1 Φεβ 2011

Σοκ:«Δεν είναι Ελληνικά» τα Ιμια λέει η Ιστορία Γ΄Γυμνασίου

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΥΠΟΥ

31-1-2011 μ.Χ.

ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΣΧΟΛΙΚΗ «ΕΟΡΤΗ»

ΤΗΝ 31η ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ (ΗΜΕΡΑ ΕΘΝΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ) ΓΙΑ «ΑΝΑΛΗΨΗ» ΠΑΙΔΕΙΑΣ

15 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ ΤΟ 1996: Η ΕΛΛΑΔΑ «ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΣΕ» ΤΑ ΙΜΙΑ!


ΔΕΝ ΑΠΟΔΕΧΕΤΑΙ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ


ΙΜΙΩΝ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΙΣΤΟΡΙΑΣ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

Η σελίδα 163 του Βιβλίου Ιστορίας Γ΄ Γυμνασίου που διδάσκονται τα Ελληνόπουλα,

όπου δεν αναφέρεται η ελληνικότητα της βραχονησίδας, αλλά η «διεκδίκηση της βραχονησίδας»,

δηλαδή η διεκδίκησή της και από την Ελλάδα…

ΕΘΝΙΚΗ ΥΠΟΝΟΜΕΥΣΗ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ

Εθνική υπονόμευση ολόκληρου του Αιγαίου και των εκατοντάδων βραχονησίδων που διεκδικεί η Τουρκία, προκειμένου να κερδίσει «ζωτικό χώρο» στο Ελληνικό Αρχιπέλαγος, αποτελεί η προκλητική αποφυγή αναφοράς της ελληνικότητας των Ιμίων (Ύμια-Ίμια-Λιμνιά ή Καρντάκ=Καρυδάκια) στο Βιβλίο «Ιστορίας» της Γ΄ Γυμνασίου, που διδάσκονται αμέριμνα τα Ελληνόπουλα…

ΥΙΟΘΕΤΗΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΨΕΩΝ ΤΗΣ ΑΓΚΥΡΑΣ

ΠΕΡΙ «ΑΜΦΙΣΒΗΤΟΥΜΕΝΟΥ ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ»

Αναλυτικότερα, το εν λόγω βιβλίο, στη σελίδα 163, αναφέρει ότι η «Κρίση» των Ιμίων ξέσπασε με αφορμή τη διεκδίκηση της βραχονησίδας Ίμια!Που σημαίνει ότι τη διεκδικούσε και η Ελλάδα! Και άρα δεν ήταν «ελληνική»!

Αυτές ακριβώς όμως είναι οι θέσεις του Τουρκικού Υπουργείου Εξωτερικών, περί αμφισβητούμενου καθεστώτος βραχονησίδων του Αιγαίου, που δήθεν «δεν αναφέρονται στις συνθήκες»… Δείτε ΕΔΩ τα Ντοκουμέντα των Υμίων και τις Συνθήκες που τα καλύπτουν (Ιταλο-Τουρκικό Πρωτόκολλο της Άγκυρας 1932)

Η ΕΛΛΑΔΑ «ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΣΕ» ΤΑ ΥΜΙΑ…

Γράφει συγκεκριμένα το Βιβλίο:

«…με αφορμή τη διεκδίκηση της βραχονησίδας Ίμια, στα Δωδεκάνησα, ξέσπασε κρίση στις ελληνοτουρκικές σχέσεις που αποκλιμακώθηκε με αμοιβαίες υποχωρήσεις (1996)»

Που σημαίνει ότι και η Ελλάδα απλά διεκδικούσε τη βραχονησίδα! Αλλά για να τη διεκδικεί, σημαίνει πως δεν ήταν δική της… Δεν ήταν δηλαδή …ελληνική!

Πράγμα για το οποίο τρίβει τα χέρια της η Τουρκική πλευρά και κρατά ήδη το Βιβλίο ως ντοκουμέντο δικαίωσής της, ως «εθνική ομολογία» της Ελλάδας!

Η ΕΙΣΒΟΛΗ/ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΔΑΦΟΥΣ

ΚΑΙ Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΤΡΙΩΝ ΗΡΩΩΝ, ΒΑΦΤΙΣΤΗΚΕ ΑΠΛΑ…«ΚΡΙΣΗ»

Ιδιαίτερα ανησυχητικό είναι το γεγονός, ότι το βιβλίο βάζει στην ίδια «μοίρα» Ελλάδα και Τουρκία, Αμυνόμενο και Επιτιθέμενο, Ιδιοκτήτη και Ληστή, Νόμιμο και Παράνομο, διαστρεβλώνοντας τελείως τα γεγονότα και την ιστορική αλήθεια, την οποία υποτίθεται πως οφείλει να υπηρετεί ένα βιβλίο «Ιστορίας», χωρίς να υποκύπτει σε ιδεολογίες και πολιτικές σκοπιμότητες!

Αυτό διαπιστώνεται και στο σημείο που γράφει πως «ξέσπασε κρίση στις ελληνοτουρκικές σχέσεις», βαφτίζοντας απλά ως «Κρίση»:

  1. Την παράνομη και προκλητική προσγείωση του τουρκικού ελικοπτέρου σε ελληνικό έδαφος
  2. Την παράνομη και προκλητική αφαίρεση της ελληνικής σημαίας από τους «Δημοσιογράφους» της Χουριέτ
  3. Την παράνομη και προκλητικότατη ανάρτηση της τουρκικής σημαίας επί ελληνικού εδάφους-βραχονησίδας

  1. Την εισβολή/κατάληψη ελληνικού εδάφους-ελληνικής βραχονησίδας από Τούρκους κομάντος
  2. Την μυστηριώδη πτώση ή κατάρριψη κατά πολλούς, ελληνικού ελικοπτέρου που πέταξε πάνω από τους Τούρκους κομάντος στη μικρή Ίμια, επιβεβαιώνοντας την παρουσία τους σε ελληνικό έδαφος

Χριστόδουλος Καραθανάσης Υποπλοίαρχος, Παναγιώτης Βλαχάκος Υποπλοίαρχος, Έκτορας Γιαλοψός Αρχικελευστής

Οι τρεις ήρωες των Υμίων που κρύβει το Βιβλίο από τους μαθητές, για τους οποίους έπεσαν…

  1. Τον θάνατο των τριών ηρώων του ελικοπτέρου, που έπεσαν στο καθήκον, μέσα σε μια πτήση-θανάτου πάνω από τις κάννες των Τούρκων κομάντος.

«ΕΝΔΕΙΞΗ ΓΕΝΙΚΗΣ ΒΛΑΒΗΣ – ΕΠΕΙΓΟΝ»

Οι τελευταίες λέξεις του ελικοπτέρου τα ξημερώματα της 31ης Ιανουαρίου 1996προς τη Φρεγάτα «Ναβαρίνο» ήταν στις 4.49 το πρωί, όπως καταγράφει κατά λέξη το σήμα της Φρεγάτας προς το ΓΕΝ:

«ΤΗΝ 31η 04.49 ΑΝΕΦΕΡΘΗ ΑΠΟ Ε/Π ΣΤΟ ΔΙΚΤΥΟ S/R «ΕΧΩ ΕΝΔΕΙΞΗ MASTERCAUTION». ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΣ «ΕΧΩ ΕΝΔΕΙΞΗ MASTER CAUTION ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΣΕ ΠΟΙΑ ΕΝΔΕΙΞΗ». ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ «ΕΝΔΕΙΞΗ MASTERCAUTION-EMERGENCY»

Οι τελευταίες αυτές λέξεις του Καραθανάση, δείχνουν ότι δεν έπαθε «βέρτικο» (ζάλη, απώλεια προσανατολισμού/συνείδησης) όπως έσπευσε να προδικάσει τότε η μοιραία Κυβέρνηση, παρότι υπήρχε και ο συγκυβερνήτης), αλλά ότι είχε σε άριστη κατάσταση τα αντανακλαστικά του, αφού μάλιστα διαπίστωσε πρόβλημα και το ανέφερε τρεις φορές!

Επομένως, αφού το ελικόπτερο εκτέλεσε την επικίνδυνη αποστολή, σε συνθήκες βροχόπτωσης, κάτι του συνέβη, με ένδειξη γενικής βλάβης «αλλά όχι σε ποια ένδειξη», δηλαδή δεν άναψε λαμπάκι συγκεκριμένης βλάβης, πράγμα που μπορεί να συμβεί είτε κατόπιν ηλεκτρονικών παρεμβολών του εχθρού, είτε εάν βληθεί

Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες μας από ανθρώπους που σκάλισαν βαθιά την υπόθεση, το Agusta Bell – 212, εάν βληθεί στο υδραυλικό του σύστημα στο κέλυφος, πέφτει εντός 2-3 λεπτών, σαν βαρίδι 4 τόνων! Όση ακριβώς ώρα πέρασε από τη στιγμή που εντόπισε τους Τούρκους κομάντος επάνω στα Ίμια,μέχρι που έπεσε!

Από την άλλη, είναι και οι τρύπες που βρέθηκαν όταν ανασύρθηκε από τη θάλασσα… Τρύπες που δεν δικαιολογούνται από καμμία απολύτως λογική αιτία…

ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΤΑΙ «ΜΠΑΛΩΜΑ» ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΜΕ ΠΑΡΟΡΑΜΑ

ΧΩΡΙΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΡΗΤΗ ΑΝΑΦΟΡΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΥΜΙΩΝ

Αξιοσημείωτο είναι πάντως πως το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, κατόπιν υποδείξεων επιχειρεί όχι να διορθώσει το τραγικό σφάλμα του Βιβλίου, αλλά να το «μπαλώσει», αφήνοντας άλλη μια φορά προκλητικά αδήλωτη την ελληνικότητα των Ιμίων, αφού σε παρόραμα διορθώσεων που έχει αναρτήσει στον κόμβο του γράφει:

Ζητείται δηλαδή η αντικατάσταση του «με αφορμή τη διεκδίκηση της βραχονησίδας Ίμια», με το «με αφορμή τη διεκδίκηση από την Τουρκία της βραχονησίδας Ίμια», χωρίς πάλι να αναφέρεται ότι η βραχονησίδα (-δες) είναι επιτέλους ελληνική! Κάτι που γίνεται όπως φαίνεται από πρόθεση, για δεύτερη μάλιστα φορά!

Επίσης, γίνεται λόγος για μία βραχονησίδα, ενώ πρόκειται για δύο! Και άρα πρέπει να χρησιμοποιηθεί πληθυντικός αριθμός! Εκτός εάν ήδη τη μία βραχονησίδα, αυτή που κατέλαβαν οι Τούρκοι, θέλουν κάποιοι να τη χαρίσουν στους γείτονες…

ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΔΙΟΡΘΩΣΗ

αυτό το κείμενο να γράψουν παιδιά και γονείς στο Βιβλίο

Κατόπιν των παραπάνω, πρέπει να εκδοθεί από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο και να σταλεί από το Υπουργείο Παιδείας σε όλα τα Γυμνάσια και να επικολληθεί σε όλα τα Βιβλία Ιστορίας Γ΄ Γυμνασίου, στο συγκεκριμένο σημείο της σ. 163, το εξής:

«…με την αυθαίρετη διεκδίκηση των δύο ελληνικών βραχονησίδων Ίμια (Λιμνιά Δωδεκανήσου) από την Τουρκία, η οποία απομάκρυνε προκλητικά την ελληνική σημαία από τη μία και μετέπειτα αποβίβασε Τούρκους στρατιώτες στην άλλη, επιχειρήθηκε έμπρακτη αμφισβήτηση της ελληνικής κυριαρχίας στο Αιγαίο, την οποία κατοχυρώνουν απόλυτα διμερείς συμφωνίες και διεθνείς συνθήκες.

Εκείνες τις ώρες, ξημερώματα της 31ης Ιανουαρίου 1996, δίπλα στις βραχονησίδες μας, κατέπεσε ένα ελληνικό ελικόπτερο, εκτελώντας αποστολή αναγνώρισης επάνω από τη μικρή Ίμια, όπου είχαν εισβάλει οι Τούρκοι κομάντος. Τα τρία μέλη του πληρώματος, Χριστόδουλος Καραθανάσης Υποπλοίαρχος, Παναγιώτης Βλαχάκος Υποπλοίαρχος και Έκτορας Γιαλοψός Αρχικελευστής έπεσαν ηρωικά στο καθήκον»

Και επειδή στην Ελλάδα το καλό συνήθως αργεί να γίνει, μπορούν κιόλας οι μαθητές της Γ΄ Γυμνασίου ή οι γονείς τους, ακόμη και οι ευσυνείδητοι Καθηγητές τους, να τυπώσουν και να επικολλήσουν το παραπάνω κείμενο στα Βιβλία Ιστορίας, στη σελ. 163. Έτσι πια τα παιδιά θα ξέρουν…

ΣΧΟΛΙΚΗ «ΕΟΡΤΗ» Η 31η ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ

(ΗΜΕΡΑ ΕΘΝΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ)

Οι μαθητές και οι μαθήτριες των Ελληνικών Γυμνασίων και Λυκείων, που κατηγορούνται πολλές φορές για αδιαφορία, χωρίς να εξετάζεται εάν κανείς τούς έχει δείξει ποτέ το σωστό, τον αιώνιο ελληνικό δρόμο, οφείλουν ίσως να πάρουν μια σημαντική πρωτοβουλία στα χέρια τους, καθιστώντας την 31η Ιανουαρίου Σχολική «Εορτή», ως Ημέρα Εθνικών Θεμάτων, κάνοντας όχι τα καθιερωμένα, κρύα, ξερά και ανούσια πολλές φορές μαθήματα της «Ύλης», αλλά ένα «μάθημα» αλλιώτικο, ενημερωτικό και δυναμωτικό, για τα Εθνικά Θέματα, το Αιγαίο, τα Νησιά μας, της Νησίδες καιΒραχονησίδες, το καθεστώς που τις διέπει, την Υφαλοκρηπίδακαι την ΑΟΖ, τα Χωρικά Ύδατα, τα δικαιώματα και τα εθνικά δίκαια, αλλά και τις αμφισβητήσεις και τις επιδιώξεις των γειτόνων, ώστε να είναι ενημερωμένα και ευαισθητοποιημένα σε ό,τι αφορά την Πατρίδα τους και άρα αυτά τα ίδια! Γιατί η γνώση είναι δύναμη! Αποτίοντας έτσι φόρο τιμής και στους πεσόντες νέους των Ιμίων! Αυτούς που τους έχουν κρύψει!

www.NOIAZOMAI.net

Δείτε σχετικά:

-Δυο διαφορετικές Ιστορίες μας περιγράφουν στο βιβλίο της Γ΄Γυμνασίου!!!

-Καί πάλι για το βιβλίο Ιστορίας της Γ΄ Γυμνασίου

-ΙΜΙΑ : 3 λάθη σε τρεις γραμμές στο σχολικό βιβλίο Γ΄ Γυμνασίου

-Μέχρι το 2012 οι μαθητές της Γ' Γυμνασίου θα διδάσκονται ότι η Ελλάδα διεκδικεί τα Ίμια;

-Υπουργείο Παιδείας: Σχετικά με δημοσιεύματα στον τύπο για το βιβλίο της Γ’ Γυμνασίου «Νεότερη και Σύγχρονη Ιστορία»

-Η Υπουργός Παιδείας «διέταξε τη διόρθωση του ανιστόρητου σχολικού βιβλίου Ιστορίας της Γ΄ Γυμνασίου»!!!

-Προτάσεις για τα Ελληνικά βιβλία ιστορίας...".

-H άλωση της ελληνικής διαπαιδαγώγησης

-Στο τραπέζι τα εξοπλιστικά, η βίζα και τα σχολικά βιβλία

-Ο Τούρκος πρωθυπουργός προτείνει να αλλάξουμε τα σχολικά βιβλία Ιστορίας

-Τι αναφέρει η Ιστορία της Γ΄ Γυμνασίου για την Εκκλησία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Oι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

Η φωτογραφία μου
Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: aktinesblogspot@gmail.com