Μερικά ἀπό τά περιεχόμενά του:
◇
Ἡ ἀποδόμησις τῆς Ὀρθοδόξου Ταυτότητος τῆς Ἑλλάδος ὑπὸ τοῦ Γ.Γ. Γραμματέως τοῦ
ὑπουργείου Παιδείας κ. Γ. Καλαντζῆ. Ἕνα συγκλονιστικὸν ἄρθρον τοῦ
ἐκκλησιαστικοῦ ἱστολογίου «Κατάνυξις» μὲ παραπομπὰς εἰς δηλώσεις καὶ
ἐκδηλώσεις.
◇
Πολιτικοεκκλησιαστικὴ διπλωματία εἰς τὴν Ρώμην εἰς βάρος τῆς Ὀρθοδόξου Πίστεως.
Γράφει ὁ Πρωτοπρεσβύτερος π. Θεόδωρος Ζήσης, Ὁμότιμος Καθηγητής τῆς Θεολογικῆς
Σχολῆς τοῦ Α.Π.Θ.
◇
Ἡ Πολιτικὴ εἴτε ἀνοίγει εἴτε κλείνει τὴν Ἐκκλησίαν! Τοῦ πρωτοπρεσβυτέρου π.
Βασιλείου Βολουδάκη.
◇
Πρὸς κοινὸν ἑορτασμὸν Πάσχα Ὀρθοδόξων καὶ αἱρετικῶν Παπικῶν; Τοῦ
πρωτοπρεσβυτέρου π. Ἀγγέλου Ἀγγελακοπούλου, ἐφημ. Ἱ. Ν. Ἁγίας Παρασκευῆς Ν.
Καλλιπόλεως Πειραιῶς.
◇
Πῶς τὸ ἑλληνικὸν δημόσιον ἐξηπάτησε τὰς Ἱεράς Μονὰς τοῦ Ἁγίου Ὄρους.
◇
Ἐκοιμήθη ἐν Κυρίῳ ὁ Προηγούμενος τῆς Ἱ. Μ. Γρηγορίου Ἀρχιμ. Γεώργιος Καψάνης.
◇
† π. Νικόδημος Μπιλάλης. Ἕνας καλόγηρος-προστάτης τῶν πολυτέκνων. Τοῦ Δρ
Γεωργίου Τσακαλίδη.
◇
Ἀποκαλύψεις τῆς συγγραφέως κ. Σώτης Τριανταφύλλου διὰ τὸν ρόλον τῶν τζαμιῶν εἰς
τὰς δυτικὰς κοινωνίας.
◇
Σεβ. Κυθήρων: Ὁ διάλογος μετὰ τῶν Παπικῶν πρέπει νὰ εἶναι Ἁγιοπατερικός,
Χρυσοστομικός, Στουδιτικός.
◇
Θεοπασχητισμὸς ἢ Νεστοριανισμός; Εἰς τὰ δογματικὰ ζητήματα ἀπαιτεῖται μεγάλη
προσοχή.
Γεγονότα καί Σχόλια. Βιβλιοκρισίαι καί ἄλλη ἐνδιαφέρουσα ὕλη
συμπληρώνουν τό φύλλον.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου