12 Ιουν 2014

Κυκλοφορεί το φύλλον της 13.6.2014 του «Ορθοδόξου Τύπου»



Μερικά ἀπό τά περιεχόμενά του:
Ἡ ἀποδόμησις τῆς Ὀρθοδόξου Ταυτότητος τῆς Ἑλλάδος ὑπὸ τοῦ Γ.Γ. Γραμματέως τοῦ ὑπουργείου Παιδείας κ. Γ. Καλαντζῆ. Ἕνα συγκλονιστικὸν ἄρθρον τοῦ ἐκκλησιαστικοῦ ἱστολογίου «Κατάνυξις» μὲ παραπομπὰς εἰς δηλώσεις καὶ ἐκδηλώσεις.
Πολιτικοεκκλησιαστικὴ διπλωματία εἰς τὴν Ρώμην εἰς βάρος τῆς Ὀρθοδόξου Πίστεως. Γράφει ὁ Πρωτοπρεσβύτερος π. Θεόδωρος Ζήσης, Ὁμότιμος Καθηγητής τῆς Θεολογικῆς Σχολῆς τοῦ Α.Π.Θ.

Ἡ Πολιτικὴ εἴτε ἀνοίγει εἴτε κλείνει τὴν Ἐκκλησίαν! Τοῦ πρωτοπρεσβυτέρου π. Βασιλείου Βολουδάκη.
Πρὸς κοινὸν ἑορτασμὸν Πάσχα Ὀρθοδόξων καὶ αἱρετικῶν Παπικῶν; Τοῦ πρωτοπρεσβυτέρου π. Ἀγγέλου Ἀγγελακοπούλου, ἐφημ. Ἱ. Ν. Ἁγίας Παρασκευῆς Ν. Καλλιπόλεως Πειραιῶς.
Πῶς τὸ ἑλληνικὸν δημόσιον ἐξηπάτησε τὰς Ἱεράς Μονὰς τοῦ Ἁγίου Ὄρους.
Ἐκοιμήθη ἐν Κυρίῳ ὁ Προηγούμενος τῆς Ἱ. Μ. Γρηγορίου Ἀρχιμ. Γεώργιος Καψάνης.
† π. Νικόδημος Μπιλάλης. Ἕνας καλόγηρος-προστάτης τῶν πολυτέκνων. Τοῦ Δρ Γεωργίου Τσακαλίδη.
Ἀποκαλύψεις τῆς συγγραφέως κ. Σώτης Τριανταφύλλου διὰ τὸν ρόλον τῶν τζαμιῶν εἰς τὰς δυτικὰς κοινωνίας. 
Σεβ. Κυθήρων: Ὁ διάλογος μετὰ τῶν Παπικῶν πρέπει νὰ εἶναι Ἁγιοπατερικός, Χρυσοστομικός, Στουδιτικός.
Θεοπασχητισμὸς ἢ Νεστοριανισμός; Εἰς τὰ δογματικὰ ζητήματα ἀπαιτεῖται μεγάλη προσοχή.

Γεγονότα καί Σχόλια. Βιβλιοκρισίαι καί ἄλλη ἐνδιαφέρουσα ὕλη συμπληρώνουν τό φύλλον.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Oι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

Η φωτογραφία μου
Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: aktinesblogspot@gmail.com