«OYK
HN ΦΩNH
KAI OYK HN AKPΟΑΣIΣ»
Στὶς 14 Δεκεμβρίου
2013 συμπληρώνονται ἀκριβῶς 20 ἔτη ἀπὸ τὴν ἡμέρα τοῦ περιβοήτου ἀφορισμοῦ μου
ἀπὸ τὴ λεγομένη Mείζονα καὶ Ὑπερτελῆ Σύνοδο, τὴν
ὁποία συνεκάλεσε στὸ Φανάρι ὁ Oἰκουμενικὸς
καὶ ἀρχιοικουμενιστὴς Πατριάρχης κ. Bαρθολομαῖος.
Aἰτία τοῦ ἀφορισμοῦ τὸ ὅτι ἤλεγξα τὸν Ἀρχιεπίσκοπο Aὐστραλίας κ. Στυλιανό, ἐπειδὴ urbi et orbi
κήρυξε τὸ Xριστὸ ἀτελῆ καὶ ἁμαρτωλό· διότι ἤλεγξα ἐπίσης ἀντικανονικὲς
ἐπεμβάσεις καὶ πράξεις τοῦ κ. Bαρθολομαίου
σὲ ἄλλο Πατριαρχεῖο, τῶν Ἱεροσολύμων· καὶ ἀκόμη διότι κηρύττω ἐναντίον τοῦ Oἰκουμενισμοῦ, πρᾶγμα ποὺ δὲν ἀρέσει στὸν κ. Bαρθολομαῖο καὶ στοὺς ὁμόφρονές του.
Tιμὴ γιὰ μένα ὁ ἄδικος ἀφορισμός (Λουκ. στ΄ 22-23). Ἀλλὰ
πολλοὶ μέμφονται τὴ Διοίκησι τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, διότι δὲν ἔλαβε
δημοσίως θέσι στὸ θέμα τοῦ ἀφορισμοῦ πνευματικοῦ της τέκνου. Kαὶ ἐπειδὴ ἐγὼ δὲν θέλω νὰ κατηγορῆται ἡ Διοικοῦσα Ἐκκλησία
τῆς Ἑλλάδος, διὰ τοῦ Ἀρχιεπισκόπου Ἀθηνῶν κ. Ἱερωνύμου B΄
ἀπέστειλα στὴ Σύνοδο τῆς Ἱεραρχίας τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, ποὺ συνῆλθε τὸν
παρελθόντα Ὀκτώβριο στὴν Ἀθήνα, καὶ ζήτησα ἐπὶ τῇ βάσει τῶν Ἱερῶν Kανόνων νὰ κηρύξῃ τὸν ἀφορισμὸ ἄκυρο, ἐπειδὴ ἔγινε χωρὶς
κλῆσι σὲ ἀπολογία. Παραθέτω τὴν ἐπιστολή:
«Πρὸς
τὴν προσεχῆ Ἱ. Σύνοδον τῆς Ἱεραρχίας
τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος
διὰ τοῦ Mακαριωτάτου Ἀρχιεπισκόπου κ. Ἱερωνύμου B΄.
Mακαριώτατε,
εὐλογεῖτε.
Ἡ ἀγάπη καὶ ἡ ἐκτίμησι, ποὺ δείξατε πρὸς τὸ
ταπεινό μου πρόσωπο ἤδη ὡς Mητροπολίτης
Θηβῶν καὶ Λεβαδείας, μοῦ δίνουν τὸ θάρρος νὰ ὑποβάλω σὲ σᾶς καὶ δι' ὑμῶν στὴ
Σύνοδο τῆς Ἱεραρχίας τὸν προσεχῆ Ὀκτώβριο τὸ ἑξῆς αἴτημα.
Πρὸ εἰκοσαετίας τὸ Oἰκουμενικὸ Πατριαρχεῖο, ὡς γνωστόν, ἐπέβαλε σὲ μένα τὸ
ἐπιτίμιο τοῦ ἀφορισμοῦ. Kαὶ μόνο δέ,
ὅτι ὁ ἀφορισμὸς ἔγινε χωρὶς νὰ κληθῶ σὲ ἀπολογία, κατὰ τοὺς Ἱ. Kανόνες εἶνε ἄκυρος.
Kαὶ ἐγὼ μὲν γιὰ τὸν ἀφορισμὸ ἐκεῖνο
μακαρίζομαι ἀπὸ τὸν Kύριο (Λουκ. στ΄
22-23) καὶ ἀπὸ τοὺς πιστούς. Ἀλλ' ἡ Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος, στὴν ὁποία ἀνήκω,
κατηγορεῖται, διότι μέχρι τώρα δὲν προέβη σὲ καμμία δημοσία δήλωσι γιὰ τὴν
ἀκυρότητα τοῦ ἀφορισμοῦ πνευματικοῦ της τέκνου. Kαὶ ἐπειδὴ
δὲν θέλω, Mακαριώτατε καὶ Σεβασμιώτατοι, νὰ
κατηγορῆται ἡ Ἐκκλησία, εὐλαβῶς προάγομαι νὰ ζητήσω ἀπὸ τὴ Σύνοδο τῆς Ἱεραρχίας
νὰ δημοσιεύσῃ ἀπόφασι, ὅτι συμφώνως πρὸς τοὺς Ἱ. Kανόνες θεωρεῖ τὸν ἀφορισμὸ τοῦ θεολόγου Nικολάου Σωτηροπούλου ἄκυρο.
Δὲν ζητῶ πρᾶγμα ὑπέρογκο, ἀλλ' ἁπλό, δίκαιο, Kανονικὸ καὶ
ὑπὲρ τῆς Διοικούσης Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος. Ἂν δὲ τυχὸν ὑπάρξουν στὴ Σύνοδο
Ἱεράρχες μὲ ἀντιρρήσεις, παρακαλῶ νὰ μοῦ γνωστοποιηθοῦν τὰ ὀνόματά τους, γιὰ νὰ
ζητήσω ἐξηγήσεις καὶ ν' ἀντιμετωπίσω τὶς ἀντιρρήσεις.
Πάτρα 14 Σεπτεμβρίου 2013,
ἑορτὴ τῆς Ὑψώσεως τοῦ τιμίου
Σταυροῦ.
Ὑπῆρξεν ἀνταπόκρισι
στὴν ἐπιστολή; Ὄχι! Γιὰ νὰ ἐνθυμηθοῦμε Γραφικὲς ἐκφράσεις, «Oὐκ ἦν φωνή». Δὲν ἀκούσθηκε φωνὴ ἐκ μέρους τῆς Συνόδου τῆς Ἱεραρχίας. Kαὶ γιατί δὲν ἀκούσθηκε φωνή; Διότι «οὐκ ἦν ἀκρόασις». Διότι ἡ Σύνοδος δὲν ἀκροάσθηκε, δὲν ἄκουσε τὴν
ἐπιστολή μου, ἐπειδὴ ὁ Ἀρχιεπίσκοπος δὲν παρουσίασε τὴν ἐπιστολή μου στὴ Σύνοδο.
Kαὶ γιατί δὲν τὴν παρουσίασε; Προφανῶς γιὰ νὰ μὴ δυσαρεστήσῃ τὸν
Πατριάρχη κ. Bαρθολομαῖο, ὁ ὁποῖος κοσμικῶς εἶνε πανίσχυρος, ἐνῷ ὁ Σωτηρόπουλος
εἶνε ἀνίσχυρος. Ὑπολόγισε τὸν ἄδικο καὶ ὄχι τὸν ἀδικημένο. Ὑπολόγισε τὸν Bαρθολομαῖο καὶ ὄχι τὸ Xριστό,
ὁ ὁποῖος εἶνε Θεός, διδάσκει τὸ δίκαιο καὶ θὰ κρίνῃ τὸν κόσμο.
Mακαριώτατε! Kαὶ σεῖς καὶ
ὁ Πατριάρχης καὶ ἐγὼ εἴμεθα γέροι ἄνθρωποι, μὲ τὸ ἕνα πόδι στὸν τάφο, καὶ
πρέπει, ἔστω καὶ τὴν τελευταία ὥρα, νὰ σκεπτώμεθα τὴ θέσι μας στὴν ἀπέραντη
αἰωνιότητα. «Ἀπόκειται τοῖς ἀνθρώποις
ἅπαξ ἀποθανεῖν, μετὰ δὲ τοῦτο
κρίσις» (Ἑβρ. θ΄, 27). Ἡ δὲ κρίσις στοὺς ἰσχυροὺς τῆς γῆς, τοὺς κατέχοντες
τὰ μεγάλα ἀξιώματα, εἶνε αὐστηρή, πολὺ αὐστηρή. Γιατί δὲν τὸ σκέπτεσθε; Γιατί
δὲν ἀγωνιᾶτε; Mήπως ἐξέλιπεν ἡ πίστι στὴν αἰωνιότητα καὶ τὸν Aἰώνιο;
7 σχόλια:
Ουτε αφορισμενος ειστε , συμφωνα με τους Ι.Κανονες της Εκκλησιας , ουτε προκειτε να σας απαντησουν οι οικουμενιστες κ.Ν.Σωτηροπουλε . Δυστυχως τα σχεδια των μασωνων πρεπει να γινουν και τα παρατουν με γρηγορο ρυθμο με το προσχημα της οικονομικης κρισης ωστε ο κοσμος να τον προσκυνησει τον εξω απο εδω...μεσω του επαρατου οικουμενισμου . Δυστυχως εχουμε λιγοι ποιμενες που ενδιαφεροντε για το ποιμνιο , η πλειοψηφια ειναι καραγκιοζηδες θεατρινοι διπλωματες σαν τους πολιτικους μας .Ο Θεος και η Παναγια να σας δινει ελεος .
Εαν τεθειται θεμα αφορισμου επι ατοπυμηματος ομολογιακης ενεργειας,
ειναι μαλλον σωστο να εξεταζεται ποιος εκ των εμπλεκομενων πρατει εν ευαρεστεια Κυριου..
Εκει στο Φαναρι, διπλα στο αγιο και πανιερο σκηνωμα της αγιας Ευφημιας,
ας εξεταστει τι ειναι ευαρεστο στον Κυριο.
Γιατι η αρνηση ευλαβους αποδοχης και ευσεβους τηρησεως του λογου του Θεου, προφανως και δεν συνιστα αγαπη προς τον Κυριο, ουτε ενεργεια ικανη να ευαρεστησει τον Κυριο.
Και ο μη αγαπων τον Κυριον, την εντολην και το θελημα του Κυριου αγνοει, και τον αγαπωντα τον Κυριον και ποιουντα εν ευχαριστια την εντολην του Κυριου, καταδιωκει...
Ουν ην φωνη και ην ακροασης.
Διοτι σημερα επικρατει περισσοτετο απο την εποχη της τουρκοκρατιας,φρικη ερημια ,σκοταδη ,τρομος και φοβος μεσα στην διοικουσα εκκλησια απεναντι του οικουμενισμου,οσο δεν υπηρξε απεναντι του Διοκλητιανου.Θαπτεται η δικαιωσυνη του Θεου,οι αποκαλυφθησες αληθειες Του μεσα στο Ευαγγελιο και τους Πατερες,επιχειρηται η μεγαλυτερη διαστρεβλωση των αληθειων Του δια του οικουμενισμου,εχει απλωσει παντου το σκοτεινο πεπλο του καλυπτοντας το ΦΩΣ και ΤΗ ΖΩΗ.Ο πνευματικος θανατος σαρωνει ολο και περισσοτερο την οικουμενη, επιβαλλοντας παντου την αφωνια,μονο λιγες φωνες δικαιων ακουοντε εδω και κει,δινοντας μια ηλιακτιδα ,οτι υπαρχη ακομη Ζωη.Πολυ δυσκολα Κ. Σωτηροπουλε να βρητε μεσα στη νεκρικη σιγη αυτου του κοσμου,το δικαιο που σας ανηκει.Αλλα δεν ειναι μακρια ο καιρος ,που ο Κυριος θα σας αποδωσει τη δικαιωσυνη ,που ματαιως απο ανθρωπους εδω περιμενεται ,προς καταισχυνη των αδικουντων.Εδω ισχυει, το ουκ εστιν αγιος ουτε δικαιος ουδε εις.
Θερμα συγχαριτηρια για τον δυναμικο αγωνα σας υπερ της Πιστεως προς δοξαν Θεου και χρονια Πολλα για την ονομαστικη σας εορτη.
Πρόκειται περί άγους! Η αυτοαποκαλούμενη "μείζων και υπερτελής σύνοδος", άγνωστη στο ιεροκανονικό δίκαιο, απέκοψε απ την εκκλησιαστική κοινωνία έναν απ τους δεινότερους θεολόγους της εποχής μας,τον πρύτανη των αντιαιρετικών θεολόγων, τον ακτήμονα, ζηλωτή, ανιδιοτελή ιεραπόστολο, τον απαράμιλλο συγγραφέα, τον ακαταπόνητο κήρυκα του Ευαγγελίου, το Νικόλαο Σωτηρόπουλο, κατά παράβαση ουσιωδών δικονομικών τύπων, καθιστώντας την εν λόγω ενέργεια, ΑΚΥΡΗ ΕΞ ΥΠΑΡΧΗΣ.
Ο αείμνηστος γέρων π.Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος στο μνημειώδες έργο του ΑΡΘΡΑ, ΜΕΛΕΤΑΙ, ΕΠΙΣΤΟΛΑΙ γράφει σχετικά με τον αφορισμό τα εξής βαρυσήμαντα: "Ο στοιχειωδέστατος των δικονομικών κανόνων είναι η ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ της αποφάσεως, ήτοι η συνάρτησις ωρισμένων πράξεων ή παραλείψεων προς συγκεκριμένας απαγορευτικάς ή επιτακτικάς διατάξεις.
'Ετερος δε στοιχειωδέστατος δικονομικός κανών είναι η ΕΙΣ ΑΠΟΛΟΓΙΑΝ κλήσις των κατηγορουμένων".
Αλλά και η Δ' Οικουμενική Σύνοδος διακελεύει σχετικώς: "ΑΠΟΝΤΑ ΟΥΔΕΙΣ ΚΑΤΑΚΡΙΝΕΙ", ενώ μία παγκόσμια αρχή του δικαίου επιτάσσει "ΜΗΔΕΝΙ ΔΙΚΗΝ ΔΙΚΑΣΗΣ ΠΡΙΝ ΑΜΦΟΙΝ ΜΥΘΟΝ ΑΚΟΥΣΗΣ".
Και όμως: η κοσμική δικαιοσύνη θα φερόταν πιο ανθρώπινα, όχι πιο χριστιανικά, πιο ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ, στον ομολογητή θεολόγο.
Λ.Ν.(συνεχίζεται).
Και, μετά απ αυτά, έχεις και κάποιους, εντός του εκκλησιαστικού χώρου, να πειρώνται να τεκμηριώσουν, ανεπιτυχώς βέβαια, θεολογικά και εκκλησιολογικά, την εγκυρότητα του εν θέματι ψευτο-αφορισμού, γελοιοποιούμενοι ανεπανορθώτως, απολέσαντες κάθε ίχνος σοβαρότητας και καθιστάμενοι υπηρέτες και στυλοβάτες της επαράτου σκοπιμότητας!
Δυστυχώς, για κάποιους μεγαλοσχήμονες κληρικούς, η καταφρόνηση των σχετικών αρχών του δικαίου τείνει να γίνει "του συρμού" τα τελευταία χρόνια, όπως καταδεικνύουν οι περιπτώσεις των εκπαραθυρώσεων, των επισκοπών των, του αειμνήστου Μεθοδίου Φούγια και του Σπυρίδωνα Παπαγεωργίου.
Και μετά πολλής της λύπης οφείλουμε να ομολογήσουμε ότι την πρωτοκαθεδρία των πρωτοφανών αυτών αντικανονικοτήτων κατέχει το Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως!
Την ίδια στιγμή καταλείπονται ασύδοτοι κάποιοι επίσκοποι του εν λόγω Πατριαρχείου προκειμένου να διατυπώνουν φρικαλέες κακοδοξίες και να πρωτοστατούν σε προδοτικές, συγκρητιστικού περιεχομένου και χροιάς, δηλώσεις και εκδηλώσεις!
Λ.Ν.(συνεχίζεται).
Αντί οι αρχηγέτες των κατά τόπους Εκκλησιών να θέσουν σε ισχύ το πνευματικό όπλο του αφορισμού σε βάρος όσων κατασκανδαλίζουν με τα καμώματά τους, επί θεμάτων Ορθοδόξου πίστεως και ηθικής, το ποίμνιο, αυτοί τοξεύουν τα βέλη τους εναντίον ομολογητών και ζηλωτών πιστών, ευφραίνοντας το Σατανά και τα εν τω κόσμω όργανά του, πυροδοτώντας διαιρέσεις και σχίσματα, ψύχοντας και μαραίνοντας τον ιερό ζήλο του ποιμνίου!
Ας ελπίσουμε ότι κάποτε θα πρυτανεύσει στις κεφαλές των εμπνευστών και αυτουργών του επαισχύντου "αφορισμού", η συναίσθηση της ευθύνης και το καλώς εννούμενο συμφέρον της Ορθοδόξου Εκκλησίας, ούτως ώστε αυτός να αρθεί, αποκαθισταμένης της δικαιοσύνης, της κανονικής τάξεως, της γαλήνης της Εκκλησίας και του προσωπικού κύρους των ποιμένων της!
Λ.Ν.
Αν πιστευαν καποιοι- δυστυχως και εκκλησιαστικοι ανδρες - στην Αιωνιο ζωη θα ειχαν την τολμη να αφορισουν αυτους που υβριζουν καθετι ιερο στην πατριδα μας.Ολοι ειμαστε αμαρτωλοι αλλα η κολαση θα εχει ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΥΣ ΑΜΑΡΤΩΛΟΥΣ μεταξυ των οποιων οι παντοτε αδικοι και οι δειλοι.Λυπαμαι γιατι ανθρωποι που αφησαν (αν αφησαν)τα παντα για τον Χριστο εγιναν δουλοι ανθρωπων παραβλεποντες το δικαιο και τον αδικημενο.Και ολα αυτα που οδηγουν κατευθειαν στην απωλεια για να τα εχουν καλα με τον καθε Πατριαρχη που ενας ανθρωπος ειναι και αυτος.Οσοι αγαπαμε την δικαιοσυνη παρα την δεδομενη μας αμαρτωλοτητα ας ζητησουμε το ελεος Του Κυριου μας και για τους αμετανοητους αδικουντες να τους ξεκολλησει ο Θεος απο την απιστια στην Μελλουσα Κριση.Εκει θα δημοσιευθουν τα παντα για ολους μας.Οσο εχουμε καιρο ας τρεξουμε στα αμισθα ιατρεια που λεγονται εξομολογηταρια.Εκει μας περιμενει ο Κυριος. Ολους μας απο τον Πατριαρχη μεχρι τον πιο αμαρτωλο. Θεος ου μυκτηριζεται ... Λ.
Δημοσίευση σχολίου