Δεν είναι πάντως ούτε μόνον ο Άγιος Νικόδημος, ούτε μόνον ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός οι διδάσκοντες πως ο Παπισμός είναι αίρεση. Λυπάται κανείς, όταν ακούει αρχιερείς να υποτιμούν όσα λέγει ο Άγιος Νικόδημος, για τους Λατίνους και να ισχυρίζονται ότι ο Άγιος Νικόδημος δεν είναι η Εκκλησία. Ασφαλώς ένας άγιος μόνος δεν αποτελεί κριτήριο και κανόνα, αλλά η συμφωνία των Αγίων, η Consensus Patrum.
Εκτός όμως του ότι ο Άγιος Νικόδημος ακολουθεί πάντοτε τους Άγιους Πατέρες στο συγκεκριμένο θέμα περί του ότι οι Λατίνοι είναι αιρετικοί, υπάρχει τέτοιας εκτάσεως συμφωνία ανά τους αιώνες, από την εποχή του Μ. Φωτίου, και τόσα πολλά κείμενα, ώστε να απορεί κανείς πώς υπάρχουν επίσκοποι ισχυριζόμενοι και μάλιστα πώς τολμά, η επίσημη, η διοικούσα Εκκλησία να αποφαίνεται ότι δεν έχει επιλυθεί το θέμα.
Αυτό σημαίνει δύο πράγματα: ή αμάθεια και άγνοια ή συνεσκιασμένη παποφιλία και παποδουλεία. Μπορούν να υποδείξουν έναν Άγιο, που να διδάσκει ότι ο Παπισμός δεν είναι αίρεση, αλλά εκκλησία, ώστε το πράγμα να καθίσταται αμφιλεγόμενο, θεολογούμενο;
Απόσπασμα από το άρθρο του π. Θεοδώρου Ζήση «Η ΙΕΡΑΡΧΙΑ ΚΑΙ Ο ΠΑΠΑΣ»
23 Αυγ 2009
Ο Παπισμός δεν είναι εκκλησία. Είναι αίρεση.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
4 σχόλια:
Απο ποιους περιμένετε απάντησι;
Απο τους παποδουλους τους Παπαχριστοανδριοπουλους;
Η απο τους Ουνιτο-Ζηζιουλομαρτζελοβασιλειαδηδες;
Αυτοί ειναι επαγγελματίαι εγκωμιαστές των Φαναριωτων.
Και το Γραικολατινικο Φαναρι τους αμείβει με θεσεις, χρήματα και ταξίδια ανα τον κόσμο όλο, οπως τον Μαρτζελο.
Μην περιμενετε, λοιπον,την απάντησι τους, ω φίλοι, αλλά μονον τις υβρεις τους!
Γιώργο από Πολύγυρο έχεις απόλυτο δίκαιο.
Έτσι έχουν τα πράγματα αλλά ζεί Κύριος ο Θεός.
Νικόλαος από Πρέβεζα
Δυστυχώς οι οικουμενιστές δεν κάνουν ούτε όπως μερικοί γιατροί που κρύβουν από τον σοβαρά άρρωστο την αρρώστεια του.
Όχι μόνο δεν μιλούν ότι ο Παπισμός είναι αίρεση αλλά το κρύβουν και από τον εαυτό τους.
Κρίμα.
Ελένη από Λάρισα
Ο παπισμός είναι η εκ του κόσμου "εκκλησία". Αυτή είναι η μήτρα που εξέθρεψε και εκτρέφει την ακαδημαϊκή θεολογία : Τη θεολογία του οικουμενισμού, η οποία είναι άγευστη από την θεοπρεπή ησυχαστική-νηπτική άσκηση.Το ίδιο και ο προτεσταντικός εσμός. Αυτές δεν είναι η "εν τω κόσμω" Εκκλησία, μέλη της οποίας είναι οι "ουκ εκ του κόσμου" πιστοί,τους οποίους ζωοποιεί και φωτίζει εν Χριστώ το άγιον Πνεύμα,για να υμνούν,δοξολογούν και λατρεύουν τον απειροτέλειο Θεόν και Πατέρα.
Επόμενο είναι η εκ του κόσμου "εκκλησία" να έχει και τους πιστούς αυτής,"ούτοι εν άρμασι και ούτοι εν ίπποις,ημείς δε εν ονόματι Κυρίου Θεού ημών μεγαλυνθησόμεθα".
Δημοσίευση σχολίου