11 Οκτ 2024

Πολεμᾶς τὸν Τίμιο Σταυρὸ, τοῦ Χριστοῦ Σημαία καὶ Τρόπαιο;

                                                                                         Ἐν Ἁγίῳ Ὄρει τῇ 22.9//5.10.2024.

                                                                    Ὁσίου Κοσμᾶ καὶ τῶν σὺν αὐτῷ 26 Ὁσιομαρτύρων

                                                Ἐν  Ἄθω μαρτυρισάντων ἐπὶ τοῦ λατινόφρονος Πατριάρχου Βέκκου.

                   Πολεμᾶς τὸν Τίμιο Σταυρὸ, τοῦ Χριστοῦ Σημαία καὶ Τρόπαιο;

Ὑπὸ Ἁγιορειτῶν Κελλιωτῶν Πατέρων.

Εἰς τὸ Ὄνομα τοῦ Πατρὸς καὶ τοῦ Υἱοῦ καὶ τοῦ γίου Πνεύματος.

Ἀμήν.

Θύελλα, ταραχὴ καὶ σκάνδαλο στὴν μητρόπολη Περιστερίου. Αἰτία, ἡ ἀπομάκρυνση τοῦ Τιμίου Σταυροῦ ἐκ τοῦ Ἱεροῦ τῶν ναῶν, ἀπὸ τὸν οἰκεῖο μητροπολίτη.

Ἐνῷ γιὰ τὸν Ἀπόστολο τῶν ἐθνῶν Παῦλο, καὶ γιὰ ὅλους τοὺς Ὀρθοδόξους Χριστιανούς, ὁ Τίμιος Σταυρὸς τοῦ Κυρίου εἶναι καύχημα, γιὰ τοὺς ἄλλους, τοὺς ἐκτὸς τῆς Ἐκκλησίας καὶ γιὰ κάποιους ἀπὸ τοὺς σύγχρονους γραμματεῖς, Φαρισαίους καὶ ἀρχιερεῖς, εἶναι μέγα «σκάνδαλο».1

«Καύχημα καυχημάτων ὁ Σταυρός»2, βροντοφωνάζει ὁ Ἅγιος Κύριλλος Ἱεροσολύμων. Ἐσὺ ντρέπεσαι γι’ αὐτόν;

Ἀλλὰ ὁ Σταυρὸς εἶναι δόξα3 τοῦ Ἰησοῦ, ὄχι ἀτιμία4. Ἐσὺ τὸν ἀτιμάζεις; Δὲν σὲ ἐλέγχει ὁ Γολγοθᾶς, οὔτε τὸ ξύλο τοῦ Σταυροῦ; 5  

«Πολλοὶ σταυρώθηκαν στὴν οἰκουμένη, ἀλλὰ κανένα δὲν τρέμουν οἱ δαίμονες. Τοῦ Χριστοῦ, ὅμως, μόνο τὸ σημεῖο τοῦ Σταυροῦ νὰ δοῦν, τρέμουν οἱ δαίμονες».6 Τρέμεις κι ἐσὺ στὴ θέα του;

«Ἐμεῖς ὁμολογοῦμε τὸν Σταυρό, ἐπειδὴ γνωρίζομε τὴν Ἀνάσταση».7 Ἐσὺ τὸν ἀρνεῖσαι; Ποιός τέλος πάντων εἶσαι;

Ἀνώτερος τοῦ Ἀποστόλου Παύλου; Ἢ μήπως τοῦ Πατριάρχου Κυρίλλου Ἱεροσολύμων ὑπερέχεις;

  Ἅγιος Γρηγόριος ὁ Παλαμᾶς Ἀρχιεπίσκοπος Θεσσαλονίκης, ὅταν ἦταν αἰχμάλωτος στοὺς «Ἀχαιμενίδες, τοὺς ὁποίους ὀνομάζομε Τούρκους»8 ἀπαντᾶ μὲ θάρρος στὶς προκλήσεις τοῦ Ἰσμαήλ. Στὴν ἐρώτηση τοῦ τελευταίου «πῶς προσκυνᾶτε ἐσεῖς τὸ ξύλο καὶ τὸν σταυρό;».

Ἀποκρίθηκε θαρραλέα ὁ Ἅγιος μὲ ἀπάντηση «τὴν ὁποία ὁ Θεὸς ἔδωκε».9  

«Καὶ σὺ ἀποδέχεσαι αὐτοὺς ποὺ τιμᾶνε τὸ σημεῖο (σημαία) σου, ἐνῷ ἀγανακτεῖς πάρα πολὺ γιὰ ἐκείνους ποὺ τὴν ἀτιμάζουν. Τοῦ Χριστοῦ ὅμως τρόπαιο καὶ σημεῖο (σημαία) εἶναι ὁ Σταυρὸς».10

Ἐσὺ ὑποτιμᾶς τὴν Σημαία καὶ τὸ Τρόπαιο τοῦ Χριστοῦ; Ἀναλογίσου πῶς συμπεριφέρθηκες καὶ συμπεριφέρεσαι ἐναντίον αὐτοῦ τοῦ Τρόπαιου, αὐτῆς τῆς Σημαίας ποὺ θὰ προηγηθεῖ τῆς Δευτέρας τοῦ Χριστοῦ Παρουσίας !

Σοῦ τὸ εἶπε ὁ ἴδιος ὁ Χριστὸς11, τὸ ἐπαναλαμβάνουν οἱ Ἅγιοι. Ἂς ἀκούσουμε, ἂς ἀκούσεις κι ἐσὺ μήπως συγκινηθεῖς καὶ ἀλλάξεις γνώμη, τὸν Ἅγιο Γρηγόριο Παλαμᾶ . «...ἀλλὰ καὶ κατὰ τὴν Δευτέρα Παρουσία....θα προηγεῖται αὐτὴ ἡ μεγάλη καὶ φρικτὴ Σημαία Του μὲ πολλὴ δύναμη καὶ δόξα»12 .

Μόνο τολμητίες, ἀλλόφρονες καὶ ἀλλόπιστοι καταφέρονται μὲ πράξεις φρικτῆς ὑποτίμησης τοῦ Ζωοποιοῦ Σταυροῦ.

«Αὐτὸς (ὁ Σταυρὸς) ἔχει δοθῇ σὲ μᾶς σημάδι στὸ μέτωπό μας... διαχωριζόμεθα οἱ πιστοὶ ἀπὸ τοὺς ἀπίστους καὶ γνωριζόμεθα»13 ἀναφέρει ὁ ἐκ Δαμασκοῦ  Ἅγιος Ἰωάννης.

Γιατί πρωτοστάτησες σ’ αὐτὴ τὴν περιφρόνηση, σ’ αὐτὴ τὴν ἱεροσυλία; Τί θλιβερὴ πρωτιά ! Ποιόν ὠφελεῖς; Τοὺς ἐχθροὺς τοῦ Χριστοῦ, βέβαια. Εἶναι θλιβερὸ νὰ παίρνεις θέση στὴν ὁμάδα, ποὺ ἀρχηγό της καὶ πρωτοπαλίκαρο ἔχει τὸν Ἰούδα.

Ἔρχου εἰς τὸ Ἅγιον Ὅρος καὶ ἴδε. Ὄπισθεν τῆς Ἁγίας Τραπέζης ὑπάρχει Τίμιος Σταυρός. Στὴν Ἱερὰ Μονὴ Μεγίστης Λαύρας ὑπάρχει Σταυρὸς ἐφαπτόμενος (σχεδὸν) τῆς Ἁγίας Τραπέζης, ὁ φερόμενος τοῦ Μεγάλου Κωνσταντίνου. Τὸ ἴδιο καὶ στὴν Ἱερὰ Μονὴ Βατοπεδίου καὶ ἀλλοῦ.

Ἐκτὸς, τούτου, ὑπάρχουν Σταυροὶ ἐντὸς τοῦ Ναοῦ. Μικρὸς ἐπὶ τῆς Ἁγίας Τραπέζης καὶ στὶς κορυφὲς τῶν τέμπλων, τὰ λεγόμενα «λυπητερὰ» (γιατί εἰκονίζονται δεξιὰ καὶ ἀριστερὰ τοῦ Τιμίου Σταυροῦ ἡ Ἀειπάρθενος Θεοτόκος Μαρία καὶ ὁ Ἅγιος  Ἰωάννης Θεολόγος καί Εὐαγγελιστής, θρηνοῦντες ἐπὶ τῷ φρικτῷ θεάματι).

Πληροφορηθήκαμε ὅτι σὲ ναοὺς τῆς μητροπολιτικῆς περιφερείας Περιστερίου, δὲν ὑπάρχει πλέον Τίμιος Σταυρός, οὔτε ὄπισθεν, οὔτε ἐπὶ τῆς Ἁγίας Τραπέζης, ἐνῷ τὰ τέμπλα δὲν ἔχουν τὸ κορυφαῖο σύμβολο τοῦ Ζωοποιοῦ Σταυροῦ στὴν κορυφή τους.

Ἑπομένως ποῦ ὁδηγεῖ αὐτὴ ἡ πρακτική;

Στὴ Σούρα 4, ἐδάφιο 157, τὸ Κοράνι ἀναφέρει πὼς ὁ Χριστὸς δὲν σταυρώθηκε.

Μήπως γι’ αὐτὸ θέλουν τὴν ἀπουσία τοῦ Σταυροῦ ἀπὸ τοὺς ναούς; Γιὰ νὰ μή...θίγονται οἱ μουσουλμᾶνοι; Θέλουν ἀπὸ Χριστιανικοὶ ποὺ εἶναι οἱ ναοὶ νὰ γίνουν τόποι ὅπου θὰ συγκεντρώνονται  καὶ ἀλλόπιστοι;  Ἤδη εἴδαμε σὲ χῶρες τοῦ ἐξωτερικοῦ πρώην Χριστιανικοὺς ναοὺς (Ἀγγλικανῶν καὶ λοιπὰ) νὰ μετατρέπονται σὲ ἑστιατόρια καί καφετέριες !!!

Θέλουν νὰ μετατρέψουν τοὺς Χριστιανικοὺς ναοὺς –ἄλλοτε τόπους λατρείας τοῦ Χριστοῦ - σὲ ἀποϊεροποιημένους  τόπους ποὺ θὰ συναγελάζονται μὴ Χριστιανικοὶ λαοί-ἄπιστοι  ποὺ αὐτὸ εἶναι μέγιστη μορφή βλασφημίας καί ἀσεβείας;

Ἡ πολεμικὴ  ἑναντίον τοῦ Τιμίου καί Ζωοποιοῦ Σταυροῦ ἔχει σήμερα παγκόσμια ἔξαρση καὶ δυναμική.

Γιὰ παράδειγμα :

α. Στὴ Γιουροβίζιον αὐτὴ τὴν χρονιὰ (2024) τραγουδοῦσαν  χορεύοντας - ποδοπατῶντας - ἐπάνω σὲ Σταυρό. Ἐπάνω σ’ αὐτὸν ἔγινε καὶ σατανικὴ τελετή.

β. Ὁ πάπας κάθεται σὲ θρόνο μὲ πλάτη ἀνάποδο, ἀνεστραμμένο σταυρό, σύμβολο τοῦ σατανισμοῦ.

γ. Τὸ Παγκόσμιο Συμβούλιο ἐκκλησιῶν (Π.Σ.Ε.) ἀντικατέστησε τὸ παλαιὸ σύμβολο τοῦ Τιμίου Σταυροῦ, μὲ ἄλλον, πλάγιο, κι αὐτὸ σύμβολο τοῦ σατανισμοῦ.

δ.Πατριάρχες μοιράζουν Κοράνια, ποὺ ἀμφισβητεῖται ἀπὸ αὐτὸ ἡ Σταύρωση ἐξ’
οὗ καὶ ὁ Τίμιος Σταυρὸς τοῦ Χριστοῦ.

ε. Ὁ μητροπολίτης Περιστερίου ἐξοβελίζει τὸν Τίμιο Ζωοποιό  Σταυρὸ  ἀπὸ  τοὺς ναοὺς τῆς περιφέρειάς του κ.ἄ.

Τὰ γεγονότα ποὺ διαδραματίστηκαν στὴν μητρόπολη Περιστερίου ἀνέδειξαν ἕνα μέγιστο πρόβλημα τῆς σύγχρονης ποιμαντικῆς τῆς διοικοῦσας ἐκκλησίας, ἡ ὁποία δὲν στάθηκε ἱκανὴ νὰ ἀφουγκραστεῖ τοὺς προβληματισμοὺς τῶν σκανδαλισμένων καὶ ἐναγωνίως διαμαρτυρομένων γιὰ τὸ ἐν λόγῳ θέμα τέκνων της καὶ ΔΕΝ ΚΑΤΑΔΕΧΤΗΚΕ !!! - ἂν εἶναι δυνατόν – νὰ παραλάβει τὸ εὐγενὲς ψήφισμα διαμαρτυρίας τους. Αὐτὸ ἀποτελεῖ ἀπόδειξη τῆς περιφρονητικῆς καὶ ἀλαζονικῆς ἀντιμετώπισης τῶν σύγχρονων «ποιμένων» πρὸς τὰ πνευματικά τους τέκνα.

Γιὰ τοὺς λόγους αὐτούς, ὅσοι ἀπὸ τοὺς πιστοὺς Ὀρθοδόξους Χριστιανοὺς διαμαρτυρήθηκαν γιὰ τὴν ἀπομάκρυνση τοῦ Ζωοποιοῦ Σταυροῦ ἀπὸ τὴν τιμητικὴ του θέση, καὶ σωστὰ ἔκαναν καὶ ἅγια ἔπραξαν…!!!

Σ’ αὐτὸ συνηγορεῖ καὶ ὁ Ἅγιος Ἰσίδωρος Πηλουσιώτης ὅταν ἐπεξηγεῖ στὸν ἐπίσκοπο Ἰσίδωρο γιὰ ποιό λόγο ὁ Ἀπόστολος Παῦλος δὲν εἶπε ἁπλὰ . «Νὰ ἔχετε εἰρήνη μὲ ὅλους τοὺς ἀνθρώπους», ἀλλὰ πρόσθεσε. «ἐὰν εἶναι δυνατὸν».14

Ἂς τὸν ἀκούσουμε :

«Δὲν μπορεῖ νὰ ὑπάρξει εἰρήνη μὲ ὅλους τοὺς ἀνθρώπους .

α. Ὅταν ὁ λόγος εἶναι γιὰ τὴν πίστη.

β. Ὅταν πρόκειται γιὰ δίκαιο πράγμα.

γ. Ὅταν πρόκειται γιὰ σωφροσύνη.

δ. Ὅταν πρόκειται γιὰ ὅλες γενικὰ τὶς ἀρετές».

Συνεχίζοντας, ἔπειτα ἀπὸ λίγο, ὁ Ἅγιος προσθέτει :

«Ἐὰν ὅμως νομίζεις, ὅτι αὐτοὶ εἶναι συλλογισμοί, κοίταξε τὸν ἴδιο τόν Παῦλο, ἂν εἶχε εἰρήνη μὲ ὅλους. Ἂν μάλιστα θέλεις τὸν λόγο νὰ τὸν ὁδηγήσεις πιὸ ἐπάνω, κοίταξε τὸν Χριστό, ἐὰν συνθηκολόγησε μὲ ὅλους».15

Σύμφωνα μὲ τὰ προαναφερθέντα, κακῶς  λοιπόν  μεταθέτουν κάποιοι «ἀγαπούληδες» τὸ πρόβλημα στοὺς πιστούς, ποὺ ἀπὸ ἱερὴ ἀγανάκτηση κοσμίως διαμαρτύρονται.

Ἡ εὐθύνη δὲν εἶναι αὐτῶν ποὺ προσπαθοῦν νὰ σβήσουν τὴν φωτιά, ἀλλὰ αὐτοῦ ποὺ τὴν ἄναψε, ὁ ὁποῖος ὄχι μόνο χλευάζει τοὺς σώφρονες «πυροσβέστες», ἀλλὰ ὡσὰν πυρομανὴς ἐπιθυμεῖ νὰ ἀνάψει ἐκτὸς ἀπὸ αὐτὴ καὶ ἄλλες.

Ἁγιορεῖτες Κελλιῶτες Πατέρες.

ΠΑΡΑΠΟΜΠΕΣ :

1. Γαλ.5,11.

2. Ἅγ. Κύριλλος Ἱεροσολύμων Κατήχηση Φωτιζομένων ΙΓ΄,   Α΄εἰς τό  .  τὸν σταυρωθέντα καὶ ταφέντα.

3. ἔ.ἀ. ΣΤ΄.

4. ἔ.ἀ. ΚΒ΄.

5. πρβλ. ἔ.ἀ.Δ΄.

6. ἔ.ἀ.Γ΄.

7. ἔ.ἀ. Δ΄.

8. Ἁγίου Γρηγορίου Παλαμᾶ, ΕΠΕ 7,165. Εἰς τὴν ἑαυτοῦ Ἐκκλησίαν.

9. ἔ.ἀ.175.

10. ἔ.ἀ.

11. Ματθ.24,30.

12. ΕΠΕ 8, 491 (βλέπε καὶ Ὁμιλία ΙΑ΄ Εἰς τὸν Τίμιον καὶ Ζωοποιὸν Σταυρόν).

13.Ἰωάν. Δαμ. ΕΠΕ 1,450 Ἔκδοσις ἀκριβὴς Ὀρθοδόξου Πίστεως. Περὶ Σταυροῦ.

14. Ρωμ.12,18.

15. Ἁγίου Ἰσιδώρου Πηλουσιώτου, ΕΠΕ 4, 371.

 

……………………………………………..

Δείτε σχετικά και:

-Λέμε ΟΧΙ και δεν μπαίνουμε σε Εκκλησίες και Ιερές Μονές που ο Εσταυρωμένος δεν βρίσκεται πίσω από την Αγία Τράπεζα

-Κατατέθηκε πρωτοκολλημένο έγγραφο στην Ι. Σύνοδο με τα αιτήματα των πιστών της Μητρ. Περιστερίου.

-Κραυγή ιερής αγωνίας από άνθρωπο με ειδικές ανάγκες για τον εσταυρωμένο στην Αγία Βαρβάρα Αγρινίου

-Ἱερεῖς τῆς Μητροπόλεως Περιστερίου συνέλθετε καί ἀνανήψατε...

-Απόψεις και Κατόψεις

-Ο Μητροπολίτης Περιστερίου Γρηγόριος αφ´ότου εξελέγη έχει υπολογίσει πόσο έχει μείνει στην επαρχία του και πόσο ταξιδεύει;

-Ο ΤΙΜΙΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ ΕΜΠΟΔΙΟΝ ΕΙΣ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ

-Σημείο των καιρών μας οι Δεσποτάδες να ξηλώνουν.

-Ψήφισμα - Ηλεκτρονικές Υπογραφές για την Επαναφορά του Εσταυρωμένου....

-Όσα είδα στην σύναξη του Περιστερίου

-Ο μητροπολίτης Περιστερίου επείγεται για την ένωση με τους αιρετικούς, ενώ ταυτόχρονα διασπά την ενότητα του ορθοδόξου ποιμνίου.

-...''έτρεχεν'' εις τον όπισθεν της Αγίας Τραπέζης επί ξύλου κρεμάμενον Σωτήρα...

-Λόγια σταράτα για τη θέση του Εσταυρωμένου Χριστού πίσω από την Αγία Τράπεζα.

-Συντονιστική επιτροπή πιστών Ι.Μ.Περιστερίου -Χαιρετισμός Επί Του Ψηφίσματος Του Γενικού Ιερατικού Συνεδρίου της Ι.Μ.Κονίτσης

-Δελτίο Τύπου και Ψήφισμα από την Συγκέντρωση Διαμαρτυρίας των πιστών της Ι.Μ.Περιστερίου κατά της απομάκρυνσης του Εσταυρωμένου απο την Αγ.Τράπεζα

-Ευχαριστίες για την συμπαράσταση στη διαμαρτυρία για την αποβολή του Εσταυρωμένου.

-Ο Γέροντας Δοσίθεος για την διαμαρτυρία υπέρ του Εσταυρωμένου στο Περιστέρι.(Ηχητικό)

-Αίτημα πιστών της Ι.Μ. Περιστερίου στη ΔΙΣ για αποκατάσταση του Εσταυρωμένου

-Έκκληση για συμπαράσταση στην διαμαρτυρία κατά της βλασφήμου αποβολής του Εσταυρωμένου Κυρίου μας και του Σταυρού Του από το Ιερό Βήμα την Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου 2024 στις 16:30.

-Επιστολή προς τον Μητροπολίτη Περιστερίου για την απομάκρυνση του Εσταυρωμένου.

-Πρόβλεψη για μεγάλο «σεισμό» (πνευματικό) πολλών ρίχτερ στην Ι. Μ. Περιστερίου.

-Ι.Μ. Περιστερίου, Συγκέντρωση και Πορεία Ενάντια στην Απομάκρυνση του Εσταυρωμένου πίσω από την Αγία Τράπεζα όλων των ιερών ναών.

-Ως άλλος Εωσφόρος σκέφτηκε και έπραξε ο Περιστερίου

-Τελεία καὶ παύλα

-ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑ (Βλέπε: Ξέφραγο Ἀμπέλι)

-Ἡ μεταρρύθμισις τοῦ Περιστερίου ὑπό τήν κρίσιν τῆς Ἱερᾶς Συνόδου

-Παρατηρήσεις επί της έντυπης έκδοσης της Ιεράς Μητρόπολης Περιστερίου για τον Εσταυρωμένο

-Για ποιόν στήνει θρόνους ο Περιστερίου

-Aνοικτή επιστολή προς τον Δήμαρχο Περιστερίου

-Περὶ «μαθητευομένων μάγων»: Περιστερίου – Ζιμπάμπουε

-Ο αγώνας των ευλαβών πιστών της Μητροπόλεως Περιστερίου, οι οποίοι "δεν κάνουν αποχή" από την ομολογία κατά της αφαιρέσεως του Εσταυρωμένου. (9-6-2-024)

-Ἀνοικτή Ἐπιστολή εἰς τὸν «ΔΕΣΠΟΤΗΝ τοῦ ἐν Περιστερίῳ Δεσποτάτου»

-Περὶ τῆς ἀφαιρέσεως τοῦ Τιμίου Σταυροῦ. Ἀπάντησις εἰς τὸν Πανιερώτατον Μητροπολίτην Μόρφου κ. Νεόφυτον

-«Ακριβός στα πίτουρα και φτηνός στ’ αλεύρι» ο Περιστερίου;

-Σεβ. Περιστερίου, ἐντὸς οἱ φιλοσοδομῖται ἐκτὸς ὁ Ἐσταυρωμένος;

-Ἀφαίρεση Ἐσταυρωμένου καί ἀπό τόν Ἱερό Καθεδρικό Ναό Ἀθηνῶν;

-«Πήρε φωτιά» η Ι.Μ. Περιστερίου

-Σε ποιούς ανήκουν οι Ναοί; ΔΗΜΑΡΧΟΣ απευθύνει κάλεσμα σε μουσική εκδήλωση που θα γίνει μέσα σε Ιερούς Ναούς.

-Ανοικτή Επιστολή πρώην Καλαβρύτων & Αιγιαλείας Αμβροσίου προς Περιστερίου Γρηγόριο για την απομάκρυνση του Εσταυρωμένου.

-Καλή η διαμαρτυρία για το σκάνδαλο του Μητροπολίτου, επιβάλλεται ανάλογη και έναντι του ζηλώσαντος «Μεταξάκειον» δόξαν Πατριάρχου Βαρθολομαίου

-Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ ΠΥΡΟΔΟΤΕΙ ΤΟΝ ΛΑΟΝ

-Σιωπᾶ ἡ Ἱερά Σύνοδος διά τά ἐν Περιστερίῳ!

-Σεβ. Περιστερίου, Ἀποδομητής τῆς Ὀρθοδόξου Παραδόσεως

-Ἄφαντος ὁ μητρ. Περιστερίου στὴν προκαθορισμένη συνάντηση ποὺ ὑποσχέθηκε γιὰ διάλογο μὲ τοὺς πιστοὺς

-Ὁ Πατριάρχης Βαρθολομαῖος θὰ «εὐλογήση» τὴν ἔξωσιν τοῦ Ἐσταυρωμένου;

-Βλάσφημη απεικόνιση της Παναγίας από Σχολείο στο Επισκοπείο της Ι.Μ.Περιστερίου

-Διαρκής διαμαρτυρία για την αφαίρεση του Εσταυρωμένου και του Σταυρού στην Ι.Μ. Περιστερίου.

-Διαμαρτυρία του πιστού λαού της μητροπόλεως του Περιστερίου περί της επιχειρούμενης αφαιρέσεως του Εσταυρωμένου από το Άγιο Βήμα των Ιερών ναών

-Ὁ Περιστερίου σιωπᾶ διὰ τὸν Ἐσταυρωμένον

-Με «δημοκρατικό» τρόπο θα βγάλει ο Περιστερίου τον Εσταυρωμένο από το Ιερό.

-Ἡ ἄκρα ταπείνωσις τοῦ Ἐσταυρωμένου εἰς Ἱεράν Μητρόπολιν Περιστερίου – Γ΄ ΜέροςΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΟ – Α΄ Μέρος και ΕΔΩ ΤΟ - Β΄ Μέρος)

-Η αλλοίωση του ορθοδόξου φρονήματος και ο πνευματικός μολυσμός των πιστών (με αφορμή το συνέδριο της Ι.Μ. Περιστερίου για τη θέση του Εσταυρωμένου)

-Διατί ὁ Περιστερίου ἀφαιρεῖ τόν Τίμιον Σταυρόν;

-Η σύγχρονη ποιμαντική μέθοδος του Περιστερίου Γρηγορίου!

-Ὁ Περιστερίου συνεχιστὴς τῆς κακοδοξίας τοῦ Περγάμου

-«Ἕνα συμπόσιο ὁρόσημο γιὰ τὸν οἰκουμενισμὸ στὴν Ἑλλάδα»

-ΟΙ ΠΑΠΙΚΕΣ ΠΛΑΝΕΣ ΕΙΝΑΙ Ο «ΚΟΙΝΟΣ ΠΛΟΥΤΟΣ» ΜΕ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΣΤΗ; (Σχόλιο σε πρόσφατο διαχριστιανικό συμπόσιο)

-Ὁ Περιστερίου καί τό Οὐκρανικόν οἰκουμενιστικόν ἐργαστήριον

-Τι θέση λαμβάνουν οι ιερείς της Ι. Μ. Περιστερίου για το ημερολόγιο ''τσέπης'' έτους 2018, της Ι. Μ. Περιστερίου;

-Σεβ. Περιστερίου Γρηγόριος: «Στην Αθήνα έχουμε τρεις Αρχιεπισκόπους»

-Ο Περιστερίου ανακήρυξε την θρησκεία της ύλης και ο π. Αθανάσιος Μυτιληναίος ομιλεί για τους οπαδούς του Κάιν.

« Ὥρα ἡμᾶς ἤδη ἐξ ὕπνου ἐγερθῆναι ».

-Όπου Θυσιαστήριον, εκεί και ο Εσταυρωμένος

-Και πάλι ο ΨευδοΟλβίας… παρουσία του Πατριάρχη ….. αλλά ουδείς γνωρίζει….

-Μοίρασε αμφίβολες «Καινές Διαθήκες» σε παιδιά του Γυμνασίου, αλλά θέλει να βγάλει τον Εσταυρωμένο από το Ιερό «για να ακολουθεί την Παράδοση»!

2 σχόλια:

  1. Εὐχαριστοῦμε θερμά τούς σεβαστούς μας Κελλιώτες Πατέρες πού στέκονται δίπλα στούς ἀγῶνες τῶν πιστῶν στήν Ι.Μ. Περιστερίου καί γι’ αὐτό τό ἄρθρο – ἐνίσχυση γιά τήν ἀποκατάσταση τοῦ Ἐσταυρωμένου καί τοῦ Σταυροῦ λιτανειῶν.

    Θά πρέπει ὡστόσο νά διευκρινιστοῦν κάποια ἐλάχιστα ἐσφαλμένα σημεῖα πού πιθανότατα προέκυψαν ἀπό ἐλλιπῆ ἤ κακή πληροφόρηση:
    ἀναφέρεται στo κείμενο ὅτι : «Πληροφορηθήκαμε ὅτι σέ ναούς τῆς μητροπολιτικῆς περιφερείας Περιστερίου, δέν ὑπάρχει πλέον Τίμιος Σταυρός, οὔτε ὄπισθεν, οὔτε ἐπί τῆς Ἁγίας Τραπέζης, ἐνῶ τά τέμπλα δέν ἔχουν τό κορυφαῖο σύμβολο τοῦ Ζωοποιοῦ Σταυροῦ στήν κορυφή τούς.»

    Διευκρινίζεται ὅτι :
    α) ὁ Σταυρός εὐλογίας πού τίθεται πάνω στήν ἁγία Τράπεζα ΔΕΝ ἔχει ἀφαιρεθεῖ στούς ναούς τῆς Μητροπόλεως.

    καί
    β) Τά τέμπλα τῶν ναῶν στήν Μητρόπολη ἔχουν, ὡς ἐπί τό πλεῖστον, εἴτε τόν Σταυρό, εἴτε τόν ἁγιογραφημένο Ἐσταυρωμένο.

    Αὐτά πού ἔχουν ἀποβληθεῖ ὡς ἀκατάλληλα εἶναι ὁ Ἐσταυρωμένος καί ὁ Σταυρός λιτανειῶν πίσω ἀπό τήν ἁγία Τράπεζα.

    Εὐχαριστοῦμε καί πάλι τούς σεβαστούς πατέρες καί παρακαλοῦμε νά μᾶς ἐνισχύουν καί μέ τίς προσευχές τους στόν Νικητή τοῦ θανάτου Χριστό.

    ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΙΣΤΩΝ Ι.Μ. ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή