Μερτζάνη Νικολάου, θεολόγου-ηλεκτρονικού.
ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2013.
Η ARIGATOU ΕΚΠΑΙΔΕΥΕΙ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΤΗΣ,
LEARNING TO LIVE TOGETHER (LTLT: ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΝΑ ΖΟΥΜΕ
ΜΑΖΙ).
«……………..
In September we organised in Athens the first Basic Training Workshop on the
Learning to Live Together Programme. The main goal of this workshop was
to introduce the program in schools through the training of teachers of
primary, secondary and gymnasium levels to be implemented as part of religious,
physical, civic and general education courses in their different educational
settings…….
The
workshop was organised in collaboration with the Inter-Orthodox Center of the
Church of Greece, under the leadership of Dr Angelos Vallianatos, National
Advisor on Religion Lessons for the Greek Ministry of Education.
It
was a challenging and yet a very meaningful workshop where teachers reflected
about their own understanding of spirituality and what it means in their daily
life, in their society and in their teaching profession. There were many
discussions about the purpose of silence and how to practice silence in our
lives and whether it is something inherent to certain societies or able to
apply everywhere.
At the end of the
workshop, participants made commitments to adapt the programme to
kindergarden activities, to promote inter-religious understanding and respect
in secondary schools, and to use it in physical education, and in primary
school classes».
Τα στοιχεία και τη σχετική φωτογραφία αρύστηκα από το blogspot της Μaria Lucia :
Η Maria lucia αναφέρει για τον εαυτό της τα εξής:
«My name is Maria Lucia Uribe Torres but most people call me Malu. I am originally from Colombia. I currently work with Arigatou International in Geneva. Arigatou
is a Japanese based International NGO[1]……»
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ:
1. Τα ακυρωθέντα προγράμματα από τις αποφάσεις
660 και 926/2018 του ΣτΕ μοιάζουν σε πολλά σημεία με το πρόγραμμα LTLT
ARIGATOU.
2. Αυτό είχε αποδειχθεί από την κ. Βασσάλου Ελένη
στην Εστία Πατερικών Μελετών[2] στις 23 Σεπτεμβρίου 2016
και, συμπτωματικά, την ίδια ημερομηνία πριν τρία χρόνια στις 23 Σεπτεμβρίου
2013 (τυχαίο; Μάλλον!) είχαν λάβει μέρος εκπαιδευτικοί στην παρουσίαση του ως
άνω προγράμματος.
3.
«The
main goal of this workshop was to introduce the program in schools through the
training of teachers of primary, secondary and gymnasium levels to be
implemented as part of religious, physical, civic and general education courses
in their different educational settings[3]…….».
Επίτηδες το παραθέτω
αμετάφραστο!!!
4. Τελικά, «The main goal of this workshop» δεν επετεύχθη ,διότι
η ελληνική δικαιοσύνη αποφάσισε ότι τα ΝΠΣ (Νέα Προγράμματα Σπουδών) προσβάλλουν «την θρησκευτική ελευθερία (άρθρο 13 παρ. 1) των ορθοδόξων
χριστιανών μαθητών, για την ανάπτυξη της ορθόδοξης χριστιανικής
συνειδήσεως…….
και κλονίζουν την ορθόδοξη χριστιανική συνείδηση, την οποία, ήδη πριν από
την έναρξη του σχολικού βίου διαμορφώνουν οι μαθητές αυτοί στο πλαίσιο του
οικογενειακού τους περιβάλλοντος, είναι δε ικανή η εισαγόμενη με την
προσβαλλόμενη απόφαση διδασκαλία ως επέμβαση στον ευαίσθητο ψυχικό κόσμο των
μαθητών αυτών που δεν διαθέτουν την ωριμότητα και την κριτική αντίληψη των
ενηλίκων, να τους εκτρέψει από την ορθόδοξη χριστιανική συνείδησή τους[4]».
5. Στην εκδήλωση, όπως φαίνεται στην ανωτέρω
φωτογραφία, είχαν λάβει μέρος και οι κ.κ. Λιάγκης-Κουκουνάρας
& Βαλλιανάτος ο οποίος είναι και
μέλος στο interfaith council
της ARIGATOU[5] .
Αμφότεροι συμμετείχαν στην σύνταξη των αντισυνταγματικών ΝΠΣ που οδηγούν σε «κλονισμό ή και μεταβολή της ορθόδοξης χριστιανικής συνείδησης[6]».
Αμφότεροι συμμετείχαν στην σύνταξη των αντισυνταγματικών ΝΠΣ που οδηγούν σε «κλονισμό ή και μεταβολή της ορθόδοξης χριστιανικής συνείδησης[6]».
[1]
http://marialuciauribe.blogspot.com/p/about-me.html
[2] https://www.youtube.com/watch?v=923eFdkwQws
[4]
https://www.constitutionalism.gr/ste-660-2018-thriskeutika-sto-sholeio/
[6]
https://www.constitutionalism.gr/ste-660-2018-thriskeutika-sto-sholeio/
1 σχόλιο:
Αξίζουν θερμά συγχαρητήρια στον κ.Μερτζάνη για τη συγκλονιστική αυτή αποκάλυψη.
Δημοσίευση σχολίου