«οἱ δοκοῦντες στῦλοι εἶναι»
« καὶ γνόντες τὴν χάριν τὴν δοθεῖσάν μοι, ᾿Ιάκωβος καὶ Κηφᾶς καὶ ᾿Ιωάννης, οἱ δοκοῦντες στῦλοι εἶναι, δεξιὰς ἔδωκαν ἐμοὶ καὶ Βαρνάβᾳ κοινωνίας, ἵνα ἡμεῖς εἰς τὰ ἔθνη, αὐτοὶ δὲ εἰς τὴν περιτομήν » Γαλάτας 2:9.
Ο Απ. Παύλος αναφερόμενος στους «στύλους» της Εκκλησίας , στις εξέχουσες εκκλησιαστικές προσωπικότητες της εποχής του, αναφέρει στο παρόν εδάφιο τρείς ανθρώπους :
Τον Ιάκωβο, δηλαδή τον Αδελφόθεο
Ιάκωβο, πρώτο επίσκοπο Ιεροσολύμων. Πρόσωπο με πολύ μεγάλο κύρος στην Εκκλησία.
Ο Ιάκωβος ήταν «αδελφός» του Ιησού Χριστού, δηλαδή συγγενής του Κυρίου, ο
οποίος πίστεψε στον Ιησού μετά την Ανάσταση του Ιησού. Δεν πρέπει να συγχέεται
ο αναφερόμενος εδώ Ιάκωβος με τον μαθητή του Ιησού Ιάκωβο ό οποίος είχε ήδη
εκτελεστεί από τον Ηρώδη – « ἐπέβαλεν ῾Ηρῴδης ὁ βασιλεὺς τὰς χεῖρας κακῶσαί
τινας τῶν ἀπὸ τῆς ἐκκλησίας. ἀνεῖλε δὲ ᾿Ιάκωβον
τὸν ἀδελφὸν ᾿Ιωάννου μαχαίρᾳ » Πράξεις 12:1-2 .
Τον Κηφά, δηλαδή τον Απόστολο Πέτρο.
Και τον Ιωάννη, δηλαδή τον Απόστολο,
Ευαγγελιστή και Προφήτη Ιωάννη, τον αγαπημένο μαθητή του Ιησού Χριστού.
Όπως παρατηρούμε ο Απ. Παύλος αναφέρει
πρώτα το όνομα του Αγίου Ιακώβου του Αδελφοθέου και κατόπιν τα ονόματα των
Αγίων Πέτρου και Ιωάννου. Επίσης ονομάζει και τους τρείς «στύλους» της Εκκλησίας.
Από αυτήν την αναφορά του Αποστόλου καταλαβαίνουμε ότι δεν υπερείχε ο Απόστολος
Πέτρος του Αγίου Ιακώβου και των λοιπών Αποστόλων και επισκόπων. Αυτό
καταδεικνύει το άτοπο της παπικής διδασκαλίας περί Πρωτείου του Αποστόλου
Πέτρου στην Εκκλησία. Τέτοια διδασκαλία δεν υποστηρίζεται από την Αγία Γραφή.
Το Πρωτείο του Πέτρου είναι αίρεση !
« καὶ τὸ τεῖχος τῆς πόλεως ἔχον θεμελίους
δώδεκα, καὶ ἐπ᾿ αὐτῶν δώδεκα ὀνόματα τῶν δώδεκα ἀποστόλων τοῦ ἀρνίου »
Αποκάλυψη 21:14.
Δώδεκα θεμελίους λίθους – Αποστόλους
έχει η Εκκλησία κανείς δεν υπερέχει του άλλου ως προς το αξίωμα. Ακρογωνιαίος
Λίθος είναι ο Ιησούς Χριστός όχι ό Πάπας – « ἐποικοδομηθέντες ἐπὶ τῷ θεμελίῳ τῶν ἀποστόλων
καὶ προφητῶν, ὄντος ἀκρογωνιαίου αὐτοῦ ᾿Ιησοῦ Χριστοῦ» Εφεσίους 2:20.
Ο αιρεσιάρχης Πάπας ούτε βαπτισμένος
χριστιανός είναι, ούτε Ιερωσύνη έχει,
ούτε συνεπώς δικαιούται κανενός είδους πρωτείου εξουσίας επί της Καθολικής
Ορθοδόξου Εκκλησίας.
2 σχόλια:
Πολύ σωστό το κείμενο.
Τα λόγια του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού να θυμόμαστε "πάντα τον παπά να καταρασθε "
Και τών Αγίων Πατέρων μας, ότι ο παπισμός είναι αίρεση, βλάσφημοι και αφορισμενοι.
Πολύ δυνατό άρθρο
Δημοσίευση σχολίου