3 Ιαν 2017

Βασίλης Κερμενιώτης: Δύο διευκρινήσεις…

P9231020.jpg
Βασίλης Κερμενιώτης: Δύο διευκρινήσεις…
Κατ’ αρχάς, καλή και ευλογημένη χρονιά σε όλους τους εν Χριστώ αδελφούς που πονούν για την Εκκλησία και αγωνιούν για την παναίρεση του Οικουμενισμού. Επιτρέψτε μου να ριψοκινδυνεύσω και μια πρόβλεψη: 

Πιστεύω ότι μέσα στο 2017 θα εκπληρωθεί ο προφητικός λόγος του Αγίου Παϊσίου του Αγιορείτη: «Ὁ Κύριος, ὅταν θὰ πρέπη, θὰ παρουσιάση τούς Μάρκους τούς Εὐγενικούς καὶ τούς Γρηγορίους Παλαμάδες, ποὺ θὰ συγκεντρώσουν ὅλα τὰ κατασκανδαλισμένα ἀδέλφια μας, γιὰ νὰ ὁμολογήσουν τὴν ὀρθόδοξη Πίστη, νὰ στερεώσουν τὴν Παράδοση καὶ νὰ δώσουν χαρὰ μεγάλη στὴν Μητέρα μας Ἐκκλησία.» (Από το βιβλίο: «Με πόνο και αγάπη για τον σύγχρονο άνθρωπο», σελ. 348).
Θα ήθελα, λοιπόν, να πω δύο πράγματα:
1ονΌλο αυτό το διάστημα (από τη Σύνοδο της Κρήτης κι εδώ) που λαμβάνουν χώρα οι γνωστές εξελίξεις με τον π. Παΐσιο Παπαδόπουλο, έχω (καλώς ή κακώς) πολύ συχνή αρθρογραφία στον τοπικό τύπο των πόλεων της μητροπολιτικής μου περιφέρειας. Επειδή η μητρόπολή μας δεν έχει, προς το παρόν, κινήσει πειθαρχική εκκλησιαστική δίωξη εναντίον του ιερομονάχου αυτού που έκανε διακοπή μνημοσύνου, γι’ αυτό και ποτέ δεν έχω στείλει τίποτε προς δημοσίευση εκτός των ορίων της μητροπόλεώς μας. Επειδή όμως η υπόθεση του π. Παϊσίου προσελκύει το ενδιαφέρον πολλών ιστολογίων, γι’ αυτό και βλέπω κάποια άρθρα που δημοσιεύονται σε τοπικές μας ιστοσελίδες (μεταξύ αυτών και δικά μου) να αναρτώνται σε διάφορα χριστιανικά ιστολόγια. Επαναλαμβάνω: Δεν τα έχω στείλει εγώ. Τα ιστολόγια τα βρίσκουν, τα παίρνουν και τα δημοσιεύουν από μόνα τους, με δική τους ευθύνη. Εγώ θα προτιμούσα, αυτήν την περίοδο, να ισχύσει το «τα εν οίκῳ μη εν δήμῳ».
Το μόνο άρθρο το οποίο έστειλα προς δημοσίευση ήταν εκείνο με τίτλο: «Απάντηση σε μητροπολίτη των Νέων Χωρών για το ποιοι διασπούν την ενότητα της Εκκλησίας», στο οποίο ασκούσα κριτική σε απαράδεκτες τοποθετήσεις του σεβ. μητροπολίτη Νέας Κρήνης και Καλαμαριάς Ιουστίνου, που αποτελούσαν προσβολή όλου του αντιοικουμενιστικού αγώνα ( http://aktines.blogspot.gr/2016/08/blog-post_570.html )
2ονΌσον αφορά το τρέχον άρθρο μου που αναφέρεται στον Πρωτοσύγκελο της μητροπόλεώς μας, τον π. Νικηφόρο, ομολογώ ότι αυτή ήταν η μόνη φορά που γράφοντάς το ένιωσα πολύ άσχημα. Πληγώθηκα. Ένιωσα σαν να έγραψα κάτι εναντίον του ίδιου του πατέρα μου. Είναι ένας άνθρωπος τον οποίο εκτιμούσα και αγαπούσα πολύ και στον οποίο οφείλω ευγνωμοσύνη για πολλά πράγματα. Υπήρξε πνευματικός μου πατέρας και είναι ένας άνθρωπος με τεράστια πνευματική και πολιτιστική προσφορά στην Εορδαία. Από ηθικής απόψεως, νιώθω πως δεν είμαι άξιος ούτε τα κορδόνια των υποδημάτων του να λύσω. Όμως, «φίλος Πλάτων, φιλτάτη δε η αλήθεια». Σε θέματα Πίστεως δεν χωρούν συναισθηματισμοί. Όταν προδίδεται η Ορθοδοξία οφείλουμε να ομιλήσουμε και δυστυχώς να πούμε και σκληρά πράγματα. Πολύ λυπάμαι που, στη μητρόπολή μας, έχουμε φτάσει σ' αυτό το σημείο.
Και πάλι καλή χρονιά.

Βασίλειος Π. Κερμενιώτης.

3 σχόλια:

Απόστολο είπε...

Σωστά.

Ανώνυμος είπε...

«Ουδείς αχαριστότερος του ευεργετηθέντος»

Ανώνυμος είπε...

Ποιο είναι το πρώτο κείμενο του κ.Κερμενιώτη για το οποίο έστειλε κατόπιν διευκρινήσεις;
Εδώ βλέπουμε τη διευκρίνηση χωρίς το κείμενο!
Πώς θα βγάλουμε συμπεράσματα;
Υ.Γ. Μου "αρέσει" που ο δεύτερος ανώνυμος σχολίασε χωρίς να ξέρει για ποιο κείμενο πρόκειται!

Oι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

Η φωτογραφία μου
Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: aktinesblogspot@gmail.com