Ἅγιο
Ὄρος: συνεχίζονται ἡ μίανση καί ἡ βεβήλωση...
τοῦ Νεκτάριου
Δαπέργολα, Διδάκτορος Βυζαντινῆς Ἱστορίας
Μέσα στήν εὐρύτερη λυσσώδη νεοταξική προσπάθεια νά χτυπηθεῖ ἡ ὀρθόδοξη πίστη καί νά μαγαριστεῖ μέ πλάνες καί δαιμονικές κακοδοξίες κυρίαρχη θέση ἔχει φυσικά ἡ ἐπίθεση κατά τοῦ Ἁγίου Ὄρους. Ὡς βασικό ἐδῶ καί αἰῶνες προπύργιο τῆς Ὀρθοδοξίας εἶναι σαφές ὅτι τό Ὄρος ἔπρεπε νά πληγεῖ καί νά ὑπονομευθεῖ, πρᾶγμα πού ζοῦμε δυστυχῶς ἐδῶ καί ἀρκετές δεκαετίες ὄχι ἀσφαλῶς μέ ἀπευθείας καί ἀπροκάλυπτα χτυπήματα, πού θά ἐνεργοποιοῦσαν συνειδήσεις καί θά προκαλοῦσαν ἀντιδράσεις, ἀλλά μέ ὕπουλους καί ὑπόγειους τρόπους.
Τά κοινοτικά (καί ὄχι μόνο) κονδύλια πού εἰσέρρευσαν μέ τήν ταμπέλα τῶν
συντηρήσεων-ἀναστυλώσεων, καί ἀκολούθως γιά ἀνέσεις καί πολυτέλειες, ἔπληξαν τό
αὐθεντικό ὀρθόδοξο μοναστικό πνεῦμα, ἐνῶ σήμερα πιά εἴμαστε δυστυχῶς σέ θέση νά
ἐκτιμήσουμε ὅτι καί τό φούντωμα τοῦ ἁγιορείτικου μοναχισμοῦ μέσα στή δεκαετία
τοῦ '70 καί τοῦ '80, πού μέ τόση φήμη περιεβλήθη τότε καί τόσο πολύ θαυμάζαμε
στά νιᾶτα μας, δέν ἦταν αὐτό ἀκριβῶς πού πιστεύαμε: χωρίς νά μηδενίζουμε τόν ζῆλο
καί τήν ὄντως ἀξιοθαύμαστη ἀπόφαση ἑκατοντάδων νέων νά προσέλθουν στό ἀγγελικό
σχῆμα, ἐκείνη ἡ ἄνθηση συνοδεύτηκε δυστυχῶς καί μέ τό φύτεμα μέσα στό Περιβόλι
τῆς Παναγιᾶς μας πολλῶν ζιζανίων (δυστυχῶς καί ἐγκαθέτων στοιχείων), πού
λειτούργησαν εἴτε ἐν παρεκτροπῇ εἴτε καί ἐν πλήρει συνειδότι ὡς δούρειοι ἵπποι
γιά τήν ἅλωση τοῦ Ἁγίου Ὄρους ἀπό τήν ἀθρώα ἐκκοσμίκευση καί τήν πολυμέτωπη ἐπίθεση
του Οἰκουμενισμοῦ.
Ἡ τελευταία τριετία ἔφερε καί ἐδῶ ἐκκωφαντικά ἀποκαλυπτήρια, ἀρχικά μέ τή χλιαρή ὑποδοχή (οὐσιαστικά στήριξη) τῆς ψευτοσυνόδου της Κρήτης, ἀκολούθως μέ τήν υἱοθέτηση τοῦ κορωναϊκοῦ καί ἐμβολιαστικοῦ ἀφηγήματος, ἐνῶ ἡ συμπόρευση μέ τό βλάσφημο Φανάρι μεταφράστηκε καί σέ ἀποδοχή τοῦ Οὐκρανικοῦ ψευδο-αὐτοκεφάλου καί κοινωνία ἤ ἔστω συγκατάβαση ἀπέναντι στούς σχισματικούς του Ἐπιφανίου. Ὄχι φυσικά ἀπό ὅλους, καθώς κάποια μοναστήρια καί ἀρκετοί σκητιῶτες καί κελλιῶτες μοναχοί ἀντιστάθηκαν καί συνεχίζουν νά ἀντιστέκονται στήν ἐπέλαση τοῦ συνολικοῦ ζόφου. Στό Ὄρος - δόξα τῷ Θεῷ - ὑπάρχουν ἀκόμη ἀναχώματα καί συνεχίζουν νά ζοῦν προσευχόμενοι Ἅγιοι. Ἡ γενικότερη εἰκόνα ὅμως εἶναι δυστυχῶς θλιβερή. Καί ἐνῶ ὅλα γύρῳ μας καταρρέουν μέ πάταγο καί ἡ μπόχα τῆς Νέας Ἐποχῆς μᾶς ζώνει ἀσφυκτικά, τό Ἅγιον Ὄρος τοὐλάχιστον ὡς ἐπίσημη φωνή χάνεται ὅλο καί περισσότερο μέσα στήν ἀφωνία, ἐνίοτε δέ καί στήν expressis verbis κακοδοξία.
Ἀφορμή
γιά νά ξαναθυμηθοῦμε ὅλα τά παραπάνω, μᾶς ἔδωσε μία ἀκόμη σχετικά πρόσφατη
περιοδεία ἐκπροσώπων τῆς σχισματικῆς Οὐκρανικῆς συμμορίας, πού κάλυψε μεγάλο χῶρο
καί ἐπέτεινε τόν μαγαρισμό σέ πολλά μοναστικά σημεῖα τῆς Ἀθωνικῆς Πολιτείας. Ὁ
λόγος γιά τόν «ἐπίσκοπο» Ἀλεξάντερ Ντραμπίνκο πού μαζί μέ ὁμάδα ἄλλων Οὐκρανῶν
ψευτοκληρικῶν ἀλλά καί ἁπλῶν «πιστῶν», ἔγινε δεκτός στίς Μονές Ξενοφῶντος καί
Παντοκράτορος (ἀμφότερες διαβόητα ἄντρα τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καί θεοσκότεινα
προπύργια τοῦ Φαναρίου), ὅπου ἀντιστοίχως διαβάζουμε ὅτι «ἱερούργησε» καί
«συλλειτούργησε» (οἱ ὅροι σέ εἰσαγωγικά γιατί τά δῆθεν Μυστήρια πού ἐπιτελοῦν οἱ
ἐν λόγῳ ἀπατεῶνες εἶναι ἄκυρα), «κοινώνησε» μάλιστα μέ τά ἴδια του τά χέρια τόν
ἡγούμενο τῆς Ξενοφῶντος Ἀλέξιο (γνωστό φυσικά καί γιά τήν ἐπίσκεψή του στό
Κίεβο καί τήν παλαιότερη φιλοξενία καί ἄλλων σχισματικῶν στήν Ξενοφῶντος, πρᾶγμα
πού ἰσχύει καί γιά τόν Παντοκρατορινό Γαβριήλ).
Ἡ
περιοδεία ὅμως περιεῖχε ἐπίσημες «ὑποδοχές» καί ἀπό τούς Κατσουλιέρηδες τοῦ
Ψευτοεσφιγμενίτη Βαρθολομαίου (ἀλίμονο!) καί ἀπό τόν Πρωτεπιστάτη τῆς Ἱερᾶς Ἐπιστασίας
στίς Καρυές Χριστόφορο Ἰβηρίτη, ἀλλά καί ἀπό τούς ἡγουμένους τῶν Μονῶν Ἰβήρων
καί Σταυρονικήτα (πῶς θά ἔλειπε ἄραγε ο...Μάρτης ἀπό τή Σαρακοστή, δηλαδή ἀπό
τόν οἰκουμενιστικό σαματᾶ τά τέκνα τῆς γοντικάκειας κακοδοξίας!), ἐνῶ οἱ
σχισματικοί ἐπισκέφθηκαν γιά «εὐλαβικό προσκύνημα» καί τίς (ἐπίσης γνωστές καί
μή...εξαιρετέες) Μονές Βατοπαιδίου καί Σιμωνόπετρας (ὅπου δέν εἶναι γνωστό
ποιοί τούς συνάντησαν καί ποιοί τούς ὑποδέχθηκαν, ἀλλά πάντως φωτογραφίες καί τῆς
ἐκεῖ παρουσίας τους φρόντισαν νά δημοσιεύσουν).
Ἐκτός
δέ τοῦ Ἁγίου Ὄρους, ὁ συγκεκριμένος ψευδεπίσκοπος μαζί μέ τόν θίασό του
πραγματοποίησε καί εὐρύτερη περιοδεία στή Βόρεια Ἑλλάδα, ὅπου ἐπισκέφτηκε
μοναστήρια τῆς Θεσσαλονίκης, προσευχήθηκε (ὅπως γράφει ὁ ἴδιος στήν ἱστοσελίδα
του στό facebook) μπροστά στό πάνσεπτο σκήνωμα τοῦ Ἁγίου Δημητρίου γιά τήν νίκη
τῆς…πατρίδας του ἀπέναντι στούς «Ρώσους τρομοκράτες», εἶχε δέ καί ἀβρότατες
συναντήσεις μέ τούς μητροπολῖτες Ἐδέσσης Ἰωήλ, Κασσανδρείας Νικόδημο καί
Λαγκαδά Πλάτωνα!
Δυστυχῶς συνεχίζονται λοιπόν ἡ μόλυνση καί τό μαγάρισμα. Μαζί τους
μεγαλώνει καί βαθαίνει καί ἡ ἀποστασία ὄχι μόνο τῆς λεγόμενης διοικούσας Ἐκκλησίας,
ἀλλά καί τοῦ ἁγιορείτικου (καί εὐρύτερου ἑλλαδικοῦ) μοναχισμοῦ. Ζοῦμε ἡμέρες
τρομακτικές καί ἀποτρόπαιες, μέ τά «σημεῖα τῶν καιρῶν» κυριολεκτικά νά βοοῦν
καί νά κραυγάζουν. Ποιοί εἶναι ἄραγε ἐκεῖνοι πού τολμοῦν ἀκόμη νά τά
παραβλέπουν;
17 σχόλια:
" σήμερα πιά εἴμαστε δυστυχῶς σέ θέση νά ἐκτιμήσουμε ὅτι καί τό φούντωμα τοῦ ἁγιορείτικου μοναχισμοῦ μέσα στή δεκαετία τοῦ '70 καί τοῦ '80, πού μέ τόση φήμη περιεβλήθη τότε καί τόσο πολύ θαυμάζαμε στά νιᾶτα μας, δέν ἦταν αὐτό ἀκριβῶς πού πιστεύαμε "
ΜΑΛΛΟΝ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ. ΑΣ ΘΥΜΗΘΟΥΜΕ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΠΟΛΛΩΝ Ι.ΜΟΝΩΝ ΑΠΟ ΙΔΙΟΡΡΥΘΜΕΣ ΣΕ ΚΟΙΝΟΒΙΑΚΕΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΥΠΟΔΕΧΘΗΣΑΝ ΑΠΑΝΤΕΣ ΕΥΠΡΟΣΔΕΚΤΑ, ΑΛΛΑ ΑΠΟΔΕΙΧΘΗΚΕ ΠΟΝΗΡΗ ΜΕΘΟΔΕΥΣΗ ΤΟΥ ΦΑΝΑΡΙΟΥ ΠΟΥ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΣΕ ΣΤΗ ΣΤΟΙΧΙΣΗ ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΣΕ ΟΣΕΣ ΕΚΤΡΟΠΕΣ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΑΝ ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ. ΤΩΡΑ ΟΛΟΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΚΤΟΣ ΚΕΛΛΙΩΤΩΝ.
ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ
Μια απορια. Καλα αυτοι πολεμο δεν εχουν με την "κακια" Ρωσια; Κληρικοι κ λαικοι κοβουν βολτες στην Ελλαδα ενω καποιοι αλλοι σκοτωνονται; Μοναστηρια δεν εχουν στη χωρα τους;
Η οργάνωσή τους όχι, δεν έχει μοναστήρια και μοναχούς. Πολύ λίγα και πολύ λίγους, συγκριτικά με τον πληθυσμό της χώρας. Τώρα θέλουν να αρπάξουν τα μοναστήρια της ορθόδοξης εκκλησίας της χώρας τους και να τα οικειοποιηθούν. Εδώ τι κάνουν, απλά πραγματοποιούν αδελφική επίσκεψη στην εν Ελλάδι αδελφή νατοϊκή ορθόδοξη εκκλησία.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ Κ.ΔΑΠΕΡΓΟΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ!ΦΟΒΕΡΑ ΚΑΙ ΤΡΟΜΕΡΑ ΟΣΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ!ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ!
Σπανιώτατα (μιὰ φορὰ στὰ δύο χρόνια) γράφω ποστάκια,
γιὰ νὰ παρέμβω στὸ χαοτικὸ κουβεντολόι τοῦ Διαδικτύου.
Μὰ τούτη τὴ φορὰ ἐπιβάλλεται:
Ὁ ἀρθρογράφος σας ὑπῆρξε ὀξὺς καὶ ἄδικος, τσουβαλιάζοντας κόσμο!
Τὶς «γοντικάκειες» (ΕΙΔΙΚΩΣ) «κακοδοξίες» ποῦ τὶς εἶδε ὁ κ. Ν. Δ.;
* Στὴν σταθερὴ καὶ πεπαρρησιασμένη καταδίκη τῶν νέων βιβλίων τῶν Θρησκευτικῶν (τῶν συριζαίικων …), ποὺ ἐκδηλώθηκε μὲ δύο τουλάχιστον καταγγελτικὰ κείμενα τοῦ π. Βασιλείου Γοντικάκη πρὸς τὴν (ὑπνώττουσα) Ἱερὰ Σύνοδο; Τὰ ξεχνᾶμε αὐτά;
* Στὴν ἀπόφαση τῆς Ἱερᾶς Κοινότητας γιὰ τὸ Κολυμπάρι, ποὺ ὁ Γοντικάκης ὑπῆρξε ὁ συντάκτης της (σὲ ἱκανὸ βαθμὸ) καὶ ἡ ὁποία «ἄδειασε» ἐμμέσως πλὴν σαφῶς τὸ Φανάρι καὶ τὴν Ψευδο- Σύνοδο τῆς Κρήτης;
* Στὴν μέχρι τώρα (λαμπρὴ) θεολογικὴ παραγωγὴ τοῦ περὶ οὗ ὁ λόγος;
* Στὴν ἐν σιωπῇ καὶ προσευχῇ ἀπόσυρσή του, χρόνια τώρα, ἐν ἀντιθέσει πρὸς κάτι ἄλλους, «στερρῶς έχομένους τῶν πατρώων», ποὺ κυκλοφοροῦν διαρκῶς στὸ μεϊντάνι τῆς διαδικτυακῆς δημοσιότητας;
[Δὲν εἶμαι ἄδικος καὶ παραδέχομαι ὅτι ὁ ἱερομόναχος αὐτὸς ἐμφανίζει μιὰν προσκόλληση στὸ Φανάρι, ὡς θεσμό. Ἀπὸ ἀταβιστικὴ προσκόλληση στὸ παρελθόν. Ὅπως πολλοί.
Δὲν παρεβλέπω οὔτε καὶ τὴν «πολιτικάντικη» στάση τῶν πνευματικῶν του τέκνων. Μὰ καὶ τοῦ ὁσίου Ἰουστίνου Πόποβιτς (+1979) τὰ ἀναστήματα, ἐδῶ, παραδίπλα, στὴν Σερβία, πῆραν περίεργες ἀτραποὺς πότε-πότε καὶ μᾶς ἀπογοήτευσαν πολλαπλᾶ. Θὰ σήμαινε τίποτε γιὰ τὴν ἀποτίμηση τοῦ ὁσίου αὐτὴ ἡ ἐξέλιξη; Ἥ μήπως θὰ σήμαινε κάτι γιὰ τοὺς ὁσίους Σιλουανὸ (+1938) καὶ Σωφρόνιο (+1993) ὁ βίος καἰ ἡ πολιτεία τοῦ μαθητῆ τους, τοῦ Μπάλφουρ, ὡς κατασκόπου τῆς Ἰντέλλιτζενς Σέρβις;
Ὅταν τὸ κινδυνευόμενον, ὅμως, ἦταν ἡ πίστη,
ὁ παπα-Βασίλης, παρὰ τὰ «βαρίδια» ποὺ ἐνδεχομένως κουβαλεῖ,
ὑπῆρξε καίριος στὶς παρεμβάσεις του. Αὑτὴ εἶναι ἡ δική μου ἐκτίμηση. Καὶ πολλῶν ἄλλων.]
Ἅ! Καὶ κάτι ἀκόμα :
Θὰ θυμᾶστε ἐπίσης ὅτι πρὸ εἰκοσαετίας περίπου βρέθηκε τραγικὰ ἀπομονωμένος (μὲ σκὸρ 18-1) μέσα στὴν Σύναξη τῶν Ἡγουμένων τοῦ Ἁγ. Ὄρους ὁ π. Β. Γ., ὅταν εἶχε προσπαθήσει ν᾽ ἀναδείξη τὶς βαρύτατες παραβάσεις τοῦ μοναστικοῦ ἤθους (ἂν καὶ ὄχι κατ᾽ ἀνάγκην καὶ τοῦ ποινικοῦ νόμου), ποὺ συνιστοῦσαν οἱ διάφορες «ματσαραγκιὲς» τῶν Βατοπαιδινῶν ἐκείνων γεννάδων (real estate, πρωθυπουργικὸ γραφεῖο κττ). Τοῦτο δέ, προτοῦ τὸ ζήτημα νὰ λάβη διαστάσεις στὰ ΜM "E" . Οἱ «μοναστηρήσιοι» ὁπαδοί τους τὸν εἶχαν διασύρει στὸ Διαδίκτυο τὀτε, ποδοσφαιρικῷ τῷ τρόπῳ, μ᾽ ἕνα ἀνοίκειο ὅσο καἰ σαχλὸ λογοπαίγνιο γιὰ τὸ ἐπωνυμό του, «Γοντικάκης» - «Ποντικάκης» …
Προσέξτε, λοιπόν, ἀγαπητὲ κύριε Δαπέργολα,
ποὺ ἡ (ἔντιμη ἀσφαλῶς κι ὁξυδερκὴς στὰ οὐσιώδη) στάση σας
σᾶς ὁδηγεῖ, ὡστόσο, λεληθότως στὸν σολιψισμὸ καὶ στὴν λογικὴ τοῦ desperado :
Λιγώτερο πάθος, παρακαλῶ, στὴν προσέγγιση τῶν ζητημάτων, γιατὶ χάνετετε τὸ δίκιο (ποὐ ἔχετε).
Sapiens numquam irascitur.
Τρομερά πράγματα ζούμε, η Παναγιά να βάλει το χέρι της!
Καίριο και εύστοχο πολύ το άρθρο. Ιδιαίτερα θλιβερή και ανησυχητική όντως η κατάσταση στο Όρος, πολλά μαθαίνουμε από πατέρες μέσα και τα όσα αναφέρει ο αξιότιμος αρθρογράφος δυστυχώς είναι απλώς δειγματοληπτικά. Το ίδιο θλιβερό όμως βέβαια και το ότι κάποιοι εξακολουθούν να λιβανίζουν τον μέγα νανουριστή και περιβόητο κι ως διώκτη του Αγίου Παϊσίου Βασίλειο Γοντικάκη. Επικαλούνται δε μέχρι και την ανακοίνωση μετά το Κολυμπάρι, που τω όντι ο ίδιος συνέταξε και που είναι πραγματικό έπος θολούρας, ισαποστακισμού και ήξεις-αφήξεις. Αν αυτό θεωρούν σοβαρή αντίδραση κατά του Οικουμενισμού, στην πραγματικότητα δικαιώνονται όσοι ομιλούν για δούρειους ίππους που δρουν μέσα στον Άθωνα εδώ και δεκαετίες. Μάλλον κάποιοι ποντάρουν στην επενέργεια του πανδαμάτορος για να περάσουν τις ανακρίβειές τους. Ευτυχώς πάντως δεν έχουμε όλοι μνήμη χρυσόψαρου.
Οἱ ἀπόψεις κατατέθηκαν εὐδιάκριτα καὶ ἀπὸ τὶς δύο πλευρές.
Σταματῶ ἐδῶ τὴν συζήτηση, λοιπόν, σὲ ὅ,τι ἀφορᾶ τὸν Προηγούμενο τῆς Μ. Ἰβήρων.
Ὁ κ. Δαπέργολας, ὅμως,
ἦταν ἕνας πολλὰ ὑποσχόμενος, ἔντιμος καὶ καταρτισμένος ἄνθρωπος.
Ἐπειδή δὲν εἴμαστε χθεσινοί, τὸν παρακολουθῶ ἀπὸ τὸ 2002, ποὺ ἔγραφε στὸν «’Aντιφωνητὴ» τῆς Κομοτηνῆς. Τὸν παρακολουθῶ (μαζὶ μὲ τὸν Κώστα τὸν Καραϊσκο) καὶ στὴν εὐδόκιμη πορεία του στὰ αὐτοδιοικητικὰ πράγματα τῆς ἰδιαίτερης πατρίδας του, στὴν Θράκη τῆς καρδιᾶς μας.
Τὸν ἔχω δεῖ καὶ σὲ καίριες θεολογικὲς παρεμβάσεις του, πρὸ ἐτῶν.
Σᾶς εἶπα: οἱ θέσεις του μὲ καλύπτουν ἐν πολλοῖς. Καὶ τὰ ἑλληνικά του, ἄριστα.
Εἶχε/ἔχει, μάλιστα, τὴν γενικώτερη διανοητικὴ συγκρότηση καὶ τὰ προσόντα, γιὰ ν᾽ ἀναλάμβανε κάποτε ἡγετικὸ / καθοδηγητικὸ ρόλο
στὸν κατακερματισμένο χῶρο τῶν «παραδοσιακῶν» καὶ πατριωτῶν,
τὸν ὁλοένα κατοικημένο καὶ κυριαρχούμενο ἀπὸ παρανοϊκούλια, ἀγύρτες καὶ μικρόνοες,
μπὰς καὶ μπορέση μιὰ μέρα αὐτό, τὸ ρεμπέτ-ἀσκέρι, νὰ ἐγκοιτώση σὲ κάτι γόνιμο καὶ δημιουργικὸ
τὴν (εὔλογη) ἀγανάκτησή του,
καὶ τὶς ἀσύντακτες κραυγές,
καὶ τ᾽ ἄσφαιρα (ἕως τώρα) πυρά του.
Φοβᾶμαι, ὅμως, ὅτι ὁ ἀγαπητός μας Νεκτάριος, ὅπως ἔγραψα, διολισθαίνει λίγο – λίγο στὴν λογικὴ τοῦ μοναχικοῦ desperado,
ποὺ αἰσθάνεται ὅτι ἀπειλεῖται ἀπὸ παντοῦ,
ποὺ βαράει μὲ τὸ πολυβόλο ἀνὰ χείρας πρὸς πᾶσαν κατεύθυνσιν,
ποὺ ἀνοίγει μέτωπα μὲ ὅλους γιὰ ὅλα,
ποὺ εἶναι ἕτοιμος ν᾽ ἀνατινάξη κάποιο Κούγκι,
μόνος αὐτὸς (solus ipse, πού ᾽γραψα χθές …) ἐναπομείνας (;) πρόμαχος τῆς ἀληθείας,
τιμητὴς τῶν πάντων.
Ἴσως νὰ τὸν ἔχουν παρασύρει οἱ παρέες του. Ἴσως ἡ παράνοια τῆς συγκυρίας ποὺ βιώνουμε. Ἴσως, συνδυασμὸς καὶ τῶν δυό.
Τὸν εἶχα δεῖ τὸν Ν Δ. τὴν ἄνοιξη φέτος, στὴν Κομοτηνή,
διοργανωτὴ μιᾶς συγκέντρωσης (δίκαιης) ὑποστήριξης πρὸς τοὺς ἐν ἀναστολῇ ὑγειονομικούς, ὅπου ἐκεῖνος ὁ K. Βαθιώτης
(ὁ ὁποῖος ἔχει ἐντελῶς «κόψει ἅλυσο» …),
κρατῶντας τὴν ντουντούκα στὸ χέρι, ἐπιτέθηκε ἐριστικώτατα στοὺς ἄλλους (ὁμοϊδεάτες του, ὑποτίθεται !) ὁμιλητές, ποὺ εἶχαν πάει ἐκεῖ νὰ στηρίξουν τοὺς (ἀξιέπαινους) ὑγειονομικούς,
διότι -λέει- οἰ θέσεις τῶν ἄλλων ὁμιλητῶν δὲν ἦσαν τόσο «τσεκουράτες» καὶ «ἀκραιφνεῖς», ὅσο θά ᾽θελε (ὁ Βαθιώτης), κατὰ τῆς Νέας Τάξης Πραγμάτων, τῆς παγκόσμιας συνομωσίας κττ.
«Ρόμπα» γινήκανε ἅπαντες μπρὸς στὰ ἔκπληκτα μάτια τῶν κακόμοιρων τῶν συγκεντρωμένων! Ν᾽ ἀνοίξη ἡ γῆ, νὰ σὲ καταπιῆ! Ἀξίζει νὰ δῆ κανεὶς τὸ βίντεο …
[ Στὸ βίντεο,
εἶν᾽ ἀλήθεια,
τὸν εἶδα τὸν Νεκτάριο νὰ δαγκώνη τὰ χείλη του
-κάτι σὰν «Ὤχ, ἀμάν! Ποῦ μπλέξαμε!»-,
μόλις ὁ ἄλλος, ὁ Βαθιώτης, ἅρπαξε τὴν ντουντούκα καὶ ξεκίνησε ἀγενέστατα τὸ παραλήρημα, σχεδὸν προτοῦ νὰ ὁλοκληρώση τὴν τοποθέτησή του ὁ προηγούμενος ὁμιλητής.
Ἂν ἐπιλέξης, ὅμως, ἀκτιβισμὸ καὶ δράση καὶ διαμαρτυρία πεζοδρομίου
καὶ -ἰδίως- τὴν στενὴ συμπόρευση μὲ κάτι τέτοιους,
νὰ τὰ περιμένης / περιμένετε, αὐτὰ καὶ τὰ τοιαῦτα,
διότι «ἐκεῖ ἔξω»,
ποὺ λέν᾽ κι οἱ Ἀμερικάνοι,
ἐπικρατεῖ τὸ ΑΠΟΛΥΤΟ ΧΑΟΣ στὰ μυαλὰ καὶ τοῦ ἁπλοῦ κοσμάκη ἀκόμα.]
Μὲ τέτοιες παρέες ποὺ κάνει, πάντως, ἂς προσέξη πολύ …
John Papadopoulos
Εγώ ντρέπομαι πραγματικά για όσα διαβάσαμε παραπάνω και την ανοίκεια επίθεση κατά του Νεκτάριου Δαπέργολα και του Κωνσταντίνου Βαθιώτη. Κι άφησε τώρα ο κύριος αυτός στην άκρη τα προσχήματα (γιατί πρόσχημα ήτανε φυσικά ο Γοντικάκης) κι είπε πια να επικεντρωθεί άνευ προσχημάτων στον Δαπέργολα, που ξεκάθαρα αυτός ήταν εξαρχής ο στόχος. Κι έμπλεξε μέχρι και τον κύριο Βαθιώτη ο αθεόφοβος, κατηγορώντας τον ως ψυχοπαθή και για όσα είπε σε ένα συλλαλητήριο όπου ο κύριος καθηγητής κονιορτοποίησε κυριολεκτικά τη διγλωσσία του «και έτσι και αλλιώς» Κούβελα (viral έγινε εκείνο το βίντεο κι όσοι το είδαν το θυμούνται). Και ανάμεσα στις συνεχείς ψευτιές, μέχρι και δαγκωμένα χείλη είδε λέει κι έβγαλε και συμπέρασμα!!! Μην πω δε και για τις κατηγορίες ότι δεν ένωσε ο κύριος Δαπέργολας τον (εδώ κι άμα γελάμε) πατριωτικό χώρο, δηλαδή το κωμικοτραγικό τουρλουμπούκι που έχει πιο πολλά λαμόγια, πειραγμένους και δελαπατρίδηδες κι από την άμμο της θαλάσσης! Όσοι παρακολουθούμε τον αγώνα κάποιων ανθρώπων, λυπόμαστε πραγματικά για την τρομερής γελοιότητας ευκολία με την οποία ο κάθε μυστήριος ξεβράζει την κακοήθεια και τον φθόνο του κάνοντας κατάμαυρο το άσπρο! Εμείς οφείλουμε ευχαριστίες σε ανθρώπους όπως ο Κ.Βαθιώτης και ο Ν.Δαπέργολας για όσα παλεύουν κι όσα αποκαλύπτουν. Τους πλεγματικούς υβριστές τους αφήνουμε στη χλεύη.
k Papadopoule, πιστεύετε ότι αν οι υγειονομικοί, αντί για δράση και διαμαρτυρία πεζοδρομιου, είχαν δράση σαλονιών και πληκτρολογίου, θα είχαν καλλίτερα αποτελέσματα;
Συμφωνώ με τον προλαλήσαντα Π.Καρακασίδη, με τη διαφορά όμως πως εγώ δεν ντρέπομαι, αλλά γελάω. Το μένος του κυρίου μού θύμισε κάποιον που είχε ένα χωράφι κατάξερο κι έριχνε πέτρες βρίζοντας κι αφρίζοντας και παραληρώντας στα καρποφόρα δέντρα του γείτονα. Αν ρωτάτε τι έπαθαν τα δέντρα; Απολύτως τίποτα. Με τον ίδιο όμως γελούσανε όλοι οι γείτονες κι όλοι οι περαστικοί. Ε, εκεί είμαστε!
Κυριε αρθρογραφε. Ο λογος σου μπορει να ειναι σωστος μονο οταν γινεται με σεβασμο στα προσωπα κ οικοδομει. Οταν αποφαινεσθε σαν συνοδος λαικος ων. Φοβούμαι οτι εχετε χασει καθε μετρο κ ήθος εκκλησιατικο .. Υπαρχουν ανωτεροι υμών να ελεγξουν τους Αρχιερείς κ τους ηγουμενους. Ο Θεός έθεσε ιεραρχία μέσα στην Εκκλησια Του. Υμεις τι εισθε; ο κριτής των πάντων;
Στην μακρόχρονη ιστορία της εκκλησίας, όσοι Αρχιερείς δεν ορθοτομούσαν και παρεξέκλιναν σε θέματα πίστεως, τους έλεγχαν μόνο οι ανώτεροι;
Τους ελεγχε η Συνοδος της εκκλησιας κατοπιν προσφυγης. Ουδεποτε όμως ο καθε λαικος μη περνετε την θεση των οπαδων καποιων. Να μιμησθε τους Αγιους στον βιο των κ οχι μεμονομενα περιστατικα. Οταν ο βιοςτου ελεγχοντος δεν ειναι αγιος πως περνει θεση κριτου; Υπάρχει Θεός που βλεπει κ αγαπα την Εκκλησία Του περισοτερο ολων.
Συγγνώμη μια αφελή ερώτηση. Σήμερα γιατί δεν τους ελέγχει;
Όπα, βγήκανε βλέπω στη γύρα και τα τρολάκια του Βαρθολομαίου. Εκτός πάλι βέβαια κι αν είναι καμιάς επιμέρους δεσποτικής αυλής! Θιχτήκαν τα καημένα επειδή ακούσανε τα αυτονόητα!
Ώ ! Κύριε John Papadopoulos ! Γνώριμοι απο παλαιά . Χαθήκαμε . Πάντα βλέπατε τα πράγματα μέ ένα σκεπτικισμό . Δεν ξέρω άν κάπου αποκρυσταλλώσατε απόψεις . Είναι όμως και αυτές πρός αμφισβήτησιν . Μή μένετε σε αυτές . Ακόμα ερευνήστε και ευρήσετε . Σας εκφράζω την ειλικρινή μου συμπάθεια .
Ένα παρανοικούλι !
Δημοσίευση σχολίου