Σε ανακοίνωση του Τμήματος Εξωτερικών Εκκλησιαστικών Σχέσεων του Πατριαρχείου Μόσχας (Πρόεδρος του Τμήματος είναι ο Μητροπολίτης Βολοκολάμσκ Ιλαρίων) για τη Θεία Λειτουργία στην Ιερά Μονή της Παναγίας Σουμελά, αναφέρεται ότι «Η οργάνωση των ακολουθιών στέφθηκε με επιτυχία χάρη στις συμφωνίες μεταξύ του Τμήματος Εξωτερικών Εκκλησιαστικών Σχέσεων του Πατριαρχείου Μόσχας με το Υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού της Τουρκικής Δημοκρατίας». Ακολουθεί ολόκληρο το απόσπασμα από την ανακοίνωση:
Это уже второе богослужение в монастыре Панагия Сумела за последние годы. Традиция совершения служб в монастыре возобновилась на праздник Успения Божией Матери в прошлом году впервые после закрытия обители в 1922 году. Организация богослужений стала возможной в результате договоренностей, достигнутых при участии Отдела внешних церковных связей Московского Патриархата с Министерством культуры и туризма Турецкой Республики и руководством провинции Трабзон.
(В древнем монастыре Панагия Сумела совершена Божественная литургия)
Αυτή ήταν η δεύτερη Θεία Λειτουργία στην Ιερά Μονή της Παναγίας Σουμελά τα τελευταία χρόνια. Η παράδοση να τελούνται οι Θείες Λειτουργίες στη Μονή ανανεώθηκε την εορτή της Κοιμήσεως της Θεοτόκου το έτος 2010 που ήταν η πρώτη Λειτουργία μετά το κλείσιμο της Μονής το 1922. Η οργάνωση των ακολουθιών στέφθηκε με επιτυχία χάρη στις συμφωνίες μεταξύ του Τμήματος Εξωτερικών Εκκλησιαστικών Σχέσεων του Πατριαρχείου Μόσχας με το Υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού της Τουρκικής Δημοκρατίας και την ηγεσία της επαρχίας Τραπεζούντος.
3 σχόλια:
Δραστηριότητες του Πατριαρχείου Μόσχας
http://kyprianoscy.blogspot.com/2011/08/blog-post_22.html
Στην ανακοίνωση του Τμήματος Εξωτερικών Εκκλησιαστικών Σχέσεων του Πατριαρχείου Μόσχας, Πρόεδρος του Τμήματος είναι ο Μητροπολίτης Βολοκολάμσκ Ιλαρίων, (σ.σ. πολύ δραστήριος, παιδί μου, αυτός ο Ιλαρίων) μάθαμε ότι "η οργάνωση των ακολουθιών" (σ.σ. αυτή δεν την ξέραμε) ήταν εκείνη η οποία συνετέλεσε, ώστε να δοθεί το "πρασινο" φως για τη Θεία Λειτουργία στην Ιερά Μονή της Παναγίας Σουμελά, που έγινε τον περασμένο χρόνο κι εφέτος.
Θαυμάσια! Ο μακρύς βραχίονας της πολιτικής με τους γαμψούς όνυχας της "οργάνωσης των ακολουιών", παρακλάδι του πατριαρχείου Μόσχας, εθαυμάστωσε και ετελέσθη η θεία Λειτουργία στη Μονή της Παναγίας Σουμελά.
Ελπίζουμε ότι ο πολυπράγμων π. Ιλαρίων Βολοκολάμσκ δεν θα παραμείνει αδρανής. Η "οργάνωση των ακολουθιών" θα κληθεί να ακολουθήσει και νέαν οδηγία. Η οποία προβλέπω δεν θα αργήσει.
Προετοιμαστείτε και προετοιμάζομαι. Ο ναός της του Θεού Σοφίας θα υποδεχθεί το ιερατείο πασών των αδελφών εκκλησιών και μέγα θαύμα θα ακουστεί ανα την υφήλιον (οικουμένη). Θεία και ιερά Μυσταγωγία θα τελεσθεί - συνέχεια μιας διακοπείσας - εις τον πανάγιο ιερό Ναό της Αγίας Σοφίας.
- Και τότε;
-Τι τότε; Τα πάντα γεγόνασι και ... τετέλεσται. Η νέα θρησκεία είναι εδώ. Ή μάλλον εκκλησία, που έχει θεραπεύσει το πλήρωμα, τον λαό του θεού, από τη νευροβιολογική νόσο της θρησκείας με το ομοιοπαθητικό παρασκεύασμα του οικουμενισμού.
Τι έχουν να δουν τα μάτια μας! Τι κόσμος, τι πλήθος, τι βαθυτάτη πίστις, κατάνυξις και πλεόνασμα αγάπης! Πιθανολογώ θα μας αναθέσουν την τελετή έναρξης ή μάλλον της λήξης, είναι και το πιθανότερο. Η λήξη μας πάει καλύτερα και όχι η έναρξη.
Βεβιασμένη τοποθέτηση ότι οι Ρώσοι θα ζητήσουν συλλείτουργο με τους αιρετικούς στην Αγία Σοφία.
Ουδεμία ένδειξη έχουμε επί του παρόντος.
Υπάρχει βεβαίως το ενδεχόμενο ο Λατίνος και ο Αρμένιος Πατριάρχης της Πόλης να ζητήσουν να λειτουργήσουν και αυτοί στην Αγια Σοφία αν ποτέ ανοίξει στους ορθόδοξους για λειτουργία.
Και επίσης ο ιμάμης της Κωνσταντινούπολης να ζητήσει να μετατρέπεται σε τζαμί ορισμένες μέρες.
Αλλά επί τους παρόντος δεν υπάρχει τίποτα συγκεκριμένο και βέβαιο.
Περί ομοιοπαθητικών φαρμάκων και άλλων τινων
Προηγούνται οι ζυμώσεις, κύριε Τελεβάντο, προηγούνατι οι ζυμώσεις. Πρώτα φτιάχνουν την κατάλληλη ατμόσφαιρα και μετά έρχεται το ξάφνιασμα.
Τα ομοιοπαθητικά φάρμακα, γνωρίζετε, υφίστανται τη λεγόμενη "δυναμοποίηση". Το τοξικό δηλητήριο αραιώνεται, αραιώνεται - όπως "αραιώνουν" οι δογματικές διαφορές - δηλητηριάζουν άλλους, όχι εμάς - και στο τέλος προσφέρεται προς θεραπεία για τη νευροβιολογική νόσο της θρησκείας.
Το ίδιο δεν έγινε και με την καινοτομία του εορτολογίου; Μη το ξεχνάμε κι αυτό. Ζυμώσεις επί ζυμώσεων, συνέδρια επί συνεδρίων, Πίστη και Τάξη κλπ., κλπ., και μετά ... Ω! Του παραδόξου θαύματος (της αγάπης).
Δημοσίευση σχολίου