Ἡ Ἑλλάδα χάνεται, ἡ Κυβέρνηση θέτει ὡς
προτεραιότητά της τά Ἰσλαμικά Κέντρα!
ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΑΛΠΙΖΕΙ ΑΝΑΙΣΧΥΝΤΑ: “ΣΦΑΞΕ ΜΕ ΑΓΑ ΜΟΥ ΝΑ ΑΓΙΑΣΩ”!...
Εδῶ
καί ἀρκετό καιρό τό Ὑπουργεῖο Παιδείας ταλαιπωρεῖ τή νοημοσύνη τῶν Ἑλλήνων πολιτῶν. Σταχυολογοῦμε μόνο δύο
πρόσφατες δράσεις του: Στίς 19/9/13 ὁ Ὑπουργός
κ. Κ. Ἀρβανιτόπουλος ἐξέδωσε ἐγκύκλιο μέ
τήν ὁποία ἐπιτρέπει σέ Ὀρθόδοξους μαθητές, γιά λόγους θρησκευτικῆς συνείδησης νά ζητοῦν ἀπαλλαγή ἀπό τό μάθημα τῶν
Θρησκευτικῶν, τό μάθημα ἐκεῖνο πού καλεῖται
νά τούς καλλιεργεῖ τή θρησκευτική συνείδηση πού ἐννοεῖται ὅτι ἔχουν ὡς Ὀρθόδοξοι μαθητές.
Πρίν
ἀπό λίγο καιρό μέσῳ τοῦ Γενικοῦ
Γραμματέα Θρησκευμάτων κ. Γ. Καλαντζῆ, τό Ὑπουργεῖο Παιδείας γνωστοποίησε τήν πρόθεσή του γιά τή
δημιουργία Τμήματος Ἰσλαμικῶν Σπουδῶν σέ
Ἑλληνικό Πανεπιστήμιο. Τήν ὥρα πού στό χῶρο
τῆς Παιδείας παντοῦ γίνονται περικοπές ζητάει ἀπό τούς Ἕλληνες Ὀρθόδοξους πολῖτες τή χρηματοδότηση
προγράμματος σπουδῶν πού ἔχει σάν ἀντικείμενο
τή μελέτη καί προβολή μιᾶς θρησκείας, στό ὄνομα τῆς ὁποίας αὐτός ὁ Ἑλληνικός λαός ἔχει ὑποστεῖ
μύριες σφαγές.
Καί
ἡ κορύφωση ὅλων ἔρχεται μέ τίς πρόσφατες δηλώσεις πάλι τοῦ ἴδιου Γραμματέα σχετικά μέ τήν πρόθεση τοῦ
ὑποψήφιου Δημάρχου Ἀθηνῶν κ.
Σπηλιωτόπουλου, νά διεξάγει δημοψήφισμα στό θέμα τῆς ἀνέγερσης τοῦ Μουσουλμανικοῦ Τεμένους στό
Βοτανικό. Δέν μᾶς ἀπασχολεῖ ἐδῶ ἡ
κριτική πού ἀπόλυτα δικαιολογημένα ἀσκεῖ στόν κ. Σπηλιωτόπουλο. Ὁ δικός μας σχολιασμός ἐπικεντρώνεται
ἀποκλειστικά στό ἑξῆς σημεῖο τῆς δήλωσης
τοῦ κ. Καλαντζῆ: «Γιά νά μήν ἐξευτελισθεῖ διεθνῶς ἡ χώρα ἄν γίνει δημοψήφισμα μόνο γιά
τό τζαμί στόν Ἐλαιῶνα, ἡ μόνη λύση εἶναι
νά γίνεται τοπικό δημοψήφισμα γιά κάθε χῶρο προσευχῆς στή χώρα μας, συμπεριλαμβανομένων καί τῶν δικῶν
μας ἐκκλησιῶν»!
Ἀπ'
ὅτι φαίνεται ἀπό τά λόγια αὐτά, ὁ κ. Γενικός θεωρεῖ τόν ἑαυτό του Ὀρθόδοξο Χριστιανό. Ταὐτόχρονα ἐξισώνει
τήν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία ἀπόλυτα μέ τήν
κάθε λογής σέκτα καί ἄλλη θρησκεία, ὅπως π.χ. καί τό Ἰσλάμ, πού δραστηριοποιοῦνται στόν τόπο
μας. Ἕνα πολύχρωμο θρησκευτικό πάζλ
μοιάζει νά εἶναι τό ὅραμα τῆς «ὀρθόδοξης θρησκευτικῆς συνείδησης» τοῦ κ. Καλαντζῆ γιά τήν πατρίδα
μας. Ὅλα γι' αὐτόν εἶναι ἴδια.
Ἀποροῦμε
τόσο μέ τήν ἔλλειψη ἐπιστημονικῆς κατάρτισης ὅσο ἀκόμα καί μέ τήν ἀπουσία
στοιχειώδους λογικῆς στόν κ. Γενικό Γραμματέα. Ἔλλειψη ἐπιστημονικῆς κατάρτισης, ἐπειδή, ἄν ἀληθεύουν
αὐτά πού ἔχει καταθέσει στό βιογραφικό
του, θά πρέπει νά ἔχει ἀσχοληθεῖ μέ τό Ἰσλάμ ὡς ἰδιαίτερο χαρακτηριστικό τῆς θρησκευτικῆς
μειονότητας τῆς Θρᾴκης πού ἦταν ἀντικείμενο τοῦ διδακτορικοῦ του. Καί ἀναρωτιόμαστε:
εἶναι δυνατό νά ἔχει κάποιος μέ
σοβαρότητα ἀσχοληθεῖ μέ τό Ἰσλάμ καί νά μήν
ἔχει διαβάσει ἤ ἔστω πληροφορηθεῖ γιά τίς βασικές διδασκαλίες τοῦ Κορανίου; Ἐπιτρέπεται νά μήν ἔχει ἀποκτήσει
μιά γενική εἰκόνα ἔστω γιά τή σαρία, τόν
μουσουλμανικό θρησκευτικό νόμο; Πῶς στή συνέχεια στή νοημοσύνη τοῦ ἐπιστήμονα, μπορεῖ νά ἐξισώνονται
μιά θρησκεία πού κηρύττει συστηματικά
στό «ἱερό» κείμενό της τόν «ἱερό» πόλεμο, τό μῖσος ἐναντίον τῶν ἀπίστων, ἄρα καί τῶν χριστιανῶν,
τή δουλεία, βαρβαρικές ποινές ὅπως ἀποκοπή
μελῶν τοῦ σώματος, τόν ἐξευτελισμό τῆς γυναίκας κ.ἄ. μέ μιά θρησκεία πού ὁ ἴδιος ὁ Θεός
θυσιάζεται καί ὁδηγεῖται ἀκόμα καί στό
θάνατο γιά τό δημιούργημά Του, τόν ἄνθρωπο, πού βιώνει μέσῳ τοῦ Θεανθρώπου καί τῶν Ἁγίων της τήν ἀγάπη
πρός τόν ἐχθρό καί τήν εὐεργεσία του;
Πολύ
περισσότερο ἀποροῦμε ὅμως μέ τήν ἀπουσία ἀκόμα καί στοιχειώδους λογικῆς στόν Γενικό Γραμματέα τοῦ
Ὑπουργείου Παιδείας, ἐπειδή ὅπως
φαίνεται, ἀδυνατεῖ νά συνειδητοποιήσει, ὅτι τό κάθε σπίτι ἔχει ἕνα νοικοκύρη, ὁ ὁποῖος εἶναι ὑπεύθυνος
γιά τήν εὐταξία τοῦ σπιτιοῦ, ὁ ὁποῖος τό
εὐπρεπίζει σύμφωνα μέ τή αἰσθητική καί τό πιστεύω του.
Δέν
ἀρνεῖται ὁ νοικοκύρης νά φιλοξενήσει ἐπισκέπτες, δέν ἀρνεῖται σ' αὐτούς νά ἐκφράζονται ἐλεύθερα, πάντοτε ὅμως
σεβόμενοι τόν ἴδιο τόν νοικοκύρη. Ἀλλά
δέν θά ἦταν παραλογισμός ἐάν ἄφηνε τούς ἐπισκέπτες νά τοῦ κάνουν ἄνω κάτω το σπίτι, νά τοῦ ἀλλάξουν
τό πρόγραμμά του, τήν τάξη τῶν ἐπίπλων,
νά τοῦ βάλουν τούς δικούς τους πίνακες δίπλα στούς δικούς του στόν τοῖχο κ.ἄ. Ὅλα αὐτά ὅμως
σύμφωνα μέ τή «λογική» τοῦ Γενικοῦ
Γραμματέα καί τῶν ὁμοφρονούντων του πολιτικῶν ὀφείλει ὁ νοικοκύρης, ὁ Ἑλληνικός λαός, νά κάνει. Καί ὄχι
μόνο αὐτό, οἱ παραπάνω πολιτικοί φτάνουν
στό ἀπόλυτο σημεῖο τῆς παραφροσύνης νά ζητοῦν μέ θράσος ἀπό τό νοικοκύρη, τό λαό, νά πληρώσει ἀπό
τήν τσέπη του ὅλες αὐτές τίς ἀλλαγές πού
τοῦ ἐπιβάλουν νά κάνει στό σπίτι του.
Πότε
ἐπί τέλους θά ξυπνήσει ὁ νοικοκύρης καί θά ζητήσει νά πάρει τό σπίτι του πίσω;
ΕΝΟΡΙΑΚΗ ΕΥΛΟΓΙΑ Τεῦχος 141 – ΜΑΙΟΣ 2014
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου