Σέ ποιόν «Χριστό»
πιστεύουν οἱ παπικοί; (B’ Μέρος!)
(φωτό)
Σέ συνέχεια τοῦ ἄρθρου: Σέ ποιόν «Χριστό» πιστεύουν οἱ παπικοί; (φωτό) aktines,
συνεχίζω καί μέ ἄλλες ἀποκαλύψεις σχετικά μέ τό auditorium ἤ Audience
Hall ἀγγλιστί τοῦ Πάπα στό Βατικανό!
Στό
προηγούμενο ἄρθρο, ἀποκαλύφθηκε πώς τό ἔργο τοῦ σκηνικοῦ στό auditorium τοῦ Πάπα οὐσιαστικά συμβολίζει τήν γέννηση τοῦ Ἀντιχρίστου ἀπό
τόν τραγόμορφο Ἑωσφόρο Διάβολο!
Σήμερα σᾶς ἀποκαλύπτω ἀκόμη περισσότερα στοιχεῖα πού ἀφοροῦν
τούς συμβολισμούς τοῦ κτιρίου τοῦ auditorium καί τοῦ Βατικανό.
Ἡ αἴθουσα ἀκροάσεων τοῦ Πάπα ἐσωτερικά
συμβολίζει ἑρπετό (τόν ὄφι τόν ἀρχέκακο)!
Δεῖτε:
Ἀλλά καί ἐξωτερικά τό κτίριο τοῦ auditorium, ἐπίσης ὁμοιάζει
μέ κεφάλι ἑρπετοῦ!
Δεῖτε:
Φωτό ἐξωτερικά καί ἐσωτερικά τοῦ auditorim.
Δεῖτε:
Ἀκόμη καί τό κεφάλι τοῦ ὑποτιθέμενου «Χριστοῦ»
στό σκηνικό ἔργο, μπροστά ἀπό τόν ὁποῖο κάθεται σέ θρόνο ὁ Πάπας, ὅπως ἤδη ἔχουμε
δείξει στό προηγούμενο συναφές ἄρθρο, μαζί μέ τά μαλλιά του σχηματίζουν ἕνα ἑρπετό!
Δεῖτε:
Τό δέ Βατικανό ὁρώμενο ἀπό ψηλά, σχηματίζει τό σῶμα ἑνός
μεγάλου ἑρπετοῦ πού κυοφορεῖ (ὁ Διάβολος καί Ἀρχέκακος Ὄφις πού μᾶς ἑτοιμάζει
τήν ἔλευση τοῦ Ἐπερχομένου Ἀντιχρίστου καί Παγκοσμίου Ἡγέτη)!
Δεῖτε:
Ἄς ξυπνήσουν, λοιπόν, ὅσοι ἀκόμη πιστεύουν πώς οἱ Παπικοί λατρεύουν
τόν Ἀληθινό Χριστό καί ὄχι τόν Ἑωσφόρο (Διάβολο
καί ὄχι τό Ἄστρο τοῦ Αὐγερινοῦ…), ἐν γνώσει ἤ ἐν ἀγνοίᾳ!
Ἐπίσης, ἄς ξυπνήσουν καί οἱ «Ὀρθόδοξοι Οἰκουμενιστές»
καί οἱ παπόφιλοι Ποιμένες μας πού ὁδηγοῦν τήν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία μας στόν γκρεμό
τῆς σατανικῆς ἕνωσης καί Πανθρησκείας! Ἐκτός… ἄν ἐπιθυμοῦν νά λατρεύουν κι αὐτοί
τόν Ἑωσφόρο!
Καλή μετάνοια.
3 σχόλια:
Εντυπωσιακές εικόνες!
Συμφωνώ απολύτως με την ερμηνεία τους.
Η τεχνοτροπία των αντίχριστων δυνάμεων σε κάθε τους κατασκευή (οικοδομήματα, γλυπτά, λατρευτικοί χώροι, τεχνικές κατασκευές) ή ζωγραφική (εικόνες, πίνακες, σχέδια, σκίτσα, κόμικς) αποβλέπει στην αποτύπωση πρωτίστως του αρχέκακου όφεως.
Άλλοτε με τη μορφή κανονικού φιδιού (το κεφάλι κάθε υποτιθέμενου εξωγήινου είναι κανονικό φίδι) και άλλοτε με τη μορφή ενός εναλλακτικού ερπετού, κάτι μεταξύ κροκοδείλου, φιδιού, ψαριού, δράκου (Το γλυπτό του Pericle Fazzini, που αναρτήθηκε στο πρώτο άρθρο της Μαρίας, παρατηρώντας το από κάποια απόσταση, δείχνει ένα τέτοιο ερπετό που έχει γυρισμένο προς τα δεξιά μας το μακρύ δρακοειδές κεφάλι του).
Νά συμπληρώσω καί μία ἀκόμη λεπτομέρεια μέ ἀφορμή τό σχόλιο τοῦ σχολιαστῆ κ. Ἀλεξάνδρου.
Τό κεφάλι τοῦ Χριστοῦ πού ὅπως τό βλέπουμε ἐμεῖς εἶναι γυρισμένο πρός τά δεξιά καί μοιάζει μέ δρακοειδές φίδι πολύ σωστά, ἀλλά
ὅπως εἶναι ὁ "Χριστός" βλέπει πρός ἐμᾶς εἶναι γυρισμένο πρός τά ΑΡΙΣΤΕΡΑ!
Θά μποροῦσε κι αὐτό νά ἔχει τήν νοηματοδότησή του.
Δηλαδή συμβολίζει τόν ἐξ ἁριστερῶν τελευταῖο πειρασμό τῆς ἀνθρωπότητος, τόν Ἀντίχριστο τοῦ Ἀρχεκάκου Ὄφεως Ἑωσφόρου (καί ὄχι τοῦ Ἄστρου τοῦ Αὐγερινοῦ)!
Καί μία ἐπιπλέον νοηματοδότηση.
Ἡ σκηνή μέ τόν Ἀντίχριστο-"Χριστό" εἶναι τό ἀνοιχτό στόμα τοῦ φιδιοῦ μέ τά δόντια του καί ὁ Θρόνος τοῦ Πάπα ἀπ' ὅπου μιλάει ἀκριβῶς στό κέντρο τοῦ στόματος. Προσέξτε το στίς φωτό.
Μήπως σημαίνει κι αὐτό ὅτι μᾶς μιλάει οὐσιαστικά κάποιος ἄλλος...μέ τό στόμα τοῦ Πάπα καί προφανῶς ὄργανό του;
Δημοσίευση σχολίου