25 Φεβ 2010

Παναγιώτης Τελεβάντος, Δεν θα κάνουμε το χατήρι των Οικουμενιστών

Γράφει ο κ. Παναγιώτης Τελεβάντος

ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΧΑΤΗΡΙ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ
====================


Τον τελευταίο καιρό (δυστυχώς και παρά τις σαφέστατες θέσεις που δημοσιοποίησε ο σχεδιαστής του αντιοικουμενιστικού αγώνα π. Θεόδωρος Ζήσης), βλέπουν το φως τη δημοσιότητας διάφορα άστοχα σχόλια ανώνυμων - τις πλείστες φορές - σχολιογράφων (ή ίσως ενός σχολιογράφου που γράφει πολλά ανώνυμα και ψευδώνυμα σχόλια) σε θρησκευτικές ιστοσελίδες. Με αυτά προτρέπονται οι πιστοί να προβούν σε απονενοημένα διαβήματα διαμαρτυρίας εναντίον του Οικουμενισμού όπως είναι οι άκαιρες, μη κατά Θεόν, μη “συντεταγμένες” “αποτειχίσεις” που οδηγούν με μαθηματική ακρίβεια σε σχίσμα.

ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ
__________________


Οι Οικουμενιστές (Τσέτσης, Φειδάς, Πατριάρχης Βαρθολομαίος, Περγάμου Ιωάννης, Μεσσηνίας Χρυσόστομος και πολλοί άλλοι) δεν έχουν κρύψει ποτέ ότι αυτό ΑΚΡΙΒΩΣ επιδιώκουν να κάνουμε. Μας το είπαν κατ’ επανάληψη και χωρίς περιστροφές: Φύγετε από την Εκκλησία. Γίνετε σχισματικοί. Αποτειχιστείτε άκαιρα και μη συντεταγμένα για να σας εξευτελίσουμε, να σας γελοιοποιήσουμε, να σας απομονώσουμε, να σας καθαιρέσουμε, να σας αναθεματίσουμε, να σας βγάλουμε από τη μέση και να ησυχάσουμε.

ΑΣ ΠΡΟΣΕΞΟΥΝ ΟΙ ΔΙΑΣΠΑΣΤΕΣ
_____________________


Το ανησυχητικό δεν είναι ότι οι Οικουμενιστές εκφράζονται έτσι. “Εκ γαρ στόματος κοράκου...”.
Το ανησυχητικό είναι ότι ελάχιστοι ευτυχώς που ΔΕΝ είναι Οικουμενιστές είναι πρόθυμοι να παίξουν το παιγνίδι τους και να δώσουν στους Οικουμενιστές αυτό ακριβώς που επιζητούν.
Το ευτύχημα είναι ότι οι πλείστοι από αυτούς ΔΕΝ είναι καν μέλη της Εκκλησίας. Είναι σχισματικοί Παλαιοημερολογίτες οι οποίοι υπό την κάλυψη της ανωνυμίας προσπαθούν να περάσουν τις θέσεις τους.

ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΤΟΥ π. ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΖΗΣΗ
___________________

Μακρυά από τα σχίσματα και από τις μη “συντεταγμένες” “αποτειχίσεις”, αδελφοί μου, που οδηγούν, κατά αναπόδραστη νομοτέλεια, σχεδόν πάντοτε στο σχίσμα.
Ας ενωτισθούμε τις σοφές συμβουλές του σχεδιαστή του αντιοικουμενιστικού αγώνα π. Θεόδωρου Ζήση.
Αν η στάση και οι αγώνες του δεν ήταν κάρφος στον οφθαλμό των Οικουμενιστών δεν θα είχε γίνει κόκκινο πανί και μόνιμος στόχος της ανελέητης πολεμικής ακόμη και κατασυκοφάντησης εκ μέρους των Οικουμενιστών.

ΟΙ ΣΥΝΟΔΟΙ ΤΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΘΑ ΜΑΤΑΙΩΣΟΥΝ ΤΑ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ
________________

Ας συνειδητοποιήσουμε το ακόλουθο, που ενώ είναι αυτονόητο, ορισμένοι δεν φαίνεται να το κατανοούν: Η ματαίωση των οικουμενιστικών σχεδίων δεν επετεύχθη με τις απολύτως αξιέπαινες διαμαρτυρίες των κληρικών, μοναχών και λαικών που διώχθηκαν και προπηλακίσθηκαν στην Πάφο αλλά με τις συνοδικές εντολές της Ελλαδικής Εκκλησίας και τις επιδιώξεις και τα αντιτιθεμένα συμφέροντα των Πατριαρχείων Κωνσταντινουπόλεως και Ρωσίας.
Οι Οικουμενιστές βέβαια ενοχλήθηκαν (και πολύ μάλιστα!) εξαιτίας των καθόλα επαινετών διαμαρτυριών των παραδοσιακών πιστών. Οι καθοριστικοί, όμως, λόγοι της ματαίωσης των οικουμενιστικών σχεδιασμών ήταν η βούληση των συνόδων των Ορθοδόξων Εκκλησίας.

ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΗ Η ΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ
_____________________


Επομένως ελάχιστη σημασία έχει αν η συνάντηση του 2011 πραγματοποιηθεί στη Νίκαια ή σε οποιοδήποτε άλλο μέρος. Τις αποφάσεις δεν θα τις πάρει ο Ερντογάν και οι δυνάμεις ασφαλείας του. Ούτε όσοι θελήσουν (και πολύ καλά θα κάνουν!) να διαμαρτυρηθούν εναντίον των Οικουμενιστών. Εκείνο που πραγματικά θα μετρήσει είναι η στάση της Εκκλησίας της Ελλάδος (και ελπίζουμε συν τω χρόνω και άλλων Ορθοδόξων Εκκλησιών). Ηδη κατέστησε σαφή την ορθόδοξη θέση της η Εκκλησία της Βουλγαρίας. Αν η Ελλαδική Εκκλησία παραμείνει ακλόνητη στις επάλξεις του χρέους οι Οικουμενιστές θα “ποιήσουν ουδέν”.
Η Εκκλησία της Ελλάδος υπήρξε ανέκαθεν ο βράχος πάνω στο οποίο έσπαζαν τα μούτρα τους οι Οικουμενιστικοί σχεδιασμοί.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΥΜΒΑΛΟΥΜΕ;
_________________________


Επομένως η συμβολή μας στον αντιοικουμενιστικό αγώνα εντοπίζεται στην προσπάθεια να πείσουμε τις κατά τόπον Ορθόδοξες Εκκλησίες να κινηθούν κατά Θεόν, όπως έκαναν όλοι όσοι συνέταξαν την Ομολογία, ο Καθηγητής κ. Δημήτριος Τσελεγγίδης και πολλοί άλλοι, οι οποίοι με εκκλησιαστικό φρόνημα άσκησαν τις κατάλληλες πιέσεις ώστε η Εκκλησία της Ελλάδος να δώσει τις ορθές κατευθυντήριες γραμμές για τη διεξαγωγή του διαλόγου.
Οσοι προτείνουν σχισματικές ή μη κατά Θεόν και μη “συντεταγμένες” “αποτειχίσεις” κουβαλούν επιγνώστως ή ανεπιγνώστως όχι απλώς νερό αλλά τον υδάτινο όγκο του Δούναβη στο μύλο των Οικουμενιστών.
ΑΝ και ΕΦΟΣΟΝ (επαναλαμβάνω ΑΝ και ΕΦΟΣΟΝ) κάποτε χρειαστεί “αποτείχιση” (επειδή για την ώρα είναι ΕΝΤΕΛΩΣ ανεπίτρεπτη) θα πρέπει να γίνει “συντεταγμένα” με επικεφαλής τους στρατηγούς του αγώνα: Τους επισκόπους που υπέγραψαν την Ομολογία και τους κορυφαίους θεολόγους κληρικούς, μοναχούς και λαικούς που κατευθύνουν τον αγώνα μας.
Δεν θα γίνουμε βορά του νοητού λύκου για να κάνουμε πανευτυχείς τους Οικουμενιστές, τους αιρετικούς και τους σχισματικούς με άκαιρες, μη κατά Θεόν και μη “συντεταγμένες” “αποτειχίσεις”.
Πολεμούμε για να σώσουμε την ψυχή μας! Οχι για να την παραδώσουμε στο σατανά.

ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ Η ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ;
___________________


Οσοι διαβάσουν την Ομολογία και το πρόσφατο άρθρο του π. Θεόδωρου Ζήση και όσοι παρακολουθούν τις δηλώσεις και τις επιστολές του Σεβασμιότατου Πειραιώς και ΟΛΩΝ των άλλων ηγετών του αντιοικουμενιστικού αγώνα θα διαπιστώσουν ότι ουδέποτε απέκλεισαν την “αποτείχιση”.
Υπάρχει πάντοτε το ενδεχόμενο να χρησιμοποιηθεί. Με την εξής διαφορά: Ως άνθρωποι με ακμαίο εκκλησιαστικό φρόνημα γνωρίζουν ότι η “αποτείχιση” γίνεται ΜΟΝΟΝ εφόσον εξαντληθούν ΟΛΑ τα άλλα μέσα και είναι κατά Θεόν ΜΟΝΟΝ εφόσον γίνει “συντεταγμένα”. Οταν δηλαδή θα δώσουν το σύνθημα της εκκίνησής της οι “στρατηγοί”: Δηλαδή οι επίσκοποι και οι άλλοι κορυφαίοι κληρικοί, μοναχοί και λαικοί που ηγούνται του αντιοικουμενιστικού αγώνα. Ακριβώς όπως συνέβηκε τη δεκαετία του 60 με τους Φλωρίνης Αυγουστίνο, Ελευθερουπόλεως Αμβρόσιο, Παραμυθίας Παύλο και το Αγιον Ορος με την ευλογία αγίων μορφών όπως οι π. Παίσιος, π. Ιουστίνος Πόποβιτς και π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος.

Η ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΚΗ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ
____________________


Ας προσέξουν, λοιπόν, όσοι αδελφοί (ελάχιστοι ευτυχώς)! φρονούν τα αντίθετα να μη γίνουν τελικά διασπαστές του αγώνα. Ας μην κουβαλούν αφειδώς νερό στο μύλο του Διαβόλου και του Οικουμενισμού. Η καλύτερη απόδειξη ότι οι Οικουμενιστές είναι ενοχλημένοι από τον αντιοικουμενιστικό αγώνα είναι οι συκοφαντίες τους εναντίον των παραδοσιακών πιστών οι οποίες αυτή τη φορά καταγράφτηκαν σε αυτήν ταύτην την πατριαρχική εγκύκλιο για την Κυριακή της Ορθοδοξίας.
Χαιρόμεθα χαράν μεγάλη επειδή ο Παναγιότατος δεν έχει επιχειρήματα εναντίον των παραδοσιακών πιστών και των ορθοδόξων θέσεων που προβάλλουν με την Ομολογία και άλλα κείμενα. Γι’ αυτό καταφεύγει στη συκοφαντία ότι επιδιώκουν ΔΗΘΕΝ “αποτειχίσεις” και σχίσματα.
Ονειρεύονται, όπως σοφά μας επισήμανε πρόσφατα ο π. Θεόδωρος Ζήσης, ότι θα αποσχιστούμε από την Εκκλησία για να ανακουφιστούν από την κριτική και τις διαμαρτυρίες μας. Θέλουν να ακυρώσουν και να εξουθενώσουν τους παραδοσιακούς πιστούς, όχι ως αγωνιστές της πίστης μας, αλλά ως σχισματικούς, ως αποτειχιστές και ως εξωεκκλησιαστικούς. Με αυτό το όνειρο ας ζουν!

ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΙΣΤΑ ΤΕΚΝΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ
__________________


Είμαστε και θα παραμείνουμε πιστά τέκνα της Ορθοδόξου Εκκλησίας. Η Ορθόδοξη Εκκλησία είναι η Πνευματική μας Μητέρα. Είναι το σπίτι μας. Εκτός της Εκκλησίας παραμονεύει ο Διάβολος και ο αιώνιος θάνατος. Στην Εκκλησία θα παραμείνουμε ως το τέλος. Και όχι μόνον θα παραμείνουμε αλλά θα κάνουμε τη ζωή των Οικουμενιστών εφιάλτη. Δεν θα τους αφήσουμε σε χλωρό κλαρί. Οι πιστοί στην Εκκλησία της Βουλγαρίας άσκησαν τις κατά Θεόν πιέσεις στην τοπική Ιεραρχία και ήδη απεχώρησε από το παγκόσμιο συμβούλιο των αιρέσεων γνωστό ως ΠΣΕ. Επιπλέον αρνήθηκε να στείλει αντιπροσώπους στη συνάντηση Παπικών και Ορθοδόξων στην Πάφο. Εξαιτίας των πιέσεων του πιστού λαού του Θεού απεχώρησε από το ΠΣΕ και η Εκκλησία της Γεωργίας. Εξαιτίας της επιστολής της Ιερά Μονής Σταυροβουνίου οι πλείστοι Κύπριοι Ιεράρχες απέσχαν από τη Διαθρησκειακή της Λευκωσίας. Εξαιτίας της Ομολογίας και της μνημειώδους επιστολής του κ. Τσελεγγίδη η Ελλαδική Εκκλησία αλλά και άλλες Ορθόδοξες Εκκλησίες πήραν καθοριστικές αποφάσεις ή προβληματίστηκαν σοβαρά για την πορεία του διαλόγου με τους Παπικούς.
Ας μην υπάρξουν κάποιοι που θα γίνουν όργανα των Οικουμενιστών. Δεν αναφέρομαι στους σχισματικούς επειδή αυτοί ούτως ή άλλως είναι ΕΚΤΟΣ Εκκλησίας. Μιλώ για όσους τυχόν Ορθόδοξους προβληματίζονται να προσχωρήσουν σε σχίσμα ή σε άκαιρες μη κατά Θεόν και μη “συντεταγμένες” “αποτειχίσεις”.
Παρακαλώ αδελφοί μου! Κανείς ας μην αποτολμήσει τέτοιο εκκλησιαστικό έγκλημα.

8 σχόλια:

ΙΩΑΝΝΗΣ είπε...

κ. Τελεβάντο σας χαιρετώ. Δεν καταλαβαίνω την εμπάθεια σας κατά των αδερφών μας παλαιοημερολογιτών. Συνεχώς ομιλείται γι αυτούς με τρόπο απαξιωτικό και περιφρονητικό. ΄Το χατήρι των οικουμενιστών σκεφτήκατε μήπως το κάνετε εσείς; διότι ανέκαθεν οι εχθροί της ορθοδοξίας επεδίωκαν και επιδιωκούν την διαιώνιση της διάσπασης μεταξύ των ορθοδόξων.
Γράφετε σχισματικοί αλλά δεν μας λέτε ότι ποιά σύνοδος τους κήρυξε ώς σχισματικούς; Θα έπρεπε να γνωρίζετε ότι την 'Εκκλησίαν τού Χριστού ίδρυσαν επί της γης οι θείοι Απόστολοι εφοδιάσαντες και οπλίσαντες Αυτήν με την δύναμιν του Θεού και την χάριν του Παναγίου Πνεύματος, την μεταδιδομένην εις τους πιστούς δια τών Αγίων Μυστηρίων. Συνεπώς μόνον ούτοι δικαιούνται να συστήσουν η να καταργήσουν ήτοι να κηρύξουν αιρετικήν, η σχισματικήν μιαν εκκλησίαν εκτρεπομένην της Ορθοδόξου πίστεως και να καταστήσωσιν άκυρον, ήτοι ανενέργητον την χάριν τού Χριστού και την άγιαστικήν δύναμιν και ενέργειαν των Μυστηρίων αυτής. Το δικαίωμα τούτο, ήτοι τού ίδρύειν και καταλύειν μίαν 'Εκκλησίαν οι Θείοι 'Απόστολοι μετέδωκαν εις τους μαθητάς αυτών, και ούτοι εις τους διαδόχους των, και ούτω δια τής αλληλoδιαδoχίας το δικαίωμα τούτο περιήλθεν εις την εξουσίαν τής Μίας Aγίας Καθολικής και Αποστολικής 'Εκκλησίας. Κατά την θεμελιώδη ταύτην τής 'Ορθοδόξου Ανατολικής 'Εκκλησίας αρχήν, μία 'Εκκλησία τότε μόνον έχει κύρος και τα μυστήρια αυτής άγιαστικήν χάριν και ενέργειαν, όταν αύτη συστηθή η αναγνωρισθή ύπο της καθόλου 'Ορθοδόξου 'Εκκλησίας και τότε μόνον αύτη απόλλυσι το κύρος αυτής και την άγιαστικήν δύναμιν και ενέργειαν τα Μυστήρια Αυτής, όταν Αύτη δια μίαν κακοδοξίαν κηρυχθή αίρετικη ή Σχισματική ύπο της ΟΛΗΣ 'Εκκλησίας, ης την έγκυρον γνώμην και τελεσίδικον απόφασιν διερμηνεύει ή Οικουμενική και Πανορθόδοξος Σύνοδος. Τούτων ούτως εχόντων προτεσταντίζει η λατινίζει πάς γράφει όπως εσύ ότι στερείται Μυστηρίων! Τελείς έργο Συνόδου αδερφέ μου; Ξεχνάτε ακόμη ότι το Νέον ημερολόγιον είναι αναθεματισμένο απο τρείς Πανορθόδοξους συνόδους 1583, 1587, 1593, εάν λοιπόν οι του παλαιού είναι σχίσμα (άνευ συνόδου), το νέον τι είναι ενώ έχει ήδη καταδικασθεί απο συνόδους;;
Μήπως θα έπρεπε να σεφτείτε ΔΙΑΛΟΓΟ και ΕΝΩΣΗ με τους αδερφούς του παλαιού κατά των οικουμενιστών;;

Ανώνυμος είπε...

Αδελφέ Παναγιώτη,από το άρθρο σου κατάλαβα, ότι δεν εκφράζεις μόνο τον εαυτό σου,αλλά ενεργείς ως εξαπτέρυγο άλλων, που καλύτερο θα ήταν να ομιλούσαν οι ίδιοι αντί εσού.Επειδή λέτε, ότι θέλετε αληθινά να αγωνισθείτε και ότι κάποιοι σχολιογράφοι εμποδίζουν τον αγώνα σας,αν και δεν συμφωνώ μαζί σου σε αυτά που λές,εγώ προσωπικά δεν πρόκειται να ξανασχολιάσω κανένα άρθρο δικό σου ή δικό σας,έχετε όση άνεση λόγων και κινήσεων θέλετε, χωρίς σχόλια τουλάχιστον από εμένα.Γνώριζε όμως, ότι οι Χριστιανοί έχουν και λογική και μνήμη για αυτά που λές και υπόσχεσαι και εσύ και αυτοί που σε έχουν ως σαλπικτή του αγώνα.Το μέλλον θα αποδείξει την ειλικρίνεια των λόγων και των προθέσεων όλων μας.

chrisden είπε...

κ. Τελεβάντε θα ήθελα να ρωτήσω: Στο προηγούμενο άρθρο σας (επιστολή προς π. Βασίλειο Θερμό) αναφέρεστε σε μία ομιλία-απάντηση του Αρχιεπισκόπου Αμερικής προς τον κ. Γιανναρά. Υπάρχει κάπου αυτό το κείμενο (στα Ελληνικά);

Ευχαριστώ

Ανώνυμος είπε...

Τὰ πράγματα εἶναι ἁπλὰ καὶ τσάμπα γράφονται τόσα πολλά.

Η Ρ/Κ ἔχουν καταλάβει ὅτι κάνουν λάθος.Ὅσο περνᾶνε τὰ χρόνια προστίθενται καινούργια δόγματα ἀντίθετα μὲ τὰ παραδεδομένα τῶν πρώτων 8 αἰώνων.

Τί δέον γενέσθαι λοιπόν.Ἂν ποῦν ὅτι ἐσεῖς οἱ ὀρθόδοξοι ἔχετε δίκιο καὶ ἐμεῖς ἀποκλείνουμε τότε θὰ πρέπει νὰ λογοδοτήσουν στοὺς πιστούς τους καὶ νὰ τοὺς ποῦν: «συγγνώμη ἀλλὰ τὰ τελευταῖα 1000 χρόνια κάναμε λάθος».

Ἂν τὸ ποῦν αὐτὸ τότε θὰ διαλυθοῦν ὡς «Ἐκκλησία» στὸ λεπτό.Ἂν δὲν διαλυθοῦν θὰ εἶναι σὲ κατάσταση διαλύσεως γιὰ χρόνια καὶ ἴσως ποτὲ νὰ μὴν ξανασταθοῦν στὰ πόδια τους.
Ὅλοι ἐδῶ μέσα καταλαβαίνετε ὅτι αὐτὸ δὲν μπορεῖ νὰ γίνει .

Τί πρέπει νὰ γίνει ὅμως;
Ἤπια προσαρμογὴ ποὺ ἔλεγε καὶ ὁ Καραμανλῆς!

Θὰ ἑνωθοῦμε στὴν ἀρχὴ ὄχι δογματικὰ ἀλλὰ διοικητικά.Θὰ εἴμαστε ὑπὸ τοῦ Πάπα στὴν ἀρχὴ ἔχοντας τὴ δογματική μας καὶ αὐτοὶ τὴ δική τους.

Μὲ βάση ὅμως ὅτι ὁ Πάπας μπορεῖ νὰ δογματίσει θὰ βγαίνουν καινούργια δόγματα τὰ ὁποία ἐμεῖς θὰ πρέπει νὰ τὰ δεχθοῦμε ἔστω κι ἂν εἶναι ἀντίθετα μὲ τὰ δικά μας ἐφόσον αὐτὸς θὰ εἶναι ἡ ΜΙΑ κεφαλὴ τῆς Ἐκκλησίας.

Κάποιοι θὰ ποῦν ὄχι!
Κάποιοι ἀπό μᾶς ὅμως θὰ πάρουν θέση καὶ θὰ ποῦν ὅτι ὁ Πάπας ἔχει δίκιο καὶ ὅποιος δὲν τὸ δέχεται αὐτὸ ποὺ λέει θὰ βγαίνει ἐκτὸς Ἐκκλησίας.

Τότε καὶ σιγὰ σιγὰ θὰ γίνει καὶ ἡ δογματική ἐνοποίηση μὲ αὐτὸν τὸν τρόπο ποὺ προανέφερα.
Ἥσυχα ἀθόρυβα χωρὶς συγγνῶμες καὶ ἀνάληψη εὐθυνῶν γιὰ δογματικὰ λάθη.

Ἁπλὰ πράγματα κατανοητὰ ἀπὸ ὅποιον ἔχει ἐλάχιστη θεολογικὴ παιδεία.

Υ.Γ.Τὰ ἀνωτερω ἀποτελοῦν δική μου καὶ μόνο δική μου γνώμη χωρὶς νὰ ἔχω ἀκούσει ἤ νὰ ξέρω κάτι παραπάνω ἀπὸ ἐσᾶς.

ΙΩΑΝΝΗΣ

Ανώνυμος είπε...

Απόδειξη ότι ο Τελεβάντος είναι Οικουμενιστής: "Οι Οικουμενιστές (Τσέτσης, Φειδάς, Πατριάρχης Βαρθολομαίος, Περγάμου Ιωάννης, Μεσσηνίας Χρυσόστομος και πολλοί άλλοι) δεν έχουν κρύψει ποτέ ότι αυτό ΑΚΡΙΒΩΣ επιδιώκουν να κάνουμε. Μας το είπαν κατ’ επανάληψη και χωρίς περιστροφές: Φύγετε από την Εκκλησία. Γίνετε σχισματικοί"

Μα είναι Εκκλησία η αιρετικοί Οικουμενιστές επειδή έτσι λένε ότι είναι??? Και ο Πάπας λέει ότι είναι Εκκλησία και ότι η Ορθοδοξία υστερεί του Παπισμού, αυτό σημαίνει ότι αυτή είναι η Αλήθεια;
Γιατί επιμένει να ταυτίζει τα αντίθετα μεταξύ τους που είναι το σχίσμα με την αποτείχιση από τους Οικουμενιστές - αιρετικούς Επισκόπους; Και γιατί Ορθόδοξα Ιστολόγια φιλοξενούν τα κείμενά του;

Ανώνυμος είπε...

ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ ΙΩΑΝΝΗ! Βλέπουμε πως πηγαίνουμε στην ενοποίηση των θρησκειών της Νέας Τάξης Πραγμάτων, ότι αφανώς αρχίζει να υπάρχει παγκόσμια κυβέρνηση (G20) και αντί να ενωθούμε οι Ορθόδοξοι μεταξύ μας (δηλαδή Παλαιού και Νέου Ημερολογίου) κατηγορούμε τους αδελφούς μας του Παλαιού και συνεχίζουμε την εκκλησιαστική κοινωνία με τους παναιρετικούς Οικουμενιστές! Προσωπικά προβληματίζομαι για την εγκυρότητα των Μυστηρίων ακριβώς επειδή είναι έγκυρα! Μεταλαμβάνω το Σώμα και το Αίμα του Κυρίου κατά τη Θεία Κοινωνία προς άφεση αμαρτιών ή προς καταδίκη εξαιτίας της μνημόνευσης του αιρετικού Οικουμενικού Πατριάρχη κ Βαρθολομαίου και των συν αυτώ;

Ανώνυμος είπε...

Σας πάψει επιτέλους ο κ.Τελεβάντος να διχάζει τον αντιοικουμενιστικό αγώνα και να τον τορπιλίζει με τέτοια τουλάχιστον άστοχα και αποτυχημένα κειμενάκια.

Φαίδων

Ανώνυμος είπε...

Η μνημόνευση Οικουμενιστών (δηλαδή αιρετικών) Επισκόπων και Πατριαρχών δεν είναι εκκλησιαστικό έγκλημα; Μα αυτό ακριβώς είναι το χατήρι των Οικουμενιστών! Να συνεχίζουμε να έχουμε εκκλησιαστική κοινωνία μαζί τους και παράλληλα να κατηγορούμε τους αδελφούς μας του Παλαιού Ημερολογίου! Συμφωνώ και εγώ με τον Ιωάννη!

Oι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

Η φωτογραφία μου
Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: aktinesblogspot@gmail.com