Μερικά
ἀπό τά περιεχόμενά του:
➢ Ἐπίσκοποι ὡς
“Μανδύαι” τῆς κάθε ἀνόμου ἐξουσίας καὶ Προκαθήμενοι ὡς ΑΒΟΥΛΑ ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΑ
“ΠΙΟΝΙΑ” ΚΑΙ ΟΧΙ “ΠΑΙΚΤΑΙ”. Γράφει ὁ κ. Ὀδυσσεὺς Μακρυγιάννης.
➢ Εὐτυχῶς τὸ Ἅγιον
Πνεῦμα δὲν εἶναι Ὀφφικιάλιος τοῦ Φαναρίου. Γράφει ὁ κ. Παναγιώτης Κατραμάδος.
➢ Σεβ. Μπάτσκας: Δὲν
εἶναι «Προκαθήμενος τῆς Ὀρθοδοξίας» ὁ Κωνσταντινουπόλεως.
➢ Ἐδραπέτευσεν ἡ
σοβαρότης; (Ἀπάντησις εἰς τὸν Πατριάρχην π. Βαρθολομαῖον). Τοῦ Αἰδεσιμολογιωτάτου
Πρωτοπρεσβυτέρου π. Ἰωάννου Κ. Διώτη, Θεολόγου- Δημοσιογράφου- Συγγραφέως- Ἐκδότου.
➢ Οἱ διεθνεῖς
σιωνιστικοὶ νόμοι διέβρωσαν καὶ τὰς Ὀρθοδόξους χώρας. Τοῦ ἁγιορείτου μοναχοῦ
Βλασίου.
➢ Ὁ Κύριος, οἱ
«κύριοι» καὶ ἡ Κυριοφόρος παιδεία. Γράφει ὁ κ. Παναγιώτης Τσαγκάρης, ὑπ. Δρ.
Θεολογίας, Γενικὸς Γραμματεύς τῆς Πανελληνίου Ἑνώσεως Θεολόγων (ΠΕΘ).
➢ Εἰς μνήμην τοῦ
π. Γεωργίου Μεταλληνοῦ.
➢ «Ἡ θεία Χάρις ἐπιφοιτᾶ
εἰς τοὺς κεκαθαρμένους». Ἅγιος Μᾶρκος ὁ Εὐγενικός.
➢ Τρεῖς Δεσπόται εἰς
τὰ Χανιά! Γράφει ὁ κ. Τζανάκης Γεώργιος, Ἀκρωτήρι Χανίων.
➢ Ὁ κ. Ἀλ.
Μασσαβέτας νὰ ἀνακαλέση
➢ Ἡ Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος
ὑποδέχεται τὸν ἐθνοπροδότην Πάπαν
➢ Ἡ Ἐκκλησία δὲν
συνηγορεῖ εἰς τὴν ἀφαίρεσιν τοῦ δικαιώματος ζωῆς ἑνὸς ἐμβρύου. Τοῦ κ. Β.
Χαραλάμπους, θεολόγου.
➢ Ἀντίρρησις
δευτέρα εἰς τὸν Ἀρχιμ. Ἀντώνιον Φραγκάκην περὶ κληρονομικῆς ἁγιότητος καὶ
πνευματικοῦ γονιδιώματος. Τοῦ Μοναχοῦ Παϊσίου Καρεώτου.
➢ Σεβασμιώτατε Ἄρτης,
εἶσθε «ἀκοινώνητος»;
➢ Τὸ Φανάρι ἐδέχθη
τὸ «ἔκκλητον» τῶν «Μακεδόνων»!!!
➢ Ὁ φωτισμὸς τῶν
πνευματικῶν. Τοῦ πρωτοπρεσβυτέρου π. Διονυσίου Τάτση.
➢ «Πιστὸς ὁ λόγος
καὶ πάσης ἀποδοχῆς ἄξιος». Κυριακὴ ΙΕ΄ Λουκᾶ (Α΄ Τιμ. δ΄ 9-15). Νικηφόρου
Θεοτόκη, Ἀρχιεπισκόπου Ἀστραχάν, Χερσῶνος καὶ Σταυρουπόλεως.
Γεγονότα
καί Σχόλια, βιβλιοκρισίαι καί ἄλλη ἐνδιαφέρουσα ὕλη συμπληρώνουν τό φύλλον.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου