ΟΥΔΕΙΣ
ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΙ ΤΑΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΕΙΣ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑΝ
Η
ΑΠΟΨΙΣ ΕΝΟΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΥ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΥ - ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ
Ὁ
Ἀπόστρατος Ἀξιωματικὸς κ. Βασίλειος Πανταζῆς, πρώην ἀντιπρόεδρος τοῦ Συνδέσμου Ἐθνικῆς
Ἑνότητος, ἔγραψεν εἰς τὸν διαδικτυακὸν ἱστότοπον Onalert τὰς θέσεις του διὰ τοὺς
λόγους, διὰ τοὺς ὁποίους δὲν πρέπει νὰ ἀνεγερθῆ τὸ τέμενος εἰς τὸν Βοτανικόν.
Γράφει σχετικῶς:
«Σίγουρα
εἶναι ἀναφαίρετο δικαίωμα κάθε ἀνθρώπου νὰ ἀσκεῖ τὰ θρησκευτικά του καθήκοντα
στὸ χῶρο, ποὺ ζεῖ καὶ ἐργάζεται νόμιμα. Εἶναι ὀρθὴ ὅμως ἡ ἀπόφαση τῆς
κυβέρνησης νὰ κατασκευασθεῖ τέμενος σὲ χῶρο, ποὺ ἀνήκει στὸ ἔνδοξο Πολεμικὸ
Ναυτικό;
Ὄχι
βέβαια καὶ γιὰ τοὺς παρακάτω λόγους:
1.
Οἱ μουσουλμάνοι στὸ θρήσκευμα οἱ ὁποῖοι κατοικοῦν νόμιμα στὴν πρωτεύουσα εἶναι ἐλάχιστοι
καὶ ἤδη διαθέτουν περίπου 120 χώρους τέλεσης τῶν θρησκευτικῶν τους καθηκόντων.
2.
Στὴν περίπτωση ποὺ κατασκευαστεῖ τέμενος ἐντὸς τῆς Ἐπικρατείας καὶ ἐκτὸς τῶν ὁρίων
τῆς Θράκης, ὅπου ὑπάρχει ἀναγνωρισμένη μουσουλμανικὴ μειονότητα, σημαίνει τὴν ἀνεπίσημη
ἀναγνώριση ὕπαρξης μουσουλμανικῆς μειονότητας στὴν περιφέρεια αὐτή. Αὐτόματα
δηλαδὴ ἡ Ἑλληνικὴ κυβέρνηση ἀναγνωρίζει ὡς νόμιμους (ἴσως προσβλέπει σὲ
μελλοντικὴ κομματικὴ πελατεία ἀδιαφορώντας ὡς συνήθως γιὰ τὴν καταστροφὴ τῆς
Πατρίδας) ὅσους εἰσῆρθαν παράνομα στὴ χώρα καὶ ζοῦν σὲ καθεστὼς παρανομίας σὲ
βάρος τῶν Ἑλλήνων. Καὶ βέβαια θὰ ἀνοίξει διάπλατα τὸ δρόμο στὴ «φίλη» γείτονα Τουρκία
νὰ ἐκμεταλλευθεῖ τὸ ζήτημα ζητώντας τὴν κατασκευὴ τζαμιῶν καὶ τεμενῶν σὲ ὅλη τὴ
χώρα ἀλλὰ καὶ τὴν κατασκευὴ καὶ μιναρὲ καὶ τοποθέτηση μεγαφώνων ποὺ δὲν
προβλέπονται γιὰ τὸ δημοπρατούμενο τέμενος.
3.
Μὲ δεδομένη τὴν ὑπάρχουσα διαίρεση τοῦ ἰσλαμισμοῦ στὸν σουνιτισμό, στὸν
σιϊτισμό, οἱ ὁποῖοι εἶναι οἱ δύο βασικοὶ ἰσλαμικοὶ πυλῶνες, στὸν ἀλεβιδισμὸ τῆς
Τουρκίας καὶ στὸν Οὐαχαμπιτισμὸ τῆς Ἀραβίας μὲ ἐπίκεντρο τὴ Σαουδικὴ Ἀραβία, ἡ ἀνάθεση
τῆς διοίκησης σὲ κάποια θρησκευτικὴ ὁμάδα ἢ κάποιο ἀπὸ τὰ ὑπάρχοντα ἰσλαμικὰ
τάγματα, θὰ ἀποτελέσει πυρίτιδα στὴ δημιουργία θρησκευτικῶν διαμαχῶν μεταξύ
τους. Ἔχει κάποιο σχέδιο ἡ Ἑλληνικὴ πολιτεία ὥστε νὰ ἐκμεταλλευθεῖ πρὸς ὄφελος
τῆς χώρας αὐτὲς τὶς θρησκευτικὲς διαμάχες; Ἀμφιβάλλω.
4.
Ἐκ τῶν πραγμάτων ἡ περιοχὴ τοῦ τεμένους καὶ ὄχι τζαμιοῦ(θυμίζω ὅτι στὸ τέμενος
γίνονται διδασκαλίες καὶ διαμορφώνονται θρησκευτικοὶ ἡγέτες) ἀποτελεῖ χῶρο ἀσύλου
γιὰ ὅλες τὶς παράνομες πράξεις. Μπορεῖ ἄριστα δηλαδὴ νὰ μετατραπεῖ σὲ καταφύγιο
τρομοκρατῶν ἰσλαμιστῶν! Μὲ ὅτι μπορεῖ αὐτὸ νὰ σημαίνει γιὰ τὴν Ἐθνικὴ ἀσφάλεια
καὶ τὴν καθημερινότητα τῶν Ἑλλήνων!
5.
Στὰ ἐν ἐνεργείᾳ στελέχη καὶ στοὺς ἀποστράτους τῶν ΕΔ καὶ τῶν ΣΑ ἔχουν
πραγματοποιηθεῖ τρομακτικὲς οἰκονομικὲς περικοπές, ἐνῶ οἱ διοικητὲς τῶν Μονάδων
δὲν διαθέτουν χρήματα νὰ πραγματοποιήσουν καὶ τὶς ἐλάχιστες ἐργασίες
συντήρησης. Πῶς λοιπὸν παραχωρεῖται ἕνα περιουσιακὸ στοιχεῖο τους χωρὶς κανένα ἀντάλλαγμα;
Καὶ ὄχι μόνο αὐτό. Ἀλλὰ τὸ ἴδιο τὸ Ἑλληνικὸ κράτος νὰ χρηματοδοτεῖ αὐτὴν τὴν
κατασκευή.
6.
Κατά τὸ ἄρθρο 28.1 τοῦ Ἑλληνικοῦ Συντάγματος, ἡ ἐφαρμογὴ τῶν κανόνων τοῦ διεθνοῦς
δικαίου καὶ τῶν διεθνῶν συμβάσεων στοὺς ἀλλοδαποὺς τελεῖ πάντοτε ὑπὸ τὸν ὅρο τῆς
ἀμοιβαιότητας. Ἄρα, πρὶν ποῦμε ὅτι ἐγκρίνουμε ἢ ἀπορρίπτουμε τὴν αἴτηση τῆς ὅποιας
ἰσλαμικῆς χώρας, θέσαμε τὰ θέματα λειτουργίας τῆς Θεολογικῆς σχολῆς τῆς Χάλκης,
τῆς Ἁγίας Σοφίας, τῶν ἐκκλησιῶν στὴν Τουρκία, τὴ δημιουργία καὶ ἀπρόσκοπτη λειτουργία
ναῶν σὲ Πακιστάν, Ἀφγανιστάν; Ἐξασφαλίσαμε ὅτι π.χ. ἕνας Ἕλληνας ὁ ὁποῖος θὰ
κυκλοφορήσει στὴ Σαουδικὴ Ἀραβία μὲ τὸ χριστιανικὸ Εὐαγγέλιο φορώντας ἕνα
χριστιανικὸ σταυρὸ θὰ μπορεῖ νὰ κηρύσσει ἐλευθέρως τὶς θρησκευτικὲς ἰδέες του;
Πρέπει ὅλοι οἱ
Πατριωτικὰ σκεπτόμενοι Ἕλληνες πολίτες, νὰ κινητοποιηθοῦν (χωρὶς νὰ
παραχωρήσουν αὐτὸ τὸ δικαίωμα σὲ κόμματα τὰ ὁποῖα καπηλεύονται τὴν ἀγάπη γιὰ τὴν
Πατρίδα), ἀποφασιστικὰ ἀπέναντι στὴ μεθοδευμένη ἐκδίωξη τοῦ Ἑλληνικοῦ πληθυσμοῦ
ἀπὸ τὴ γῆ του, συστρατευόμενοι σὲ ἕνα ἐπιθετικὸ σχέδιο δράσης ἐναντίον ὄχι τῆς
κατασκευῆς τεμένους, ἀλλὰ ἐναντίον τοῦ κυβερνῶντος καθεστῶτος τοῦ ὁποίου οἱ
κινήσεις δείχνουν ὅτι ἔχει παραδώσει τὴν Ἐθνική μας ἀνεξαρτησία».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου