π.Θεόδ.
Ζήσης, Διακοπή Μνημοσύνου Επισκόπων-ΙΕ΄ Κανών Α' & Β' Συνόδου (2η Ομιλία) (https://www.youtube.com/watch?v=-T8LciL3BfY)
Πιέσεις
-
*Ο εκλεγμένος, αλλά όχι ακόμη ορκισμένος, πρόεδρος των ΗΠΑ σπεύδει να
δείξει τις προθέσεις του πριν ακόμη αναλάβει το αξίωμα, επωφελούμενος από
το ‘κενό...
Πριν από 9 ώρες
13 σχόλια:
Συγνώμη πάτερ Θεόδωρε αλλά δεν τα λέτε καλά. Λέτε στην ομιλία σας ότι οι αδελφοί του παλαιού ημερολογίου χωρίστηκαν από την εκκλησία του Χριστού και έκαναν δίκια τους εκκλησία. Γιατί έκαναν δικιά τους εκκλησία πατήρ Θεόδωρε και χωρίστηκαν από την Εκκλησία του Χριστού? Επειδή δεν θέλησαν να καινοτομήσουν ούτε στο ελάχιστο και να ακολουθήσουν την απόφαση του μασόνου Μελετίου Μεταξάκη την οποία ακολουθείτε εσείς? Επειδή δεν είναι βουτηγμένοι μέχρι το λαιμό στην εκκλησιαστική κοινωνία με τους αιρετικούς οικουμενιστές, όπως είστε εσείς τόσα χρόνια? Επειδή κατέγνωσαν πολύ ενωρίτερα την αίρεση του οικουμενισμού την οποία εσείς σχετικά πολύ πρόσφατα ανακαλύψατε? Επειδή δεν μπλεχτηκαν στη ματαιοτητα των οικουμενιστικών διαλόγων όπως κάνατε εσείς τόσα χρόνια? Και στο κάτω κάτω αν υποθέσουμε ότι όπως ισχυρίζεστε έμμεσα, οι Αρχιερείς και Ιερείς του Παλαιού Ημερολογίου δεν έχουν Ιεροσύνη. Αποδείξτε μας πατέρα Θεόδωρε ότι έχετε εσείς γνήσια Ιεροσύνη και ότι εσείς τελείτε γνήσια Μυστήρια. Γιατί εάν αυτή τη στιγμή που μιλάμε έχετε γνήσια μυστήρια τότε δεν ισχύει και είναι λάθος η φωνή των πατέρων που φωνάζει : Ο κοινωνών ακοινώνητο είναι ακοινώνητος.
Κυριάκος Βαρβέρης
Νέο Ημερολόγιο
Διερωτόμαι τί νόημα έχει άραγε η ενημέρωση του πληρώματος της Εκκλησίας για το θέμα της διακοπής του μνημοσύνου των Αιρετικών ή φιλαιρετικών όταν συγχρόνως σημαντικά πρόσωπα του Αντιοικουμενιστικού Αγώνα χαρακτηρίζουν ευκαίρως- ακαίρως δημόσια ή ιδιωτικά ως Σχισματικούς όσους ήδη στο παρελθόν και πρόσφατα έκαναν χρήση των σχετικών Ιερών Κανόνων για την προάσπιση της Πίστεώς μας; Όταν ενεργούν οι άλλοι είναι δήθεν πλανεμένοι και Σχισματικοί, εάν κάποτε στο μέλλον το πράξουμε εμείς θα είμαστε οι σωστοί; Αληθινά ποιός δίνει το δικαίωμα να κρίνουμε τους άλλους τόσο επιπόλαια ή ποιός μας έχρισε Αρχηγούς ή Στρατηγούς του Αγώνα; Όποιος θέλει να είναι ηγέτης ή όποιοι θέλουν να είναι ηγέτες ας το αποδείξουν στην πράξη θυσιάζοντας εάν χρειασθεί και τον εαυτό τους ακόμη κατά το πρότυπο του Αρχηγού της Πίστεώς μας. Σε λίγες ημέρες, εάν η Σύνοδος της Ιεραρχίας της επισήμου Εκκλησίας της Ελλάδος επικυρώσει ουσιαστικά, πέρα από τις οποιεσδήποτε διατυπώσεις στις λεπτομέρειες, την Σύνοδο της Κρήτης, θα είναι μία ευκαιρία να δούμε το παράδειγμα ομολογίας που θα δώσει και σε εμάς παράδειγμα προς μίμηση. Τα περιθώρια της Οικονομίας τελειώνουν, μετά από το τέλος των ορίων, τα λόγια μόνα τους χωρίς έργα αντίστοιχα, δεν έχουν απολύτως κανένα νόημα ή αξία.
Κυριάκο Βαρβέρη μην προσπαθείς να δικαιολογήσεις τον σχισματικό παλαιοημερολογιτισμό. Σωστά τα λέει ο π. Θεόδωρος Ζήσης για τον σχισματικό παλαιοημερολογιτισμό που δεν δικαιολογείται.
Στάχυς
Αν οι παλαιοημερολογίτες είναι σχισματικοί τότε εμείς οι νεοημερολογίτες, ιδιαιτέρως μετά τη Σύνοδο της Κρήτης, τι είμαστε? Ο Πατήρ Θεόδωρος Ζήσης πως μπορεί και λέει το Σύμβολο της Πίστεως ( Εις Μίαν Αγίαν Καθολική και Αποστολική Εκκλησία) την ώρα που ως μέλος της Εκκλησίας της Ελλάδος είναι ταυτόχρονα μέλος του ΠΑΓΚΟΣΜΊΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΊΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ και ταυτόχρονα έχει εκκλησιαστική κοινωνία και επικοινωνία με οικουμενιστες και κοινωνουντες με αυτούς?
Τί έγινε ρέ παλληκάρια ,προς τί όλη αυτή η φρενίτιδα ; Είναι ώρα για να βγάλει κανείς τά εσώψυχά του που τά έχει καταχωνιασμένα στά έγκατά του επί δεκαετίες πονεμένης εκκλησιαστικής ιστορίας σέ όποιον βρεί μπροστά του ; Νά τά φορτώσουμε όλα σέ κάποιον επειδή μόνο και μόνο τόλμησε να ακουμπήσει επιμαχα θέματα ; Εμείς κρίνουμε οτι δέν είναι η ώρα για τέτοιες κουβέντες ,παρά μόνο για συναίνεση ,γιά σύγκλιση των διεστώτων , για θεραπεία και ίαση των τραυμάτων , για λάδι ελιάς και καθαρό κερί πάνω στις πληγές ,άς μήν πώ για ΄΄αγάπη ΄΄ γιατί είναι μία λέξη που ο πονηρός την έχει βάναυσα εκχυδαΐσει εν μέσω αιρεσεως και αγαπολογιών Εάν μέ αυτό τον τρόπο μιλάτε και μένετε μέ πείσμα στά κεκτημένα λάφυρα του διχασμού, δέν πρόκειται ποτέ να επελθει η ειρηνική συνάντηση Μήν βλέπετε τον π. Θεόδωρο δείτε τους αγίους , τους ποταμούς ύδατος του Αγίου Πνεύματος και της ορθοδόξου θεολογίας που έρρευσαν εκ της κοιλίας της εκκλησίας και βεβαιωθείτε για την εγκυρότητα των μυστηρίων και την Αποστολική διαδοχή Τι μεγαλύτερη απόδειξη αυτού ;Όταν αγωνιζόμαστε απο κοινού για τά θέματα της πίστεως ,του οικουμενισμού , της προδοσίας της φιλτάτης πατρίδος ,αισθανόμαστε αδέλφια ,όταν βρεθεί κάποιος να θεσει τον δάκτυλον επί τον τύπον των ήλων τότε αποκαλύπτεται η πληγή σεσηπυία !
Κανείς δέν αυτοχριεται ηγέτης και στρατηγός Ηγέτη και στρατηγό ανεδεικνύει κάποιον μόνο η εμπιστοσύνη της εκκλησίας αγαπητέ ΄΄ορθόδοξε πιστέ ΄΄ Ούτε βέβαια θα κάνει κάποιος αυτό που του υποδεικνύετε για να του βάλετε καλό βαθμό και να τον χρίσετε εσεις ηγέτη ,δέν περιμένει κάτι τέτοιο κανείς,ούτε και σείς να τό περιμένετε,μήν ματαιοπονείτε ! Οι υπεύθυνοι άνθρωποι απέναντι του εαυτού των καί της εκκλησίας ενεργούν πάντα κατά συνείδησιν ενώπιον της διαχρονικής εκκλησίας και της απολογίας των ενώπιον του Κριτού και των Αγίων Συνεπώς σέ αυτούς θα απολογηθεί και όχι σέ κακόπιστες κριτικές Θα περίμενε ευλογως κανείς να ακούσει μία καλή κουβέντα για τό ότι θίγει θέματα που επισύρουν την μήνιν θεών και δαιμόνων και όχι οι υποτιθέμενοι φίλοι να δημιουργούν ένα μέτωπο ύπουλο από τά μετόπισθεν αυτομολώντας ως συνεργάτες των οικουμενιστών Εχετε βέβαια και σείς το δικαίωμα στην συνείδησή σας ,να χρίσετε τον δικό σας ηγέτη άν αυτος δέν είναι Χριστός ή και να αυτοχριστείτε ! Ιδού στάδιον λαμπρόν ! Αυτά όμως όχι στην δική μας εκκλησία Στην ορθόδοξη εκκλησία τέτοιου είδους καρριέρες δέν ευδοκιμούν,αναζητείστε άλλους χώρους καλύτερα άν δέν χορτάσατε ακόμα ξυλοκέρατα !
Λωρίτου Ελένη
Αγαπητή Λωρίτου Ελένη σε ότι με αφορά από τον λόγο σου, επιθυμώ ανεπιφύλακτα την ενότητα των αληθινών Ορθοδόξων, διότι μόνο με αυτό τον δρόμο και τρόπο θα υπερασπίσουμε την Μητέρα Ορθόδοξη Εκκλησία μας, αλλά για να γίνει αυτό θα πρέπει όλοι μας να βγούμε από τον κύκλο που μάθαμε να ζούμε και να σκεπτόμαστε μέχρι χθες για τους άλλους, σύμφωνα με τα στερεότυπα που μας δίδαξαν, ίσως καλοπροαίρετα κάποιοι στο παρελθόν, και να δούμε σφαιρικότερα την έννοια αυτής της ζητούμενης Ενότητος που πρέπει να αποστεί από την ιδέα μας ότι δήθεν εμείς είμαστε οι ορθά σκεπτόμενοι και οι άλλοι για το πυρ το εξώτερο. Αυτή η επισήμανση ισχύει και πρέπει να ισχύει για όλους μας. Τα γεγονότα ήδη κατέρριψαν "μύθους" του παρελθόντος και τα όσα θα επακολουθήσουν θα καταρρίψουν πιθανόν και άλλους. Ενότητα σημαίνει Ταπείνωση και Αγάπη, αλλά για να ανθήσουν αυτές οι Αρετές αληθινά στην Εκκλησία, πρέπει να είναι Ειλικρινείς και Αμοιβαίες.
3.31
Αγαπητέ δέν ανήκετε στο παλαιό ημερολόγιο ,αλλά ούτε και στό νέο ,τότε πού ανήκετε; Υφίσταται και τρίτο είδος εκκλησίας και ποιό είναι αυτό ; Θέλουμε την απάντησή σας !
Αγαπητέ ''ορθόδοξε πιστέ΄΄, θεωρώ οτι δέν μίλησε κάποιος πιό ενωτικά από τον π. Θεόδωρο Ζήση και ως προς το παλαιό ημερολόγιο --άς θυμηθούμε την εισήγησή του στο τελευταίο συνέδριο στον Πειραιά πρό της συνόδου της Κρήτης -- αλλά καί ως προς την κίνηση της αποτείχισης --άς θυμηθούμε την τελευταία ανακοίνωση της συνάξεως των μοναχών και κληρικών Δέν νομίζω οτι ο π. θεόδωρος δέν έδωσε χώρο καί στους αδελφούς του παλαιού ,αλλά και έθεσε την αποτείχιση στην Ιεροκανονική βάση που της ανήκει Το γεγονός οτι ερμηνεύει τους σχετικούς Κανόνες δέν νομίζω οτι είναι απλώς λόγια ,γιατί τότε μέσα στην εκκλησία λέμε απλώς λόγια Τώρα άν κάποιοι εννοούν την αποτείχιση ως σχίσμα έχουν δίκιο να είναι δυσαρεστημένοι ,γιατί άλλοι δέν την θεωρούν σχίσμα ,αλλά διαμαρτυρία και μάλιστα δυνητική που επαφίεται στην συνείδηση και την διάκριση εκάστου Νά σάς πώ και κάτι άλλο ; Εγω προσωπικώς δέν βλέπω την ώρα να γίνει ένα ξεκαθάρισμα που θά ενισχύσει την αυτοσυνειδησία της εκκλησίας και την συσπείρωσή της ,γιατί ήδη το βιώνουμε εσωτερικώς και συνειδησιακώς χωρις όμως αυτό να μετουσιώνεται σέ μία εκκλησιαστική πραγματικότητα Άλλο όμως είναι τό επιθυμητόν καί άλλο το συμφέρον καί εφικτόν Ο Θεός δέν μας έδωσε κάποιον Μωϋσή να χωρήσει την Ερυθρά θάλασσα στά δύο μέ κάποιο μαγικό ραβδί Περιμένουμε το θέλημα του Θεού όπως αυτό εκφράζεται μέσα από τά γεγονότα και φυσικά μέ την δική μας συνέργεια Ας αφήσουμε το π. Θεόδωρο να εκφράσει αβίαστα την δική του συνείδηση
Λόγω της καθυστέρησης ανάρτησης του βίντεο ,προ ολίγου τό άκουσα και ειλικρινά τό χάρηκα πάρα πολύ για την παρρησία μέ την οποία ο π. Θεόδωρος αναλύει το θέμα και μας ενημερώνει μέ κάθε ακρίβεια για πράγματα καί λεπτομέρειες που δέν γνωρίζαμε σχετικά μέ την ιεροκανονική κατοχύρωση της αποτειχίσεως και τις διεργασίες της συνόδου της Κρήτης Ολα αυτά μας τά παραθέτει πρός κοινό στηριγμό ,καταρτισμό , δογματική κατήχηση , προς δημιουργίαν ορθοδόξου φρονήματος Γνωρίζουμε πολλούς να το κάνουν αυτό ; Ας πουμε ένα δόξα τω Θεώ που υπάρχουν ελεύθερες φωνές ορθοδόξων ποιμένων που στηρίζουν την εκκλησία Κανείς δεν απαξιώνεται σέ όποιο χώρο κι άν ευρίσκεται και μέ όποιο μέσο κι άν αγωνίζεται Ας μήν αποδομούμε ανθρώπους που με ευσυνειδησία εργάζονται στον αμπελώνα της εκκλησίας έχοντας ένα τόσο καλό θεολογικό εξοπλισμό όπως ο π. θεόδωρος Ζήσης ,αλλά άς στηρίζει ο ένας τον άλλον μέ σύμπνοια και ομοψυχία εφ΄όσον ο στόχος είναι κοινός όλων μας και αυτός ειναι η στερέωση της πίστεως και η διαφύλαξή της απο την αλλοτρίωση της κακοδοξίας και αιρέσεως
Γράφετε 6:59 : " Αγαπητέ δέν ανήκετε στο παλαιό ημερολόγιο ,αλλά ούτε και στό νέο ,τότε πού ανήκετε; Υφίσταται και τρίτο είδος εκκλησίας και ποιό είναι αυτό ; Θέλουμε την απάντησή σας ! ".
Απάντηση : Ανήκω στο νέο ημερολόγιο και περιμένω εδώ και 5 μήνες, αγανακτησμενος, μια απάντηση από την Κρατική Εκκλησία της Ελλάδος. Ελπίζω να πάρει μια σωστή απόφαση την εβδομάδα που έρχεται και να παραμείνει ορθόδοξη. Στην αντίθετη περίπτωση, θα ενταχθώ στους ορθοδόξους αδελφούς μας του παλαιού ημερολογίου.
Ελπίζω να σας κάλυψα.
Αγαπητέ ανώνυμε 19/11 5:09μ.μ στο αρχικό μου σχόλιο 18/11 8:58 μ.μ έθεσα, αν διαβάσεις ξανά το κείμενο, ένα αρχικό ερώτημα λαμβάνοντας αιτία από την ενημέρωση περί της διακοπής του μνημοσύνου των Αιρετικών. Από εκεί και πέρα δεν αναφέρθηκα ειδικά ούτε προσωπικά στον Πατέρα Θεόδωρο, αλλά η αναφορά μου ήταν γενικότερης μορφής. Δεν γνωρίζω εάν ο Πατέρας Θεόδωρος, ειδικά, συμφωνεί τελικά, με τα όσα σεις γράφετε περί του δυνητικού και όχι υποχρεωτικού της Αποτειχίσεως και ότι η Αποτείχιση είναι μόνο είδος διαμαρτυρίας, ούτε εάν ερμνηνεύει ο ίδιος προσωπικά τις μέχρι τώρα υπάρχουσες Αποτειχίσεις των Ορθοδόξων του Πατρίου, που και εγώ ακολουθώ, ή των σύγχρονων Αποτειχισμένων του Νέου ημερολογίου ως Σχίσμα, όπως αντιλαμβάνομαι ότι σεις υποστηρίζετε. Αληθινά θα ήθελα και εγώ και πολλοί άλλοι να πληροφορηθούμε ποιά είναι η άποψη του π. Θεοδώρου επί του θέματος αυτού, εάν δηλαδή συμφωνεί ή όχι μαζί σας. Βεβαίως γνωρίζω ότι πολλοί Αντιοικουμενιστές της επίσημης Εκκλησίας συμφωνούν απόλυτα μαζί σας, σε αυτούς και σε σας μπορώ λοιπόν να αναφέρομαι στο προηγούμενο σχόλιό μου. Όσο για τον Πατέρα Θεόδωρο και βέβαια εάν θέλει μας λέγει την άποψή του, ουδείς τον πιέζει επ αυτού, ούτε ουδείς τελικά μπορεί να τον πιέσει για το τί θα πράξει στο μέλλον, είναι θέμα αποκλειστικά της δικής του συνειδήσεως και επιλογής, αλλά έχω κάθε δικαίωμα να διερωτόμαι γιατί να γίνεται τόσος λόγος επί ενός θέματος, της διακοπής δηλαδή του μνημοσύνου, εάν τελικά όσοι το τολμούν κατηγορούνται όχι μόνο από τους Αιρετικούς, αλλά και από τους υποτιθέμενους Αντιοικουμενιστές με τους βαρύτερους Εκκλησιαστικούς χαρακτηρισμούς;
Οι οικουμενιστές που θέλουν να ενώσουν πράγματα αγεφύρωτα, το ψέμα με την αλήθεια, ξεκινούν, λένε, από «αυτά που τους ενώνουν».
Εμείς που έχουμε την ίδια πίστη, ξεκινάμε από αυτά που μας χωρίζουν. Και μάλιστα, το κάνουμε και στη χειρότερη στιγμή.
Aγαπητέ ΄΄ορθόδοξε πιστέ ΄΄ έχει δίκιο η Φαίει Εφ'όσον έχουμε διαφορετικές συνοδους κάποιος από τους δύο είναι σχισματικός ,αλλά τί σημασία έχει να κουβεντιάζουμε αυτό το θέμα Σέ όποιον και άν ανήκει το σχίσμα αυτο θά πρέπει να θεραπευτεί ,εφ'όσον συνμφωνούμε οτι ο κοινός εχθρός ειναι η αίρεση Το ότι η αποτείχιση και μόνο δέν είναι σχίσμα ,αλλά διαμαρτυρία και μάλιστα δυνητική ειναι θέση όχι του π. Θεόδωρου αλλά της διδασκαλίας της εκκλησίας όπως αυτή μας παραδόθηκε από οσιακές της μορφές Εγω δέν χαρακτήρισα κάποιον σχισματικό επειδή έκανε αποτείχιση ,τό θέμα ειναι η δική τους αυτοσυνειδησία τί λέει, πώς αυτοπροσδιορίζονται οι ίδιοι Τώρα τί σημαίνει δυνητική Το δυνητική δέν σημαίνει οτι παίρνουμε μία δυνητική αποτείχιση έτσι ως ορντέρβ ή λέμε ΄΄ευχαριστώ δέν θα πάρω΄΄ Το δυνητική σημαίνει οτι αξιολογούνται οι περιστάσεις και αυτές καθιστουν την αποτείχιση επιβεβλημένη ή όχι Η δική μου αίσθηση δέν έχει καμμία σημασία για να την εκφράσω Σημασία έχει η εκτίμηση όλων αυτών που έχουν ήδη ακολουθήσει την αποτείχιση εντός και εκτός του Αγίου Όρους και η εκκλησιαστική συνείδηση που τους παρέχει την αποδοχή της Μέ πολλή χαρά είδαμε την αποτείχιση των μοναχών του Αγίου Ορους και λυπουμεθα που αυτό δέν το έκανε η Ιερά Κοινότης ,αλλά μεμονωμενοι μοναχοί Ο εφησυχασμός είναι ασυγχώρητος και τούς αντιδρώντας ο Ιερός Κανόνας τους επαινεί ,όχι εμείς
ΒΡΕ ΔΕΝ ΜΑΣ ΠΑΡΑΤΑΤΕ ΟΛΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΗΤΕΣ ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΗΤΕΣ... ΜΠΕΡΔΕΥΕΤΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ. ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ. ΤΙ ΕΙΠΕ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΕΤΑΝΟΙΑ. ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΟΛΑ ΔΙΑΛΥΟΝΤΑΙ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΚΟΠΗ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟΥ. ΑΠΟΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΟΥΝ ΚΑΘΕ ΑΞΙΑ ΙΔΑΝΙΚΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΚΛΠ ΚΑΙ ΚΟΙΜΑΣΤΕ, ΒΡΕ ΟΥΣΤ
Δημοσίευση σχολίου