22 Αυγ 2022

Ἀχειροτόνητες συμμορίες και φταῖχτες μέ ὀνοματεπώνυμο…

Ἀχειροτόνητες συμμορίες και φταῖχτες μέ ὀνοματεπώνυμο…

τοῦ Νεκτάριου Δαπέργολα, Διδάκτορος Ἱστορίας

      Ἡ ἐπίσημη ἔλευση στή χώρα μας ἑνός ἀχειροτόνητου παλιάτσου, πού ὅμως θά γίνει δεκτός μέ τιμές ἐκκλησιαστικοῦ προκαθημένου ἀπό κάποιους ἀδίστακτους ἀποστάτες τῆς πίστης, ἐπιφέροντας μολυσμό καί βεβήλωση, δίνει τήν εὐκαιρία νά ξαναθυμηθοῦμε ἐν τάχει τό ποιόν αὐτῆς τῆς συμμορίας.

 Ἑνός πραγματικοῦ συρφετοῦ ἀπό πρώην κληρικούς πού καθαιρέθηκαν συνοδικά καί ἀναθεματίστηκαν, ἀλλά καί ἀπό ἐντελῶς ἀχειροτόνητους λαϊκούς, πού φόρεσαν ἁπλῶς ἕνα ράσο καί ὑποδύονται τούς ἐπισκόπους καί τούς ἱερεῖς. Ἑνός συρφετοῦ, γεμάτου ἀπό νεοναζιστικά σκουπίδια καί ἐπιβαρυμένου μέ πλεῖστα σεξουαλικά καί οἰκονομικά σκάνδαλα, πού πραγματοποιεῖ σφετερισμό καί ἀντιποίηση ἐκκλησιαστικῆς ἀρχῆς. Καί αὐτό, ἐπειδή ἔτσι τό θέλησε τό νεοταξικό διευθυντήριο πού ἀνέδειξε αὐτό τό τσίρκο πρός ἀντικατάσταση τῆς νόμιμης Οὐκρανικῆς Ἐκκλησίας, ἡ ὁποία τελεῖ σέ ἐκκλησιαστική σύνδεση μέ τό Πατριαρχεῖο Μόσχας.

      Καί φυσικά ὅσα γίνονται στήν Οὐκρανία ὑπό τίς «εὐλογίες» αὐτοῦ τοῦ ψευδαρχιεπισκόπου καί τῶν συνοδοιπόρων του τά τελευταῖα χρόνια (δηλαδή μία ἀτέλειωτη ἁλυσίδα πιέσεων, διώξεων, κατασχέσεων, ἐκβιασμῶν καί τρομοκρατίας) καθιστοῦν σαφές πῶς ἐννοοῦν αὐτήν τήν ἀντικατάσταση. Ἀφότου μάλιστα ξέσπασε καί ὁ πόλεμος, τό συγκεκριμένο σκυλολόϊ μέ τίς κυβερνητικές πλάτες καί τά ἀκροδεξιά τάγματα ἐφόδου πού τό  συνεπικουροῦν, βρῆκε τήν εὐκαιρία (καί τή «δικαιολογία») γιά ἀκόμη μεγαλύτερη βία (μέ βομβαρδισμούς ναῶν, καμένα μοναστήρια, δολοφονίες καί ἐκτοπίσεις). Καί παράλληλα βεβαίως, ἡ στήριξη ἀπό τή διεθνῆ κυνότητα, ἀλλά καί ἡ ἀναγνώριση ἀπό κάποιες τοπικές ὀρθόδοξες Ἐκκλησίες, μεταξύ τῶν ὁποίων καί ἡ ἡμετέρα, ἔχει ἐκτοξεύσει στά ὕψη καί τό θράσος αὐτῶν τῶν ἀχρείων. Ἡ ἀπαίτηση π.χ. τοῦ Ἐπιφανίου Ντουμένκο νά γίνουν διεθνεῖς ἐνέργειες γιά τήν ἀνατροπή τοῦ Πατριάρχη Μόσχας εἶναι ἕνα τέτοιο μνημεῖο θράσους. Ἐξίσου ἐξοργιστικό μνημεῖο ἀναίδειας καί στυγνοῦ φασισμοῦ ὅμως εἶναι ἀναμφίβολα ἡ πρόσφατη δημόσια ἀνακοίνωση ἑνός ἄλλου σαλτιμπάγκου, τοῦ δῆθεν ἐπισκόπου Ρόβνο καί Ὀστρόγκ Ἰλαρίωνα, πού καλεῖ τούς Οὐκρανούς πού παραμένουν μέχρι σήμερα πιστοί στή νόμιμη Ἐκκλησία ὑπό τόν ἀρχιεπίσκοπο Ὀνούφριο, ἤ νά ὑποταχθοῦν ἤ νά ἐξαφανιστοῦν. «Ἤ θά προσχωρήσετε στή δική μας Ἐκκλησία ἤ ἀλλιῶς θά πάρετε τίς βαλίτσες σας καί τόν Θεό σας καί θά ξεκουμπιστεῖτε ἀπό τή χώρα» εἶναι τό κεντρικό μήνυμα. Καί καταλήγει μέ ὕφος χιλίων καρδιναλίων: «Αὐτό εἶναι τό δίκαιο καί δέν δέχομαι ἀντίρρηση. Ὁ πόλεμος τῆς Ρωσίας κατά τῆς Οὐκρανίας θά ὁλοκληρωθεῖ δια παντός μόνο ὅταν στήν Οὐκρανία δέν θά μείνει οὔτε ἕνας ρωσόφιλος προδότης».

      Αὐτά λοιπόν εἶναι τά ἄτομα πού ἔχει ἀναγνωρίσει ὡς κανονικούς μητροπολῖτες ἡ Ἑλλαδική Ἐκκλησία (σιωπηρά καί μετά τίς πραξικοπηματικές ἐνέργειες τοῦ τραγικοῦ ἀρχιεπισκόπου Ἀθηνῶν) καί συγχρωτίζεται μαζί τους, συλλειτουργῶντας καί συμπροσευχόμενη. Ἐπιτείνοντας φυσικά τόν οὐκρανικό ἐμφύλιο διχασμό, πού εἶναι ξεκάθαρο ὅτι φούντωσε πολύ περισσότερο ἀπό τή στιγμή πού ἐμφανίστηκε αὐτή ἡ ψευτοεκκλησία γιά νά ὑποδαυλίσει τά μίση καί νά ἐγκολπώσει σταδιακά Οὐνῖτες καί κάθε λογῆς ἀκόμη αἱρετικούς ὡς θρησκευτικός πυρῆνας ἐνάντια στούς Ὀρθοδόξους (γι' αὐτούς τούς σκοπούς ἐξάλλου δημιουργήθηκε). Γιατί εἶναι καί αὐτό ἀσφαλῶς μία βαρύτατη συνέπεια, πέρα ἀπό τό καθαρά πνευματικό καί ἐκκλησιαστικό πρόβλημα πού ταλανίζει ὄχι μόνο τήν Οὐκρανία, ἀλλά καί τήν παγκόσμια πλέον Ὀρθοδοξία.

      Ὅσο γιά τόν βασικό αὐτουργό ὅλων αὐτῶν, ὡς κύριο ἐκτελεστικό ὄργανο τῶν κρυμμένων δαιμονικῶν διευθυντηρίων τοῦ πλανήτη, ἔχει βεβαίως διεύθυνση καί ὀνοματεπώνυμο. Θά τόν βρεῖτε στό Φανάρι. Καί τούς συνεργούς του θά τούς βρεῖτε διεσπαρμένους σέ ἀρκετές μητροπόλεις τοῦ ἑλλαδικοῦ χώρου. Νά τούς χαιρόμαστε...

……………………………………..

Δείτε σχετικά και:

-Ἀνοικτὴ ἐπιστολὴ Ἁγιορειτῶν Πατέρων γιὰ τὴν ἐπικείμενη προσέλευση τοῦ σχισματοαιρετικοῦ Ἐπιφανίου Οὐκρανίας στὶς προγραμματισμένες ἐκκλησιαστικὲς ἐκδηλώσεις τῆς Ἱ.Μητρ.Φιλίππων, Νεαπόλεως & Θάσου, 3-6 Σεπτεμβρίου 2022.

-Τά ἐπικείμενα Ἐκκλησιαστικά δρώμενα σέ Καβάλα καί Θάσο 3-6.9.2022 καί ὁ συσχετισμός μέ τό Ἅγιον Ὄρος.

-Ο Προκαθήμενος της Πολωνικής Εκκλησίας Σάββας λέει ότι οι Ουνίτες έχουν πάρει έγκριση να ενωθούν με τους σχισματικούς της Ουκρανίας.

-Πολωνίας Σάββας: “Ο Επιφάνιος δεν είναι κανονικός Ιεράρχης – Πρέπει να χειροτονηθεί εκ νέου”

-Επιστολή Τετρακοσίων Επτά (407) Ορθοδόξων Χριστιανών της Ιεράς Μητροπόλεως Φιλίππων Νεαπόλεως και Θάσου για την επίσκεψη Επιφάνιου στην Καβάλα

-Φέρνουν τον αχειροτόνητο σχισματικό Επιφάνιο Κιέβου στην Καβάλα

11 σχόλια:

Λυκούργος Νάνης είπε...

Η χρήση σκληρής γλώσσας εν προκειμένω κρίνεται αναγκαία και επιβεβλημένη εκ των
πραγμάτων.
Δεν έχουν κανένα ηθικό και κανονικό δικαίωμα οι εν Φαναρίω πρωτίστως και οι εν Αθήναις δευτερευόντως εκκλησιαστικοί αξιωματούχοι, εν ονόματι οιασδήποτε σκοπιμότητος, να ανατρέπουν άρδην την κανονική τάξη και να δυναμιτίζουν την πανορθόδοξη ενότητα, αναγνωρίζοντας σχισματικά μορφώματα ως κανονικές Εκκλησίες και να αναγορεύουν σε κανονικούς επισκόπους πρόσωπα στερούμενα ιερωσύνης .
Πρόκειται για ιδιαζόντως ειδεχθές πνευματικό και κανονικό έγκλημα και για κατάχρηση εξουσίας.
Η θλιβερά ξυνωρίς Βαρθολομαίου και Ιερωνύμου και οι "συνευδοκούντες τοις πράσσουσιν" εν Φαναρίω και εν Ελλάδι ιεράρχες, τυγχάνουν κανονικώς υπόδικοι, ένοχοι προκλήσεως τεραστίων διαστάσεων σκανδάλου και υπονομευτές της πανορθόδοξης ενότητας.
Δυστυχώς, μετά πολλής της θλίψεως, οφείλουμε να επισημάνουμε και την τεράστια, εν προκειμένω, ευθύνη που βαρύνει τους ώμους εκείνων των μονών του Αγίου Όρους καθώς και των υπευθύνων όσων ιεραποστολικών αδελφοτήτων, οι οποίοι είτε διά της σιωπής τους είτε δια της εκδηλώσεως επιδοκιμασίας από μέρους τους, τάχθηκαν με την πλευρά της αντικανονικότητας στο συγκεκριμένο ζήτημα.
Προσέφεραν και προσφέρουν χειρίστη υπηρεσία στην Εκκλησία.

Λυκούργος Νάνης είπε...

https://acadimia.org/nea-anakoinoseis/deltia-typou/1029-oloklirosi-tou-tritou-programmatos-epimorfosis-oukranon-theologon
Δείτε και αυτό το αίσχος...

Ανώνυμος είπε...

Υποκλινομαι κ. Δαπεργολα... Παντα στην καρδια του προβληματος... Οι λεξεις σας σωστο μαστιγιο... Οσο για τα ονοματεπωνυμα τωρα πια ολοι τα γνωριζουμε.. Μακαρι να βγει κατι καλο απο τις εστω κ λιγες αντιδρασεις απεναντι στο αισχος που προκειται να λαβει χωρα στην Καβαλα... Κι ας προσευχηθουμε στον Υψιστο να το σταματησει, οπως Εκεινος ξερει...

Α.Κ. είπε...

Παρακαλώ πολύ να με κατευθύνετε σε ένα άρθρο στο διαδίκτυο, ώστε να καταλάβω όλη την πρόσφατη ιστορία της ουκρανικής εκκλησίας, καθώς και γιατί είναι αντικανονικά αυτά που έπραξε ο Οικ.Πατριαρχης και η Εκκλησία της Ελλάδας, πάντα σε σχέση με την ουκρανική εκκλησία και τη χορήγηση της αυτοκεφαλιας. Ευχαριστώ πολύ.



Ανώνυμος είπε...

Αφού τούς λέμε ότι Ορθοτομούν τον λόγο της Αληθείας γιατί να Μετανοήσουν;

Ανώνυμος είπε...

1+1=2, αλλά αφού δεν το καταλαβαίνεις, ψάξε μόνος σού, τι παρακαλάς άλλους;

Ανώνυμος είπε...

Αυτό πού λες είναι πονηρούτσικο, καί δεν σού ταιριάζει αν πράγματι αγαπάς την Αλήθεια !
Αφού το ξέρεις, δεν ενημερώνουμε Τον Θεό ότι ορθοτομούν τον λόγο της Αληθείας, παρακαλούμε καί ευχόμαστε να ορθοτομούν τον λόγο της Αληθείας.

Α.Κ. είπε...

Καταπληκτική η απάντηση σας. Δεν φαινεσθε άνθρωπος που βοηθά τους άλλους. Σας συγχωρώ όμως. Την έλλειψη ευγένειας πάντως πρέπει να τη διορθώσετε.

Ανώνυμος είπε...


ΠΡΟΣ Α.Κ.
Πρωτοπρ. Ἀναστάσιος Γκοτσόπουλος, «Οὐκρανικὸ Αὐτοκέφαλο: Πρόσκληση γιὰ τὴν ἐκκλησιαστικὴ ἑνότητα ἢ πρόκληση στὴν ἑνότητα τῆς Ἐκκλησίας;»
http://aktines.blogspot.com/2020/01/blog-post_62.html
ΚΑΙ
Εκτυπώσιμο. π. Θεόδωρος Ζήσης-Το Ουκρανικό Αυτοκέφαλο
https://www.imdleo.gr › diaf › Ukran-Zeses1

Ανώνυμος είπε...

Η Μνημόνευση πιστοποιεί την Ορθοδοξία του Επισκόπου, το λέει ξεκάθαρα όλη η ανά τους Αιώνες ορθόδοξη Εκκλησιολογία και Λειτουργική. Και είναι και ένας από τους λόγους που δεν μπορούμε να γράψουμε Αιρετικούς και Αλλοθρησκους στα χαρτιά για την Προσκομιδή.


Ἐπιστολή ἀποσταλεῖσα παρά τῶν Ἁγιορειτῶν πάντων πρός τόν βασιλέα Μιχαήλ τόν Παλαιολόγον:

«Ἄλλωστε, ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία τοῦ Θεοῦ δεχόταν ἀπό παλαιά τήν ἀναφορά τοῦ ὀνόματος τοῦ Ἀρχιερέως ἐνώπιον τῶν ἁγίων Μυστηρίων ὡς τελεία συγκοινωνία. Διότι, ἔχει γραφεῖ στήν ἑρμηνεία τῆς Θείας Λειτουργίας ὅτι ὁ λειτουργός ἀναφέρει τό ὄνομα τοῦ Ἀρχιερέως, γιά νά δείξει ὅτι ὑποτάσσεται στόν ἀνώτερό του, ὅτι εἶναι κοινωνός του καί ὅτι ἔχει δεχθεῖ δι’αὐτοῦ τήν πίστη καί τήν χάρι τῆς ἱερουργίας τῶν Μυστηρίων. Καί ὁ μεγάλος πατέρας μας καί ὁμολογητής Θεόδωρος Στουδίτης λέγει τά ἑξῆς πρός κάποιον μέσῳ τῆς τιμίας του ἐπιστολῆς : «Μοῦ εἶπες ὅτι φοβᾶσαι νά πεῖς στόν πρεσβύτερό σου νά μήν ἀναφέρει τόν αἱρεσιάρχη. Σχετικά μ’αὐτό δέν θά διστάσω νά σοῦ πῶ τό ἑξῆς˙ ὅτι μολυσμό ἔχει ἡ κοινωνία καί μόνο, πού τόν ἀναφέρει, παρ’ὅλο πού μπορεῖ αὐτός, πού τόν ἀναφέρει, νά εἶναι ὀρθόδοξος». Αὐτά λέγει ὁ πατέρας (Θεόδωρος Στουδίτης).»


[Lettre des Hagiorites a l’ Empereur (1275), στίχ. 14-24, ἐν Archives de l’orient chretien 16, Dossier Grec de l’union de Lyon (1273-1277) par V. Laurent et J. Darrouzes, Institut Français d’etudes Byzantines, Paris 1976, σ. 395.]


Πατήρ Θεόδωρος Ζήσης :

Ὁ ἐπίσκοπος μνημονεύεται, κυρίως γιά νά φανεῖ, ὅτι ὁ μνημονεύων καί ὁ μνημονευόμενος ἔχουν τήν ἴδια πίστη, ὅτι εἶναι ἀμφότεροι Ὀρθόδοξοι, ὅτι ὁ μνημονευόμενος ἔχει τήν ἴδια πίστη μέ τόν μνημονεύοντα, εἶναι ταυτογνωμονοῦντες καί ταυτοπιστεύοντες.

[Π. Θεοδώρου Ζήση, Δέν εἶναι σχίσμα ἡ Ἀποτείχιση, Ὀφειλόμενες ἐξηγήσεως]

Α.Κ. είπε...

Ευχαριστώ θερμά! Με βοήθησε πολύ.

Oι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

Η φωτογραφία μου
Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: aktinesblogspot@gmail.com