Χθες Σάββατο ανακοινώθηκε επίσημα η ίδρυση νέου θεολογικού Συνδέσμου με την ονομασία «ΚΑΙΡΟΣ για την αναβάθμιση της θρησκευτικής εκπαίδευσης». Σήμερα προχωρούμε σε ένα πρώτο σχολιασμό (θα ακολουθήσουν και άλλοι) και ενημέρωση των συναδέλφων θεολόγων για την κακοΚΑΙΡΙΑ που έρχεται στον κλάδο μας, στηριζόμενοι κυρίως σε όσα αναφέρουν στη Διακήρυξη Αρχών οι ιδρυτές του Συνδέσμου.
Ο «ΚΑΙΡΟΣ» είναι το δεκανίκι των θεολόγων του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου.......Είναι ξεκάθαρη η πλήρης συμφωνία όσων συνέταξαν την Διακήρυξη αρχών του ΚΑΙΡΟΥ με τους θεολόγους του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου. Όσοι γνωρίζουμε τα πρόσωπα –και στο χώρο της θεολογίας όλοι λίγο πολύ είναι γνωστοί εν τη Ιουδαία- κατανοούμε εύκολα ότι ο ΚΑΙΡΟΣ ιδρύεται για να χρησιμοποιηθεί ως δήθεν ανεξάρτητο όργανο-σύνδεσμος θεολόγων που όμως θα συμφωνεί σε όλα με τη σχεδιαζόμενη απορθοδοξοποίηση του μαθήματος των Θρησκευτικών από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.
Αν «τώρα είναι ΚΑΙΡΟΣ για αναβάθμιση της θρησκευτικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα» αυτή δεν θα προέλθει από τη θεολογία «ανοιχτών οριζόντων» που είναι συγκρητιστική «θεολογία» Ορθοδοξίας, Παπισμού, Προτεσταντισμού και άλλων θρησκειών αλλά από την αληθινή Θεολογία του Ευαγγελίου και των Αγίων Πατέρων. Αν το μάθημα των Θρησκευτικών χρειάζεται σήμερα κάτι αυτό είναι όχι η αναβάθμιση αλλά ο αναβαπτισμός του στην πατερική σκέψη και ζωή.
Η αντίληψη των ιδρυτικών μελών του ΚΑΙΡΟΥ μοιάζει πράγματι με το διαβήτη: με το ένα σκέλος (το αιχμηρό) τρυπάει και τραυματίζει καίρια την ορθόδοξη Θεολογία και με το άλλο διαγράφει έναν συγκρητιστικό κύκλο στον οποίο Ορθόδοξοι, Παπικοί, Προτεστάντες, Μουσουλμάνοι, Βουδιστές κ.α. θυσιάζουν τις θρησκευτικές τους παραδόσεις στο βωμό της πανθρησκείας. Πως αλλιώς μπορεί κανείς να αντιληφθεί ότι ένας μαθητής ελληνικού σχολείου πρέπει να οδηγηθεί στη «μάθηση από τις θρησκείες»; Τι έχει αλήθεια να διδαχθεί από το Μουσουλμανισμό, τον Παπισμό και τον Προτεσταντισμό ένας Ορθόδοξος μαθητής; Τι άλλο παρά την οικουμενιστική «ανοχή», τη συγκρητιστική «αγάπη», το «διάλογο» διαχριστιανικό και διαθρησκειακό, τύπου φαναριωτών.
Αρκετά ανεχτήκαμε τους ψευτοκουλτουριάρηδες θεολόγους με τις «θεολογίες» της ετερότητας και της πολυπολιτισμικότητας. Όχι άλλο πια. Δεν θα προδώσουμε τις παραδόσεις των αγίων Πατέρων ούτε θα επιτρέψουμε σε μια μικρή ομάδα ευρω-θεολόγων να καταστρέψει το μάθημα των θρησκευτικών. Θα αγωνιστούμε για ένα μάθημα ορθόδοξο, χριστιανικό, πατερικό, ευαγγελικό που θα χαρίζει το Φως του Χριστού και δεν θα υποκλίνεται στα αιτήματα της Νέας Εποχής. Το οφείλουμε πάνω απ’ όλα στα παιδιά, στους μαθητές των σχολείων μας. Εκείνα απαιτούν από εμάς λόγο αλήθειας και ζωής, λόγο πατερικό, λόγο Χριστού σωτήριο. Δεν μπορούμε αντί αυτών να τους δώσουμε νερόβραστες κουλτουριάρικες θεωρίες επειδή έτσι το θέλει μια μικρή ομάδα ευρωθεολόγων.
Όσοι τώρα ιδρύουν τον ΚΑΙΡΟ πρέπει να γνωρίζουν πως οι καθηγητές των σχολείων, εμείς που διδάσκουμε κάθε μέρα στις τάξεις Θρησκευτικά, όχι μόνο δεν θα τους ακολουθήσουμε στον ολισθηρό δρόμο που επέλεξαν να βαδίσουν αλλά ούτε θα τους επιτρέψουμε να σύρουν τον κλάδο των θεολόγων σε άνομες «συμφωνίες» και «συμπράξεις» με όσους στο Υπουργείο Παιδείας σχεδίασαν και προωθούν την απορθοδοξοποίηση του θρησκευτικού μαθήματος και την υποβάθμισή του.
Πηγή: Θρησκευτικά
Μπανάνες
-
*Οι δημοπρασίες έργων ‘τέχνης’ και άλλων παραδόξων αντικειμένων μας έχουν
δώσει κατά καιρούς τροφή για σχολιασμό και περίσκεψη σχετικά με το
αισθητικό γο...
Πριν από 7 ώρες
10 σχόλια:
Εγώ λέω να καθήσουν φρόνιμα οι θεολόγοι που γράφουν αυτά τα πράγματα. Αν δεν το κάνουν, τους βλέπω να κάθονται στα έδρανα του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου ή εν πάση περιπτώσει, να διδάσκουν ενώπιον κενών εδράνων.
Για ποιούς εννοείς Κυπριανέ; Τους ευρωθεολόγους; ή τους άξιους και ευλογημένους θεολόγους που γράφουν στο http://thriskeftika.blogspot.com/ απ'όπου και το κείμενο ;;
ΕΡ : Για ποιούς εννοείς Κυπριανέ;
ΑΠ : Εννοώ τους άξιους και τους ευλογημένους. Οι άλλοι δεν πρόκειται ποτέ να καθήσουν κατηγορούμενοι σε κοσμικά δικαστήρια. Άλλα τους περιμένουν.
Παρένθεση, φαίνεται πως δεν με παρακολουθείς (...).
ΠΡΟΣ "Ακτίνες"
Αξιότιμοι κύριοι,
αναδημοσιεύετε επικριτικό σχόλιο του κ. Τάτση για κείμενο (http://www.amen.gr/index.php?mod=news&op=article&aid=1664)
που αφορά στον Πανελλήνιο Θεολογικό Σύνδεσμο ("Καιρός"), το οποίο δεν (γιατί;)αναδημοσιεύσατε...
Δεοντολογικώς απαράδεκτον, κύριοι, απαράδεκτον...
(Συλλογισθείτε, εάν εξ επόψεως χριστιανικής η πράξη σας
αυτή ταιριάζει με το ορθόδοξον ήθος που πρέπει να χαρακτηρίζει τη συμπεριφορά όλων μας. Μη ακολουθείτε "τάτσειες" πρακτικές,
ούτε σεις οφελείσθε, ούτε οι εκλεκτοί αναγνώστες σας.
Προς Ανώνυμο 09 Φεβρουαρίου 2010 9:16 π.μ
Επιλέγουμε με προσοχή τα άρθρα που δημοσιεύουμε.
Μπορείτε να έχετε τις απόψεις σας όπως κι΄ εμείς τις δικές μας.
ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΜΕΤΑΝΟΙΑ
Ανώνυμε 9:16 π.μ. οικουμενιστική υστερία έπαθες;
Όσα γράφονται στο blog ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ είναι απολύτως αληθή και αντικειμενική πραγματικότητα και όχι υποκειμενική αντίληψη κάποιου θεολόγου όπως γκεμπελίστικα προσπαθείς να μας τα παρουσιάσεις.
Έτσι;
Σοβαρέψου!
ΠΡΟΣ "Ακτίνες"
Aξιότιμοι κύριοι,
σας ευχαριστώ που μπήκατε στο κόπο να σχολιάσετε τον προβληματισμό μου, αλλά απάντηση γιατί δεν μου δώσατε;
Με συγχωρείε πολύ, αλλά εγώ δεν σας κατέκρινα που δημοσιεύσατε το σχόλιο του κ. Τάτση, ούτε κάν σας έκρινα. Ασφαλώς και είναι απόλυτο δικαίωμά σας να δημοσιεύετε τα κείμενα της επιλογής σας.
Η δική μου ένσταση ήταν ΓΙΑΤΙ δεν δημοσιεύσατε το κείμενο που κατέκρινε ο κ. Τάτσης, ούτως ώστε να υπάρχει στον αναγνώστη πλήρως εσχηματισμένη περί του θέματος εικόνα.
ΓΙΑΤΙ άρα γε;
Κυπριανε (1:17 π.μ.) απο πότε λιθοβολείς και εσύ τους καλούς και τους λες να σιωπήσουν;
Προς Ανώνυμο 09 Φεβρουαρίου 2010 4:26 μ.μ.
Aξιότιμε κύριε,
Προς τι το ερώτημα όταν γράφετε «Ασφαλώς και είναι απόλυτο δικαίωμά σας να δημοσιεύετε τα κείμενα της επιλογής σας »;
Ευχαριστούμε που ενδιαφέρεστε για την «πλήρως εσχηματισμένη περί του θέματος εικόνα» των αναγνωστών μας.
Σας πληροφορούμε ότι είναι ενήμεροι των τεκταινομένων.
Εσείς γιατί άραγε ενδιαφέρεστε τόσο πολύ;
"ΕΙΡΗΝΕΥΕΤΕ" Μαρκ. 9,50
Ένας μετεωρολόγος είπε ότι ο καιρός θα χαλάσει και ένας άλλος, άρχισε να τον πετροβολεί. Επειδή, λέει, αυτός φταίει για "τον κακό μας τον καιρό".
Μάλιστα, πολύ καλά το διαβάσατε. Αν δεν το καταλάβατε, ε, τι να κάνω; "Ο γέγραφα, γέγραφα". Τέλος, πάω να φύγω, μη φάω κι εγώ καμιά πέτρα.
Δημοσίευση σχολίου