.
Αρσένιος, ο Αρχιεπίσκοπος Ανθηδώνος κ. Νεκτάριος, Επίτροπος του
Παναγίου Τάφου στην Πόλη, ο Αρχιμανδρίτης κ. Παϊσιος Jung, Ηγούμενος της Ι. Μονής
Αγίας Σκέπης (Αυστρία), ο Θεοφιλ.
ΡΚαθολικός Επίσκοπος Eisenstadt κ. Αιγίδιος, και πολλοί προσκυνητές.
……………………………………………………………………………….
Ἡ
Α .Θ. Παναγιότης ὁ Πατριάρχης, ἐδέχθη εἰς ἀκρόασιν:
- Τόν
Σεβ. Μητροπολίτην Αὐστρίας κ.
Ἀρσένιον, μετά τοῦ
Πανοσιολ. Ἀρχιμανδρίτου
κ. Παϊσίου Jung, Ἡγουμένου τῆς Ἱ. Μονῆς Ἁγίας Σκέπης, καί τόν Θεοφιλ.
ΡΚαθολικόν Ἐπίσκοπον Eisenstadt κ. Αἰγίδιον, μετά τοῦ Ἐλλογ. κ. Dominik
Orieschnig, Γραμματέως αὐτοῦ.
Δείτε και:
-Αυστρία - Παρουσίαση τῶν οἰκοδομικῶν
σχεδίων τῆς ὀρθοδόξου Μονῆς γιά τήν ἀνέγερσή της οποίας ἔδωσαν τήν εὐλογία τους
τόσο ὁ Οἰκουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαῖος, ὅσο καί ὁ Πάπας Φραγκίσκος καί ὁ
Πάπας Βενέδικτος http://aktines.blogspot.gr/2015/07/blog-post_891.html
-Φωτογραφίες από την οικουμενιστική
συμπροσευχή στην Ουγγαρία με την παρουσία του Μητροπολίτη Αυστρίας Αρσενίουhttp://aktines.blogspot.gr/2012/01/blog-post_399.html
17 σχόλια:
Αντε και εις ανωτερα.
Αντιδωρο και στον Δαλάϊ Λάμα.
Και αυτός αβάπτιστος είναι.
Ας μην είμαστε ρατσιστές.
Χαίρετε.
Ερώτηση: Ο ο Αρχιμανδρίτης κ. Παϊσιος Jung γιατί βαπτίσθηκε ορθόδοξος; Για να οδηγήσει τους προτεστάντες στην Ορθοδοξία, ή την Ορθοδοξία στους κόλπους της ΟΥΝΙΑΣ;.
Το αντίδωρον δίδεται εις όσους δεν μετέλαβαν των αχράντων μυστηρίων και φυσικά μόνον εις Ορθοδόξους Χριστιανούς. Αλλά διατί απορούμε; Μήπως και ο εικονιζόμενος οίος δίδει το αντίδωρον είναι "ορθόδοξος"; Και επειδή δεν ευρίσκει η διοικούσα "εκκλησία" την δύναμιν και το σθένος να το εκφράσει δημοσίως, αυτό ο λέγεται καθολικώς ως ψίθυρος απευθείας εκ χειλέων ει ους, εις άπαντας τους ενσυνειδήτους Ορθοδόξους Χριστιανούς, σημαίνει κάτι; Η διανομή αντιδώρου εις ετεροδόξους αποτελεί de facto ενέργεια διακοινωνίας, οία ξεπερνά κατά πολύ τον χαρακτήραν του συμβολισμού, όπως ακριβώς de facto τινές μεγαλορασοφόροι έχουν θέσει, προ πολλού, δια λόγων και έργων, τον εαυτόν των εκτός Ορθοδόξου Εκκλησίας, κι ας μην έχει επισημοποιηθεί δια οιουδήποτε τρόπου. Ο Άγιος Τριαδικός Ύψιστος Θεός ας ελεήση ημάς, Αμήν.
Παλαια οι Ορθοδοξοι αισθανονταν αποτροπιασμο οταν τελουνταν η Θεια Λειτουργια απο κοινου με τους ετεροδοξους.Πως γινεται να γινουν τα παντα κοινα, σιγα σιγα ,απο τη στιγμη που αυτοι δεν εχουν την Αποστολικη πιστη ενω πιστευουν πως ειναι ''εκκλησια ''παραλληλη με την Μια Αγια Καθολικη και Αποστολικη (θεωρια των κλαδων) και συναυλιζονται με τους Ορθοδοξους,ενω εμεις τους υποδεχομαστε και δειχνει πως τους αποδεχομαστε και τους αναγνωριζουμε ως εκκλησια με αυθεντικα μυστηρια,αναγνωριζουμε τους επισκοπους τους και στερεοποιουμε την πλανη τους;;;;
Ολα αυτα γινονται για την περιφρονηση της ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ εξαιτιας της υποτιμησεως των δογματων της πιστεως εξισωνοντας την αληθεια με την πλανη και περιοθωριοποιησης των αγωνων των αγιων Πατερων.
Αιρεση θα πει αρνηση συμμετοχης στη λατρεια,και αφου διαλλεξαν να φυγουν ,οπως οι παπικοι πως συμμετεχουν παλι χωρις συμφωνια πιστεως,χωρις βαπτισμα και ενταξη στο σωμα Του Χριστου;
Ο Ιερος Βαλσαμων μας λεγει '' Ου συγχωρει ο Θεος τοις αιρετικοις επιμενουσι τη αιρεσει συνεκκλησιαζειν μετα των Ορθοδοξων''..
Αλλα τι λεμε;Λογια χαμενα;
Το ερωτημα μας ως μαθητες του Χριστου ειναι οτι εαν καποιος ενωθει η προκειται με αιρετικους δεν ειναι σαν να εγκατελειψε την εκκλησια;
Ε, τους ανθρώπους!!! Με σεβασμό και ύφος ιεροπρεπές άπαντες, διαπράττουν την προδοσία! Ω, της υποκρισίας!
που το κακον και η αμαρτια και εγω το ιδιο κανω στην εκκλησια μου
π ιωαννης χολεβας τοροντο
Έχη κοινήν πίστιν ο λατίνος με τον Ορθόδοξον "πάτερ" Ιωάννη; Εσύ λαμβάνεις την όστιαν, καθότι εις τα μέρη υμών την λαμβάνουσιν εις την χείραν, ως το αντίδωρον;
π. Ιωαννη Χολεβα εαν ειαι Μαρωνιτης ή Ουνιτης, δεν ενδιαφερει κανεναν απο τους Ορθοδοξους οτι εσυ κανεις.
Εαν ομως εισαι Ορθοδοξος και δεν κατανοεις τι κανεις, θα ειναι καλλιτερα να παψεις να λειτουργεις γιατι εμπαιζεις τον Θεο.
Οταν λειτουργεος λες ΤΑΣ ΘΥΡΑΣ ΤΑΣ ΘΤΡΑΣ ωστε να μην παρευρισκεται αιρετικος ενωπιον του αγιου θυσιαστηριου αλλα εμπρακτως τους δεχεσαι.
Τον Θεον εμπαιζεις.
Υα
Θα μου πεις οτι αυτοι δεν ειναι αιρετικοι και αλλα οικουμενιστικα.
Με πονο ψυχης θα σου πω οτι δεν εισαι πλεον Ορθοδοξος.
Ο Κυριος δεινει την εντιλη του διαχωρισμου των πιστων απο των αλλων.
Εσυ ιερουργεις το μυστηριον της θειας ευχαριστιας , ενω καταστρστηγεις την εντολη του.
Θα σου πω , δικαιωμα σου.
Αλλα δικαιωματικως επι αμετανοησιας οι αγγελοι δεν θα δε υπερασπισθουν οταν σου ζητηθει το κοινο χρεος.
Σου εχωμαστε να δου δειξει ο Θεος την χαριν της Ορθοδοξιαε επι της αγιας Τραπεζης.
Στην βαρια σρρωστια του οικουμενισμου , συχνα η μονη θεραπεια ειναι η βιωσις της ακτιστου ενεργειας της ακτιστου θειαε χαριτος.
Πατερα Ιωαννη πως λειτουργεις τπ υψιστο μυστηριο μη Ορθοδοξων?
Εχεις ποτε σκεφθει μηπως ο Θεος σου δειξει το λαθος σου με το μετρο της δικαιωσυνης του?
Σου ευχωμαστε να στο δειξει με αγαπη.
Αλλοιμονο ομως εαν σε εχει ηδη εγκαταλειψει.
Ευχη μας, να ευρεις υπερμαχπ σου ενωπιον του Θρονου τον αγιο Μσρκο υον Ευγενικο.
Ο Αναρχος Τριαδικος Θεος μαζι σου , και προδεξε πατερα Ιωσννη, η θεια ευχαριστια Ορθοδοξως προσαγεται Τριαφικως ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ.....
π.Ιωάννη, ρωτάς, επειδή δε γνωρίζεις ή επειδή είσαι πεπεισμένος για την ορθότητα αυτού που κάνεις; Αν δε γνωρίζεις, φρόντισε άμεσα να μάθεις, για να μην πάρεις κρίμα στο λαιμό σου, για τις ψυχές που έχεις κρεμασμένες στο πετραχήλι σου. Αν συμβαίνει το άλλο, ο Θεός να σε φωτίσει. Δε μπορεί να σε βοηθήσει κανένας. Θα προσευχόμαστε για σένα.
Ηλιάδης Σάββας
Κιλκίς
Στην σελίδα της Ι. Μητροπόλεως Τορόντο δεν υπάρχει το όνομα π. Ιωάννης Χολέβας.
ΟΤΑΝ ΠΡΟΣΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΕΠΙΣΗΜΟΙ....ΣΕ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΔΗ ΣΕ ΕΟΡΤΑΖΟΝΤΑ
ΝΑΟ ΚΑΙ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΔΙΑΝΟΜΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΔΩΡΟΥ ΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΙΕΡΕΥΣ ΝΑ ΤΟΥΣ
ΔΙΩΞΗ ΕΦΟΣΟΝ ΤΟΥΣ ΚΑΛΕΣΑΝ ΑΥΤΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ
ΕΡΩΤΩ ΑΠΑΝΤΗΣΑΤΕ
ΙΣΩΣ Ο Π ΧΟΛΕΒΑΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΠΑΠΑ Η ΟΥΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΙΕΡΕΙΣ
ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ
Χρειαζονται επειγοντος κατηχηση ολοι οι ιεραρχες , προπαντον ο Παναγιωτατος Βαρθολομαιος που μοιραζει διχως φοβο Θεου το αντιδωρο.
Απάντησις εις τον αγαπητόν "14 Δεκεμβρίου 2015 - 9:53 μ.μ." Θα ηδύνατο όπως ανακοινώσει προ της διανομής του αντιδώρου: παρακαλώ, εις την αγάπην υμών, μόνον τους Ορθοδόξους Χριστιανούς, όπως προσέλθωσι ίνα λάβωσι το ευλογημένον αντίδωρον. Το αντίδωρον είναι αντί της Θείας Μεταλήψεως. Εις την Θείαν Μετάληψιν τι πράττεις αγαπητέ; Την δίδεις και εις τους ετεροδόξους;
Ανωνυμε 14 Δεκεμβρίου 2015 - 9:53 μ.μ. και τα οικουμενιστακια "πασων των Βασιλειων της Οικουμενης"
Ο Ορθοδοξος Ιερευς επιτελει την Θεια Λειτουργια προς δοξαν Θεου, και οχι προς δοξαν ανθρωπων, οπως του ακατηχητου εκκλησιασματος και του οικουμενιστη επισκοπου του.
Εαν κανει κατι τετοιο, αυτος ειναι υπολογος ενωπιον του Δικαιοκριτου Θεου, για το ποιμνιο του , και για τον ευατο του.
Στην θεια Λειτουργια , οπου η θεια Ευχαριστια προσαγεται Τριαδικως και οχι μονον στον Πατερα οπως λεγουν οι Οικουμενιστες υπο το ονειδος του αναθεματος εκ της συνοδου των Βλαχερνων του 1157, οπως οριζεται στο Συνοδικο της Ορθοδοξιας
(και σε ποιον Πατερα μαλιστα, εχει σημασια το πως ομολογειται ο Θεος Πατερας, οπως τον ομολογει ο μεγας Βασιλειος ή οπως τον κακοδοξει ο Περγαμου;)
ο λαος συλλειτουργει, και εχει καθε δικαιωμα να προσεφερει το "Αμην" ανευ της παρουσιας περιεργων αβαπτιστων.
Και κατι αλλο.....
π. Θεοκλητε απο το Ησυχαστηριο του αγιου Αρσενιου...
Οπως βλεπουμε, ο πρωην της συνοδειας εξ αβαπτιστων π. Παϊσιος αστραφετει διπλα στον κυριο Αιγιδιο...., ωποτε θα ομολογησω οτι ειστε ιδιαιτερα αποτελεσματικος στο να στειλετε μοναχους της συνοδειας να συμπροσευχωνται με αβαπτιστους, οχι εις δοξαν , αλλα εις μηνιν Θεου.
Ισως και μαλλον δεν το κανουν εντος της δικαιοδοσιας σας.
Τους στειλατε να το κανουν αλλου.
Εσεις του στειλατε γεροντα Αρσενιε, διοτι ο Αυστριας Αρσενιος, εκ της γερμανοφωνου σελιδος ης Μητροπολεως του στο διαδυκτιο , ειναι ειλικρινης και ευθυς οταν ζητα γερμανοφωνους "Ορθοδοξους" μοναχους , ετοιμους να αποδεχθουν τον Οικουμενισμο.
Εκτος και εαν π. Θεοκλητε, μας λετε Ορθοδοξουντα τον Οικουμενισμο.
Το "απολωλε σοι ο Πατηρ" των Πατερων, απαιτει Ορθοδοξη καρδια για να φτασει Ορθοδοξως στον νου και στην γλωσσα π. Θεοκλητε.
εξω απο τον χορον πολλα λεμε δηλαδη στην ελλαδα λετε οσοι ειστε ορθοδοξοι μονο
θα παρετε αντιδωρο
Ανωνυμε 15 Δεκεμβρίου 2015 - 6:29 μ.μ.
Γιατι γραφεις "στην Ελλαδα".
Στην ορθοδοξια, που δεν ειναι μονο Ελληνικη, απο την εποχη της ημερας της Πεντηκοστης που ιδρυθηκε η Εκκλησια, και προσφερεται η θεια Ευχαριστια στους βαπτισμενους που προσερχωνται στην θεια κοινωνια, προσφερεται και αντιδωρο στους λοιπους του Εκκλησιασματος, ολους βαπτισμενους, καθοσον, ο διακονος απο την θυρα των ανδρων και ο υποδιακονος απο την θυρα των γυναικων (θεια λειτουργια των Αποστολικων Διαταγων, η αρχαιοτερη γνωστη σε μας) απαγορευαν την εισοδο των αβαπτιστων, ενω ενα των παραγγελματων μεσα στην θεια λειτουργια ηταν να ερευνηση ο καθενας εκκλησιαζομενος για την υπαρξη αβαπτιστων γυρω τους.
Το αντιδωρο ανηκει στον βαπτισμενο ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΒΑΠΤΙΣΜΕΝΟ.
ΟΙ ΛΑΤΙΝΟΙ ΚΑΙ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΕΝΟΙ καθε αποχρωσεως, ΟΡΘΟΔΟΞΩ,Σ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΒΑΠΤΙΣΜΕΝΟΙ.
Οταν επεστρεψαν στην ΚΠολη οι Αζυμιτες απο το σουργελο της Φλωρεντιας, οι Ορθοδοξοι απεφευγαν τις ιεροπραξιες τους, και ο Μιχαηλ Δουκας στην Βυζαντινη Ιστορια του, γραφει ειδικα για το αντιδωρο.
Οι ορθοδοξοι της ΚΠολεως δεν επαιρναν αντιδωρο απο ενωτικο ιερεα και επισκοπο.
ΙΣΩΣ, Ενα καλο παραδειγμα , για σημερα , που θα μπορουσε να εφαρμοζει επι των σημερινων οικουμενιστων, οχι ομως σαν προσωπικη αντιδραση του καθενος των Ορθοδοξων.
Το σχισμα , στην οποια μορφη του, ειναι ενα πληγμα στην ενοτητα της Εκκλησιας.
Κανουμε υπομονη, εως να στερεψει η υπομονη ΣΥΝΟΔΙΚΩΣ.
Την Κυριακή θα πάρω περισσότερο αντίδωρο από την εκκλησία(έχω τη δυνατότητα) και θα το δώσω σε έναν γείτονά μου αβάπτιστο, ο οποίος έχει μερικές γάτες στο σπίτι του. Τι να κάνω, αφού δεν έχει να φάει ούτε να ταϊσει τις γάτες του. Πειράζει;...
Δημοσίευση σχολίου