ΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΡΟΦΕΣ ΤΩΝ ΠΕΝΤΗΚΟΣΤΙΑΝΩΝ
Οι Αιρετικοί Πεντηκοστιανοί
διδάσκουν πλανεμένα ότι δήθεν η Αρπαγή της Εκκλησίας θα γίνει ΠΡΙΝ τον ερχομό
του Αντιχρίστου και την Μεγάλη Θλίψη που αυτός θα φέρει !
Στα αφελή θύματα των αιρετικών
Πεντηκοστιανών γίνεται ένας ψυχολογικός πόλεμος. Διδάσκονται από τους
λυκοποιμένες τους ότι από στιγμή σε στιγμή ο Ιησούς Χριστός θα κατέβει από τον
ουρανό για να «αρπάξει» την Εκκλησία του προκειμένου αυτή να αποφύγει την
φοβερή περίοδο του Αντιχρίστου που θα επακολουθήσει. Οι διαστρεβλωτές των
Γραφών ηγέτες των Πεντηκοστιανών ταυτίζουν την Εκκλησία ο καθένας με την ομάδα
του και τρομοκρατώντας ψυχολογικά τα θύματα με τον φόβο της «μη αρπαγής»,τα
πείθουν να μην αφήνουν την ομάδα και τα συγκρατούν.
Η περί ΑΡΠΑΓΗΣ της Εκκλησίας αιρετική
διδασκαλία των Πεντηκοστιανών έχει σε γενικές γραμμές ως εξής :
Ο
Ιησούς κατεβαίνει αόρατα μέσα σε νεφέλες και αρπάζει τους Χριστιανούς που είναι
ζωντανοί την ημέρα της Αρπαγής μαζί με τους
αναστηθέντας πρώτα Χριστιανούς των προηγούμενων αιώνων. Οι ασεβείς όλων
των αιώνων και οι Δίκαιοι της Παλαιάς Διαθήκης ΔΕΝ θα αναστηθούν κατά την ΑΡΠΑΓΗ. Το ΓΙΑΤΙ δεν
θα αναστηθούν οι Δίκαιοι της Παλαιάς Διαθήκης μαζί με τους Δικαίους της Καινής
δεν απαντάται με σοβαρότητα από τους Πεντηκοστιανούς. Οι Πεντηκοστιανοί λέγουν
ότι ΜΟΝΟ οι εν Χριστώ κοιμηθέντες θα αναστηθούν. Ούτε επίσης εξηγούν ΓΙΑΤΙ θα
αναστηθούν οι Δίκαιοι της Καινής Διαθήκης για να αρπαγούν μαζί με τους ζώντες
Χριστιανούς προκειμένου να αποφύγουν την Μεγάλη Θλίψη του Αντιχρίστου. Υπάρχει περίπτωση
ο Αντίχριστος να βασανίσει κοιμηθέντας Αγίους αν δεν είχαν αναστηθεί και
αρπαχθεί;;; Και με τους Αγίους της Παλαιάς Διαθήκης τι γίνεται; Εγκαταλείπονται
στο έλεος του Αντιχρίστου; Αν δεν μπορεί ο Αντίχριστος να βλάψει τους
κοιμηθέντας Αγίους, τότε ΓΙΑΤΙ οι Άγιοι της Καινής Διαθήκης αρπάζονται και
μάλιστα χωρίς του Αγίους της Παλαιάς Διαθήκης; Δηλαδή οι Πεντηκοστιανοί
διδάσκουν ΤΜΗΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΝΕΚΡΩΝ !
Αφού
λοιπόν ο Χριστός έρθει για Πρώτη φορά (μετά την Πρώτη Παρουσία του επί γης όταν Γεννήθηκε από τη Θεοτόκο), ξαναφεύγει
και έρχεται ο Αντίχριστος με την Μεγάλη Θλίψη.Στη διάρκεια της Μεγάλης Θλίψης
όσοι δεν πάρουν το χάραγμα του Αντιχρίστου (666) γίνονται Άγιοι αφού
εκτελούνται από τον Αντίχριστο. Άγιοι δηλαδή ΕΚΤΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ (αφού αυτή έχει αρπαχθεί
στον ουρανό)!!! Τώρα ΠΩΣ αγιάζεται
κανείς εκτός Εκκλησίας και χωρίς το Άγιο Πνεύμα που είναι υποτίθεται ο ΚΑΤΕΧΩΝ
που έφυγε από την Γη μαζί με την Εκκλησία για να έλθει ο Αντίχριστος), αυτό
μόνο οι Πεντηκοστιανοί μπορούν να μας το πουν !!! Στο τέλος της Μεγάλης Θλίψης ο Χριστός
έρχεται για Δεύτερη φορά και νικά τον Αντίχριστο, γίνεται η ανάσταση των
Δικαίων της Παλαιάς Διαθήκης και των θυμάτων του Αντιχρίστου που δεν έλαβαν το
Χάραγμα και ακολουθεί μία πραγματική
επίγεια Βασιλεία διάρκειας Χιλίων Χρόνων ! Οι Ασεβείς παραμένουν ακόμη
νεκροί και ο Σατανάς δένεται !
Στο
τέλος της Χιλιετούς επίγειας Βασιλείας ο
Σατανάς λύεται και ετοιμάζει την μάχη των αντίθεων δυνάμεων ενάντια στο Χριστό.
Ο Χριστός έρχεται για Τρίτη φορά (!!!) μετά την Πρώτη του Παρουσία στη Γη. Αυτή
η τελευταία έλευση (η τέταρτη κατά σειρά από την Γέννησή του) είναι η Δευτέρα
Παρουσία του Ιησού Χριστού !!! Ο Ιησούς νικά τον Σατανά, ο κόσμος αλλάζει και
εμφανίζεται ο νέος Ουρανός και η νέα Γη, οι
Ασεβείς θα αναστηθούν και γίνεται η τελική Κρίση του Λευκού Θρόνου. Οι
Ασεβείς μαζί με τον Διάβολο και τους Δαίμονες πάνε Κόλαση αιώνια και οι Δίκαιοι
μαζί με τους Αγγέλους στον Παράδεισο !
Αυτά τα φαιδρά διδάσκουν οι αιρετικοί
Πεντηκοστιανοί με διάφορες παραλαγές ανά ομάδα. Παρατηρούμε λοιπόν πλήθος
κακοδιδασκαλιών :
-Αρπαγή
της Εκκλησίας ΠΡΙΝ την εμφάνιση του Αντιχρίστου.
-Τμηματική
Ανάσταση Νεκρών.
-Πολλαπλές
ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ του Ιησού.
-Χιλιετή
επίγεια βασιλεία, στο τέλος της οποίας
γίνεται η Δευτέρα παρουσία, αν και έχουν προηγηθεί ανάμεσα στην Πρώτη και την
Δεύτερη παρουσία και ΑΛΛΕΣ ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ για την Αρπαγή της Εκκλησίας και την
εγκαθίδρυση της Χιλιετούς βασιλείας !!!
Βέβαια
οι Πεντηκοστιανοί δεν εξηγούν πως είναι δυνατόν η Δευτέρα παρουσία του Χριστού
να λάβει χώρα στο τέλος μιας κατά γράμμα χιλιετούς περιόδου και ο Χρόνος της να
παραμένει άγνωστος σαν τον χρόνο που ο κλέπτης έρχεται για να κλέψει !!! Αν τα
Χίλια έτη είναι κατά γράμμα τότε ο Χριστός δεν έρχεται ως κλέπτης !
Η Αγία Γραφή διδάσκει ΔΥΟ ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ του
Χριστού και όχι περισσότερες όπως οι Πεντηκοστιανοί! Η Πρώτη Παρουσία έχει
γίνει και τελείωσε με την Ανάληψη του Ιησού Χριστού στον Ουρανό μετά την
Ανάστασή του. Η Δεύτερη παρουσία αναμένεται και θα γίνει μετά την εμφάνισει του
Αντιχρίστου. Ο κόσμος όπως τον ξέρουμε θα καταστραφεί και θα γίνει γενική
Ανάσταση νεκρών δικαίων και ασεβών για κρίση. Η Αρπαγή της Εκκλησίας συμπίπτει
με την γενική ανάσταση και κρίση του κόσμου.
«ούτω
και ο Χριστός, άπαξ προσενεχθείς εις το πολλών ανενεγκείν αμαρτίας, εκ δευτέρου
χωρίς αμαρτίας οφθήσεται τοις αυτόν απεκδεχομένοις εις σωτηρίαν» Εβραίους 9:28.
Ο
Χριστός την ΔΕΥΤΕΡΗ φορά που θα εμφανιστεί θα σώσει αυτούς που τον περιμένουν.
Και ο Χριστός σώζει πλήρως ! Δεν θα έρθει για να τους αρπάξει απλώς σε μία
πρόσκαιρη σωτηρία από τον Αντίχριστο και μετά θα ξαναέρθει στο τέλος της
υποτιθέμενης Χιλιετούς βασιλείας για να τους ξανά-σώσει από το λύσιμο του
Σατανά και τον Αρμαγεδώνα !
«
όπως αν έλθωσι καιροί αναψύξεως από προσώπου του Κυρίου και αποστείλη τον
προκεχειρισμένον υμίν Χριστόν Ιησούν, ον
δεί ουρανόν μεν δέξασθαι άχρι χρόνων αποκαταστάσεως πάντων ων ελάλησεν ο Θεός
δια στόματος πάντων αγίων αυτού προφητών απ’ αιώνος» Πράξεις 3:20-21
Το
εδάφιο Πράξεις 3:21 αποτελεί σωστό κόλαφο για τους αιρετικούς Πεντηκοστιανούς.
Ο Χριστός λέγει η Γραφή ΘΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΕΚΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ
ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ. Δεν θα έλθει για να αρπάξει την Εκκλησία και θα ξανα-έλθει αργότερα
για την Χιλιετή Βασιλεία και ξανά πάλι αργότερα για την Κρίση !!!
Διότι
αν έλθει και αρπάξει την Εκκλησία και μετά εμφανιστεί ο Αντίχριστος τι είδους
ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΑΝΤΩΝ ΤΩΝ ΠΡΟΦΗΤΕΙΩΝ είναι
αυτή;;; Και κατόπιν όταν σύμφωνα με τους Πεντηκοστιανούς ξανα-έλθει για την
Χιλιετή Βασιλεία τι είδους ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΑΝΤΩΝ ΤΩΝ ΠΡΟΦΗΤΕΙΩΝ είναι αυτή αφού στο τέλος της Χιλιετίας
λύεται ο Σατανάς;;;
Το
εδάφιο είναι σαφές «Χριστόν Ιησούν, ον
δεί ουρανόν μεν δέξασθαι άχρι χρόνων αποκαταστάσεως πάντων ων ελάλησεν ο Θεός
δια στόματος πάντων αγίων αυτού προφητών απ’ αιώνος». Ο Χριστός παραμένει στον
ουρανό ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΑΝΤΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΠΛΗΡΩΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΡΟΦΗΤΕΙΩΝ. Δεν
ανεβοκατεβαίνει ο Χριστός πριν την εκπλήρωση των προφητειών ! (Ως Θεός βέβαια ο
Χριστός είναι πανταχού παρών). Ας μην μας ξεγελούν λοιπόν οι διδάσκοντες πολλές
ΕΛΕΥΣΕΙΣ του Χριστού σαν τους Πεντηκοστιανούς.
«έρχεται
ωρα εν ή πάντες οι εν τοις μνημείοις ακούσονται της φωνής αυτού, και εκπορεύσονται οι τα αγαθά ποιήσαντες εις
ανάστασιν ζωής, οι δε τα φαύλα πράξαντες εις ανάστασιν κρίσεως» Ιωάννης 5:
28-29.
Ο
Ιησούς Χριστός λέγει ότι έρχεται ΩΡΑ (Μία Ώρα), στην ΟΠΟΙΑ (εν η) ΠΑΝΤΕΣ οι
νεκροί ακούν την φωνή του Υιού και γίνεται καθολική ανάσταση. Όχι μία ανάσταση
πριν τον Αντίχριστο και άλλη μετά την Θλίψη και άλλη αργότερα μετά από Χίλια χρόνια!
«
τούτο δε εστι το θέλημα του πέμψαντός με πατρός, ίνα παν ό δέδωκέ μοι μη
απολέσω εξ αυτού, αλλά αναστήσω αυτό εν τη εσχάτη ημέρα. τούτο δε εστι το θέλημα του πέμψαντός με, ίνα
πας ο θεωρών τον υιόν και πιστεύων εις αυτόν έχη ζωήν αιώνιον, και αναστήσω
αυτόν εγώ τη εσχάτη ημέρα. ………ουδείς
δύναται ελθείν προς με, εάν μη ο πατήρ ο πέμψας με ελκύση αυτόν, και εγώ
αναστήσω αυτόν τη εσχάτη ημέρα. …………… ο τρώγων μου την σάρκα και πίνων μου το αίμα
έχει ζωήν αιώνιον, και εγώ αναστήσω αυτόν εν τη εσχάτη ημέρα» Ιωάννης 6: 39-54.
Εν
ΤΗ ΕΣΧΑΤΗ ΗΜΕΡΑ θα αναστηθούν οι Χριστιανοί, τα μέλη δηλαδή της Εκκλησίας που
πιστεύουν στον Χριστό και κοινωνούν το Σώμα και το Αίμα του. Όχι πριν την
έλευση του Αντιχρίστου για να αρπαγούν όπως μωρολογούν οι Πεντηκοστιανοί
ψευδοποιμένες ! Δεν έρχεται ο Αντίχριστος ΜΕΤΑ την ΕΣΧΑΤΗ ΗΜΕΡΑ ούτε οι Ασεβείς
θα αναστηθούν αιώνες μετά τους Χριστιανούς. Αν ο Αντίχριστος ερχόνταν μετά την
έσχατη ημέρα (κατά τη οποία θα αναστηθούν οι πιστοί) γιατί αυτή ονομάζεται
ΕΣΧΑΤΗ;;;
«ο
αθετών εμέ και μη λαμβάνων τα ρήματά μου, έχει τον κρίνοντα αυτόν· ο λόγος ον
ελάλησα, εκείνος κρινεί αυτόν εν τη εσχάτη ημέρα» Ιωάννης 12:48.
Ο Ιησούς ξεκάθαρα λέγει ότι ο κάθε άπιστος θα
κριθεί ΕΝ ΤΗ ΕΣΧΑΤΗ ΗΜΕΡΑ, την ημέρα δηλαδή που θα αναστηθούν και οι εν Χριστώ
κοιμηθέντες- Ιωάννης 6: 39-54. Άτοπη λοιπόν η διδασκαλία των αιρετικών ότι
ανάμεσα στην ανάσταση των Πιστών και στην Κρίση των ασεβών μεσολαβεί περίοδος
άνω των Χιλίων χρόνων (Μεγάλη Θλίψη + Χίλια έτη επίγειας βασιλείας).
Κατά την Δευτέρα ΠΑΡΟΥΣΙΑ του Ιησού Χριστού θα
αναστηθούν οι Χριστιανοί και θα αρπαγουν στον ουρανό όχι γρηγορότερα όπως
λέγουν οι Πεντηκοστιανοί. Οι δε Ασεβείς θα εγκαταλειφθούν στην αιώνια Κόλαση.
«
Νυνί δε Χριστός εγήγερται εκ νεκρών, απαρχή των κεκοιμημένων εγένετο. επειδή γαρ δι’ ανθρώπου ο θάνατος, και δι’
ανθρώπου ανάστασις νεκρών. ωσπερ γαρ εν
τω Αδάμ πάντες αποθνήσκουσιν, ούτω και εν τω Χριστω πάντες ζωοποιηθήσονται. έκαστος δε εν τω ιδίω τάγματι· απαρχή
Χριστός, έπειτα οι Χριστού εν τη παρουσία αυτού» Α Κορινθίους 15:20-23.
Όπως είπαμε η Γραφή διδάσκει δύο Παρουσίες του
Ιησού. Η πρώτη είχε λάβει τέλος όταν ο
Απ. Παύλος έγραψε την Α προς Κορινθίους επιστολή. Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ λοιπόν στην οποία
αναφέρει ότι θα γίνει η ανάσταση των Χριστιανών είναι η Δεύτερη ΠΑΡΟΥΣΙΑ του
Χριστού. Τι έχουν να πουν οι Πεντηκοστιανοί ψευδοποιμένες;;; Γιατί λέγουν
αντίθετα από τον Απόστολο Παύλο ότι οι Χριστιανοί δεν θα αναστηθούν στην
Δευτέρα Παρουσία αλλά πολύ πιο νωρίς πριν την έλευση του Αντιχρίστου; Είναι ή
δεν είναι αντιβιβλική η διδασκαλία τους;
«
τούτο γαρ υμίν λέγομεν εν λόγω Κυρίου, ότι ημείς οι ζώντες οι περιλειπόμενοι
εις την παρουσίαν του Κυρίου ου μη φθάσωμεν τους κοιμηθέντας· ότι αυτός ο Κύριος εν κελεύσματι, εν φωνή
αρχαγγέλου και εν σάλπιγγι Θεού καταβήσεται απ' ουρανού, και οι νεκροί εν
Χριστω αναστήσονται πρώτον, έπειτα ημείς
οι ζώντες οι περιλειπόμενοι άμα συν αυτοίς αρπαγησόμεθα εν νεφέλαις εις
απάντησιν του Κυρίου εις αέρα, και ούτω πάντοτε συν Κυρίω εσόμεθα» Α Θεσσαλονικείς
4:15-17.
Στην ΠΑΡΟΥΣΙΑ (την Δεύτερη) του Κυρίου Ιησού
Χριστού θα γίνει η Αρπαγή όχι νωρίτερα !
«Ερωτώμεν
δε υμάς, αδελφοί, υπέρ της παρουσίας του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού και ημών
επισυναγωγής επ' αυτόν, εις το μη ταχέως
σαλευθήναι υμάς από του νοός μήτε θροείσθαι μήτε δια πνεύματος μήτε δια λόγου
μήτε δι' επιστολής ως δι' ημών, ως ότι ενέστηκεν η ημέρα του Χριστού. μη τις υμάς εξαπατήση κατά μηδένα τρόπον· ότι
εάν μη έλθη η αποστασία πρώτον και αποκαλυφθή ο άνθρωπος της αμαρτίας, ο υιος
της απωλείας, ο αντικείμενος και υπεραιρόμενος επί πάντα λεγόμενον Θεόν ή
σέβασμα, ωστε αυτόν εις τον ναόν του Θεού ως Θεόν καθίσαι, αποδεικνύντα εαυτόν
ότι εστί Θεός» Β Θεσσαλονικείς 2:1-4
Ο Απ. Παύλος λέγει ότι η ΕΠΙΣΥΝΑΓΩΓΗ, δηλαδή
το μάζεμα, η συγκέντρωση των Χριστιανών στον Χριστό θα γίνει στην ΠΑΡΟΥΣΙΑ του
Κυρίου και όχι σε κάποια δήθεν
προηγούμενη έλευση του Ιησού πριν την Δευτέρα Παρουσία του. Μάλιστα η
ΕΠΙΣΥΝΑΓΩΓΗ θα γίνει ΜΕΤΑ την εμφάνιση του Αντιχρίστου όχι πριν.
Και όμως οι Πεντηκοστιανοί επιμένουν ότι η
συγκέντρωση των Πιστών στον Ιησού θα γίνει πρίν τον Αντίχριστο !!! Προκειμένου
μάλιστα να ξεγελάσουν τους αφελείς παρερμηνεύουν το εξής χωρίο της Β προς
Θεσσαλονικείς επιστολή του Απ. Παύλου : «και νυν το κατέχον οίδατε, εις το
αποκαλυφθήναι αυτόν εν τω εαυτού καιρω·
το γαρ μυστήριον ήδη ενεργείται της ανομίας, μόνον ο κατέχων άρτι έως εκ
μέσου γένηται· και τότε αποκαλυφθήσεται ο άνομος, ον ο Κύριος αναλώσει τω
πνεύματι του στόματος αυτού και καταργήσει τη επιφανεία της παρουσίας αυτού» Β
Θεσσαλονικείς 2:6-8.
Οι αιρετικοί ισχυρίζονται αυθαίρετα, χωρίς να
λαμβάνουν υπόψιν τα χωρία που προανέφερα, ότι η Εκκλησία θα αρπαχθεί πριν την
εμφάνιση του Αντιχρίστου. Λέγουν ότι η Εκκλησία ή το Άγιο Πνεύμα ή και τα δύο
είναι ΤΟ ΚΑΤΕΧΩΝ / Ο ΚΑΤΕΧΩΝ που εμποδίζει τον Αντίχριστο να εμφανιστεί ! Όταν
λοιπόν φύγει με την Αρπαγή η Εκκλησία, αυτό σημαίνει ότι ΤΟ ΚΑΤΕΧΩΝ / Ο ΚΑΤΕΧΩΝ
δεν είναι πλέον στη γη και ο Αντίχριστος δεν εμποδίζεται να έρθει ! Αυτό φυσικά
αποτελεί εντελώς αυθαίρετη ερμηνεία. Διότι όπως είδαμε πρώτα θα έρθει ο
Αντίχριστος και μετά θα μαζευτούν οι Χριστιανοί από τον Χριστό-«Ερωτώμεν δε
υμάς, αδελφοί, υπέρ της παρουσίας του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού και ημών
επισυναγωγής επ' αυτόν……… μη τις υμάς
εξαπατήση κατά μηδένα τρόπον· ότι εάν μη έλθη η αποστασία πρώτον και αποκαλυφθή
ο άνθρωπος της αμαρτίας, ο υιος της απωλείας,
ο αντικείμενος και υπεραιρόμενος επί πάντα λεγόμενον Θεόν ή σέβασμα,
ωστε αυτόν εις τον ναόν του Θεού ως Θεόν καθίσαι, αποδεικνύντα εαυτόν ότι εστί
Θεός» Β Θεσσαλονικείς 2:1-4.
Απλώς οι αιρετικοί εκμεταλεύονται το γεγονός
ότι η Γραφή δεν προσδιορίζει ακριβώς τι είναι ΤΟ ΚΑΤΕΧΩΝ / Ο ΚΑΤΕΧΩΝ και
παρουσιάζοντας το σχετικό απόσπασμα απομονωμένο από τα συμφραζόμενα,το
ερμηνεύουν όπως θέλουν ! Ισχυρίζονται χωρίς να το αποδεικνύουν από την Γραφή
ότι ΤΟ ΚΑΤΕΧΩΝ / Ο ΚΑΤΕΧΩΝ είναι το
Άγιον Πνεύμα ή η Εκκλησία ή και τα δύο.
Η Γραφή τους διαψεύδει. « και εδόθη αυτω
πόλεμον ποιήσαι μετά των αγίων και νικήσαι αυτούς» Αποκάλυψη 13:7. Οι ΑΓΙΟΙ,
δηλαδή η Εκκλησία, βρίσκεται στη γη την εποχή του Αντιχρίστου και αντιμετωπίζει
την θεομάχο συμπεριφορά του. Δεν έχει αρπαχτεί η Εκκλησία για να γλυτώσει τους
διωγμούς όπως φρονούν οι φειδόμενοι του σαρκίου τους αιρετικοί
Πεντηκοστιανοί. Οι μάρτυρες των
ειδωλολατρικών διωγμών της αρχαίας Εκκλησίας ήταν κορόϊδα που υπέφεραν και οι
Πεντηκοστιανοί θέλουν να αποφύγουν τους διωγμούς;
Ας μας εξηγήσουν οι Πεντηκοστιανοί : ΠΩΣ
γίνεται να υπάρχουν ΑΓΙΟΙ την εποχή του Αντιχρίστου στην γη αν η Εκκλησία και
το Άγιο Πνεύμα έχουν φύγει;;;; Αποκτάται η Αγιότητα ΕΚΤΟΣ Εκκλησίας και χωρίς
το Άγιο Πνεύμα;
«
προσελθόντες δε οι δούλοι του οικοδεσπότου είπον αυτω• κύριε, ουχί καλόν σπέρμα
έσπειρας εν τω σω αγρω; πόθεν ουν έχει ζιζάνια; ο δε έφη αυτοίς• εχθρός
άνθρωπος τούτο εποίησεν. οι δε δούλοι είπον αυτω• θέλεις ουν απελθόντες
συλλέξωμεν αυτά; ο δε έφη• ου, μήποτε συλλέγοντες τα ζιζάνια εκριζώσητε άμα
αυτοίς τον σίτον• άφετε συναυξάνεσθαι αμφότερα μέχρι του θερισμού, και εν καιρω
του θερισμού ερώ τοις θερισταίς• συλλέξατε πρώτον τα ζιζάνια και δήσατε αυτά
εις δέσμας προς το κατακαύσαι αυτά, τον δε σίτον συναγάγετε εις την αποθήκην
μου» Ματθαίος 13:27-30
«ο
δε αγρός εστιν ο κόσμος· το δε καλόν σπέρμα, ούτοί εισιν οι υιοί της βασιλείας·
τα δε ζιζάνιά εισι οι υιοί του πονηρού» Ματθαίος 13:38
«άφετε
συναυξάνεσθαι αμφότερα μέχρι του θερισμού»
Στον
ΘΕΡΙΣΜΟ = συντέλεια των αιώνων θα πάρει ο Κύριος τους δικούς του.....όχι
νωρίτερα! «ο δε θερισμός συντέλεια του αιώνός εστιν» Ματθαίος 13:39
Ίσως ρωτήσει κάποιος και ποίο είναι ΤΟ ΚΑΤΕΧΩΝ
/ Ο ΚΑΤΕΧΩΝ που εμποδίζει τον Αντίχριστο να έρθει; Σίγουρη απάντηση δεν
μπορούμε να δώσουμε διότι η Γραφή δεν λέγει περισσότερα. Και δεν λέγει η Γραφή
περισσότερα διότι οι Θεσσαλονικείς εκείνη την εποχή ΗΞΕΡΑΝ ΑΚΡΙΒΩΣ περί τίνος
πρόκειται- «και νυν το κατέχον οίδατε» Β Θεσσαλονικείς 2:6. Εμείς στην εποχή
μας δεν ξέρουμε. Μόνο να εικάσουμε μπορούμε. Ίσως ΤΟ ΚΑΤΕΧΩΝ / Ο ΚΑΤΕΧΩΝ είναι
ο εκάστοτε κατακτητής, το εκάστοτε έθνος στο οποίο ήταν υποδουλωμένη η Ιουδαία,
(Κατέχων = ο έχων υπό κατοχή). Στην εποχή μας, εποχή Σιωνιστικής ηγεμονίας επί
της οικουμένης, στην Ιουδαία δεν υπάρχει πλέον κατακτητής αλλά ισχυρό
Σιωνιστικό κράτος που περιμένει τον «Μεσσία»(Αντίχριστος)!
«ΕΥΘΕΩΣ
δε μετά την θλίψιν των ημερών εκείνων ο ήλιος σκοτισθήσεται και η σελήνη ου
δώσει το φέγγος αυτής, και οι αστέρες πεσούνται από του ουρανού, και αι
δυνάμεις των ουρανών σαλευθήσονται. και
τότε φανήσεται το σημείον του υιού του ανθρώπου εν τω ουρανω, και τότε κόψονται
πάσαι αι φυλαί της γης και όψονται τον υιόν του ανθρώπου ερχόμενον επί των νεφελών
του ουρανού μετά δυνάμεως και δόξης πολλής.
και αποστελεί τους αγγέλους αυτού μετά σάλπιγγος φωνής μεγάλης, και
επισυνάξουσι τους εκλεκτούς αυτού εκ των τεσσάρων ανέμων απ’ άκρων ουρανών έως
άκρων αυτών» Ματθαίος 24: 29-31.
ΕΥΘΕΩΣ=
αμέσως μετά την Θλίψη ακολουθεί η Δευτέρα Παρουσία του Ιησού η ΕΠΙΣΥΝΑΞΗ των
Πιστών μελών της Εκκλησίας καθώς και η καταστροφή της γης όπως την ξέρουμε. Όχι
Χιλιετής βασιλεία και μετά καταστροφή. ΕΥΘΕΩΣ= αμέσως μετά την θλίψη όλοι οι ανθρώποι βλέπουν τον Χριστό και οι
αστέρες πέφτουν ενώ ο Ήλιος και η σελήνη σκοτίζονται όλο το σύμπαν παρέρχεται
!!! Τα περί Χιλιετούς βασιλείας στη γη είναι παραμύθια !
« Ήξει δε η ημέρα Κυρίου ως κλέπτης εν νυκτί,
εν ή ουρανοί ροιζηδόν παρελεύσονται, στοιχεία δε καυσούμενα λυθήσονται, και γη και
τα εν αυτη έργα κατακαήσεται. Τούτων ουν πάντων λυομένων ποταπούς δεί υπάρχειν
υμάς εν αγίαις αναστροφαίς και ευσεβείαις» Β Πέτρου 3:10-11.
Αν
η Δευτέρα Παρουσία ερχόνταν στο τέλος μίας Χιλιετούς περιόδου κατά γράμμα, τότε
ΠΩΣ λέγει η Γραφή ότι « Ήξει δε η ημέρα Κυρίου ως κλέπτης εν νυκτί»;;; Και πως
θα είναι η Χιλιετής βασιλεία σε αυτή την γη όπως λένε οι διάφοροι Χιλιαστές
αφού την ημέρα που θα έρθει ο Κύριος «ουρανοί ροιζηδόν παρελεύσονται, στοιχεία
δε καυσούμενα λυθήσονται, και γη και τα εν αυτη έργα κατακαήσεται» ;;; Άφρονες
αιρετικοί ! Η Γραφή λέγει ότι η Γη καταστρέφεται και τα άστρα πέφτουν και οι
ουρανοί με πάταγο αφανίζονται και εσείς περιμένετε Χιλιετή επίγεια Βασιλεία ;
«και όψονται το πρόσωπον αυτού, και το όνομα
αυτού επί των μετώπων αυτών. και νύξ ουκ
έσται έτι, και ου χρεία λύχνου και φωτός ηλίου, ότι Κύριος ο Θεός φωτιεί
αυτούς, και βασιλεύσουσιν εις τους αιώνας των αιώνων» Αποκάλυψη 22: 4- 5
Όταν
έρθει ο Χριστός "νύξ ουκ έσται έτι". Αφού ο Χριστός θα έλθει ΕΥΘΕΩΣ
μετά την Θλίψη, στην υποτιθέμενη επίγεια Χιλιετή βασιλεία δεν θα γυρίζει η γη
γύρω από τον εαυτό της ώστε να έχουμε το ημερονύκτιον; Βλέπετε αγαπητοί
αναγνώστες πόσο αντίθετα με την Γραφή είναι τα δόγματα των Πεντηκοστιανών;
«δεύτε
οι ευλογημένοι του πατρός μου, κληρονομήσατε την ΗΤΟΙΜΑΣΜΕΝΗΝ υμίν βασιλείαν
από καταβολής κόσμου» Ματθαίος 25:34.
Η
Βασιλεία που κληρονομούν οι Πιστοί δεν ΘΑ ΕΤΟΙΜΑΣΤΕΙ στο μέλλον (στη γη), ΕΙΝΑΙ
ΗΔΗ ΕΤΟΙΜΗ !
«Εν
δε τούτο μη λανθανέτω υμάς, αγαπητοί, ότι μία ημέρα παρά Κυρίω ως χίλια έτη,
και χίλια έτη ως ημέρα μία» Β Πέτρου 3:8
«
ότι χίλια έτη εν οφθαλμοίς σου ως ημέρα η εχθές, ήτις διήλθε, και φυλακή εν
νυκτί» Ψαλμός 89(90):4
Για τον Θεό ο Χρόνος είναι σχετικός. Μία ημέρα
είναι σαν Χίλια έτη και Χίλια έτη σαν μία ημέρα και λιγότερο από μία ημέρα ! Τα
Χίλια έτη της Αποκαλύψεως είναι συμβολικά. Το δέσιμο του Σατανά έγινε στην
Πρώτη Παρουσία του Χριστού στην γη και δεν σημαίνει πλήρη αδράνεια αυτού όπως
νομίζουν οι αιρετικοί.
«ει
γαρ ο Θεός αγγέλων αμαρτησάντων ουκ εφείσατο, αλλά σειραίς ζόφου ταρταρώσας
παρέδωκεν εις κρίσιν τηρουμένους» Β πέτρου 2:4
«αγγέλους
τε τους μη τηρήσαντας την εαυτών αρχήν, αλλά απολιπόντας το ίδιον οικητήριον
εις κρίσιν μεγάλης ημέρας δεσμοίς αϊδίοις υπό ζόφον τετήρηκεν» Ιούδας 6.
Οι
Δαίμονες είναι δεμένοι και τώρα. Αυτό σημαίνει ότι δεν έχουν πλήρη ελευθερία
κινήσεων. Ο Σατανάς δεν ΘΑ δεθεί, ΕΙΝΑΙ δεμένος στο να πλανήσει τα Έθνη για ΤΟΝ
ΠΟΛΕΜΟ (του Αρμαγεδώνα). Στα υπόλοιπα θέματα είναι λυτός. Θα λυθεί όμως στους
έσχατους καιρούς για να πλανήσει τα έθνη για ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ- Αποκάλυψη 20:7-8.
«ΝΥΝ κρίσις εστί του κόσμου τούτου, ΝΥΝ ο
άρχων του κόσμου τούτου εκβληθήσεται έξω» Ιωάννης 12:31.
«
ὅτι ἐτήρησας τὸν λόγον τῆς ὑπομονῆς μου, κἀγώ σε τηρήσω ἐκ τῆς ὥρας τοῦ
πειρασμοῦ τῆς μελλούσης ἔρχεσθαι ἐπὶ τῆς οἰκουμένης ὅλης, πειράσαι τοὺς κατοικοῦντας
ἐπὶ τῆς γῆς» Αποκάλυψη 3:10
Ο
Ιησούς λέγει προς τον Άγγελο- Επίσκοπο της εν Φιλαδελφεία τοπικής Εκκλησίας ότι
θα τον προφυλάξει από «τῆς ὥρας τοῦ πειρασμοῦ τῆς μελλούσης ἔρχεσθαι ἐπὶ τῆς οἰκουμένης
ὅλης, πειράσαι τοὺς κατοικοῦντας ἐπὶ τῆς γῆς».
Ο
Άγγελος προς τον οποίο ομιλεί ο Ιησούς είναι άνθρωπος και ονομάζεται Άγγελος ως
Αγγελιαφόρος του Θεού. Άλλωστε αυτό αποδεικνύει και η φράση «τοὺς κατοικοῦντας ἐπὶ
τῆς γῆς»,στους οποίους συμπεριλαμβάνεται ο Άγγελος- Επίσκοπος. Ο χώρος
κατοικίας των Αγγελικών πνευμάτων δεν είναι η Γη αλλά ο Ουρανός. Οι
Πεντηκοστιανοί δέχονται ότι προς άνθρωπο ομιλεί ο Ιησούς διότι προσπαθούν
ανεπιτυχώς στο παρόν εδάφιο να στηρίξουν την Αρπαγή των Χριστιανών- μελών της
Εκκλησίας πρίν την Θλίψη του
Αντιχρίστου.
Δηλαδή
πιστεύουν οι Πεντηκοστιανοί ότι ο Πειρασμός τον οποίο αναφέρει το εδάφιο 10 και
από τον οποίο θα φυλάξει ο Ιησούς τον Αγγελιαφόρο του, ότι είναι η Μεγάλη Θλίψη
του Αντιχρίστου !!!
Εντελώς
αυθαίρετη ερμηνεία χαρακτηριστική του τρόπου που οι πλανώμενοι αιρετικοί
κακοποιούν την Γραφή.
1)
Αφού ο Ιησούς ομιλεί προς ένα άνθρωπο (πριν από 20 αιώνες που γράφτηκε η
Αποκάλυψη) και συνεπώς ο άνθρωπος αυτός, ο Αγγελιαφόρος αυτός, έχει
πεθάνει…..ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ Ο ΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΟΣ ΠΕΙΡΑΣΜΟΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΘΛΙΨΗ ΤΗΣ
ΕΠΟΧΗΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ ;
2)ΜΠΟΡΕΙ
Ο ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ ΝΑ ΒΑΣΑΝΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΗΔΗ ΠΕΘΑΜΕΝΟΥΣ ;;; ΚΑΙ ΑΝ ΝΑΙ, ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΤΡΟΠΟ
;;;
3)
ΚΑΙ ΑΝ ΕΣΤΩ ΟΤΙ Ο ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ
ΒΑΣΑΝΙΣΕΙ ΤΟΝ ΝΕΚΡΟ ΑΓΓΕΛΙΑΦΟΡΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, (και δήθεν αυτός θα αναστηθεί πριν
την Μεγάλη Θλίψη για να Αρπαγεί και να σωθεί…) , ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΕΚΡΟΥΣ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΑΣ
ΔΙΑΘΗΚΗΣ (Αβραάμ, Ισαάκ, Ιακώβ, κτλ.) ΤΙ
ΓΙΝΕΤΑΙ ;;; ΘΑ ΑΦΕΘΟΥΝ ΣΤΟ ΕΛΕΟΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ ;;; ( Διότι οι Πεντηκοστιανοί
λέγουν ότι μόνο οι δίκαιοι της Καινής Διαθήκης θα αναστηθούν πριν την Μεγάλη
Θλίψη !!!)
4)
ΑΝ ΠΑΛΙ Ο ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΑΣΑΝΙΖΕΙ ΝΕΚΡΟΥΣ ΣΑΝ ΤΟΝ ΑΒΡΑΑΜ, ΓΙΑΤΙ Ο
ΝΕΚΡΟΣ - ΕΔΩ ΚΑΙ 20 ΑΙΩΝΕΣ-
ΑΓΓΕΛΟΣ-ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΘΑ ΑΝΑΣΤΗΘΕΙ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΘΛΙΨΗ ;;; ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο
ΛΟΓΟΣ ;
Αγαπητοί
αναγνώστες ο ΠΕΙΡΑΣΜΟΣ που αναφέρει το εδάφιο δεν είναι η Μεγάλη Θλίψη του
Αντιχρίστου. ΠΕΙΡΑΣΜΟΣ εδώ δεν σημαίνει θλίψη αλλά εξέταση . Είναι η ΚΡΙΣΗ ! Κατά την ημέρα της παγκόσμιας
Κρίσης θα προστατευτεί ο Αγγελιαφόρος του Θεού, θα σωθεί διότι ήταν δίκαιος.
«καὶ
ἐπείρασας τοὺς λέγοντας ἑαυτοὺς ἀποστόλους εἶναι, καὶ οὐκ εἰσί, καὶ εὗρες αὐτοὺς
ψευδεῖς» Αποκάλυψη 2: 2.
Εξέτασες-
Δοκίμασες τους ψευδοαποστόλους και τους βρήκες ψεύτες !
«ἐπείρασας»
εδώ σημαίνει έκρινες – εξέτασες.
«
῾Εαυτοὺς πειράζετε εἰ ἐστὲ ἐν τῇ πίστει, ἑαυτοὺς δοκιμάζετε» Β Κορινθίους 13:5
Το
«πειράζετε» εδώ σημαίνει εξετάζετε.
Ο
Ιησούς λοιπόν υπόσχεται στον Άγγελο –Επίσκοπο να τον προστατεύσει την ημέρα της
Κρίσης, όχι από την εποχή του
Αντιχρίστου όπου ο εν λόγω άνθρωπος θα είναι ήδη νεκρός !
Οι αιρετικοί Πεντηκοστιανοί στην προσπάθειά τους
να στηρίξουν την κακοδοξία τους για τμηματική ανάσταση των νεκρών, για ανάσταση
των νεκρών σε δόσεις, παρερμηνεύουν το παρακάτω χωρίο :
«
Καὶ εἶδον θρόνους, καὶ ἐκάθησαν ἐπ᾿ αὐτούς, καὶ κρῖμα ἐδόθη αὐτοῖς, καὶ τὰς ψυχὰς
τῶν πεπελεκισμένων διὰ τὴν μαρτυρίαν ᾿Ιησοῦ καὶ διὰ τὸν λόγον τοῦ Θεοῦ, καὶ οἵτινες
οὐ προσεκύνησαν τὸ θηρίον οὔτε τὴν εἰκόνα αὐτοῦ, καὶ οὐκ ἔλαβον τὸ χάραγμα ἐπὶ
τὸ μέτωπον αὐτῶν καὶ ἐπὶ τὴν χεῖρα αὐτῶν· καὶ ἔζησαν καὶ ἐβασίλευσαν μετὰ τοῦ
Χριστοῦ χίλια ἔτη· καὶ οἱ λοιποὶ τῶν νεκρῶν οὐκ ἔζησαν ἕως τελεσθῇ τὰ χίλια ἔτη.
αὕτη ἡ ἀνάστασις ἡ πρώτη.» Αποκάλυψη 20: 4-5
Ορίστε
! Λέγουν. Η Γραφή αναφέρει Πρώτη Ανάσταση….άρα υπάρχει και άλλη μετά από αυτήν
!
Η
αναφερόμενη στο χωρίο Πρώτη Ανάσταση είναι πνευματική και όχι σωματική όπως
αφελώς νομίζουν οι Πεντηκοστιανοί. Γιαυτό άλλωστε και ο ιερός συγγραφέας βλέπει
«τὰς ψυχὰς τῶν πεπελεκισμένων» και όχι και τα σώματά τους ! Βλέπει ψυχές χωρίς
σώμα και επίσης βλέπει και ομολογητές της πίστεως για τους οποίους δεν
αναφέρεται ότι μόνο τις ψυχές τους βλέπει ! Με άλλα λόγια, στην Πρώτη Ανάσταση
που είναι πνευματική, λαμβάνουν μέρος νεκροί χωρίς τα σώματά τους και ζωντανοί
με τα σώματά τους ! Λαμβάνουν μέρος οι Πιστοί ! Αυτοί είναι οι αναστηθέντες
πνευματικά. Η Αποκάλυψη αναφέρει δύο Αναστάσεις : Μία πνευματική την οποία και
περιγράφει και μία σωματική. Επίσης αναφέρει δύο θανάτους, έναν πνευματικό,
(τον Δεύτερο Θάνατο), τον οποίο περιγράφει και έναν αυτονόητο – τον σωματικό.
Ακόμη
όμως και αν υποθέσουμε ότι η αναφερόμενη Πρώτη Ανάσταση ότι είναι σωματική όπως
ισχυρίζονται οι Πεντηκοστιανοί, διαπιστώνουμε ότι στην Πρώτη Ανάσταση έχουν
μέρος «καὶ οἵτινες οὐ προσεκύνησαν τὸ θηρίον(= Αντίχριστον) οὔτε τὴν εἰκόνα αὐτοῦ,
καὶ οὐκ ἔλαβον τὸ χάραγμα ἐπὶ τὸ μέτωπον αὐτῶν καὶ ἐπὶ τὴν χεῖρα αὐτῶν» !!!
ΠΩΣ
ΛΟΙΠΟΝ Η ΠΡΩΤΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΛΑΜΒΑΝΕΙ ΧΩΡΑ ΠΡΙΝ ΤΟΝ
ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ (ΟΠΩΣ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΟΙ ΨΕΥΔΟΠΟΙΜΕΝΕΣ ΤΩΝ ΠΕΝΤΗΚΟΣΤΙΑΝΩΝ ΤΗΣ Ε.Α.Ε.Π),
ΑΦΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΜΕΡΟΣ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΑΝΤΙΣΤΑΘΗΚΑΝ ΣΤΟΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ;;;;
Βλέπεις
αγαπητέ αναγνώστη το άτοπο των αιρετικών διδασκαλιών ;
Βλέπεις
πως ο Διάβολος πλανά τους αιρετικούς και απεργάζεται την αιώνια απώλειά τους;
Βλέπεις
το μέγεθος της αντίθεσης των ψευδοδιδασκαλιών της λεγομένης «Ελευθέρας
Αποστολικής Εκκλησίας της Πεντηκοστής» και της Αγίας Γραφής;
Ο
Θεός να μας προστατεύει από τέτοια πλάνη !
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου