10 Ιουλ 2016

Ὁ θρίαµβος τοῦ Οἰκουµενισµοῦ συνετελέσθη!

Ὁ θρίαµβος τοῦ Οἰκουµενισµοῦ συνετελέσθη!
Ἡ πολυδιαφηµισµένη (καὶ πολυέξοδη) «Ἁγία καὶ Μεγάλη Σύνοδος» ἔλαβε τέλος, ἐπικυρώνοντας καὶ ἐπισφραγίζοντας ὅλα ὅσα περιεῖχαν τὰ προσυνοδικὰ κείµενα, ἐκτὸς ἐλαχιστοτάτων καὶ ἀνεπαίσθητων ἀλλαγῶν.
οἰκουµενισµὸς δυστυχῶς πέτυχε αὐτὸ ποὺ ἤθελε, νὰ κατοχυρωθεῖ συνοδικά! Ἡ φοβερὴ καὶ σατανικὴ αὐτὴ παναίρεση τῶν ἐσχάτων, ὅπως τὸν εἶχε χαρακτηρίσει ὁ ἅγιος Ἰουστῖνος Πόποβιτς, θριάµβευσε, µὲ τὶς ὑπογραφὲς ὀρθοδόξων ἐπισκόπων! Τίποτε δὲν µπόρεσε νὰ κάµψει τὴν ὁρµὴ τῶν οἰκουµενιστῶν, οὔτε ἡ ἄρνηση τεσσάρων Πατριαρχείων νὰ συµµετάσχουν σὲ αὐτή!

κανονισµὸς τῆς συγκλήσεως καὶ λειτουργίας καταπατήθηκε, ἀφοῦ προέβλεπε συµµετοχὴ ὅλων τῶν Τοπικῶν Ἐκκλησιῶν σὲ αὐτή! Οἱ παρεµβάσεις κάποιων ἐπισκόπων, ὅπως τοῦ Σεβ. Μητροπολίτου Ναυπάκτου κ. Ἱεροθέου, ἀποστοµώθηκαν µ σφοδρότητα καὶ ἀπορρίφτηκαν ἀπὸ τοὺς οἰκουµενιστές!
Οἱ αἱρετικοὶ ἀναγνωρίστηκαν ὡς «Ἐκκλησίες»! Πουθενὰ δὲν ἀναφέρθηκε ἡ λέξη αἵρεση καὶ σύγχρονοι αἱρετικοί, οἱὁποῖοι µὲ µεγάλη δυσκολία, ἀναφέρονται µὲ τὸν ἀνώδυνο ὅρο «ἑτερόδοξοι»!
ἀναφορὰ στοὺς αἱρετικοὺς ἔγινε µ πνεῦµα ἁβροτήτων καὶ ἀνοχῆς, σὲ ἀντίθεση µ τοὺς «φανατικοὺς φονταµενταλιστὲς τῆς Ὀρθοδοξίας», δηλαδὴ ὅσους θέλουν καὶ ἐπιδιώκουν τὴν ἀκρίβεια τῆς σώζουσας ὀρθοδόξου πίστεώς µας, ὡς ἐπικίνδυνους γιὰ τὴν Ἐκκλησία!
Ἔγινε ἀναφορὰ στὶς «καλὲς» διάφορες θρησκεῖες τοῦ κόσµου, τὶς ὁποῖες καλοῦν σὲ συνεργασία, γιὰ νὰ ἑδραιωθεῖ εἰρήνη καὶ δικαιοσύνη στὴν ἀνθρωπότητα!
Ἔγινε λόγος γιὰ τὴν πολιτική, τὴν οἰκονοµία, τὸ περιβάλλον, τοὺς µετανάστες κλπ! Ὄχι ὅµως γιὰ τὴν µοναδικὴ διέξοδο καὶ σωτηρία τοῦ κόσµου, ποὺ εἶναι ἡ ὀρθόδοξη πίστη! Πουθενὰ δὲν ἀναφέρθηκε κάλεσµα τοῦ σπαρασσόµενου καὶ δοκιµαζόµενου κόσµου νὰ ἐνταχθεῖ στὴν σώζουσα ἀγκαλιὰ τῆς Ὀρθοδοξίας!
Αὐτὸ ἦταν ἐν ὀλίγοις τὸ ἔργο τῆς «Ἁγίας καὶ Μεγάλης Συνόδου», ἡ ὁποία πέρασε βεβαίως στὴν ἱστορία. Φτάνει νὰ δοῦµε πῶς αὐτὴ θὰ τὴν χαρακτηρίσει, ὡς Ἁγία ἢ ληστρική!
Ορθόδοξος Τύπος, 01/07/2016

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μηπως ομως εποιησαν ουδεν, οπως ειπε το αφεντικο τους στην Φλωρεντια;

Ανώνυμος είπε...

Αναφορα σε αλλες θρησκείες του κοσμου ,πουθενα αναφορα στην Αγια Τριαδα στο Χριστο,αποδιδουν σωτηριωδη σημασια στις αιρεσεις και τις άλλες θρησκείες ,καταργητε ,τον ουκ εστιν άλλο ονομα ,ενώ εστι σωτηρια ,παρα το ονομα του Κυριου και Θεου ημων Ιησου Χριστου ,καταργηται το κήρυγμα του Ευαγγελιου,το οποιον εκηρυξαν οι Αποστολοι μεχρι θανατου ,επωμενως δεν είναι διαδοχοι των Αποστολων,διοτι δεν υπηρετουν τον Χριστο ,αλλα ξενα αφεντικα και σκοπιμότητες ,μια τετοια συνοδος δεν εναι μονο λυστρικη ,αλλα και αντιχριστη.

Ανώνυμος είπε...

Εχεις την εντυπωση και βαζεις να σκεφτεις πραγματα που μονο στο hollywood τα εχεις δει, δηλαδη να φανταζεσε οτι θα μπορουσε ενας απο αυτους που ψηφισαν υπερ, να ειναι με ιεροσυνη καλπικη εδω και τοσες δεκαετιες γι αυτο και μονο τον σκοπο δηλαδη γι αυτη την συνοδο. Δεκαετιες καλπικες ιεροσυνης, για ενα σκοπο για μια ενεργεια; Μια ζωη ζωντας υποκριτικα καταβαθος;;;
Ο Θεός να Βάλει Το Χέρι Του. Αμήν.

Ανώνυμος είπε...

Την μονη διαφορα που βλέπουμε σαν ποιμνιο μεταξυ των προηγουμενων επτα οικουμενικών συνοδων και της σημερινης μεγαλης και αγιας συνοδου,ειναι:
ότι οι προηγούμενες επτα ειχαν την αιγλη και τη λαμψη τοθ Αγιου Πνευματος ,ενώ η σημερινη ειχε κοσμικη λαμψη και τη δυσοδια της προδοσίας της πιστεως .
Το θεμα είναι πως θα συνεχισουμε από δω και εμπρος αν θα συνεχισουμε να συμετεχουμε στη θεια λειτουργια με τους οικουμενιστες ιερεις ,που εύκαιρως ακαιρως συμπροσευχοντε ,συλειτουργουν κοινωνουν από το Αγιο Ποτηριο ορθοδοξους και αιρετικούς ,δίδοντας τα αγια τοις κυσι εναντι στο πρόσταγμα του Κυριου ,που το ποιμνιο ούτως η αλλως δεν το υπολογιζουν.
Τοτε υπηρχαν Ιερεις ,υπηρχε εστω ενας Αγιος Μαρκος Ευγενικος,οι οποιοι επανεφεραν την ταξι στην Εκκλησια,ενω σημερα ακουγοντε πολλες αντιοικουμενιστικες φωνες,αλλα μονον φωνες και παραμενουμε στην αδρανια και την απραξια,αφηνοντας τους οικουμενιστας να αλωνιζουν ,εως οτου τα ισοπεδωσουν όλα.
Αραγε τι περιμενουμε να κατεβη ο ιδιος ο Χριστος μια ακομη φορα από τον ουρανο να ξανασταυρωθει για να μας σωσει και εμεις να παρακολουθούμε με απαθεια διχως κοπους και θυσιες,ετσι ηταν και οι μαρτυρες και ομολογητες,η μηπως ειμαστε χριστιανοι μονον κατ ονομα μη φεροντες την δυναμη της ευσεβειας;

Ανώνυμος είπε...

Μα είναι δυνατόν να αποδεχτούμε ως εκκλησίες συνάξεις ανθρώπων που παντρεύουν ομοφιλόφυλους,έχουν ιερείς ομοφιλόφιλους,έχουν μαριολατρείες,δεν αποδέχονται την ιερά παράδοση,τραγουδάνε και έχουν μετατρέψει τους οίκους προσευχής σε παρουσιάσεις υμνολογιών στίχων του κορανίου,χορεύουν,έχουν γυναίκες επισκόπους και παπάδες,βαπτίζονται με ραντισμό,αλλάζουν το σύμβολο της πίστεως,κοινωνούν με άζυμα τους αφελείς πιστούς κλπ;Συνέλθετε.......Και ένας να έχει μείνει στην εκκλησία του Χριστού εφ΄όσον τηρεί όλα εκείνα που παραδόθηκαν από τους Αποστόλους,αυτός στέκει καλά.

ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΠΙΣΤΟΣ είπε...

Η δήθεν Μεγάλη και Αγία Σύνοδος πράγματι έπραξε τους στόχους της και εξεδόθησαν και Αποφάσεις αντίθετες όχι μόνο με το Γράμμα αλλά κυρίως με το Πνεύμα της Ορθοδοξίας και της Ορθόδοξης Συνοδικής Παράδοσης, αλλά δεν ολοκληρώθηκε ακόμη το σχέδιο μένει το κομμάτι της Αποδοχής από τις Τοπικές Εκκλησίες και τα Ποίμνια. Και αυτή η φάση έχει ξεκινήσει αμέσως μετά το τέλος της Συνόδου και θα συντελεσθεί τελικά εάν όσοι κατακρίνουν τις αποφάσεις της Συνόδου δεν βρουν την δύναμη να Αποκηρύξουν αυτή τη Σύνοδο ή οι απέχουσες της Συνόδου Εκκλησίες δεν βρουν την δύναμη να καταδικάσουν ως μη Ορθόδοξη την Σύνοδο της Κρήτης με διακοπή και οι μεν Αποκηρύσσοντες και οι δε καταδικάζοντες της Εκκλησιαστικής Κοινωνίας. Τότε εντός των προσεχών μηνών θα έχει ολοκληρωθεί και η ουσιαστική Αποδοχή, με συμφωνία ή με ανοχή, των Αποφάσεων της Συνόδου της Κρήτης και η νίκη των Φιλοοικουμενιστών θα έχει πλήρως συντελεσθεί. Ακόμη και τώρα όλα μπορούν να ανατραπούν αλλά όχι μόνο με λόγια ή κείμενα επί χάρτου

Ανώνυμος είπε...

Μητροπολίτης Ναυπάκτου, Ιερόθεος: Αποσπάσματα από το βιβλίο του, "Ἡ Ἀποκάλυψη τοῦ Θεοῦ".

Ἡ ἐμπειρία τῶν ἁγίων εἶναι ὑπερτέρα τῶν ὅρων καί αὐτῶν ἀκόμη τῶν τῶν Οἰκουμενικῶν Συνόδων. Ἔτσι, ὅπως ὑπογραμμίζεται πολλές φορές στό βιβλίο αὐτό, ἡ Ἁγία Γραφή δέν εἶναι πηγή τῆς πίστεως, γιατί πηγή τῆς πίστεως εἶναι ἡ ἐμπειρία καί ἡ Ἀποκάλυψη, πού δέχονται οἱ ἅγιοι, καί ἑπομένως ἡ Ἁγία Γραφή δέν μπορεῖ νά ἑρμηνευθῆ ἔξω ἀπό τήν ἐμπειρία τῶν θεουμένων ἁγίων, αὐτῶν δηλαδή πού ἐδέχθησαν καί δέχονται στήν προσωπική τους ζωή τήν Ἀποκάλυψη καί ἔτσι γνώρισαν ὅλα τά μυστήρια τῆς Βασιλείας τοῦ Θεοῦ. Αὐτοί εἶναι ἄξιοι καί δεκτικοί τῆς Ἀποκαλύψεως.

Σχέσεις Ἁγίας Γραφῆς, Παραδόσεως, Ἐκκλησίας, ἁγίων

* * *

Ἡ ἀποκάλυψη τῶν νοημάτων τῆς Ἁγίας Γραφῆς δίδεται ἀπό τόν Ἴδιο τόν Χριστό σ᾽αὐτούς πού εἶναι ἄξιοι τῆς ἀποκαλύψεως. Διότι δέν μποροῦν ὅλοι οἱ ἄνθρωποι νά ἑρμηνεύουν την Ἁγία Γραφή. Αὐτοί πού δέχονται τήν ἀποκάλυψη τήν δέχονται ἀνάλογα μέ τήν πνευματική κατάσταση στήν ὁποία βρίσκονται.

Ὀρθόδοξες προϋποθέσεις ἑρμηνείας τῆς Ἁγίας Γραφῆς

* * *

Ἡ ἀσκητική ζωή εἶναι ἡ ὁδός τῆς ἀποκτήσεως τοῦ μεγάλου χαρίσματος τῆς θεολογίας. Δέν μπορεῖ κανείς νά θεολογῆ ἔξω ἀπό τήν ἄσκηση. Ἡ σταύρωση τῶν παθῶν καί τοῦ ἑαυτοῦ μας εἶναι προϋπόθεση τῆς ζωῆς. Λέγεται αὐτό γιατί δυστυχῶς στην ἐποχή μας παρατηρεῖται τό φαινόμενο νά πολεμοῦμε τήν λεγομένη χριστιανική ἰδεολογία καί τόν λεγόμενο εὐσεβισμό ἐν ὀνόματι μιᾶς ἀφηρημένης ζωῆς. Τονίζεται ἀπό πολλούς ὅτι ὁ Χριστιανισμός εἶναι «στάση ζωῆς» καί συγχρόνως πολεμοῦν ὅ,τι ἔχει σχέση μέ τήν κάθαρση τῶν παθῶν, πού τήν κατακρίνουν ὡς νεοευσεβιστική ἀντιμετώπιση τῆς χριστιανικῆς ζωῆς. Ἀλλά δέν μποροῦμε νά διανοηθοῦμε ζωή ἔξω ἀπό τήν ἄσκηση. Ἀπό τήν σταύρωση τῶν παθῶν ἔρχεται μέσα μας ὁ φωτισμός τοῦ νοῦ, ὁπότε πάσχουμε τήν θέωση καί γινόμαστε πραγματικοί θεολόγοι ...
... Ὅλη αὐτή ἡ νοερά ἡσυχία, ὅπως τήν περιγράφουν οἱ ἅγιοι Πατέρες πού στήν βάση τους εἶναι ἡσυχαστές, εἶναι ἡ ὁδός πού ὁδηγεῖ στήν θεία κατάπαυση, πού εἶναι ἡ θεωρία τοῦ Θεοῦ. Καί
πιστεύουμε ὅτι ἡ ἡσυχαστική ἀγωγή εἶναι ἐκείνη πού καθιστᾶ ἕναν ἄνθρωπο Ὀρθόδοξο. Αὐτή εἶναι ἡ βάση τῶν δογμάτων καί ὅλων τῶν ἀληθειῶν τῆς πίστεως. Ἔξω ἀπό αὐτήν δέν ὑπάρχει
ἀληθινή θεολογία ...
... Αὐτήν τήν ἡσυχία καί τήν θεωρία τοῦ Θεοῦ ἐπέτυχε ἡ Παναγία στό Ναό καί ἀπέκτησε τήν κοινωνία μέ τόν Τριαδικό Θεό.
Καί ὅποιος θέλει νά ἐπιτύχη αὐτήν τήν θεωρία, πού εἶναι ἡ σωτηρία τοῦ ἀνθρώπου, πρέπει νά ἀκολουθήση τόν τρόπο ζωῆς τῆς Θεοτόκου. Ὁ μοναδικός τρόπος εἶναι ἡ ἀγωγή τῆς ἡσυχίας.

Ὁ ἅγ. Γρηγόριος ὁ Παλαμᾶς ὡς ἑρμηνευτής τῶν Γραφῶν

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: aktinesblogspot@gmail.com