Το μάθημα των θρησκευτικών δεν μπορεί να έχει χαρακτήρα κατηχητικό-δογματικό και ότι πρέπει να είναι μάθημα για όλους θρησκειολογικό-πολιτιστικό, διεμήνυσε ο Σύμβουλος του Π.Ι. Σταύρος Γιαγκάζογλου, παρουσία του προέδρου του Π.Ι.Κλήμη Ναυρίδη , στη διάρκεια της συνάντησης με το προεδρείο της Πανελλήνιας Ενωσης Θεολόγων, σύμφωνα με ανακοίνωση της Πανελλήνιας Ενωσης Θεολόγων.
Ο κ. Γιαγκάζογλου , σύμφωνα πάντα με την ΠΕΘ , αναφέρθηκε στην ομάδα Εργασίας του Π.Ι. για το μάθημα των θρησκευτικών και κατέληξε με την παρατήρηση ότι από το μάθημα των θρησκευτικών απαλλάσσονται και οι ορθόδοξοι μαθητές.
Το Δ.Σ. της ΠΕΘ, σύμφωνα με την ανακοίνωση, δεν συμφώνησε με τις θέσεις του Συμβούλου θεολόγων του Π.Ι., διατύπωσε με επιχειρήματα τις ενστάσεις του.
Όσον αφορά την Ομάδα εργασίας, το Δ.Σ. της ΠΕΘ ζήτησε αναμόρφωση εκ βάθρων της Ομάδας εργασίας για το μάθημα των Θρησκευτικών και τη συμμετοχή της στην επιτροπή- Ομάδα Εργασίας προκειμένου να υποστηρίξει τις θέσεις της όσον αφορά τον χαρακτήρα και την υποχρεωτικότητα του μαθήματος, η συνάντηση έκλεισε με την επιθυμία του Προέδρου του Π.Ι. και της ΠΕΘ να επαναληφθεί το δυνατό συντομώτερο.
Μετά από τη συνάντηση αυτή η ΠΕΘ υπέβαλε ένσταση διαμαρτυρίας στην Υπουργό Παιδείας κ. Άννα Διαμαντοπούλου για τον τρόπο συγκρότησης της παραπάνω ομάδας Εργασίας του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου.
Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ κ. ΓΙΑΓΚΑΖΟΓΛΟΥ
Αγαπητοί υπέυθυνοι του esos.gr
Η ανάρτησή σας σχετικά με φερόμενες θέσεις ή διατυπώσεις μου ως Συμβούλου του Π.Ι. σχετικά με το μάθημα των Θρησκευτικών δεν εκφράζουν ούτε εμένα ούτε το Π.Ι., αλλά αφορούν τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβάνεται και αποδίδει κατά το δοκούν τη συζήτηση που είχε η ΠΕΘ (Πανελλήνια Ένωση Θεολόγων) σε μια ενημερωτική συνάντηση στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, ύστερα από πρόσκληση του Προέδρου του.
Με εκτίμηση,
Σταύρος Γιαγκάζογλου
Σύμβουλος Π.Ι.
2 σχόλια:
Να ξέρει ο Γιαγκάτζογλου ότι δεν είναι ούτε χαζοί ούτε τρελλοί στην Π.Ε.Θ.
Όλοι έχουμε καταλάβει τί γράφει, τί διατυπώνει και τί σκοπεύει.
Και αυτό είναι η διάλυση του ορθόδοξου κατηχητικού χαρακτήρα του Μαθήματος.
Μνάσων
Ποιο ακριβώς από τα τέσσερα σημεία που αναφέρεται η ΠΕΘ στο άτομό του δεν εκφράζει τον κ. Γιαγκάζογλου; Τα πρώτα δύο αφορούν το χαρακτήρα του μαθήματος και ή τον εκφράζει κάποιο, ή επιθυμεί την ολοκληρωτική κατάργηση στην πρωτοβάθμια. Το τρίτο σημείο είναι απλή αναφορά στην Ομάδα Εργασίας, και το τέταρτο, η δυνατότητα απαλλαγής των Ορθόδοξων, έχει ήδη αποφασιστεί.
Δημοσίευση σχολίου