Ἕνα σατανικό σχέδιο ἐξυφαίνεται ἀπό καιρό σέ βάρος τῆς χώρας μας. Πυρήνα ἔχει τό γνωστό σύνθημα τοῦ νεοσατανισμοῦ: «κάνε ὅ,τι θέλεις, διότι ἡ ἀλήθεια βρίσκεται μέσα σου, μή κατηγορεῖς ὅμως τούς ἄλλους καί τό δρόμο τους οὔτε νά ἀπολυτοποιεῖς καί νά προπαγανδίζεις ὡς σωστό τό δικό σου τρόπο ζωῆς». Τί σημαίνει αὐτό; Τί ἀποτέλεσμα θάχει; Μιά κοινωνία ἀσπόνδυλη καί ριζοσπαστική, ἄναρχη στίς δομές της καί ἀσύδοτη στίς συμπεριφορές της, χωρίς ἀρχή καί τέλος, χωρίς ὅρια καί φρένα, «ἔξω φρενῶν» στήν κυριολεξία, Βαβέλ στήν καλύτερη περίπτωση, συγκρουσιακή καί ἐπικίνδυνη, δαιμονοκρατούμενη στήν ρεαλιστική της ἀπεικόνιση.
Ἀλήθεια, ποιός φταίει γιά τό σημερινό κατάντημα; Ἀσφαλῶς οἱ διαμορφωτές τῆς κοινῆς γνώμης. Αὐτοί, καί εἶναι πολλοί, μέ ὑποκινητές ὅμως τούς καταχθόνιους βαλαντιοσκόπους καί παραδόπιστους τῆς μέσης Ἀνατολῆς, κυρίως μετά τό 1948. Επίσης και οι οργανωμένοι και μυημένοι σε σκοτεινά υπόγεια, οι οποίοι ύπουλα και κρυφά διοχετεύουν στις κοινωνίες την απαξίωση των ιδανικών, μεθοδεύουν το ψαλίδισμα των ελευθεριών και γκρεμίζουν τα θεμέλια του Εθνους. Αὐτοί σέρβιραν στίς λαϊκές μάζες τίς ὑλιστικές καί ἀθεϊστικές θεωρίες γιά νά κτυπήσουν τήν πίστη στό Θεό. Προήγαγαν τή διαφθορά γιά νά διώξουν τόν φόβο τοῦ Θεοῦ ἀπό τίς ψυχές. Πρόβαλαν ὡς δῆθεν ἐπιτυχημένους τούς ἀμοραλιστές καί τά κατακάθια τῆς κοινωνίας, γιά νά ἀνατρέψουν τά παραδεδομένα καί γραμμένα. Μέ τήν τηλεόραση παιδαγώγησαν δεκαετίες τώρα τούς νέους καί τίς οἰκογένειες στή μίμηση ἑνός τρόπου ζωῆς χωρίς ἠθικά καί ὅποια ἄλλα σύνορα. Μέ τή Νέα Ἐποχή ἐξωράϊσαν τόν συγκρητισμό ὡς ἀνοιχτοσύνη πνεύματος καί ὑποβάθμισαν τήν Ὀρθοδοξία, τό Χριστό, τό Εὐαγγέλιο καί τήν Ἐκκλησία. Μπόλιασαν μέ τήν ἀλητεία τήν πολιτική ζωή, ὥστε νά ἐπικρατήσει τό δόγμα, καί στήν πολιτική καί στήν κοινωνία, «ὁ σκοπός ἁγιάζει τά μέσα». Διέφθειραν τίς ὑγιεῖς φωνές, τούς ἀνθρώπους τοῦ πνεύματος, ὥστε νά χάσει ἡ φωνή τους τήν ἐμβέλεια πού εἶχε καί ἀναδόμησαν τίς ἐθνικές ἱστορίες, ὥστε νά μή θυμίζουν τίποτε ἀπό τό παρελθόν. Παγκοσμιοποίησαν πολλές ἐκφάνσεις τῆς κοινωνικῆς ζωῆς καί ἰσοπέδωσαν κάτω ἀπό τόν ὁδοστρωτήρα τῆς ὁμοιομορφίας τίς ὅποιες ἀντιστάσεις καί ἀντιδράσεις. Συνεπῶς μέ τέτοιο βομβαρδισμό, λίγες ψυχές ἔμειναν ἀκόμη ὄρθιες, χωρίς φωνή ὅμως καί χωρίς ἀκρόαση.
Μέσα σ΄αυτό τον ορυμαγδό οι καθ΄ ύλην αρμόδιοι, οι διάφοροι συνήγοροι, με κορυφαίο του χορού, το Συνήγορο του Πολίτη, ψάχνουν να βρούν κάποιες μεμονωμένες περιπτώσεις μειοψηφειών προσπερνώντας μια πλειοψηφεία ελληνική και χριστιανική, που για να την προσέξουν οι κρατικοί, θα έπρεπε ίσως πρώτα να γίνει μειονότητα μέσα στην ίδια της τη χώρα. Τους πείραξαν λοιπόν τα θρησκευτικά, τη στιγμή που καίγεται η Αθήνα. Δεν ιδρώνει καθόλου τ΄ αυτί τους για τον διορισμό εκατοντάδων ιεροδιδασκάλων στη Θράκη εκτός ΑΣΕΠ, οι οποίοι περιδιαβαίνουν τις τάξεις και αφιονίζουν και φανατίζουν τους μουσουλμάνους Ελληνες μαθητές! Στη Μουσουλμανική μειονότητα της Θράκης δεν υπάρχει όμως η δυνατότητα της απαλλαγής από τη διδασκαλία του Κορανίου. Εκεί είναι όλα υποχρεωτικά, γιατί πως θα μπούνε στις Πανελλήνιες με μειωμένο ποσοστό επιτυχίας ως μουσουλμάνοι; Εκεί, για μέσα στην Ελλάδα μιλάμε, είναι υποχρεωτική η αναγραφή του θρησκεύματος, εδώ είναι παράνομη και καταχρηστική. Πως για μια θρησκευτική μειονότητα υπάρχει αυτή η εξαίρεση και η πρόνοια, και για την πλειοψηφεία των ορθοδόξων κάθε λίγο και λιγάκι πριονίζονται τα δικαιώματά τους, δεν το συγχωρούμε με τίποτα.
Δεν υπάρχουν εκεί προσωπικά δεδομένα και δικαιώματα ανθρώπου, τα οποία καθημερινά παραβιάζονται από την αλαζονεία και αυθαιρεσία της γείτονος; Πότε διαμαρτυρήθηκε αυτεπάγγελτα, όπως έχει δικαίωμα, ο Συνήγορος του Πολίτη, για την καταπάτησή τους; Επίσης για τους εγκλωβισμένους κατοίκους των Εξαρχείων, για τους αποκλεισμένους Ελληνες της απλησίαστης Ομόνοιας, για μένα που πληρώνω κάθε χρόνο τα σπασμένα των κουκουλοφόρων και για τη γενιά των 700 €, πότε τον ένοιαξε; Τα θρησκευτικά όμως τον «πείραξαν»…
Κι αν πήγαν κάποιοι γονείς και διαμαρτυρήθηκαν σε βάρος της διδακτικής διαδικασίας του μαθήματος των Θρησκευτικών ή του περιεχομένου του, ας μας πεί, ποιοι είναι. Οι Ορθόδοξοι επώνυμα υπέγραψαν τόσες φορές για την πίστη τους. Οι μουσουλμάνοι επώνυμα στα κρατικά έγγραφα χαρακτηρίζονται από την πίστη τους. Κάποιοι θα δρούν πάντοτε στα τυφλά; Τι φοβούνται; Σε μια δημοκρατική κοινωνία ζούμε. Γιατί νομιμοποιούμε επίσημα πλέον τη μάσκα και την κουκούλα; Αλλά δεν υπήρξε κανένα πρόβλημα μέχρι σήμερα. Τι πρόβλημα υπήρξε; Βασάνισε κάποιος τα ελληνόπουλα και τα πειθανάγκασε να προσκυνάνε εικόνες και λείψανα; Δε φέρονται μετά μεγάλης διακρίσεως οι θεολόγοι; Κινδύνευσε η προσωπική ελευθερία κάποιου μαθητή από τη διδασκαλία του μαθήματος; «Ω Γραμματείς και Φαρισαίοι, υποκριταί»! Πέστε ειλικρινά ότι δεν πιστεύετε στο Θεό και δεν αγαπάτε τα παιδιά, διαφορετικά θα φερόσασταν αλλοιώς στο λόγο του Θεού.
Καλά δε σκέφτονται οι υπερ της απαλλαγής ότι κάποιοι αύριο θα ζητήσουν απαλλαγή από την ιστορία, από την ελληνική γλώσσα, από τα στοιχεία αγωγής του πολίτη, από την κοινωνιολογία ή τη φιλοσοφία. Δηλαδή παιδιά με αναρχικές ή μειονοτικές καταβολές ή φιλοσοφικές αφετηρίες… θα ζητήσουν εξαίρεση και, με μια υπογραφή των γονέων τους, χωρίς να πούνε τον λόγο, θα απουσιάζουν. Όχι, λένε, οι θιασώτες της απαλλαγής, δεν μπορούμε να επιτρέψουμε την απαλλαγή από τη διδασκαλία των Στοιχείων Δημοκρατικού Πολιτεύματος, διότι θα διαλύσουμε το κράτος. Και θα διαλύσουμε την Πίστη μας; Πέστε μας ότι αυτό θέλετε! Με τη διδασκαλία των θρησκευτικών όμως, δεν τους εντάσσουμε τους μαθητές σε Μοναστήρι ούτε και με τη διδασκαλία της αναρχίας τους κάνουμε κατασκευαστές Μολότωφ.
Το μάθημα των Θρησκευτικών σήμερα είναι σχεδόν θρησκειολογικό. Με τον οριστικό του ομολογιακό αποχρωματισμό στο μέλλον θα μπορούν να διορίζονται ως διδάσκοντες πάσης φύσεως καθηγητές από την Πάντειο απόφοιτοι μέχρι χιλιαστές και μουσουλμάνοι. Γνώσεις θα παρέχουν στα παιδιά περί θρησκειών. Ούτε πάλι είναι δυνατόν να δημιουργηθούν δύο μαθήματα θρησκευτικών μέσα στο σχολείο, ένα ομολογιακό κι ένα θρησκειολογικό. Αυτό είναι πολυτέλεια ανεφάρμοστη για τα ελληνικά δεδομένα.
Αποστολή όμως του σχολείου δεν είναι μόνο να παρέχει γνώσεις και δεξιότητες, χωρίς να μορφώνει χαρακτήρες και να καλλιεργεί ηθικά τους μαθητές του. Η κατάργηση ενός ηθοπλαστικού μαθήματος δημιουργεί ένα κενό στη σχολική πράξη. Σύμφωνα με το Σύνταγμα (άρθρο 16 παρ. 2) «η παιδεία αποβλέπει συνειδητά στην ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνειδήσεως των μαθητών και εμπνέει σ΄αυτά την αγάπη και το σεβασμό προς τον άνθρωπο και τη δημιουργία, την πίστη προς την πατρίδα και την ελληνορθόδοξο παράδοση».
Η απόφαση του Υπουργείου περί προαιρετικής απαλλαγής, ενώ δήθεν προστατεύει αυτούς που θέλουν να απαλλαγούν από το μάθημα - και τα προσωπικά τους δεδομένα - με το να μη γράφουν την αιτία της απαλλαγής, δεν προστατεύει όμως τους άλλους που μένουν μέσα στο μάθημα και βάζει διχόνοια μέσα στην τάξη, οι μέν να υποψιάζονται τους δε ως αθέους και οι έξω τους μέσα ως θρησκόληπτους και φανατικούς. Συνεπώς εισάγει και στις οικογένειες το σαράκι της διάκρισης και της έντασης.
Ο θεολόγος επίσης θα εξαρτάται εκάστοτε από τη διάθεση των μαθητών. Θα μεταβληθεί, τελικά, πιθανόν, το μάθημα των Θρησκευτικών είτε από τον ίδιο είτε από το Υπουργείο σε θρησκειολογικό και, το πιθανότερο, να καταργηθεί τελείως. Κάποια παιδιά όμως δεν έχουν τη δυνατότητα να πάνε σε κατηχητικό και να ακούσουν κάποτε λόγο Θεού, γιατί να μη τους δοθεί η ευκαιρία; Αλλά οι κρατούντες νομίζουν ότι ο λόγος του Θεού δεσμεύει και υποδουλώνει… Τόσο ξέρουν.. Αντίθετα ο λόγος του Θεού ελευθερώνει τον άνθρωπο και τον βελτιώνει από όλες τις πλευρές.
Το μάθημα των θρησκευτικών περιλαμβάνει και εκκλησιαστικές επισκέψεις, εποπτικές διδασκαλίες κλπ. Θα μπορούσε λοιπόν ένα παιδί που η συμμετοχή του στα θρησκευτικά ως μάθημα στη τάξη του σχολείου δεν θα απέδιδε, να έπαιρνε το συγκεκριμένο ερέθισμα ή την ωφέλεια, από μια ακολουθία, μια επίσκεψη σ΄ένα ναό, σ΄ένα μοναστήρι, μια εικόνα, πράγμα το οποίο αναγωγικά και επαγωγικά θα βοηθούσε τον μαθητή να εμβαθύνει περισσότερο στην πίστη. Αντίθετα, το υπουργείο συνιστά επισκέψεις και ευκαιρίες, βιωματικού χαρακτήρα για τις δραστηριότητες του Σώματος Ελλήνων Προσκόπων, όπου η διδασκαλία εκεί δεν είναι μόνο να κάνουμε καλές πράξεις ή να δένουμε κόμπους. Ο προσκοπισμός έχει διάφορες Διασυνδέσεις και Αφετηρίες και άτυπα προπαγανδίζει στα μέλη του μια θρησκευτικότητα χωρίς ομολογιακή ταυτότητα. Κι ενώ δεν επιτρέπεται στους πνευματικούς να επεμβαίνουν στα σχολεία και να βοηθούν τα παιδιά, οι καρναβαλιστές όμως με κάθε τρόπο κάθε χρόνο επηρεάζουν και στρατολογούν και μαθητές για τη μεγάλη παρέλαση της Αποκριάς. Με πιο δικαίωμα καλούνται από τα σχολικά έδρανα παιδιά, για να συμμετάσχουν στις καρναβαλικές γιορτές και να πληρώσουν επί πλέον τη στολή του μασκαρέματος; Για την Ορθόδοξη θεολογία ο Συνήγορος του Πολίτη καθόρισε το δικαίωμα της απαλλαγής από το μάθημα των Θρησκευτικών, για το καρναβάλι γιατί δεν επεμβαίνει; Μπορεί ο καθένας να καλεί ή να στρέφει προς τη μιά ή την άλλη κατεύθυνση τους μαθητές;
Το υπουργείο μας δυστυχώς με τον εξοβελισμό των πνευματικών από τα σχολεία, με την κατάργηση ουσιαστικά του μαθήματος των θρησκευτικών και με την πρότασή του αυτή για εξωσχολικές δραστηριότητες….τοποθετείται μεροληπτικά εις βάρος της Ορθοδόξου Εκκλησίας, στην οποία ανήκει η συντριπτική πλειοψηφεία των μαθητών. Όλοι ξέρουμε ότι έχουν μαζευτεί 3 - και παραπάνω - εκατομμύρια υπογραφών υπέρ της Ορθοδοξίας. Κι αν δεν ήταν τότε το θέμα και πολιτικό, θα μαζεύονταν και περισσότερα. Κάθε χρόνο Χριστούγεννα, Πάσχα, Δεκαπενταύγουστο γίνονται επίσης άτυπα δημοψηφίσματα στις εκκλησίες μας. Η πλειοψηφεία λοιπόν του ελληνικού λαού είναι χριστιανοί ορθόδοξοι βαπτισμένοι και με βαπτισμένα τα παιδιά τους κι αυτό το επιβεβαιώνουν κάθε χρόνο. Βρίσκει λοιπόν τώρα το υπουργείο Παιδείας ένα φαινομενικά δημοκρατικό παραθυράκι – που το άνοιξε κάποιος συνήγορος κάποιας αρχής - και κλέβει τη θέληση των ανήλικων παιδιών, αναγκάζοντας ταυτόχρονα τους γονείς να έρθουν σε αντίθεση με τη συνείδησή τους, υπογράφοντας κατόπιν πιέσεως - ξέρουμε άλλωστε τι γίνεται στα σπίτια - ένα χαρτί, για να μη παίρνει τελικά απουσίες το παιδί τους.
Αλήθεια, γιατί ξεχνάμε ότι οι πρόγονοί μας πολέμησαν «για του Χριστού την πίστη την αγία και της Πατρίδος την Ελευθερία», κι ήταν ευσεβείς Χριστιανοί, η Ορθοδοξία είναι ένα μέγεθος του Πολιτισμού μας, τα συντάγματα της Πατρίδος σέβονταν ανέκαθεν την πίστη, ο Αγ. Κοσμάς ο Αιτωλός αγωνίστηκε για ένα ελληνορθόδοξο σχολείο, τόσα και τόσα πρόσφερε η Εκκλησία στο Εθνος… Κι όλα αυτά το υπουργείο Παιδείας τα ρίχνει στα σκουπίδια για να μη χαλάσει το χατήρι της Ν. Εποχής; Της Ευρώπης; Των Σιωνιστών; Του Κίσσιγκερ; που είπε τα γνωστά… Αίσχος και ο Θεός να μας λυπηθεί! Σημειωτέον ότι στις χώρες του 70 χρονου αθεϊσμού επαναφέρουν τα θρησκευτικά στα σχολεία και μάλιστα υποχρεωτικά… Είδαν, έπαθαν κι έμαθαν οι άνθρωποι από την άθρησκη παιδεία. Μάλιστα υπάρχει ειδική μελέτη, για τη θέση του θρησκευτικού μαθήματος στα Ευρωπαϊκά κράτη, όπου αλλού είναι υποχρεωτικά, αλλού υπάρχει κάτι το γενικό ή το εναλλακτικό, πάντως όχι αυτό το δικό μας χάλι. Για τις ρυθμίσεις αυτές που πραγματικά μας έχουν εξοργίσει, αντέδρασαν όλοι οι χριστιανικοί και ορθόδοξοι φορείς. Σύλλογοι Θεολόγων, το Αγιο Ορος, η Εκκλησία της Ελλάδος, Θεολογικές Σχολές, Μητροπολίτες, Αδελφότητες…Οι αντιδράσεις διογκώνονται, σαν χιονοστιβάδα μαζεύονται και την απάντηση θα τη δώσει ο Θεός με το λαό Του, ο οποίος ξέρει και να αμείβει, αλλά και να τιμωρεί.
Πηγή:ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΕΣΤΙΑ ΛΑΜΙΑΣ
Μπανάνες
-
*Οι δημοπρασίες έργων ‘τέχνης’ και άλλων παραδόξων αντικειμένων μας έχουν
δώσει κατά καιρούς τροφή για σχολιασμό και περίσκεψη σχετικά με το
αισθητικό γο...
Πριν από 9 ώρες
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου