Η ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ‘’ΕΜΦΥΛΕΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ’’, ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙ
ΑΠΟΛΥΤΑ ΤΗ ΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΤΗΡΕΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΜΑΣ
Αν
προσέξει κανείς το περιεχόμενο και τη μεθοδολογία υλοποίησης της θεματικής
εβδομάδας, όπου θα γίνει αναφορά στις ‘’έμφυλες ταυτότητες’’ και που αφορά όλα
τα Γυμνάσια της Ελλάδας, θα παρατηρήσει στη θεματολογία ότι κατ’ ουσία
δεν αποβλέπει στην προσπάθεια να δειχθεί η αγάπη που αρμόζει προς κάθε
συνάνθρωπό μας, αλλά θα επεκταθεί και στην ‘’επιείκεια’’ απέναντι στις πράξεις
αυτές.
Το
θέμα ‘’Βιολογικό και κοινωνικό φύλο’’ (2) τι εξυπονοεί; Το βιολογικό και
κοινωνικό φύλο είναι ένα και το αυτό. Ίσως κάπως αυτό να θυμίζει το
‘’ευφυολόγημα’’ της Σιμόν ντε Μποβουάρ, ‘’ότι η γυναίκα δεν γενιέται αλλά
γίνεται’’, που παραπέμπει με τον τρόπο της στο βιολογικό και κοινωνικό φύλο.
Το
θέμα ‘’Αποδομώντας τα έμφυλα στερεότυπα’’ (3) τι φανερώνει; Δεν αποδομεί
τα έμφυλα στερεότυπα; Το τελευταίο θέμα στις επιπλέον θεματικές για
γονείς/εκπαιδευτικούς, το οποίο τιτλοφορείται ‘’Ομοφοβία και τρανσοφοβία στην
κοινωνία και το σχολείο’’, στον φόβο απέναντι από τους συνανθρώπους μας
που επιδίδονται σε ομοφυλοφιλικές πράξεις, θα περιοριστούν ή θα επεκταθούν και
σε αυτή την ίδια την ομοφυλοφιλική πράξη; Ως γνωστό η Εκκλησία μας
καταδικάζει τις ομοφυλοφιλικές πράξεις ως θανάσιμα αμαρτήματα.
Η
Εκκλησία μας ως γνωστό τηρεί τη ορθή στάση στο θέμα των ομοφυλοφίλων, με βάση
τη διδασκαλια της. Το ομοφυλοφιλικό πάθος το καταδικάζει
ανεπιφύλακτα και στον ίδιο τον ομοφυλόφιλο άνθρωπο δείχνει την πρέπουσα
χριστιανική αγάπη. Η διάκριση είναι σαφέστατη. Άλλο η αμαρτία και άλλο ο
αμαρτωλός άνθρωπος. Για την Εκκλησία μας η ομοφυλοφιλία είναι
αμάρτημα.
Είναι
απορίας άξιον, πως αρκετοί Συριζαίοι στο διαδίκτυο, αλλά και σε άλλα μέσα
ενημέρωσης επιμένουν μετά μανίας στο θέμα με τις ‘’ ’έμφυλες
ταυτότητες’’. Αυτοί που ‘’επαναστατικά ταυτοποιούνται’’ με τον Τσε
Γκεβάρα, υποδεικνύουν τι στάση πρέπει να τηρήσει η Εκκλησία στο θέμα αυτό; Με
τον Τσε Γκεβάρα, ‘’ταυτοποιούνται επαναστατικά’’, αυτόν που απάνθρωπα εξόντωνε
τόσους ομοφυλοφίλους συνανθρώπους μας και τώρα αυτοί επικρίνουν τη στάση
της Εκκλησίας; Έχουν αίσθηση με ποιον ταυτοποιούνται
‘’επαναστατικά’’; Το άλλοτε ‘’υποπροϊόν του Καπιταλισμού’’, έγινε τώρα
‘’υποπροϊόν’’ των μαρξιστών;
Να
τους θυμίσομε ότι όταν ο Τσε Γκεβάρα έγινε υπουργός Βιομηχανίας, σύμφωνα με το
Βουλγάρικο κομμουνιστικό πρότυπο για τους ομοφυλόφιλους, δημιούργησε τέσσερα
στρατόπεδα αναμόρφωσης, εγκλεισμού και εξόντωσης των ομοφυλοφίλων.
Ως
γνωστό ο Τσε Γκεβάρα διετέλεσε υπέυθυνος του τομέα εκπαίδευσης των
Επαναστατικών Ενόπλων Δυνάμεων της Κούβας (μετά την ανάληψη της
εξουσίας). Το προτεινόμενο από τον Τσε Γεβάρα σχέδιο εγκλεισμού και
εξόντωσης των πολιτικών αντιπάλων τους περιελάμβανε και τους ομοφυλόφιλους
(Απρίλιος 1960). Ο Φίντελ Κάστρο το αποδέχθηκε. Απλά θεωρήθηκε η
ομοφυλοφιλία ‘’υποπροϊόν του Καπιταλισμού’’. Θα αναφέρω ότι η Μαριέλα
Κάστρο, κόρη του Ραούλ Κάστρο, παραδέχτηκε και καταδίκασε την κακοποίηση των
ομοφυλοφίλων στην Κούβα.
Στη
Σαγκάη οι κομμουνιστές με απάνθρωπο τρόπο εξόντωναν τους ομοφυλόφιλους.
Λυπούμαι που πρέπει να το πω, «τους κτυπούσαν στο κεφάλι και τους πετούσαν στο
ποτάμι». Αυτά συμβούλεψαν οι σύντροφοί τους, τον Κουβανό Αρχηγό της
Μυστικής Αστυνομίας Ραμίρο Βαλντές που έστειλε ο Τσε για ‘’συμβουλές’’, καθότι
ήδη έκανε το πρώτο στρατόπεδο ‘’αναμόρφωσης’’ στη χερσόνησο Guanaha. Τελικά
ακολούθησε το Βουλγάρικο κομμουνιστικό πρότυπο.
Η
‘’ιστορική’’ φράση του Τσε Γκεβάρα στη Γενική Συνέλευση των Ηνωμένων Εθνών στις
11/12/1964 : «Εκτελέσεις κάνουμε, κάνουμε και θα συνεχίσουμε να κάνουμε»,
προκαλεί αποτροπιασμό. Αυτοί που παριστάνουν τους προοδευτικούς και
υπερασπίζονται τα ομοφυλοφιλικά πάθη, τα άλλοτε ‘’υποπροϊόντα του
Καπιταλισμού’’, με το ΄΄ηρωϊκό’’ προφίλ του Τσε Γκεβάβα, πεισματικά λησμονούν
τη απάνθρωπη πρακτική του Τσε τους. Τώρα διαφοροποιείται η στάση τους σε
αυτό που άλλοτε κλήθηκε ‘’υποπροϊόν του Καπιταλισμού’’, και επικρίνουν με τη
γνωστή μαρξιστική μάνητα, την ορθή στάση της Εκκλησίας μας.
Δείτε σχετικά και:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου