21 Ιαν 2011

Διδασκάλου επιτάφιος.

Μετά τον Κριμαϊκό Πόλεμο, ο Κάϊζερ ζήτησε από τους επιτελείς του έκθεση στην οποία θα παρουσίαζαν το στρατιωτικό Σώμα ή Όπλο που έπαιζε το σημαντικότερο ρόλο στη νικηφόρα έκβαση ενός πολέμου.

Το πόρισμα της επιτροπής , αν και έκανε 18-20 μήνες να βγει , ήταν απλό: ο Γερμανός Δάσκαλος ήταν το «όπλο» που έκανε ανίκητο το στρατό της Αυτοκρατορίας. Αυτός γαλουχούσε και πύρωνε την Καρδιά και την Ψυχή του Γερμανού στρατιώτη.

Το πόρισμα αυτό εδώ και 120 χρόνια βρίσκεται στα συρτάρια όχι μόνο αυτών που θέλουν την Πατρίδα και το Κράτος τους ισχυρά , αλλά και αυτών που αναζητούν γρήγορες και απλές λύσεις να αποδυναμώσουν και τελικά να διαλύσουν ένα Έθνος-Κράτος.

Η εισαγωγή αυτή έγινε για να γίνει εξίσου κατανοητή η μανία και ο πρωτοφανής διωγμός που θα απολαύσει κάθε λοβοτομημένος υπήκοος της ελληνικής επαρχίας του Δ.Ν.Τ.

Περίοπτη θέση στους διωγμούς που έρχονται , θα έχουν οι εκπαιδευτικοί και κυρίως οι δάσκαλοι της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης ,οι οποίοι αποτελούν και τον πιο πολυδιασπασμένο-από κάθε άποψη-κλάδο της εκπαίδευσης.

Ένας κλάδος που διακατέχεται εδώ και δεκαετίες από την νοοτροπία του ραγιά,του ρουφιάνου(για το συνάδελφο), του βολεψάκια και του κατά φαντασίαν επιστήμονα.

Ένας κλάδος που αποτελείται από άτομα με προσόντα ετερόκλητα , κίβδηλα και άσχετα με το αντικείμενο και το ρόλο ενός Δασκάλου,με την ουσιαστική έννοια.

Ένας κλάδος που τα τελευταία 30 χρόνια – και με έμφαση τα τελευταία δεκαπέντε – έχει παίξει άψογα και πειθήνια το παιχνίδι της Νέας Τάξης και του αφελληνισμού των νέων παιδιών.

Παρόλα αυτά , ακολουθώντας τη ρήση για τους προδότες και την προδοσία , αυτοί θα είναι οι «τυχεροί» που θα αντικρύσουν το πρώτο κύμα χλεύης και διασυρμού προσωπικά και συλλογικά , αλλά και θα δουν τη λεηλασία των όποιων εργασιακών δικαιωμάτων …και γενικά δικαιωμάτων τους δεν παζάρεψαν ή απεμπόλησαν οι άθλιοι συνδικαλιστές τους για να σώσουν τα τομάρια τους!

Ήδη μεγαλοστελέχη τους την έχουν κάνει με ελαφρά πηδηματάκια σε ασφαλείς θέσεις του Υπουργείου τους ,σε «φορείς και γενικά τις πιο απίθανες «τρύπες» , όχι από φόβο μη φάνε ξύλο (τα βόδια δεν παίρνουν χαμπάρι , ζουν στο ζυγό μια ζωή … υπάρχει λόγος που τα λένε έτσι) αλλά για λούφα και παραλλαγή τα επόμενα 60 δύσκολά χρόνια!

Το «Σενάριο» θα αρχίσει να εκτυλίσσεται κάπως έτσι :

· Τα «δασκαλάκια» λοιπόν,με τους παχυλούς μισθούς τους βάζουν μέσα το ελληνικό κράτος και δουλεύουν μόνο 9 μήνες τον χρόνο!

· Ήρθε η ώρα να βάλουμε τα πράγματα στην σωστή σειρά και να τους πληρώνουμε για αυτό που πραγματικά κάνουν..baby-sitting (προσέχουν τα παιδιά μας)!

· Μπορούμε να πετύχουμε να το κάνουν με λιγότερο από τον βασικό μισθό. Κάτι τέτοιο θα ήταν δίκαιο. Θα έπρεπε να παίρνουν 3 ευρώ την ώρα και μόνο για τις ώρες που δουλεύουν και όχι για όλο τον χρόνο.

Σ'αυτό το σημείο θα βγουν τα κομπιουτεράκια......

Αυτό σημαίνει 15 ευρώ την ημέρα (8:15 πμ to 1:30 μμ ).

Άρα:

Κάθε γονιός θα πρέπει να πληρώνει 15ευρώ την ημέρα στους δασκάλους που κρατάνε τα παιδιά του.

Τώρα πόσα παιδιά διδάσκουν την ημέρα; Γύρω στα 25; Δηλαδή 15Χ25=375 ευρώ την ημέρα..

Όμως θυμηθείτε δουλεύουν μόνο 180 μέρες τον χρόνο!

Δεν πρόκειται να τους πληρώνουμε για να κάνουν διακοπές!!!

Για να δούμε ..... αυτό είναι 375 Χ 180 = 67.500 ευρώ τον χρόνο !!!!!!

Περίεργο! μάλλον η αριθμομηχανή μου θέλει μπαταρίες!

Και τι γίνεται με τους δασκάλους ειδικής αγωγής και αυτούς που έχουν μεταπτυχιακούς τίτλους;

Για να είμαστε και λίγο δίκαιοι θα τους πληρώνουμε το βασικό ωρομίσθιο που για λόγους στρογγυλοποίησης είναι 7 ευρώ.

Αυτό σημαίνει 7 επί 5 ώρες επί 25 παιδιά επί 180 μέρες= 157.500 ευρώ τον χρόνο!!!!!

Για περιμένετε ένα λεπτό, κάτι πρέπει να γίνεται λάθος εδώ!

Κάτι είναι σίγουρα λάθος! Άσ’το καλύτερα …… τα λογιστικά θα τα αναλάβουν οι … κατάλληλοι άνθρωποι (Καψής , Πρετεντέρης , Τσίμας , Τρέμη , Χατζηνικολάου , Κώνστας , Καθάρματα του Σκάϊ και λοιποί «έγκριτοι») τα κομπιουτεράκια των οποίων είναι …. Βαρέως τύπου!

Σαν νεκρολογία λοιπόν για τον ΕΛΛΗΝΑ ΔΑΣΚΑΛΟ (όλο και κάποιες δεκάδες θα έχουν απομείνει) οφείλω να παρουσιάσω την πραγματικότητα που ζει εξαιτίας των ξεφτιλισμένων ¨συναδέλφων» του , των ξετσίπωτων «συνδικαλιστών» του και της ξενόδουλης χάβρας του «υπουργείου» «παιδείας» και ό,τι άλλο έχει ο giorgi-κος τίτλος του.

Μέσος μισθός δασκάλου 1.300 € Χ 12 = 15.600 €

Συν 1.000 € οι πρώην 13ος & 14ος μισθός , μας κάνουν 16.600 € ετήσιες απολαβές.

16.600 : 240εργάσιμες ημ. = 69,20 € την ημέρα.

69,20 : 25 παιδιά =2,76 € δίνει μια οικογένεια την ημέρα για το δάσκαλο του παιδιού της.

2,76 : 6 διδακτικές ώρες = 0,46 € κοστίζει η διδακτική ώρα σε μια οικογένεια.

Τρομερά φτηνή φροντίδα και φύλαξη παιδιών και από πάνω μορφώνουν και τα παιδιά σας. Τρελό εεε;

Και σκεφτείτε ότι οι μισθοί και των δασκάλων συνεχώς θα μειώνονται για να καταλήξουν σε πρώτη φάση στα 900€ σύμφωνα με το νέο ενιαίο μισθολόγιο, ενώ ο αριθμός των μαθητών αυξάνεται και τα αντικίνητρα για την σύνταξη κορυφώνονται.

Υπάρχουν λοιπόν και τι αξία έχουν τα λεγόμενα « δημόσια » και συλλογικά αγαθά;

Αν και οι υπήκοοι της ελληνικής επαρχίας του Δ.Ν.Τ. έχουν φτάσει στο χείλος του γκρεμού , αδυνατούν να δουν και να κατανοήσουν τη συνολική εικόνα.

Θα στήνονται λοιπόν κάθε μέρα στις 8.00μμ (στις 9.00μμ για το ΣΚΑΪ) στις κερκίδες του Νεοταξίτικου Κολοσσαίου και θα σβήνουν τη δίψα τους για ΖΩΗ με το αίμα του κάθε φουκαρά ……… μέχρι να’ρθει και η δική τους σειρά.

ΥΓ.

«Καταλαβαίνεις πόσο κυνικός έχει γίνει ένας λαός όταν θεωρεί φυσιολογικό να πληρώνει περισσότερο αυτόν που ασχολείται με τις αποχετεύσεις του παρά αυτόν που ασχολείται με τα μυαλά των παιδιών του».

J. F. Kennedy

anti-antiprosopeusi

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Oι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

Η φωτογραφία μου
Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: aktinesblogspot@gmail.com