19 Ιαν 2013

Διαχριστιανική αντιπροσωπεία από τη Φινλανδία στο Βατικανό, λίγο πριν αρχίσει η Εβδομάδα Προσευχής για τη Χριστιανική Ενότητα.

Βατικανό – 17/1/2013 Όπως κάθε χρόνο (δες ΕΔΩ) οικουμενική αντιπροσωπεία από τη Φινλανδία (ανάμεσά τους και Ορθόδοξοι )  πήγαν στη Ρώμη για τη γιορτή του προστάτη της Φινλανδίας, λίγο πριν αρχίσει η Εβδομάδα  Προσευχής για τη Χριστιανική Ενότητα.
Ο Πάπας, στην ομιλία του αναφέρθηκε στο αγιογραφικό χωρίο που αποτελεί το φετινό θέμα της Εβδομάδας Προσευχής  (Προφήτης Μιχαίας, κεφ. 6, στίχοι 6-8) .
Τα λόγια αυτά δήλωσε ο Πάπας αντικατοπτρίζουν όχι μόνο τη ζωή της πίστης, αλλά και την πορεία μας προς την πλήρη και ορατή ενότητα των Χριστιανών. Αυτή η διαδρομή μας απαιτεί "μεγαλύτερη ενότητα στην προσευχή.Μόνο με το μονοπάτι του οικουμενισμού, θα "περπατήσουμε ταπεινά με το Θεό."  Μετά το πέρας της ομιλίας του, ο Πάπας Βενέδικτος ΙΣΤ εξέφρασε την ελπίδα ότι η επίσκεψη της φινλανδικής οικουμενικής αντιπροσωπείας στη Ρώμη, βοηθά στην προώθηση της ενότητας όλων των Χριστιανών στη Φινλανδία. 
ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΦΕΤΙΝΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΦΗΤΗ ΜΙΧΑΙΑ
Μιχ. 6,6             ἐν τίνι καταλάβω τὸν Κύριον, ἀντιλήψομαι Θεοῦ μου Ὑψίστου; εἰ καταλήψομαι αὐτὸν ἐν ὁλοκαυτώμασιν, ἐν μόσχοις ἐνιαυσίοις;
Μιχ. 6,6                    Και εκείνοι απαντούν· “πως είναι δυνατόν να πλησιάσωμεν τον Κυριον, τι είναι δυνατόν εις ανταπόδοσιν των ευεργεσιών του να προσφέρωμεν στον Θεόν μας τον Υψιστον; Μηπως θα ημπορέσωμεν να προσέλθωμεν προς αυτόν με θυσίας ολοκαυτωμάτων, με προσφοράν μόσχων ενός έτους;
Μιχ. 6,7             εἰ προσδέξεται Κύριος ἐν χιλιάσι κριῶν ἢ ἐν μυριάσι χιμάρων πιόνων; εἰ δῶ πρωτότοκά μου ὑπὲρ ἀσεβείας, καρπὸν κοιλίας μου ὑπὲρ ἁμαρτίας ψυχῆς μου;
Μιχ. 6,7                    Θα μας δεχθή ο Κυριος και θα εξιλεωθή απέναντί μας με την προσφοράν χιλιάδων κριών και μυριάδων τράγων παχέων; Μηπως, εάν προσφέρω προς θυσίαν τα πρωτότοκα των ζώων μου, δια να συγχωρηθή η ασέβειά μου, η ακόμη και τον καρπόν της κοιλίας μου, τα τέκνα μου, προς άφεσιν των αμαρτιών της ψυχής μου;”
Μιχ. 6,8             εἰ ἀνηγγέλη σοι, ἄνθρωπε, τί καλόν; ἢ τί Κύριος ἐκζητεῖ παρὰ σοῦ ἀλλ᾿ ἢ τοῦ ποιεῖν κρίμα καὶ ἀγαπᾶν ἔλεον καὶ ἕτοιμον εἶναι τοῦ πορεύεσθαι μετὰ Κυρίου Θεοῦ σου; -
Μιχ. 6,8                    Τι ερωτάς, ω άνθρωπε; Απαντᾷ ο προφήτης· Δεν ανηγγέλθη και δεν κατέστη εις σε γνωστόν, ποίον είναι το καλόν και ευάρεστον ενώπιον του Θεού; Η τι ζητεί από σε ο Θεός, ειμή μόνον να είσαι δίκαιος, εύσπλαγχνος και πρόθυμος να πορεύεσαι σύμφωνα με τας εντολάς Κυρίου του Θεού σου;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Oι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

Η φωτογραφία μου
Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: aktinesblogspot@gmail.com