18 Ιαν 2018

Επιστολή γονέα για το νέο περιεχόμενο του μαθήματος των Θρησκευτικών



ΛΕΩ ΟΧΙ ΣΤΑ ΝΕΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ
Επιστολή γονέα που ανησυχεί για το νέο περιεχόμενο του μαθήματος των Θρησκευτικών και με την οποία εκφράζει την αντίδρασή του στα νέα προγράμματα σπουδών . Στέλνει ηχηρό μήνυμα αντίστασης στα σχέδια του Υπουργείου Παιδείας και συνενώνει τη φωνή διαμαρτυρίας του με εκείνους τους Έλληνες πολίτες που ευθυγραμμίζονται ,σέβονται και εφαρμόζουν τις Συνταγματικές επιταγές.
    Αξιότιμοι κύριοι,
Είμαι Έλληνας πολίτης, βαπτισμένος Χριστιανός Ορθόδοξος και γονέας παιδιού που φοιτά στην Α/βάθμια εκπαίδευση. Γαλουχήθηκα με τις αρχές και της αξίες της Ελληνοχριστιανικής Παράδοσης ,τις οποίες διδάχθηκα   από την οικογένειά μου και το σχολείο.
 Ως Έλληνας πολίτης απαιτώ από την Πολιτεία και ιδιαίτερα από τον υπουργό Παιδείας, να παρέχει στο παιδί μου παιδεία σύμφωνη με το Σύνταγμα της πατρίδας μου, σύμφωνη με τις αρχές και τις αξίες που χαρακτηρίζουν εθνικά, ιστορικά και θρησκευτικά το Έθνος μας. Με λύπη μου βλέπω το ίδιο το υπουργείο Παιδείας, το οποίο θα έπρεπε να λειτουργεί ως θεματοφύλακας των ελληνοχριστιανικών μας αξιών, να παραβιάζει το ισχύον Σύνταγμα και να αλλοιώνει  τον Ορθόδοξο χαρακτήρα του μαθήματος των θρησκευτικών. Πρόκειται στην ουσία για προσπάθεια νόθευσης της αγωγής  που έχω καλλιεργήσει στο παιδί μου ως υπεύθυνος γονέας!

Στη διάταξη του άρθρου 3 του ισχύοντος Συντάγματος, στην κεφαλίδα του οποίου γίνεται ρητή επίκληση της "Αγίας και Ομοουσίου και Αδιαιρέτου Τριάδος", ορίζεται ότι "Επικρατούσα θρησκεία στην Ελλάδα είναι η θρησκεία της Ανατολικής Ορθόδοξης Εκκλησίας του Χριστού.
 Ταυτόχρονα, στη διάταξη του άρθρου 16 [παρ. 2] του Συντάγματος ορίζεται ότι "Η παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του κράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Ελλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες".
      Μέσω του νέου μαθήματος θρησκευτικών και των φακέλων του μαθήματος, αφενός παραβιάζονται κατάφωρα τα όσα ανωτέρω ρητά προβλέπει το Σύνταγμα και αφετέρου   το ίδιο το υπουργείο ακυρώνει το αναμφισβήτητο νομικά δικαίωμά μου ως γονέα, για παροχή στο παιδί μου θρησκευτικής εκπαίδευσης, σύμφωνα με τις δικές μου θρησκευτικές και Συνταγματικά κατοχυρωμένες πεποιθήσεις. Το νέο μάθημα των θρησκευτικών μυεί το παιδί μου σε μια πανθρησκευτική ιδέα αλλοιώνοντας την Ορθόδοξη αγωγή την οποία του έχω καλλιεργήσει.
Η αυθαίρετη και καταχρηστική απόφαση του υπουργού Παιδείας να εισάγει το ανήλικο τέκνο μου σε έννοιες και ιδέες αντίθετες με την αγωγή που του έχω δώσει, χωρίς να ερωτηθώ,  με αναγκάζει να αναλάβω κάθε αναγκαία πρωτοβουλία προκειμένου να προστατεύσω το ανήλικο τέκνο μου από επικίνδυνες πνευματικά παρεμβάσεις στην διαμορφούμενη προσωπικότητά του μέσα από αυτό το αντορθόδοξο μάθημα των θρησκευτικών!
Στο πλαίσιο αυτό πήρα την πρωτοβουλία να επιστρέψω στο υπουργείο παιδείας το φάκελο των θρησκευτικών του τέκνου μου,  ως απαράδεκτο, δηλώνοντας  στον Υπουργό Παιδείας κ. Γαβρόγλου ότι επιθυμώ η παρεχόμενη στο παιδί μου θρησκευτική εκπαίδευση να είναι σύμφωνη με το Σύνταγμα της Ελλάδας, σύμφωνη με τις αρχές και τις αξίες της Ελληνοχριστιανικής Παράδοσης, σύμφωνη με την ιστορία του έθνους μας και τέλος σύμφωνη με την  Ελληνορθόδοξη ταυτότητα της Πατρίδας μας. Ως γονέας και Έλληνας πολίτης εκφράζω προς κάθε πλευρά την έντονη αντίθεσή μου στη νόθευση  της ιστορικής, θρησκευτικής και πολιτιστικής μας παράδοσης μέσω του νέου μαθήματος των θρησκευτικών που στοχεύει στην αλλοίωση της Ορθόδοξης θρησκευτικής συνείδηση των παιδιών.   .
Η απαξίωση του Ορθόδοξου χαρακτήρα της θρησκευτικής αγωγής η οποία καλλιεργείται στο παιδί μου, μέσω των νέων θρησκευτικών, με κάνει να νιώθω ως γονιός  ότι έχω βαριά ευθύνη να αντιδράσω απέναντι στον εκπλειστηριασμό της πίστης μου και της πατρίδας μου. Δεν θα ανεχθώ να γίνει το παιδί μου πειραματόζωο στο βωμό των απαξιών της νέας εποχής!
Επειδή η σιωπή είναι συνενοχή καλώ κάθε υγιή δύναμη της κοινωνίας, πρωτίστως τον Μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπο κ.κ. Ιερώνυμο, τον υπουργό παιδείας κ. Γαβρόγλου, τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας κ. Παυλόπουλο, τον Πρωθυπουργό και κάθε Έλληνα Χριστιανό Ορθόδοξο γονιό να πάρουν θέση και να προασπίσουν το θεμελιώδες Δημοκρατικό δικαίωμα κάθε παιδιού να διδάσκεται την πίστη των γονιών του. Να γίνει σεβαστό το Ελληνικό Σύνταγμα και το Διεθνές δίκαιο που προβλέπει και προασπίζει την σαφώς το δικαίωμα κάθε παιδιού στην παροχή μιας παιδείας σύμφωνης με την ταυτότητα, θρησκευτική και εθνική, του οποίου είναι φορέας.
Το νέο μάθημα είναι μάθημα κατηχητικό, διότι δεν παρέχει μόνο γνώσεις για τις άλλες θρησκείες, αλλά καλλιεργεί θρησκευτικά βιώματα των ορθόδοξων μαθητών στις άλλες θρησκείες, των οποίων δεν αποτελούν μέλη οι ορθόδοξοι μαθητές.  Κατηχεί και προσηλυτίζει στην εκκοσμίκευση, στον θρησκευτικό σχετικισμό και στην άρνηση της αποκλειστικότητας της Αλήθειας της Ορθόδοξης Πίστεως και της Ορθόδοξης Εκκλησίας, η οποία είναι η Μία, Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία του Συμβόλου της Πίστεώς μας.
Εγώ ως γονιός είμαι ορθόδοξος χριστιανός και έχω  βαπτίσει και το παιδί μου ορθόδοξο. 
Για τους ανωτέρω λόγους, σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις του Διεθνούς Δικαίου Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων και του Συντάγματος της Χώρας, οι οποίες αναφέρονται στη συνημμένη μελέτη του καθηγητή του Εκκλησιαστικού Δικαίου της Νομικής Σχολής Α.Π.Θ. Κυριάκου Κυριαζόπουλου με τίτλο «Ποιό μοντέλο του μαθήματος των θρησκευτικών προβλέπουν το Διεθνές Δίκαιο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων και το Σύνταγμα;» :
1 - δεν συναινώ  στην επιβολή στο παιδί μου της διδασκαλίας του νέου μαθήματος των θρησκευτικών με τα ανωτέρω χαρακτηριστικά γνωρίσματά του, που περιέχονται στο αναλυτικό του πρόγραμμα, και 
2 – απαιτώ σύμφωνα με το διεθνές και συνταγματικό μου δικαίωμα το παιδί μου να διδαχθεί το μάθημα μέσα από τα προγενέστερα βιβλία θρησκευτικών ομολογιακού χαρακτήρα.
                                                                                                                        Με τιμή
                                                                                          Γεώργιος Τσούρτης,
                                                                                        Δημόσιος υπάλληλος ,κάτοικος Κορίνθου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Oι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

Η φωτογραφία μου
Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: aktinesblogspot@gmail.com