Τα βιβλία που απευθύνονται στους νέους Έλληνες τα γράφουν οι αγράμματοι και τα εγκρίνουν οι πουλημένοι, ή μήπως το αντίθετο; ..."
Είμαστε απαράδεκτοι ως οργανωμένη κοινωνία, έχουμε μιά τραγική Κυβέρνηση (που εμείς ψηφίσαμε), ανάξιους πολιτικούς(που εμείς αναδείξαμε), διαβρωμένη Δημόσια δίοικηση (που εμείς ανεχόμαστε αλλά και "λαδώνουμε"), απαράδεκτα ΜΜΕ (που εμείς βλέπουμε), δεν γνωρίζουμε ίχνος από την Ιστορία μας (που οι πρόγονοι μας δημιούργησαν).
Κάπως, κάποια στιγμή πρέπει όλοι να αντιδράσουμε.
Αλλιώς θα είμαστε άξιοι της αξιοθρήνητης μοίρας μας, ανάξιοι απόγονοι ενδόξων προγόνων, ανάξιοι γονείς για τα παιδιά μας.
Οι "παρασπονδίες" των σχολικών βιβλίων, δημιουργούν την σαφή ένδειξη παραχάραξης ή και εξαφάνισης της ελληνικής ιστορίας και των τραγικών γεγονότων με τα οποία έχει χαρακτηριστεί. Αντιλαμβανόμενοι την δυσκολία της κυβερνητικής "μηχανής" να παράξει περισσότερα "βοθρολύματα", να αλλοιώσει ακόμη πιό πολύ την αλήθεια και να μεταβάλει την πραγματικότητα σε "διεθνικιστική" ισορροπία, παραθέτουμε το κείμενο που ακολουθεί, ούτως ώστε να μπορέσουν οι αγράμματοι να αποκτήσουν έναν "μπούσουλα" για την παραγωγή γενίτσαρων και ανιστόρητων πολιτών.
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑΣ
1. Το 1940 οι Γερμανοι χαρις στο πρόγραμμα Κοινωνικού Τουρισμού του Χτλερ, συνέρρεαν μαζικά στις Νότιες χώρες.
2. Την περίοδο 1940-1944 λόγω της οικονομικής κρίσης που μάστιζε την Ελλαδα, οι Έλληνες Εβραίοι συνωστίζονταν στους σταθμούς των τραίνων για να βρουν ένα μεταφορικό μέσο για τη Γερμανια για να βρουν καμιά δουλίτσα. Πολλοί πεθαναν από την ταλαιπωρία και το συνωστισμό.
3. Την περιοδο της Οθωμανικής αυτοκρατορίας η παραπαιδεία είχε μεγάλη άνθιση. Ο Σουλτάνος ανάθεσε την εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας στην Ορθοδοξη Εκκλησια η οποία άνοιξε με τη σειρα της ιδιωτικα φροντιστηρια. Το ονομαστώτερο ήταν στη χαράδρα του Λουσιου πάνω στο γκρεμό λόγω της καταπληκτικής θέας. Τα παιδιά εκτός από ελληνικη γλώσσα παρακολουθουσαν σύμφωνα με το προγραμμα του παιδαγωγικου Ινστιτούτου του Σουλτανου και το μαθημα της Ελληνικης ιστορίας, του Βυζάντιου, θρησκευτικά κι ελληνικη φιλοσοφία.
4. Λογω της κακής εκπαίδευσης που υπήρχε απο το Βυζάντιο, πολλοί έστελναν τα παιδιά τους στο εξωτερικο για σπουδές. Οταν επικράτησε η Οθωμανικη Αυτοκρατορία, οργάνωσε πολλά κολλεγια ανωτερης εκπαιδευσης, οι απόφοιτοι των οποίων εύρισκαν αμεσως δουλειά στο Δημόσιο. Πολλοί Έλληνες έστελναν τα παιδια τους σε αυτα τα κολλέγια για να κανουν καρριέρα. Οι απόφοιτοί τους ονομάζονταν δε ''Γενίτσαροι''.
5. Στις 15 Αυγουστου του 1940, επειδή η Μύκονος δεν είχε ακομα αναπτυχεί τουριστικά, οι 'Ελληνες συνέρρεαν στην Τήνο, όπου διασκέδαζαν στο πανυγήρι της Μεγαλόχαρης. Μαζί τους και πολλοί τουρίστες. Μαλιστα έγινε και ενα ατύχημα όταν ενα Ιταλικο κρουαζιεροϋποβρύχιο, έπεσε απο αμελεια του κυβερνητη στο Ελληνικο πλοιο ''Ελλη''.
6. Το 1940-44 είχε ξεσπάσει στην Ελλάδα φοβερός ρατσιμος και ξενοφοβια σε βαρος των Γερμανών οικονομικών μεταναστών. Μόνο λίγοι Ελληνες είδαν τους Γερμανους σαν ισότιμους Ευρωπαίους πολίτες, κρατώντας ταυτόχρονα την ελληνική τους ταυτότητα. Ήταν οι γνωστοι Γερμανοτσολιάδες, που εργαστηκαν για το όραμα της Ενωμένης Ευρώπης.
7. Όταν οι Τουρκοι ήλθαν στα Βαλκανια οι λαοι των Βαλκανίων τους αντιμετώπισαν με προκαταληψη και τρομο-υστερια. Πολλοί ρατσιστές δε αντεδρασαν στις προθέσεις της Οθωμανικης κυβερνησης να κτίσει και τζαμια σε κεντρικα σημεια της χώρας. Οι μόνοι που εδειξαν ανωτερότητα ήταν μια μερίδα των βορείων Αλβανων που υποδέχτηκαν με τετοια αγαπη τους Τουρκους ώστε έγιναν και οι ιδιοι Μουσουλμανοι, οι γνωστοι Τουρκαλβανοί Οσοι Αλβανοι ήσαν ρατσιστες αναγκάστηκαν να καταφύγουν στη Νότια Ιταλια και την Ήπειρο.
8. Το 1941 ειχε αναπτυχθεί ο φτηνος τουρισμός στην Κρήτη. Πολλοί μάλιστα Γερμανοί από χαμηλώτερα οικονομικά στρώματα έβρισκαν πάμφθηνες πτήσεις τσάρτερ, χωρις κατάλυμα στο νησί. Για να γλυτώσουν δε και τους φόρους αεροδρομίου, έπεφταν στο νησί με αλεξίπτωτο. Σε πολλους Κρητικούς δεν άρεσε ο τουρισμός αυτος που δεν απέφερε συνάλλαγμα στο νησι και κακοδέχτηκαν τους Γερμανούς. Ετσι έγινε η μάχη της Κρήτης.
9. Ενα εορταστικό τριήμερο του 1826 συνέβη ένα τρομερό δυστύχημα, όταν κατα την μαζική έξοδο από την πόλη του Μεσολογγίου, πολλοί κάτοικοι ποδοπατήθηκαν στο μεγάλο μποτιλιάρισμα, όταν ένας αμελής Τούρκος υπάλληλος αμέλησε να ανοίξει το ενα φύλο της Θύρας της εξοδου της πόλης. Ανάλογο περιστατικο έγινε το 1981, με τη θυρα 7 του γηπέδου ''Καραϊσκάκη''.
------------------
Το πρόβλημα που αντιμετωπίζει σήμερα το υπουργείο Παιδείας (γενικότερο και ειδικότερο) είναι συνδυασμός πρόθεσης και αγραμματοσύνης. Τα βιβλία που απευθύνονται στους νέους Έλληνες τα γράφουν οι αγράμματοι και τα εγκρίνουν οι πουλημένοι, ή μήπως το αντίθετο; Μικρή σημασία έχει. Το αποτέλεσμα είναι η γελοιοποίησή μας. Και δυστυχώς, είμαστε μόνο στην αρχή...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου