12 Ιουν 2017

Αρχιμ. Παΐσιος Παπαδόπουλος, Διευκρινίσεις σχετικά με την διένεξη για το παλαιό


Αποτέλεσμα εικόνας για Αρχιμ. Παΐσιος Παπαδόπουλος

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΕΝΕΞΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΛΑΙΟ
Θεωρώ, ότι όλοι όσοι εισήλθατε στην διένεξη περί παλαιού εορτολογίου είτε παλαιοημερολογίτες είτε νεοημερολογίτες συμφωνείτε, πως κάθε αίρεση και κάθε σχίσμα προήλθε πρωτίστως απο εγωϊσμό πίσω από τον οποίο κρύβεται ο διάβολος. Επομένως, αν θέλετε να αντιμετωπισθεί σωστά μία αίρεση ή ένα σχίσμα θα πρέπει  ο καθένας μας να νικήσει τον εγωϊσμό του και να αφήσουμε να ενεργήσει ο Θεός κάνοντας εμείς το ανθρώπινο, να ταπεινωθούμε δηλαδή, χωρίς να υποχωρήσουμε σε θέματα Πίστεως και ιεράς Παραδόσεως. Βλέπω όμως από τον τρόπο που συνερίζεστε να λείπει η ταπείνωση και όπου δεν υπάρχει ταπείνωση δεν υπάρχει και ειλικρίνεια προθέσεων να δεχθούμε την αλήθεια. Προσωπικά δεν με εκφράζουν πρόσωπα όπως μιλούν ή γράφουν και από τις δύο πλευρές! 

Διαπιστώνω, ότι δεν σας ενδιαφέρει πραγματικά ο αγώνας αλλά το να στήσετε το θέλημά σας, αλλά και δεν είσθε σε θέση να διακρίνεται καλές προθέσεις. Όντως στερείσθε διακρίσεως. Αν όλοι με το παλαιό ομιλούν και σκέφτονται έτσι δεν υπάρχει περίπτωση να έχουμε κοινό αγώνα ή πολύ περισσότερο να τα βρούμε. Από την άλλη, αν όλοι όσοι διακόψαμε κοινωνία με τους οικουμενιστές τά βάζαμε όλα στο τσουβάλι ορίζοντας  όλους στο παλαιό ημερολόγιο σχισματικούς τότε όντως υπάρχουν άνθρωποι και στο νέο ημερολόγιο που έχουν ΓΟΧΙΚΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ!!!
Εκ του παλαιού ημερολογίου μας προτάσσετε τους επισκόπους σας για να έρθουμε σε κοινωνία μαζί τους. Ποιούς από όλους; Διότι με το να υπάρχουν κάπου δέκα παρατάξεις που η μία αναθεματίζει την άλλη, υπάρχει πρόβλημα στο να κάνει κανείς διάλογο προκειμένου να διακρίνει τα φρονήματα της κάθε μερίδος. Επομένως, αν όντως επιθυμείτε να συνενοηθούμε, βγείτε έξω της "παρεμβολής", δηλαδή έξω από τα παραταξιακά σας στενά πλαίσια, βρείτε τα μεταξύ σας, για να μπορούμε και εμείς να επικοινωνήσουμε μαζί σας για να γίνει διάλογος. Αν αυτό δεν είναι δυνατό, πείτε μας καθαρά, ποιοί δεν θεωρείτε ανυπόστατα και άκυρα τα άγια μυστήρια που τελούν όσοι ακόμη δεν διέκοψαν κοινωνία με τους οικουμενιστές ή εμείς που διακόψαμε κοινωνία με τους επισκόπους που μνημονεύουν τους Οικουμενιστές. Πέραν αυτού όμως, νομίζω πρώτον ότι βιάζεσθε και δεύτερον έχω την αίσθηση ότι, δεν εκφράζει όλους στο παλαιό το πνεύμα που διακατέχει ορισμένους που διαχειρίζονται κάποια ιστολογία. Να σημειώσω δε επίσης ότι το πρώτο πρόβλημα που θα έχουν οι επίσκοποί σας αν θελήσουν να κάνουν έναν πραγματικά γόνιμο διάλογο  με όσους διακόψαμε κοινωνία με την αίρεση θα είσθε εσείς, διότι θα εμμένετε με πείσμα όχι στα της πίστεως αλλά στα εγωϊστικά φρονήματά σας. Κατ’ αρχήν δεν ξεκαθάρισε το τοπίο τι θα γίνει με την Εκκλησία της Ελλάδος, δηλαδή,αν όλοι οι επίσκοποι τελικά ακολουθήσουν την αίρεση του Οικουμενισμού. Χρειάζεται να περιμένουμε! Οι βεβιασμένες ενέργειες ποτέ δεν είναι καλές. Άλλωστε αυτό περιμένουν οι Οικουμενιστές να προσχωρήσουμε στις παλαιοημερολογήτικες παρατάξεις και να πουν: ορίστε, τους οίδατε! Τέτοιοι είναι ζηλωτές, παλαιοημερογήτες. Λοιπόν ας έχουμε σύνεση. Μη λησμονείτε ότι οι πρώτοι σας επίσκοποι διέκοψαν κοινωνία με τους άλλους επισκόπους που έμειναν με το νέο ημερολόγιο όχι αμέσως αλλά μετά από χρόνια!!! Και να σημειώσω και κάτι, αυτό που κάνουμε εμείς είναι το δύσκολο. Είναι εύκολο να προσχωρήσω κάπου και να νιώθω ασφάλεια, να αρχίσω αγρυπνίες, τυπικά και τέτοια. Και ο αγώνας τί γίνεται; Νομίζω, ότι εκ του ασφαλούς μιλάτε τώρα οι σύγχρονοι παλαιοημερογίτες, διότι βολευθήκατε, ενώ εμείς μόνοι μας δίνουμε την μάχη. Έτσι πιο πολύ προσφέρουμε στον αγώνα κατά της αίρεσεως μέχρι να πάρουν κάποια τροπή τα πράγματα παρά το να βγούμε έξω από τον αγώνα. Προσωπικά πιστεύω ότι θα ενεργήσει ο Θεός.  Μην επηρεάζεσθε όμως οι υπόλοιποι από τα ακραία στοιχεία των νεοημερολογιτών και των παλαιοημερολογιτών. Είναι δύσκολο να κρατηθούν ισορροπίες. Η χρυσή τομή είναι: και την αίρεση να μην ακολοθούμε με την κοινωνία όσων μνημονεύουν τους αιρετικούς και σχησματικοί να μην είμαστε με το να μην απορρίπτουμε ως άκυρα τα μυστήρια όσων ακόμη μνημονεύουν! Εσείς παροπλισθήκατε! Οι μεν διότι  απορρίπτετε τα μυστήρια του νεόυ ημερολογίου και, επομένως,  όσοι το κάνετε αυτό βρίσκεσθε όντως στο σχίσμα ενώ οι δε, διότι όλα τα σχετικά με το παλαιό τα βάλατε το τσουβάλι. Και πέραν αυτού η στάση σας ως ύφος διαλόγου δεν μας εκφράζει και βέβαια καθώς και ορισμένα επιχειρήματά σας έγιναν κονιορτός από τα επιχειρήματα του παλαιού, γι’ αυτό είστε εκτός πραγματικότητος και επομένως δεν μπορείτε να έχετε συνενοήση με όσους κάνουν σωστή και σοβαρή αποτείχιση, άρα αποκόπτεσθε από μόνοι σας από εμάς που δεν έχουμε τέτοια φρονήματα, εκτός αν ανακαλέσετε.
 Επειδή εμείς γνωρίζουμε ότι στο παλαιό ημερολόγιο δεν απορρίπτουν όλοι τα μυστήρια  των νεοημερολογιτών ως άκυρα θέλουμε να βρεθεί μια συνισταμένη εκ μέρους του παλαιού, ώστε όχι απλώς να ενωθούμε αλλά να καταδικασθεί από την αληθινή Εκκλησία του Χριστού η παναίρεση του Οικουμενισμού. Αυτή είναι η προοπτική μας. Και αν κάποιοι θέλουν να ερίζουν  εμείς τέτοια διάθεση δεν έχουμε. «Εἰ δέ τις δοκεῖ φιλόνεικος εἶναι, ἡμεῖς τοιαύτην συνήθειαν οὐκ ἔχομεν, οὐδὲ αἱ ἐκκλησίαι τοῦ Θεοῦ». Και προσωπικά συζήτησα το θέμα με τους αγιορείτες που αγωνίζονται και μου είπαν ότι οι ζηλωτές πατέρες στο Άγιον όρος είδαν πολύ θετικά την κίνηση της διακοπής της κοινωνίας μας με τους οικουμενιστές και δεν διατυπώνουν θέσεις όπως αυτές σε κάποια ιστολόγια.  Ήδη, δηλαδή, υπάρχει θετικό κλίμα. Τελικά όμως υπάρχουν «καλοθελητές» και από το νέο και το παλαιό που δεν θέλουν να ενωθούμε ενώ έχουμε την ίδια πίστη και επιζητούμε να παύσει το σχίσμα σε μια σωστή βάση, και όχι να βάζουμε απέναντι ο ένας τον άλλο. Αν  κάποιοι τώρα θέλουν ατιπαλότητα και με όσους δεν επικοινωνούν με την αίρεση προσωπικά δεν θέλω   μαζί κάτι τέτοιο, και το Σάββατο που βρεθήκαμε με τους Αγιορείτες δεν μας εξέφρασε η στάση αυτή. Λοιπόν, ας μείνουν έξω από την συνενόησή μας όσοι θέλουν διενέξεις δεν μπορούμε να τους αναγκάσουμε να έρθουν σε κοινωνία μαζί μας. Αυτός είναι ο διάλογος που χρειάχεται να γίνει τώρα με το παλαιό και όχι με τους αιρετικούς. Διευκρινίζουμε όμως ότι όσοι εκ του παλαιού δεν δέχονται ως έγκυρα τα μυστήρια και όσων ακόμη δεν διέκοψαν ακόμη κοινωνία  δεν πρόκειτε να ρθούμε σε κοινωνία μαζί τους. Για το θέμα της εγκυρότητος των μυστηρίων θα τοποθετηθούμε όλοι μαζί ως Εκκλησία συνοδικά τότε, που θα καταδικασθεί ο Οικουμενισμός και οι οικουμενιστές!

22 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ήταν αναγκαίες οι διευκρινίσεις αυτές και τις προκάλεσαν τα σωστά σχόλια.

Να ένα καλό που έκαναν τα σχόλια της προηγούμενης συζήτησης.
Άσχετα τί λέει ο σιγονταροσχισματικός ανώνυμος της προηγούμενης συζήτησης που έπαθε μανιακή κρίση να βλέπει "οικουμενιστές σε διατεταγμένη υπηρεσία"!

Kyriakos Varveris είπε...


Επομένως μπορείτε άνετα να έρθετε σε επικοινωνία με τη Σύνοδο ΓΟΧ υπό τον Σεβ. Καλλίνικο.

Η εκκλησιολογία μας σχετικά με τα μυστήρια του νέου είναι :

Εἰδικώτερον περὶ τῶν Μυστηρίων τῶν τελουμένων εἰς τὰς λεγομένας ἐπισήμους ὀρθοδόξους Ἐκκλησίας, ἡ Γνησία Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία δὲν διαβεβαιοῖ περὶ τοῦ κύρους αὐτῶν, οὔτε καὶ περὶ τῆς σωτηριολογικῆς ἀποτελεσματικότητος τούτων, ἰδίως εἰς ὅσους κοινωνοῦν «ἐν γνώσει» μετὰ τοῦ συγκρητιστικοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ὡς καὶ τοῦ Σεργιανισμοῦ, ἔστω καὶ ἂν Αὕτη δὲν ἐπαναλαμβάνῃ ὁπωσδήποτε τὸν τύπον αὐτῶν εἰς τοὺς ἐν μετανοίᾳ εἰσερχομένους εἰς κοινωνίαν μετ’ Αὐτῆς, ἐν ὄψει μάλιστα τῆς συγκλήσεως μιᾶς Μεγάλης Συνόδου τῆς Γνησίας Ὀρθοδοξίας, εἰς ἐπισφράγισιν τῶν ἤδη γενομένων εἰς τοπικὸν ἐπίπεδον.

Κατὰ γενικὸν κανόνα, οἱ Μοναχοὶ καὶ οἱ Λαϊκοὶ ἐκ τούτων, οἱ ἔχοντες βεβαίως βαπτισθῆ κατὰ τὸν ὀρθόδοξον τύπον, γίνονται δεκτοὶ εἰς Κοινωνίαν διὰ Χρίσματος, μέσῳ μιᾶς εἰδικῆς Τάξεως, συνδεδεμένης πάντοτε πρὸς τὸ Μυστήριον τῆς ἱερᾶς Ἐξοµολογήσεως, οἱ δὲ Κληρικοὶ ὑποβάλλουν γραπτὴν αἴτησιν καὶ ἐφ’ ὅσον αὕτη ἐγκριθῇ, γίνονται δεκτοὶ εἰς Κοινωνίαν κατὰ τὸν αὐτὸν τρόπον, ὡς καὶ διὰ µιᾶς εἰδικῆς Τάξεως Χειροθεσίας, συντεταγµένης πρὸς τοῦτο, εἰδικῶς διὰ τοιαύτας περιπτώσεις.
11. Εἶναι κατανοητὸν ὅτι, ἀναλόγως τῶν κατὰ τόπους καὶ κατὰ περίπτωσιν ἰδιομορφιῶν, διὰ τὴν ἐφαρμογὴν ἐπιεικεστέρας ἢ αὐστηροτέρας Τάξεως, ἀποφαί-νεται ὁ ἐπιχώριος Ἐπίσκοπος ἐπὶ τῇ βάσει ὁρισθέντων συνοδικῶς κριτηρίων ἢ ἡ ἁρμοδία Σύνοδος, κατά τὸν λόγον τοῦ Ἁγίου Κυπριανοῦ Καρχηδόνος:
«Εἰς τὸ θέµα τοῦτο οὐδένα ἐξαναγκάζοµεν οὐδὲ ἐπιβάλλοµεν νόµον, ἐφ’ ὅσον ἕκαστος Ἱεράρχης ἔχει τὴν ἐλευθερίαν τῆς βουλήσεως εἰς τὴν διοίκησιν τῆς Ἐκκλησίας, θὰ ἔχῃ δὲ νὰ ἀπολογηθῇ διὰ τὰς πράξεις αὐτοῦ ἐνώπιον τοῦ Κυρίου».

Δ.Π. είπε...

Σεβαστέ Πατέρα Παϊσιε από τα μέχρι σήμερα κείμενά Σας έχω διαπιστώσει ότι ενδιαφέρεσθε ειλικρινά για την Ορθοδοξία και την Ενότητα των αληθινών Ορθοδόξων βλέποντας τα πράγματα και γεγονότα από το πρίσμα της Ορθόδοξης Πίστης και Παράδοσης και όχι όπως άλλοι από το πρίσμα των προκαταλήψεων και ιδεοληψιών κάποιων προγενέστερων Υμών Κληρικών, οι οποίοι στην εποχή τους είπαν και έγγραψαν πολλά περί των θεμάτων αυτών ( Οικουμενισμός και θέματα που αφορούν τους Παλαιοημερολογίτες) , αλλά μέχρι το τέλος της ζωής τους παρέμειναν συνοδοιπόροι Εκκλησιαστικά των Αποστατών της Πίστεως και δεν βρήκαν το θάρρος, παρά τις αντιρρήσεις τους, να πολεμήσουν με Εκκλησιαστικό τρόπο ( διακοπή Εκκλησιαστικής Κοινωνίας ) τους τολμητίες Φιλοοικουμενιστές και φιλαιρετικούς. Αν και ανήκω στους ΓΟΧ Ελλάδος, στην μεγάλη Μερίδα των ΓΟΧ Ελλάδος, παραδέχομαι ότι στην μακρόχρονη πορεία του Εκκλησιαστικού μας κινήματος έγιναν και λάθη κάποιες φορές σοβαρά λάθη, όπως το θέμα της Εγκυρότητος των Μυστηρίων του Νέου, αν και πρώτος παραβάτης στο θέμα αυτό, από το 1926 και μετά, υπήρξε η Διοίκηση της Επίσημης Εκκλησίας της Ελλάδος ( Νέο ) που υποστήριξαν με λόγια και έργα διωγμών τις ίδιες βλασφημίες εναντίον των Μυστηρίων των ΓΟΧ και των Κληρικών τους. Αυτό βέβαια είναι ένα ελαφρυντικό για όσους από τους ΓΟΧ ακολούθησαν αμυνόμενοι τον ίδιο ολισθηρό δρόμο, αλλά δεν τους απαλλάσει από το γεγονός ότι ουδείς τους επέβαλε να αγωνισθούν για την Εκκλησία παρά μόνο η συνείδησή τους και αφού αποφάσισαν να αγωνισθούν δεν είχαν κανένα δικαίωμα να γίνουν ορισμένοι, ευτυχώς όχι όλοι, βασιλικότεροι του Βασιλέως. Στο αδίκημα αυτό που συνιστά προσβολή στον Χριστό μας και Στο Άγιο Πνεύμα υπέπεσαν και οι δύο πλευρές(Νέο και Πάτριο) με λόγους, γραπτά κείμενα και έργα. Έχουν δυστυχώς γίνει και από τις δύο πλευρές Αναβαπτισμοί που δεν δικαιολογούνται και Αναμυρώσεις η δε Επίσημη Εκκλησία ξεπέρασε τους ΓΟΧ στο θέμα αυτό έχοντας κάνει και Αναχειροτονίες κληρικών που προσήλθαν από τους ΓΟΧ και είχαν λάβει την αρχική τους χειροτονία από Επισκόπους των ΓΟΧ με Αποστολική Διαδοχή. Το τελευταίο συνιστά σε όλη την πληρότητα του Βλασφημία Του Αγίου Πνεύματος. Όμως το ζητούμενο δεν είναι ποιός έσφαλε περισσότερο, αλλά το τί πρέπει να γίνει από εδώ και πέρα, ώστε κάποια ημέρα οι αληθινοί Ορθόδοξοι, ανεξαρτήτου προελεύσεως, να βρεθούμε μαζί και τότε από μία αληθινή Πανορθόδοξη Σύνοδο όχι φιλοοικουμενιστών και φιλαιρετικών, αλλά Ορθοδόξων, να ληφθούν οι σωτήριες για Την Ορθόδοξη Εκκλησία Αποφάσεις. Έχοντας στη συνείδησή μου αυτό τον σκοπό ως πρώτη προτεραιότητα, συμφωνώ με το πνεύμα του κειμένου που δημοσιεύσατε, ελπίζω ειλικρινά να εκφράζει και τους Αγιορείτες Αποτειχισμένους, όπως γράφετε στο κείμενό Σας, και εύχομαι κάποια ημέρα, με Την Χάρι Του Χριστού μας, όλοι όσοι βγήκαμε στον αγώνα χάριν Εκείνου και όχι χάριν του εαυτού μας, να συναντηθούμε στην μία Εκκλησία, που είναι η Μία Αγία Καθολική και Αποστολική Εκκλησία, Των Μαρτύρων, Των Οσίων , Των Δικαίων , Των Πατέρων, Των Ορθοδόξων.(Πολυμενόπουλος Διονύσιος )

Ανώνυμος είπε...

Καλύτερο απο το προηγούμενο μου φαίνεται.
Βοηθάει αρκετά στην φύλαξη απο το παλαιοημερολογιακο σχίσμα.

Ανώνυμος είπε...

Στο Νέο Ημερολόγιο δεν υπάρχουν άνθρωποι που έχουν την ΓΟΧΙΚΗ νοοτροπία των παλαιοημερολογιτών ΓΟΧ.
Μην λέμε τέτοια πράγματα.

Ανώνυμος είπε...

Η Εκκλησία της Ελλάδος έκανε τις αναμυρώσεις και τις αναχειροτονίες δικαιολογημένα αφού με τις πολλές ομάδες των παλαιοημερολογιτών δεν μπορεί να γνωρίζει τίποτα.

Ανώνυμος είπε...

Τελικά δεν ξέρω αν φυλάσσει αρκετά απο το παλαιοημερολογίτικο σχίσμα.
Θέλει προσοχή να μην πέσουμε στα σχίσματα στην προσπάθεια να αποφύγουμε τον οικουμενισμό.

Ο 7:43 μ.μ.

Αντιοικουμενιστής είπε...

Εις το παλαιοημερολογιακόν ζήτημα ωφείλωμεν όπως σταθώμεν αντικειμενικοί και δίκαιοι. Κατά αρχάς εις τα "πιστεύω" των αδελφών ημών παλαιοημερολογιτών, οι αδελφοί ημών είναι αμιγώς Ορθόδοξοι, Έλληνες εις το γένος και υπηρετούν την Αγίαν ημών Πίστιν και την Φιλτάτην Πατρίδαν ημών δια απαραμίλλου ζήλου. Ως εκ τούτου και τηρώντας τα λόγια του Κυρίου και Θεού και Σωτήρος ημών Ιησού Χριστού: "Απεκρίθη αυτώ ο Ιωάννης λέγων· διδάσκαλε, είδομέν τινα εν τω ονόματί σου εκβάλλοντα δαιμόνια, ος ουκ ακολουθεί ημίν, και εκωλύσαμεν αυτόν, ότι ουκ ακολουθεί ημίν. ο δε Ιησούς είπε· μη κωλύετε αυτόν· ουδείς γαρ εστίν ος ποιήσει δύναμιν επί τω ονόματί μου και δυνήσεται ταχύ κακολογήσαί με. ος γαρ ουκ εστι καθ᾿ υμών, υπέρ υμών εστίν". (Μρ. θ΄, 38 - 40), ου δυνάμεθα όπως κατακρίνωμεν αυτούς! Μα, τινές θα αντιφωνήσωσιν: Έχουσι παρατάξεις, ισχυρίζονται ότι τα μυστήρια των "νεοημερολογιτών" είναι άκυρα, είναι ζηλωταί, φανατικοί, κ.λπ, κ.λπ. Οι αδελφοί ημών παλαιοημερολογίται έχουσι θυμόν. Εκδιώχθησαν, λοιδορήθησαν, περιθωριοποιήθησαν. Ημείς τους συμπεριφέρθημεν αδίκως, σκληρώς, αφιλαδέλφως! Οι αδελφοί ημών του παλαιού δύο τινά θέλουσι: αγάπην, πολλήν αγάπην και χρόνον! Ο σεβαστός π. Παΐσιος αιτείται χρόνον όπως κατασταλάξουσι οι μητροπολίται της διοικούσης "εκκλησίας" δια να αποκηρύξωσι τον οικουμενισμόν και το ψευδοσυνέδριον του Κολυμπαρίου και ίσως να έχει δίκαιον! Εις τους αδελφούς ημών παλαιοημερολογίτας θα στερήσωμεν τον χρόνον; Σας ικετεύω αδελφοί! Μη στερήσωμεν την αγάπην εις τους αδελφούς ημών, καθόλα Ορθοδόξους και Έλληνας, του πατρώου ημερολογίου! Ωφείλωμεν όπως συγχωρήσωμεν αυτούς, κατά την εντολήν του Κυρίου και Θεού και Σωρήρος ημών Ιησού Χριστού, εβδομηντάκις επτά! Και ημείς δεν τους έχομεν συγχωρήση εις ουδέν. Αδελφοί, φεύγετε των οικουμενιστών, των φιλοοικουμενιστών, των κρυφοοικουμενιστών και των κολυμπαριστών ως τις φεύγη εκ του όφεως, γρηγορείτε και προσεύχεσθε...

Ανώνυμος είπε...

Επιστροφή
Άσχετα τί λέει ο επισκοπολατρης ανώνυμος της προηγούμενης συζήτησης που έπαθε μανιακή κρίση να μετατρέπει τις συζητησεις σε αρένες περί παλιοημερολογητικου ζητήματος πήρε και επισήμως την απάντηση του. Χαίρομαι που τουλάχιστον τώρα κατάλαβε τι εννοούσε ο π. Παΐσιος περί
"Άκαιρη, αδιάκριτη και αθεολόγητη διένεξη για το παλαιό"

Εύχομαι να μην επαναλάβει το ίδιο λάθος , αν το κάνει εδώ είμαστε να τον βοηθήσουμε. Επανάληψη μήτηρ μαθήσεως.

Ανώνυμος είπε...

Τί να βοηθήσεις σιγονταροσχισματικέ 12:17 πμ;
Τον εαυτό σου κοίταξε να βοηθήσεις πρώτα να μην βλέπει παρανοϊκά συνέχεια παντού οικουμενιστές;
Κοίταξε να μην σιγοντάρεις τα σχίσματα. Είσαι ο πρώτος που σιγοντάρει τα σχίσματα και δεν κάνει κανένα λόγο για τους κινδύνους των σχισμάτων! Αν δεν πήρες το μάθημα σου θα σε βοηθήσουμε να το πάρεις και εδώ.

Ανώνυμος είπε...

Δεν θα αφήσουμε τον σιγονταροσχισματικό να μετατρέψει τις συζητήσεις που μιλάνε για τον κίνδυνο των σχισμάτων σε αρρένες σιγονταροσχιματικές!
Εδώ θα είμαστε να του φανερώνουμε τις παρανοϊκές φαντασίες του περί ανθρώπων σε διατεταγμένη υπηρεσία!!!!!
Εννοεί ο σιγονταροσχιματικός κατα φαντασίαν αντιοικουμενιστής τους αντιοικουμενιστές που μιλάνε και για τον κίνδυνο των σχισμάτων!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Πού είδες να γράφει κανείς για λατρεία του επισκόπου σιγονταροσχισματικέ αγράμματε 12:17 πμ;;;;;;
Σου είπε κανείς να λατρεύσεις κανένα επίσκοπο;;;;; Γιατί ψεύδεσαι;;;;
Οι αντιοικουμενιστές που δεν σιγοντάρουν τα σχίσματα σου φαίνονται εσένα για επισκοπολάτρες;;;;;
Οι σιγονταροσχισματικές φαντασίες σου είναι η χαρά των οικουμενιστών!!!!!

Ανώνυμος είπε...

"Ο σεβαστός π. Παΐσιος αιτείται χρόνον όπως κατασταλάξουσι οι μητροπολίται της διοικούσης "εκκλησίας" δια να αποκηρύξωσι τον οικουμενισμόν και το ψευδοσυνέδριον του Κολυμπαρίου και ίσως να έχει δίκαιον! Εις τους αδελφούς ημών παλαιοημερολογίτας θα στερήσωμεν τον χρόνον;".

Τότε γιατί έκοψε το μνημόσυνο του ορθόδοξου μητροπολίτη Φλωρίνης Θεόκλητου;
Γιατί δεν έδωσε χρόνο και στον ορθόδοξο μητροπολίτη Φλωρίνης Θεόκλητου;

Τα ποσά του χρόνου που προσπαθεί να συγκρίνει ο σχολιαστής δεν έχουν σύγκριση.
Απο το συνέδριο του Κολυμπαρίου απέχουμε μόλις ένα χρόνο.
Απο το παλαιοημερολογίτικο σχίσμα απέχουμε εκατό χρόνια!!!

Το ίδιο είναι ένας χρόνος και το ίδιο είναι εκατό χρόνια;

Ανώνυμος είπε...

"Αντιοικουμενιστής": "Μα, τινές θα αντιφωνήσωσιν: Έχουσι παρατάξεις, ισχυρίζονται ότι τα μυστήρια των "νεοημερολογιτών" είναι άκυρα, είναι ζηλωταί, φανατικοί, κ.λπ, κ.λπ. Οι αδελφοί ημών παλαιοημερολογίται έχουσι θυμόν."


Τί μας λέτε κ. "Αντιοικουμενιστή"; Απλός θυμός είναι αυτός ή βλασφημία;
Δικαιολογείται ο θυμός τους να γίνονται βλάσφημοι και να λένε τα Άγια Μυστήρια είναι άκυρα; Δεν είναι αυτό βλασφημία; Είναι απλός θυμός;
Και εσείς δεν ξέρετε ότι έχετε ευθύνη με το να δικαιολογείτε τέτοιες βλασφημίες;

Ανώνυμος είπε...

Ο άκριτος ζηλωτισμός δεν κάνει καλό!

Ανώνυμος είπε...

Δεν θα πάρουμε ούτε σχίσματα! Ούτε αιρέσεις!

Ανώνυμος είπε...

Ποιά είναι τα ακραία στοιχεία των νεοημερολογιτών; Για ποιούς μιλάει ο π. Παϊσιος Παπαδόπουλος;

Ανώνυμος είπε...

Τί να πρωτοσχολιάσει κανείς στα σχόλια των δύο παλαιοημερολογιτών του κ. Βαρβέρη και του κ. Πολυμενόπουλου;

John Papadopoulos είπε...

Παρατηρῶ δεκάδες σχολίων σὲ ζητήματα ἱεροκανονικὰ
καὶ ἀντιθέτως μικρὴ συμμετοχὴ σὲ ἄλλα ζητήματα, περισσότερο φλέγοντα,
ὅπως λ. χ. ἡ ἡγεμονία τῶν gay, ἡ ἀντικατάσταση τοῦ πληθυσμοῦ τῆς χώρας μας ἤ ἡ (μὴ) ἀναθεώρηση τοῦ ἄρθρου 3 παρ. 1 τοῦ Συντάγματος, ἡ ὁποία

-αὐτή, ναί! -

θ᾽ ἀποτελοῦσε πραγματικὸ ἀνασχετικὸ παράγοντα στὶς βλέψεις τοῦ Φαναρίου.

Τὴν ἴδια ὥρα, στὴν κοντινή μας Ρουμανία

(ναί, αὐτήν, ποὺ βρίζονται σκαιότατα ὁ Πατριάρχης κι ἡ Σύνοδός της ἀπὸ πολλοὺς ...)

βρίσκεται σὲ ἐξέλιξη συνταγματικὴ ἀναθεώρηση ποὺ ἀφετηριάσθηκε κατόπιν λαϊκῆς πρωτοβουλίας, «ἀπὸ τὰ κάτω», μὲ συλλογὴ 3.000.000 ὑπογραφῶν, ἡ ὁποία κατατείνει στὴν συνταγματικὴ κατοχύρωση τοῦ γάμου ὡς ἑνώσεως προσώπων διαφορετικοῦ φύλου (λίγες ἑκατοντάδες χιλιάδες ὑπογραφὲς συγκέντρωσε ἡ ἀντίθετη ἄποψη). Ἀρχὲς Μαΐου 2017 μὲ συντριπτικὴ πλειοψηφία ἡ Κάτω Βουλὴ ἐνέκρινε τὸ αἴτημα καὶ ἀναμένεται ἡ προκήρυξη καὶ διεξαγωγὴ σχετικοῦ δημοψηφίσματος, ὅπως προβλέπει τὸ Σύνταγμά τους (σημειῶστε, ὅτι τὸ κίνημα αὐτὸ εἶχε ἐπίσημη, ἀνοικτὴ κι ἐνεργὴ στήριξη ὄχι μόνον ἀπ᾽ τὸ ἐκεῖ Πατριαρχεῖο, μὰ ἀπ᾽ ὅλες τὶς χριστιανικὲς κοινότητες τῆς Ρουμανίας). Ἀνάλογο, ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΟ ἐγχείρημα συνταγματικῆς ἀναθεώρησης εἶχε γίνει πρὸ 3-4 ἐτῶν καὶ στὴν Κροατία καὶ τοὺς τὸν "ἔκοψε τὸ βήχα" τῶν εὐρωπαίων pro-gay.

[Τί νὰ κάνουμε, ποὺ εἶναι Παπικοί οἱ Κροάτες;
"Ξυδάκι" γιὰ τοὺς ἀκραιφνεῖς Ὀρθοδόξους,
τοὺς πολυνούστατους, τοὺς νομοκανονικὰ ξεσκολισμένους!].

Ὁπότε, ρὲ ἀδέρφια, τί συμβαίνει μὲ τὰ ἐνδιαφέροντά μας
(καὶ κατ᾽ ἐπέκτασιν μὲ τὰ μυαλά μας),
ἡμῶν τῶν ἁπλῶν πιστῶν, τῶν ἀγωνιστῶν τοῦ πληκτρολογίου;
Ἂς ἀναρωτηθοῦμε!
[Κι ἂς μὴν ἐμπλέξουμε τὸν Κλῆρο στὴν ἀπάντησή μας. Ἂς τὸν ἀφήσουμε στὸ χουζούρι του]

Ανώνυμος είπε...

κ. Παπαδοπουλε γράφετε
σημειῶστε, ὅτι τὸ κίνημα αὐτὸ εἶχε ἐπίσημη, ἀνοικτὴ κι ἐνεργὴ στήριξη ὄχι μόνον ἀπ᾽ τὸ ἐκεῖ Πατριαρχεῖο, μὰ ἀπ᾽ ὅλες τὶς χριστιανικὲς κοινότητες τῆς Ρουμανίας.

Αυτά κάποια οργανομενη δομή πρέπει να τα ξεκινήσει. Εδώ που είναι αυτές οι δομές; ποιος θα μαζέψει υπογραφές; Που θα υπογράψει ο πολίτης;

κ. Παπαδοπουλε επειδή (αν δε κανω λάθος,) είστε στην Αμερική έχετε κατανοήσει το μέγεθος της απονεύρωσης εδώ στην Ελλάδα;

Καμιά φορά σας διαβάζω να κρίνεται αυστηρά αυτούς που μιλούν για το Κολυμπάρι και την εδώ ιεραρχία αλλα μπορείτε να αντιληφθείτε το μέγεθος της απογοήτευσης καθώς δε περιμέναμε από την εδώ εκκλησία αυτή την συμπόρευση με τον ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ (επίσημα ΜΕ ΥΠΟΓΡΑΦΈΣ). Θα μου πείτε μας φάγανε οι αυταπάτες αλλά εν τούτοις Για εμάς εδώ (ειδικά για όσους ασχολούνται με θέματα πίστης, παράδοσης,ιστορίας, πολιτικής ) θεωρούσαμε την "Εκκλησία" έναν χώρο καθαρότερο από τους υπόλοιπους και ελπίζαμε σε αυτόν.
Φρούδες ελπίδες τελικά!
Το κακό είχε εισχωρήσει πολύ βαθύτερα από όσο νομίζαμε, τελικά μας κοιμιζαν τόσα χρόνια ΑΥΤΟ ΦΑΝΗΚΕ! (και εμεις βέβαια κοιμισμένοι ήμασταν, τα θελε ο οργανισμός μας τα βαρβιτουρικά και τώρα θέλουμε να ξυπνήσουμε και πάλι δεν ξυπνάμε).

Πιστεύαμε πως υπήρχε μια "εκκλησια" (ιεραρχία , οργανωμένες δομές οπως χριστιανικές αδελφοτητες , ενώσεις θεολόγων, χριστιανικές εφημερίδες , μπλογκς κλπ) που φυλαττε τουλάχιστον την πίστη και μαζί με την πίστη και την κοινωνία . ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΗΣ ΑΠΟΓΟΉΤΕΥΣΗΣ με τις υπογραφές στο Κολυμπάρι (υπογραφές οικουμενισμού) και τις εγκυκλίους προς το λαό του τύπου το μνημόνιο είναι σωτηρία!!!;;;;;;;;;

Οι χριστιανοί ελπίζαμε στην "εκκλησια" (ιεραρχία , οργανωμένες δομές οπως χριστιανικές αδελφοτητες , ενώσεις θεολόγων, χριστιανικές εφημερίδες , μπλογκς κλπ) και "αυτη η εκκλησία" είχε παραδωθεί στη Νέα Τάξη Πραγμάτων πριν από μας , αυτό φάνηκε με τις υπογραφές στο Κολυμπάρι και την μετέπειτα πορεία των πραγμάτων ΕΝΑΝ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΧΡΟΝΟ ΜΕΤΑ.

Ανώνυμος είπε...

Ανώνυμε 16 Ιουνίου 2017 - 11:43 μ.μ. αν σου φαίνονται ότι η ιεραρχία , οργανωμένες δομές οπως χριστιανικές αδελφοτητες , ενώσεις θεολόγων, χριστιανικές εφημερίδες , μπλογκς είναι εκκλησία" που είχε παραδωθεί στη Νέα Τάξη Πραγμάτων τότε δεν είσαι καθόλου στα καλά σου.
Έχεις μεγάλη φρενοβλάβεια στο μυαλουδάκι σου!!!

Ανώνυμος είπε...

περαστικά σου αντιπροσωπε της νεοταξικης εκκλησιας 3:05.
μη ξεχνάς το χάπι σου και το ξυδακι...

Oι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

Η φωτογραφία μου
Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: aktinesblogspot@gmail.com