«Επιτροπή
Εμπειρογνωμόνων παρακολουθεί την εφαρμογή του Προγράμματος Ολοήμερων Πιλοτικών
Σχολείων και επεξεργάζεται παιδαγωγικά και επιστημονικά τα διάφορα στοιχεία που
εμφανίζονται κατά την πειραματική αυτή διαδικασία» αναφέρει ο υφυπουργός Παιδείας Θεόδωρος Παπαθεοδώρου
σε έγγραφό του για το νέο Πρόγραμμα Σπουδών του μαθήματος των Θρησκευτικών στα
99 Πιλοτικά Δημοτικά Σχολεία, το οποίο διαβιβάστηκε στη Βουλή. Ο κ.
Παπαθεοδώρου σημειώνει ότι, «όπως
προβλέπεται από την εξέλιξη του έργου για το Νέο Σχολείο, η ίδια Επιτροπή θα
καταθέσει εκ νέου το Πρόγραμμα Σπουδών με αναμορφώσεις, αλλαγές και βελτιώσεις
όπου αυτές κριθούν απαραίτητες».
Το
έγγραφο του υφυπουργού Παιδείας διαβιβάστηκε στη Βουλή ύστερα από ερώτηση της βουλευτού των Ανεξάρτητων
Ελλήνων Σταυρούλας Ξουλίδου για το νέο Πρόγραμμα Σπουδών στα Θρησκευτικά
και τις αντιδράσεις της θρησκευτικής κοινότητας στο ενδεχόμενο το μάθημα των
Θρησκευτικών να μετατραπεί από μάθημα διδασκαλίας της χριστιανικής θρησκείας σε
μάθημα θρησκειολογικής διδασκαλίας.
ΘΕΜΑ:
«Απάντηση στην ερώτηση με αριθμό 4145/20-11-2012»
Σύμφωνα με την αριθμ. 113714/Γ2 (ΦΕΚ 2335,
τ.β.') Υπουργική Απόφαση με θέμα: «Έγκριση Προγραμμάτων Σπουδών Πρωτοβάθμιας
και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για την πιλοτική εφαρμογή του διδακτικού
αντικειμένου Θρησκευτικά» εκπονήθηκαν τα Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών μετά
από πρόταση του πρώην Παιδαγωγικού Ινστιτούτου τα οποία εφαρμόζονται στα 99
Πιλοτικά Δημοτικά Σχολεία που ορίστηκαν με την αριθμ. 97911/Γ1/31.08.2012 (ΦΕΚ
2121/2011, τ.β') με θέμα: «Ορισμός των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας &
Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, για την Πιλοτική Εφαρμογή των Νέων Προγραμμάτων
Σπουδών».
Το μάθημα των Θρησκευτικών αποτελεί ανεξάρτητο
διδακτικό/μαθησιακό πεδίο. Σύμφωνα με την αριθμ. Φ. 12/819/104706/Π/13-9-2011
(ΦΕΚ 2156/2011, τ.β') Υπουργική Απόφαση με θέμα: «Ωρολόγιο Πρόγραμμα Ολοήμερων
Πιλοτικών Δημοτικών Σχολείων» μεταξύ άλλων αναφέρεται και το Ωρολόγιο Πρόγραμμα
ως εξής:
Επιπλέον, η Επιτροπή Εμπειρογνωμόνων
παρακολουθεί την πιλοτική εφαρμογή του στα σχολεία και επεξεργάζεται
παιδαγωγικά και επιστημονικά τα διάφορα στοιχεία που εμφανίζονται κατά την
πειραματική αυτή διαδικασία. Ακολούθως, όπως προβλέπεται από την εξέλιξη του
έργου για το Νέο Σχολείο, η ίδια Επιτροπή θα καταθέσει εκ νέου το Π.Σ. με
αναμορφώσεις, αλλαγές και βελτιώσεις όπου αυτές κριθούν απαραίτητες.
Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΘΕΟΔΩΡΟΣ Π. ΠΑΠΑΘΕΟΔΩΡΟΥ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου