σ.σ. Το θλιβερό είναι ότι αντί η
διοικούσα Εκκλησία να επιτιμήσει αυστηρά την χρωματιστή Πρόεδρο της Δημοκρατίας
Κατερίνα Σακελλαροπούλου και να της απαγορεύσει να εισέρχεται στους Ι. Ναούς,
την διευκολύνει να παραμείνει στην θέση της, που σημαίνει ολοκλήρωση της
διαφθοράς της κοινωνίας και του εθνικού ξεπουλήματος. Αυτό είναι το έργο που παράγει
σήμερα η θεραπαινίδα των πολιτικών, διοικούσα Εκκλησία. Ένα έργο καταστροφικό
και δηλητηριώδες για την Ελληνική κοινωνία. Πολύ χαιρόμαστε με την στάση του
θαρραλέου π. Ιωάννη Διώτη.
Ζήσαμε να το δούμε και αυτό! Δεν πήγε τόσα χρόνια η Πρόεδρος της Δημοκρατίας που είναι στην θέση αυτή σε πίτα της Αρχιεπισκοπής Αθηνών και πήγε την τελευταία της χρονιά προσκαλεσμένη του Αρχιεπισκόπου Αθηνών! Το γράψαμε άλλωστε. Επιστράτευσαν την Εκκλησία και τον Αρχιεπίσκοπο για να εξωραΐσουν την εικόνα της, προλειαίνοντας έτσι το έδαφος για την επανεκλογή της. Ωστόσο δεν την άφησαν να απολαύσει τον θρίαμβό της έστω και με αυτό τον τρόπο.
Ο αγωνιστής παλαίμαχος Ιερέας της Ι. Αρχιεπισκοπής
Αθηνών π. Ιωάννης Διώτης, γνωστός και από την αρθρογραφία του εισήλθε στον ναό
και τους χάλασε την φιέστα.
Μπήκε και φώναζε κατά της Προέδρου όσα λέει κάθε πιστός που
σέβεται την Εκκλησία και τους κανόνες της. Θα μου πείτε ότι ήταν άκομψο μία
τέτοια ημέρα να χαλάει κάποιος και μάλιστα ιερέας το τελετουργικό αλλά
αυτό να το σκέφτονταν όσοι προσκάλεσαν την κ. Πρόεδρο και όσοι κάνουν δημόσιες
σχέσεις μαζί της.
Να τους θυμηθεί πάντως η κ.Σακελλαροπούλου όλους αυτούς αν
τελικά δεν τεθεί εκ νέου η υποψηφιότητά της από τον Πρωθυπουργό. Θα την
ξεχάσουν όλοι – πλην των παραδοσιακών παλιών φίλων της – εν μιά νυκτί, αν
επανέλθει στις τάξεις των απλών πολιτών, έστω και αν είναι πρώην Προέδρος της
Δημοκρατίας.
Επί του προκειμένου τώρα, πέταξαν οι αστυνομικοί πέταξαν έξω
τον μαχητή ιερέα, αλλά ο ακούραστος π. Ιωάννης βρήκε τρόπο και εισχώρησε εκ
νέου στο ναό και στάθηκε ακριβώς πίσω από την Πρόεδρο και άρχισε να φωνάζει και
πάλι εναντίον της με εκφράσεις που ακούγοντάς τες μπορεί να έφερε τους
παρευρισκόμενους σε δύσκολη θέση αλλά ήταν τόσο εύστοχες ώστε να λένε, έστω και
ενδόμυχα, να αγιάσει το στόμα σου! Μπράβο πάτερ Ιωάννη ! Για κάτι τέτοιες
στιγμές αξίζει να ζούμε!
12 σχόλια:
Εύγε στον ομολογητή π.Ιωάννη που διέσωσε την αξιοπρέπεια του κληρικού σώματος με την επαινετέα και αξιομίμητη πράξη του.
Καμαρωτοί- καμαρωτοί και γέμοντες αδιαντροπιάς και αναισθησίας θα εισέλθουν σήμερα οι νεκροθάφτες του Έθνους πολιτικάντηδες και θα σταθούν μπροστά- μπροστά στους ναούς εμπαίζοντας και προκαλώντας τον Άγιο Θεό.
Με την ένοχη ανοχή ανάξιων «ποιμένων» που χαριεντίζονται μαζί τους ασεβώντας στη μνήμη μεγάλων Πατέρων της Εκκλησίας που αντέστησαν , διά μέσου των αιώνων, στους αντίχριστους εξουσιαστές.
Δυστυχώς, δεν έχουμε επισκόπους αλλά επισκοπίδια.
Αυτή είναι η πικρή αλήθεια.
Δυστυχώς, και πολλοί προκάτοχοι των σημερινών συμβιβασμένων και ανάξιων "ποιμένων" διακατέχονταν από την ίδια στρεβλή και ηττοπαθή νοοτροπία την οποία άριστα διαζωγράφησε ο αοίδιμος καθηγητής του ΕΚΠΑ Χρήστος Ανδρούτσος ως εξής:
«Ἀτυχῶς ὅμως ἐν πολλοῖς κράτεσιν καὶ δὴ καὶ ἐκεῖ ὅπου ὁ γάμος θεωρεῖται μυστήριον, ἡ νομοθεσία ἐφευρίσκει ἢ de facto ἀκολουθεῖ καὶ ἄλλους λόγους διαζυγίου, δι᾿ ὧν ὁ γάμος παραδιδόμενος εἰς τὴν ὑποκειμενικὴν αὐθαιρεσίαν μεταβάλλεται εἰς ἁπλοῦν συμβόλαιον, εὐχερῶς διαλυόμενον. Οὕτως εἰσήχθη καὶ παρ᾿ ἡμῖν ἐσχάτως τῷ 1920 ὡς λόγος διαζυγίου ὑπὸ τοῦ ὑπουργοῦ τῶν Ἐκκλησιαστικῶν Ἰ Τσιριμώκου τὸ ἀσυμβίβαστον τῶν χαρακτήρων, δι᾿ οὗ ὑπονομεύεται ἡ ἱερότης τοῦ γάμου ὡς κοινωνίας ἰσοβίου, διανοίγεται δὲ ἡ ὁδὸς τῆς διαζεύξεως ἄνευ οὐδεμιᾶς πραγματικῆς αἰτίας. Καὶ διεμαρτυρήθη μὲν κατὰ τοῦ νόμου ὁ τότε Μητροπολίτης Ἀθηνῶν, ἀλλ᾿ ἵνα ὑποκύψη ἀμέσως ταπεινούμενος πρό τοῦ ὑπουργοῦ, κατὰ τὴν συνήθη ἄλλως μέθοδον, καθ᾿ ἥν ἀπὸ τοῦ 1833, ἀπὸ τῆς ἱδρύσεως τῆς αὐτοκεφάλου Ἑλληνικῆς Ἐκκλησίας, διαμαρτύρονται οἱ Ἕλληνες Ἱεράρχαι ἐπὶ τῇ ἐκδόσει ἀντικανονικοῦ τινος νόμου.
Κατ᾿ ἀρχὰς διαμαρτυρίαι καὶ ἀπειλαὶ καὶ φωναὶ μέχρι τρίτου οὐρανοῦ ὅτι τὸ δὴ λεγόμενον θὰ «κάμωσι καὶ θὰ δείξωσι». Εὐθὺς δὲ ὡς ὁ ὑπουργὸς τρίξη τοὺς ὀδόντας ἢ ἀποζημιωθῶσι καὶ ἐπιτύχωσι προσωπικὸν τι, πτήσσουσιν οὗτοι ἀμέσως καὶ ὑποστέλλονται κατακείμενοι ἐλεεινὰ καταπτώσεως, ἀναξιοπρεπείας καὶ ἐξευτελισμοῦ παραδείγματα. Πλὴν τῆς ἐντίμου ἐξαιρέσεως τοῦ Βρεσθένης Θεοδωρήτου καὶ εἴτινος ἑτέρας, οἱ λοιποὶ οὐδέποτε ἀπεφάσισαν νὰ ἀντιδράσωσιν ἀντίδρασιν ἀληθινὴν κατὰ πρόγραμμα καὶ σύστημα σαφὲς καὶ καθωρισμένον διεξαγομένην, ὅπερ μετ᾿ ἀκαταβλήτου δυνάμεως καὶ αὐταπαρνησίας ἐφαρμόζουσιν οἱ τῆς Ἐκκλησίας ἀληθινοί ὑπέρμαχοι, οὐδὲ διενοήθησάν ποτὲ θυσιάζοντες τὴν ἀτομικὴν αὐτῶν ἄνεσιν καὶ ραστώνην νὰ πέσωσι μάρτυρες τῶν ἰδεῶν αὐτῶν, ἵνα ἀναδείξωσιν ἄλλους συνεχίζοντας καὶ προάγοντας τὸ ἔργον ἐκ δυνάμεως εἰς δύναμιν» (Ἰδὲ Χρήστου Ἀνδρούτσου, Σύστημα Ἠθικῆς, Ἀθῆναι 1925, σελ. 302-303).
Τι κρίμα που δεν μπορούμε να τον ακούσουμε τον σεβασμιο ιερέα!!!! Άξιος !!!! Μακάρι να τον εκλάβει ο Κύριος σαν άλλο Φινεες κ να μακροθυμησει για τον λαό Του!!!!!
Εύγε στον πατέρα Ιωάννη. Η νέα χρονιά να βρεί μιμητές του πατέρα Ιωάννη, αφού η πλειοψηφία των επισκόπων συνεχίζει να κρατά ένοχη σιωπή. Μην ξεχνάμε, μπροστά μας είναι και η 20η Μαίου. Εκεί θα φανεί ποιός είναι Ορθόδοξος και ορθοπρατεί.
και αυτη ειαι μια απο τις υποχρεωσεις του ιερατειου.ΕΥΓΕ !!!!!!!!!!!!!!!
Ο Άγιος Βασίλειος και ο ύπαρχος Μόδεστος
Πως σκέφτηκες εσύ (ανέφερε το όνομα του χωρίς να τον αξιώσει να τον ονομάσει επίσκοπο) και τολμάς να αντιστέκεσαι εναντίον τόσης εξουσίας , μόνος εσύ από όλους φέρεσαι με τόσην αυθάδεια;
-Γιατί η ερώτηση αυτή; απάντησε ο Βασίλειος. Ποια η απείθεια και η υπεροψία μου; διότι ακόμη δεν μπορώ να εννοήσω;
– Διότι δεν ακολουθείς την θρησκεία του βασιλέως, ενώ όλοι πλέον οι άλλοι υποτάχθηκαν και ηττήθηκαν, λέγει ο ύπαρχος.
– Δεν είναι αρεστά αυτά εις τον δικό μου βασιλιά , απήντησε ο Βασίλειος. Ούτε ενέχομαι να προσκυνώ κάποιο κτίσμα , εφ’ όσον είμαι του Θεού κτίσμα και έχω εντολή, ότι θα είμαι θεός.
– Αλλά εμάς πως μας θεωρείς; Δεν είμαστε τίποτε εμείς που διατάζουμε αυτά; Πως λοιπόν; Δεν θεωρείς μέγα και τιμητικό το να ταχθείς με το μέρος μας και να μας έχεις φίλους και συντρόφους;
-Αναγνωρίζω και δεν αρνούμαι, απάντησε ο Βασίλειος ότι εσείς είστε ύπαρχοι και επιφανείς , ουδόλως όμως ανώτεροι του Θεού. Και θεωρώ σπουδαία μεν τη φιλία σας (πως όχι; πλάσματα Θεού είστε και εσείς), αλλά θεωρώ σπουδαία τη φιλία και των άλλων Χριστιανών, που είναι ταγμένοι υπό την εξουσία σας. Διότι δεν είναι επίσημος ο Χριστιανισμός από την αξία των προσώπων που ανήκουν σ’ αυτόν, αλλά από την Πίστη.
-Πως λοιπόν δεν φοβάσαι την εξουσία ;
-Τι θα μου συμβεί; Τι πρόκειται να πάθω; απάντησε ο Βασίλειος
– Τι θα πάθεις; Ένα από τα πολλά που είναι στην την εξουσία μου.
-Ποια είναι αυτά; Πες μου
-Δήμευση , εξορία, βάσανα, θάνατος.
-Απείλησε με κάτι άλλο, αν υπάρχει. Διότι κανένα από αυτά που ανέφερες δεν μπορεί να με θίξει και να με βλάψει, απάντησε με θάρρος ο Βασίλειος
-Πως είναι δυνατόν και με ποιο τρόπο θα το κατορθώσεις αυτό; ρώτησε ο ύπαρχος
-Διότι, απάντησε ο Βασίλειος, δήμευση περιουσία δεν μπορεί να υποστεί εκείνος που δεν έχει τίποτα, εκτός αν πάρεις τα τρίχινα και φτωχά ενδύματα και τα λίγα βιβλία , από τα οποία αποτελείται ολόκληρη η περιουσία μου.
Εξορία δεν γνωρίζω, εφ’ όσον δεν είμαι πουθενά εγκατεστημένος , και ούτε αυτή την πόλη που κατοικώ τώρα θεωρώ δική μου, αλλά θα έχω ως πατρίδα μου κάθε τόπο, στον οποίο θα με ρίξουν. Μάλλον όμως κάθε τόπο τον θεωρώ τόπο του Θεού, στον οποίο εγώ είμαι ξένος και πάροικος. Τα βάσανα όμως τίποτα δεν μπορούν να κάνουν στον άνθρωπο που δεν έχει σώμα, εκτός αν λες βάσανο την πρώτη πληγή , με την οποία θα πέσει αυτό το σώμα.
Μόνο της πληγής αυτής είσαι κύριος. Ο θάνατος όμως θα είναι για μένα ευεργεσία. Διότι θα με στείλει ταχύτερα στο Θεό, με τον οποίο ζω και πολιτεύομαι και για χάρη του οποίου νεκρώθηκα κατά το πλείστον και προς τον οποίο από πολλά χρόνια σπεύδω να φτάσω.
-Κανείς , είπε μέχρι σήμερα δεν μίλησε με τέτοιο τρόπο και με τόσο θάρρος σε μένα ( και πρόσθεσε το όνομά του.
-Ίσως δεν συνάντησες ποτέ επίσκοπο απάντησε ο Βασίλειος. Διότι αν συναντούσες πραγματικό επίσκοπο, ο οποίος αγωνίζεται για την πραγματική Πίστη, με αυτόν τον τρόπο θα σου απαντούσε.
Και πρόσθεσε με θάρρος.:
Εμείς , ύπαρχε, σε όλα τα άλλα ζητήματα είμαστε επιεικείς και ταπεινότεροι από κάθε άλλον άνθρωπο, διότι τέτοια εντολή έχουμε από τον Κύριο. Και όχι μόνο σε τόση μεγάλη εξουσία, όπως η δική σου, αλλά ούτε και στον τυχόντα άνθρωπο σηκώνουμε τα μάτια.
Αλλά όπου πρόκειται περί Θεού και τίθεται σε κίνδυνο η Πίστη μας σε αυτόν, όλα τα περιφρονούμε και σε Αυτόν αποβλέπουμε. Φωτιά και ξίφος και θηρία και νύχια που κόβουν τις σάρκες, αυτά για μας είναι μάλλον ευχαρίστηση παρά εκφοβισμός και κατάπληξη. Γι’ αυτό βρίζε και φοβέριζε και κάνε ότι θέλεις και χρησιμοποίησε την εξουσία σου. Ας ακούσει την απάντηση αυτή ο βασιλιάς. Εμένα , πάρε το απόφαση , δεν θα με υποτάξεις ούτε θα με πείσεις να ταχθώ με το μέρος της αιρετικής ασέβειας, έστω και αν απειλήσεις ακόμη με τρομερότερο τρόπο.
https://m.youtube.com/watch?v=bzoDP6JcYbw&pp=ygUmz4DOsc-EzrfPgSDOuc-JzrHOvc69zrfPgyDOtM65z4nPhM63z4M%3D
Απολαύστε τον έδώ. Εχει γερά εχέγγυα για τον ουρανό.
Μακάρι οι νεώτεροι να τού μοιάζουμε.
Μεγάλη παρακαταθήκη.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ. Ευχαριστώ πολύ για το πολύ ωφέλιμο σχόλιο και σας προτρέπω να αντικαταστήσετε την λέξη "ύπαρχος" με την λέξη "Έπαρχος", που σημαίνει τον Διοικητή μιας Επαρχίας. Η λέξις "ύπαρχος" σημαίνει υποδιοικητής πλοίου. Δηλαδή είναι ο δεύτερος μετά τον Κυβερνήτη του πλοίου.
Το εν λόγω περιστατικό απεκρύβη σκανδαλωδώς τόσο από τον εσμό των βρωμερών και εξωνημένων , συστημικών βοθροκάναλων
( λυπάμαι πολύ που αδικώ τους βόθρους) όσο και από κάποια «εκκλησιαστικά sites» και «πρακτορεία εκκλησιαστικών ειδήσεων»….
Προς δόξαν της πλέριας και σφαιρικής ενημέρωσης του ελληνικού λαού….
Έψαξα λίγο παραπάνω και βρήκα ότι ο Μόδεστος ήταν ύπαρχος των πραιτωριανών, που εστάλει ως έπαρχος από τον βασιλιά Ουάλη στην Καισαρία, προκειμένου να πέσει το κάστρο της Ορθοδοξίας του επισκόπου Βασιλείου.
Δημοσίευση σχολίου