Της παιδείας οι ρίζες
-
*Όπως γίνεται σχεδόν κάθε χρόνο τέτοια εποχή, διάφοροι ειδικοί και μη
γράφουν δημόσια για το σύστημα εισαγωγής στις ανώτατες σχολές, που το
θεωρούν αδιά...
Πριν από 1 ημέρα
1 σχόλιο:
Εκτός από τους Σαολίν (ή διαβολίν) που κάνουν παραστάσεις επ΄ αμοιβή, τώρα θα έχουμε και τους "δερβίσηδες".
Αυτοί κάνουν παραστάσεις τζάμπα. Σ΄αυτούς θα πηγαίνω, θα γίνω δερβίσης, να τρυπιέμαι με σπαθιά και να δέρνομαι με ξυριστικές λεπίδες. Μου τό ζητά ο οργανισμός μου. Σχέση με το θεό θέλω να κάνω. Εγώ θα του δίνω αίμα κι εκείνος θα μου χαρίζει πνεύμα! Είμαστε σύμφωνοι Νεοορθόδοξα βλίτα;
Δημοσίευση σχολίου