Τοὺς τελευταίους μῆνες πληθαίνουν οἱ φωνὲς Μητροπολιτῶν
τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας μας ποὺ καταδεικνύουν τόν μεγάλο κίνδυνο νὰ
καταστρατηγηθοῦν οἱ ἀτομικὲς ἐλευθερίες τῶν Ἑλλήνων πολιτῶν ἀπὸ τὴν ἔκδοση τῶν
νέων ταυτοτήτων.
Τελευταῖα διαβάσαμε τὴν τοποθέτηση τοῦ Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Κερκύρας κ. Νεκταρίου, ὁ ὁποῖος ἀναλύει τὸ ὅλο πρόβλημα θεολογικὰ ἀλλὰ καὶ πρακτικά. Ἀποδέχεται ἀρχικὰ ὅτι «ἡ ἠλεκτρονικὴ ταυτότητα ὡς στοιχεῖο ταυτοποίησης τοῦ προσώπου… ἀποτελεῖ ἕνα πολιτικὸ ζήτημα, στὸ ὁποῖο ἡ Ἐκκλησία ἀσφαλῶς δὲν ἐμπλέκεται… Ὡστόσο ἀποκτᾶ θεολογικὸ περιεχόμενο, ὅταν αὐτὴ ἀλλοιώνει τὴ χριστιανικὴ ἀνθρωπολογία».
Ὁ Σεβασμιώτατος στὴ συνέχεια τονίζει ὅτι «ἡ ταυτότητα
μὲ βάση τὴν Ὁδηγία τῆς Ε.Ε. (Κανονισμὸς 2019/1157) ἀπαιτεῖ τὴν ταυτοποίηση τοῦ
προσώπου καὶ μόνον, μὲ τρόπο ἀδιάβλητο, χωρὶς νὰ περιλαμβάνει ἄλλα στοιχεῖα. Ὁποιαδήποτε
ἄλλη συμπερίληψη πλὴν τῆς ταυτοποιήσεως τοῦ προσώπου, θὰ πρέπει νὰ εἶναι “φυσικὰ
ἢ λογικὰ διαχωρισμένη ἀπὸ τὰ βιομετρικὰ δεδομένα ποὺ ἀναφέρονται στὴν
παράγραφο 5” τοῦ Κανονισμοῦ». Προσθέτει δὲ ὅτι: «τὰ στοιχεῖα ποὺ ἀφοροῦν σὲ ἄλλες
“ἠλεκτρονικὲς ὑπηρεσίες, ὅπως ἡ Ἠλεκτρονική Διακυβέρνηση καὶ οἱ ἠλεκτρονικές ἐπιχειρηματικές
δραστηριότητες”, εἶναι στὴ διάθεση τοῦ κάθε κράτους νὰ τὶς ἐπιλέξει καὶ δὲν ἀποτελεῖ
ὑποχρέωση τοῦ κράτους-μέλους».
Στὴ συνέχεια ὁ Μητροπολίτης Κερκύρας πολὺ σωστὰ ἐξηγεῖ
ὅτι: ἡ Κυβέρνηση μὲ τὴν ὁμιχλώδη, ἀλλὰ σαφῶς διατυπωθείσα βούληση, προσπαθεῖ νὰ
ὑφαρπάξει προσωπικὰ δεδομένα, τὰ ὁποῖα ἀφοροῦν ἀποκλειστικὰ καὶ μόνο στὸν ἄνθρωπο
– πολίτη, ἐφόσον ἐπιτρέπει μὲ νόμο, «νὰ ἀποθηκευθοῦν τὰ στοιχεῖα ποὺ ἀπαιτοῦνται
γιὰ τὶς Ὑπηρεσίες Ἠλεκτρονικῆς Διακυβέρνησης, ἐὰν ἀποφασισθεῖ νὰ συμπεριληφθοῦν
στὸ ἐν λόγῳ μέσο». Τὸ ἐρώτημα λοιπὸν ποὺ τίθεται, εἶναι, ἐὰν τὰ στοιχεῖα ποὺ ἀπαιτοῦνται
γιὰ τὶς Ὑπηρεσίες Ἠλεκτρονικῆς Διακυβέρνησης, ἀφαιροῦν τὴν ἐλευθερία τοῦ ἀνθρώπου.
Καὶ καταλήγει λέγοντας ὅτι «αὐτὴ ἡ ἐλευθερία
διακυβεύεται σήμερα ἀπὸ αὐτοὺς ποὺ θὰ ἔχουν πρόσβαση στὰ προσωπικὰ δεδομένα τῶν
ἀνθρώπων καὶ θὰ μποροῦν ὁποτεδήποτε νά… ἐλέγξουν τὶς ἐπιλογές… τῶν πολιτῶν. Ὁ ἄνθρωπος
μετατρέπεται ἀπὸ ἐλεύθερος σέ… ὑπηρέτη τῆς ἑκάστοτε κυβερνητικῆς πολιτικῆς… Ὡς ἐκ
τούτου καλούμαστε… νὰ ὑποστηρίξουμε ἕναν τρόπο ταυτοποίησης, ὁ ὁποῖος θὰ ἐξασφαλίζει
τὴν ταυτοποίηση τοῦ προσώπου χωρὶς νὰ διακυβεύεται ἡ ἐλευθερία τοῦ ἀνθρώπου»
(«orthodoxianewsagency.gr» 23-11-2023).
Εἶναι ἀσφαλῶς πολὺ σημαντικὲς οἱ ξεκάθαρες καὶ ἐμπεριστατωμένες
αὐτὲς τοποθετήσεις τοῦ Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Κερκύρας κ. Νεκταρίου. Εἶναι
ἀπόλυτη δὲ ἀνάγκη νὰ διαφυλάξουμε τὸ θεόσδοτο δῶρο τῆς ἐλευθερίας μας. Οἱ νέες
ταυτότητες ἀποτελοῦν ἕνα ἀκόμη βῆμα ποὺ μπορεῖ νὰ ὁδηγήσει σὲ τέλειο ὁλοκληρωτισμό.
Προετοιμάζουν τὴν ὑποδομὴ μιᾶς παγκόσμιας δικτατορίας. Ἂς μὴ βιασθοῦμε λοιπὸν νὰ
παραλάβουμε τὶς νέες ταυτότητες. Ἂς διαμαρτυρηθοῦμε πρὸς κάθε κατεύθυνση, ὥστε
νὰ μὴ μᾶς ἐπιβληθοῦν ὑποχρεωτικά. Καὶ ἂς προσευχόμαστε ὁ ἅγιος Θεὸς νὰ ἀνατρέψει
τοὺς σχεδιασμοὺς τῶν ξένων δυνάμεων παγκόσμιας διακυβερνήσεως, ὅπως Ἐκεῖνος
γνωρίζει μέσα στὴν ἱστορία νὰ ἀνατρέπει «βουλὰς ἀρχόντων».
Ορθόδοξο Περιοδικό “Ο ΣΩΤΗΡ”
1 σχόλιο:
Οι ταυτότητες αυτές θα έχουν συγκεκριμένο κωδικό αριθμό που θα είναι αποκλειστικός για κάθε πολίτη του «χώρου Σέγκεν». Ο ελληνικός νόμος 2472/1997 (άρθρο 8) αναφέρετε συγκεκριμένα σε πιθανή χρήση «ενιαίου κωδικού αριθμού» για διασύνδεση αρχείων. Επανέφερε έτσι στο προσκήνιο τον ΕΚΑΜ (Ενιαίο κωδικό αριθμό μητρώου) (ν. 1599/11-6-1986/ΦΕΚ 75/Α) που όπως ορίζεται στο άρθρο 2 παρ.3, θα αποτελείτε από «13 σύμβολα και ψηφία».
Η ρύθμιση αυτή μας παραπέμπει αμέσως σ΄ ένα γραμμωτό κώδικα ( Bar code) τύπου ΕΑΝ – 13 (European Article Numbering – Ευρωπαϊκή αρίθμηση προϊόντων με 13 ψηφία), ο οποίος ήδη χρησιμοποιείται σ΄ όλα σχεδόν τα προϊόντα, εφαρμόζεται σε όλες τις χώρες για σήμανση προϊόντων και μπορεί να εξασφαλίσει ένα μοναδικό αριθμό διεθνώς ή και παγκοσμίως. Ο αντίστοιχος γραμμωτός κώδικας που χρησιμοποιείται στις ΗΠΑ περιέχει 12 ψηφία και ονομάζεται UPC – (Universal Product Code – Παγκόσμιος κωδικός προϊόντων).
ΣΧΟΛΙΟ: ΒΛΕΠΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΑΡΙΘΜΟ ΣΤΙΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ. 12 ΨΗΦΙΑ & ΣΥΜΒΟΛΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ.
Ως γνωστόν οι τρείς οριοθετητές που υπάρχουν σε αυτούς τους τύπους γραμμωτών κωδίκων αντιστοιχούν στους αριθμούς 6-6-6. Η ύπαρξη των τριών οριοθετητών δεν είναι αναγκαία, αλλά και ο αριθμός 666 δεν παρουσιάζει κάποιο τεχνικό πλεονέκτημα για να προτιμηθεί. Συμπεραίνουμε λοιπόν ότι σκοπίμως χρησιμοποιείτε ο αριθμός 666
.
ΣΧΟΛΙΟ: ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΓΡΑΜΜΙΚΟ ΚΩΔΙΚΑ ( BAR CODE ) ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ 666 ΒΛΕΠΕ ΤΗΝ ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΟΝΗΣ ΟΣΙΟΥ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ, ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ «ΣΤΗ ΔΥΣΗ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ».
Σήμερα ισχυρίζονται ότι σ΄ όλες τις χώρες τα νέα βιομετρικά διαβατήρια δεν έχουν το 666. Αλλά φυσικά επειδή είναι επαναπρογραμματιζόμενα, μπορούν ανά πάσα στιγμή να το δεχτούν εν αγνοία του κατόχου τους! Μας διαβεβαιώνουν προ 10ετιας ότι στις νέες ταυτότητες δεν θα υπάρχει ο αριθμός 666. Αλλά τα συστήματα RFID δεν μας το εγγυώνται καθόλου!... Όμως, τι θα μας ωφελήσει το να μην έχουμε στην ταυτότητα ή στο διαβατήριο μας το δυσώνυμο αριθμό 666, αφού το κεντρικό σύστημα πληροφοριών στις Βρυξέλλες έχει ως βασικό σκοπό του τον πλήρη ψυχοσωματικό και οικονομικό έλεγχο των Ευρωπαίων πολιτών και την θεμελίωση μίας οργουελικού τύπου «δημοκρατικής» δικτατορίας;
Οι νέες ηλεκτρονικές ταυτότητες θα είναι εφοδιασμένες με μικροτσίπς, τα οποία θα εντοπίζονται από τον δορυφόρο «Γαλιλαίος» που βρίσκετε ήδη σε τροχιά. Μέσω αυτού του δορυφόρου θα φωτογραφίζονται και θα βιντεοσκοπούνται όλες οι δραστηριότητες των Ευρωπαίων πολιτών με ακρίβεια ενός ως πέντε μέτρα. Ο δορυφόρος θα έχει τη δυνατότητα να ιχνηλατεί τους κατόχους της νέας ψηφιακής ταυτότητας, όπως συμβαίνει σε στρατιωτικές – κατασκοπευτικές εφαρμογές. Μια νομοθετική ρύθμιση, που θα απαιτήσει από τους πολίτες να φέρουν μαζί τους την ηλεκτρονική ταυτότητα (βλ. υποχρέωση των οδηγών να φέρουν το δίπλωμα οδήγησεως) θα «τακτοποιήσει» οριστικά το όλο θέμα.
Πολλές οι δυνατότητες της νέας ταυτότητας – κάρτας. Τα πράγματα υπεραπλουστεύονται. Επιτέλους, η ζωή γίνεται «εύκολη» και «άνετη»! Το χρήμα πλέον από πλαστικό γίνεται ηλεκτρονικό. Πολλαπλές είναι οι χρήσεις της: Συναλλαγές, πίστωση, ιατρικό ιστορικό, βιβλιάριο υγείας, τηλεκάρτα, ταυτότητα, δίπλωμα οδήγησεως, συνδρομές,εισητήριο για μέσα μαζικής μεταφοράς, πρόσβαση – και μόνο με αυτή – στους Η/Υ που είναι διασυνδεμένοι με το internet. Όποιος θα την έχει θα μπορεί να ζήσει και να ευτυχήσει. Ποιος άραγε θα τολμήσει να μην την πάρει και να καταδικαστεί να «πεθάνει της πείνας»; Φυσικά, όμως δεν θα προλάβει να πεθάνει τουλάχιστον ήσυχος, γιατί θα διώκεται ως ύποπτος και επικίνδυνος, επειδή δεν θέλησε να υποταχθεί στο ανελεύθερο αυτό σύστημα και δεν δέχτηκε να φορέσει τις ηλεκτρονικές αυτές χειροπέδες…
Αποσπάσματα από το βιβλίο «Η Ευθύνη της Επιλογής μας». Σελίδες 92-93 και 102-104. Τα σχόλια είναι δικά μου.
Δημοσίευση σχολίου