Προς τη Διεύθυνση του ….ου Δημοτικού Σχολείου ……..
Αίτηση – Δήλωση
Του
……………………………….. και ………………………………. …………… ως ασκούντων από κοινού τη γονική
μέριμνα των ανηλίκων τέκνων τους …………….. μαθητών αντίστοιχα της …ης, ….ης και
.ης τάξης του …..ου Δημοτικού Σχολείου ………………
/////////////////////////////////////////
Δια
της παρούσας αιτήσεως σας υποβάλλουμε αίτημα όπως τα τέκνα μας παραλάβουν τις
σχολικές τους τσάντες μετά το πέρας της σημερινής σχολικής ημέρας και να μην
παραμείνουν στην αίθουσα του σχολείου για τους παρακάτω λόγους:
1)
Σε κάθε περίπτωση, σύμφωνα με σχετική δήλωση στην εφημερίδα Καθημερινή ( έντυπη
έκδοση 29-11-2017) του Διευθυντού Σπουδών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του
Υπουργείου Παιδείας κ. Γιώργου Πολίτη η συμμετοχή στην εν λόγω δράση δεν είναι
υποχρεωτική.
2)
Δεδομένου ότι τη Δευτέρα το πρόγραμμα των παιδιών μας μεταβάλλεται σε σχέση με
αυτό της Παρασκευής, είναι αυτά υποχρεωμένα να έρχονται στο σχολείο κουβαλώντας
τα βιβλία τους και τα προσωπικά τους αντικείμενα σε σακούλες ώστε μάλιστα
να επιβαρύνεται ακολούθως η τσάντα τους κατά την αποχώρησή τους το μεσημέρι
της Δευτέρας. Η μη μελέτη σχολικών μαθημάτων των τέκνων μας κατά το
Σαββατοκύριακο θα μπορούσε να εξασφαλισθεί απλά με την αντίστοιχη τροποποίηση
της διδασκαλίας των μαθημάτων και της ύλης που θα παραδοθεί από τους
διδασκάλους των τέκνων μας την Παρασκευή χωρίς να είναι απαραίτητη η παραμονή
της σάκας των μαθητών στο χώρο του σχολείου.
3)
Η σχολική τσάντα είναι στοιχείο της ατομικής ιδιοκτησίας των παιδιών μας και
δεν δύναται δια εγκυκλίου να δεσμεύεται ατομική ιδιοκτησία σε δημόσιο χώρο ή
αλλού χωρίς σχετικό νόμο. Ως γνωστόν η ατομική ιδιοκτησία απολαμβάνει της
προστασίας του Συντάγματος σύμφωνα με το άρθρο 17 παρ. 2 το οποίο ρητά ορίζει
ότι “Κανένας δε στερείται την ιδιοκτησία του, παρά μόνο για δημόσια
ωφέλεια που έχει αποδειχθεί με τον προσήκοντα τρόπο, όταν και όπως ο
νόμος ορίζει…” Στην προκειμένη περίπτωση δεν
υφίσταται καμία δημόσια ωφέλεια πόσο μάλλον να έχει αποδειχθεί και ορισθεί από
νόμο.
4)
Δεδομένου ότι επίσημη γλώσσα της χώρας μας είναι η Ελληνική, θεωρώ την
επικοινωνιακή ονομασία της δράσης αυτής “Happy Friday” ως προσβλητική για
εμέ ως Έλληνα Πολίτη καθώς αφορά επίσημο διοικητικό μέτρο της Ελληνικής
Πολιτείας, και του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και ως εκ τούτου θα έπρεπε να μη
φέρει ξενόγλωσσο τίτλο. Το γεγονός αυτό εξάλλου δημιουργεί στα τέκνα μας την
πεποίθηση ότι τα Ελληνικά δεν είναι κυρίαρχη επίσημη γλώσσα στη χώρα μας,
υποβαθμίζοντας το σεβασμό τους στην Ελληνομάθεια που σύμφωνα με το Σύνταγμα
άρθ. 16 παρ. 2 πρέπει η Παιδεία μας να προάγει.
5)
Η αιτιολογία του μέτρου αυτού, ότι με αυτό τον τρόπο θα βελτιωθεί η επικοινωνία
μας ως γονέων με τα τέκνα μας κατά το Σαββατοκύριακο, μας προσβάλλει καθώς
θέτει a priori ότι ως γονείς θέτουμε ως προϋπόθεση της
προσωπικής μας επαφής με τα τέκνα μας την μελέτη των μαθημάτων τους. Επίσης
δίδει το μήνυμα στα τέκνα μας ότι το Κράτος σκέφτεται και συμπονά καλύτερα τα
παιδιά μας σε αντίθεση με εμάς που εμφανιζόμαστε να βάζουμε πάνω από την
αγάπη μας για αυτά το να παιδεύονται και να κοπιάζουν. Σας ενημερώνουμε ότι για
εμάς, η μελέτη των μαθημάτων αποτελεί μια ιδιαίτερη ευκαιρία επικοινωνίας μας
με τα παιδιά μας, απόδειξης προσωπικού ενδιαφέροντος, διαλόγου και αφορμής
γενικότερης καλλιέργειας και ανάπτυξης αρετών όπως η φιλομάθεια, η
φιλαναγνωσία, η φιλοπονία, η επιμονή και η αυτοπειθαρχία.
6)
Τέλος επιτρέψετε μας να σας εκφράσουμε το σκεπτικισμό μας για τα οφέλη της
συγκεκριμένης δράσης καθώς σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του ΟΟΣΑ, η χώρα μας
στις αξιολογήσεις PISA του επιπέδου του μαθητών της σε σχέση με τους
μαθητές του πλανήτη μας έχει κατακρημνισθεί από το 2009 και μετά που
εφαρμόζεται ο θεσμός του “Νέου Σχολείου ” στην 41η έως 43η θέση. Πλέον ένα
15χρονο Ελληνόπουλο σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία γνωρίζει όσα ένα 13χρονο
παιδί από τη Σιγκαπούρη. Η μόλις 4 θέσεις υποχώρηση της Σουηδίας στη σχετική
αξιολόγηση χαρακτηρίσθηκε εκεί ως Εθνική Καταστροφή ενώ στην Ελλάδα η
πολλαπλάσια υποχώρηση “επιβραβεύεται” με τη δράση Happy Friday. Τα
συμπεράσματα είναι νομίζω αυτονόητα και για την εν λόγω δράση και τους στόχους
της.
Με ευγνωμοσύνη και σεβασμό προς το πρόσωπό σας για όσα
σεις προσωπικά κάνετε για τα παιδιά μας
Τόπος Ημερομηνία
( υπογραφές)
1 σχόλιο:
Ποσο πιο ραγιαδες;
Δημοσίευση σχολίου