ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΘΕΣΠΙΣΗ ορίου ηλικίας και στους μητροπολίτες; Κάτι τέτοιο φθάνει στα αυτιά μου, και για να πω την αλήθεια δεν μου φαίνεται εντελώς παράξενο σε μια χρονιά που είδε να αλλάζουν όλα άρδην στη συνταξιοδότηση με την ψήφιση του νέου Ασφαλιστικού.
ΑΣ ΠΑΡΟΥΜΕ τα πράγματα από την αρχή. Σύμφωνα με αξιόπιστες πηγές, ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος δέχεται πιέσεις. Από πού; «Από κυβερνητικούς παράγοντες» είναι η απάντηση. Οι πιέζοντες υποβάλλουν στον Μακαριώτατο την άποψη ότι δεν είναι δυνατόν- ή μάλλον είναι εντελώς αναχρονιστικό- να εκλέγεται κανείς ισοβίως μητροπολίτης. Πράγματι, με το καθεστώς που ισχύει, μπορεί κανείς να έχει τη θέση αυτή εωσότου αποβιώσει- εκτός αν αποφασίσει να παραιτηθεί. Το αποτέλεσμα είναι να περιλαμβάνει η Ιεραρχία και μητροπολίτες που βρίσκονται σε βαθιά γεράματα. Ταιριάζει αυτό με τον ενεργητικό κοινωνικό ρόλο που καλείται να παίξει η Εκκλησία στην Ελλάδα του Μνημονίου;
Δώδεκα μένουν απ΄ έξω
ΘΑ ΚΑΝΕΙ ο Ιερώνυμος εισήγηση στην Ιεραρχία να ασχοληθεί με το θέμα; Φαίνεται πως το σκέπτεται σοβαρά. Πιθανολογούμενο όριο ηλικίας είναι τα ογδόντα. Με έναν πρόχειρο υπολογισμό, αν ίσχυε κάτι τέτοιο, τότε από τα ογδόντα δύο μέλη της Συνόδου θα «συνταξιοδοτούνταν» δώδεκα. Είναι οι Μητροπολίτες Μαρωνείας Δαμασκηνός, Κεφαλληνίας Σπυρίδων , Χίου Διονύσιος, Μεγάρων Βαρθολομαίος, Καρυστίας Σεραφείμ, Καρπενησίου Νικόλαο ς, Μηθύμνης Χρυσόστομος, Νέας Ιωνίας Κωνσταντίνος, Ιωαννίνων Θεόκλητος, Παραμυθίας Τίτος, Ιερισσού Νικόδημος, Φωκίδος Αθηναγόρας.
Οι υπέρ και οι κατά
ΤΟ ΘΕΜΑ της θέσπισης ορίου ηλικίας στους μητροπολίτες απασχολεί κορυφαίους ιεράρχες. Υπέρ φέρεται να είναι ο Μητροπολίτης Ζακύνθου Χρυσόστομος. Βλέπει μάλιστα το όριο να τοποθετείται ακόμη και νωρίτερα από τα ογδόντα- στο κάτω κάτω της γραφής, δεν συνταξιοδοτούνται ο καθηγητές πανεπιστημίου στα εξήντα πέντε τους χρόνια; Στην άλλη πλευρά είναι ο επιφανέστερος θεολόγος της Ιεραρχίας, ο Μητροπολίτης Ναυπάκτου Ιερόθεος, ο οποίος επιμένει ότι από θεολογικής απόψεως δεν τίθεται ζήτημα ορίου ηλικίας. Ούτως ή άλλως, η συζήτηση για το θέμα αναμένεται ενδιαφέρουσα.
9 σχόλια:
Τί άθλιες μεθοδεύσεις είναι αυτές; Τί αντικανονικότητες;
Φαίδων
Ο επίσκοπος δεν είναι δημόσιος υπάλληλος αλλά ο νυμφίος της επισκοπής αυτό να πείτε στους ενοχλούμενους υπο πνευμάτων ακαθάρτων κυβερνώντες μας.
Μα είναι δυνατόν; Για 80 ανθρώπους κάνουν τόση φασαία; Είναι δυνατόν να φθάσει μέχρι εκεί το αντιεκκλησιαστικό μένος τους;
Χριστόφορος
Φαίδων η ηλιθιότητα έχει και όρια!
1.Όταν θεσπίσθηκαν οι κανόνες περί ισοβιότητος το προσδόκιμο ΖΩΗΣ ήταν
τα 40 με 50 και όχι τα 80,όπως σήμε
ρα!
2.Χριστόφορε,αν ο επίσκοπος δεν ή-
θελε να είναι δημόσιος υπάλληλος ΔΕΝ θα έπρεπε να μισθοδοτείται από το δημόσιο!Από την ώρα,που γίνεται αυτό ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ και υπόκειται στους κανονισμούς,που διέ
πουν αυτόν!
3.Είναι δυνατόν άνθρωποι,που καμιά φορά δεν μπορούν να ελέγξουν τον ε-
αυτό τους βιολογικά-ακράτειες,αλτσ
χάιμερ κ.λπ.-να διοικούν μητροπό-
λεις;ΟΧΙ!Τις διοικούν οι κλίκες και οι καμαρίλες!! Ο Μαρωνείας υπερ
ενενηκοντούτης ΔΕΝ παρίσταται αρκε-
τό καιρό τώρα στις Συνόδους της Ιε-
ραρχίας..!
4.Σε ό,τι αφορά τον νυμφίο,αν εί-
ναι άχρηστος, ΤΙ να τον κάνει η νύμφη;Η εκκλησία και η μητρόπολη ΔΕΝ παρακολουθεί το γερασμένο νυμ-
φίο της,αλλά είναι αειθαλής και αει
φόρος!Η βιολογική συμπόρευση των ανθρώπων δεν είναι ίδια με της εκ-
κλησίας!
5.Τέλος ΟΛΟΙ,όσοι παρακολουθείτε τις εκκλησιαστικές ιστοσελίδες δεί-
χνετε ένα αντιπολιτευτικό ΜΕΝΟΣ,ώ-
στε ό,τι και να γίνεται το βρίσκε-
τε κακό!Πού είναι το κακό να θέλει η κυβέρνηση να συνταξιοδοτήσει τους μητροπολίτες;ΔΕΝ θα της στοι-
χίζουν περισσότερα να έχει 12 συν-
ταξιούχους κι άλλους 12 εν ενερ-
γεία να ΠΛΗΡΩΝΕΙ;;!!
ΕΠΙ ΤΕΛΟΥΣ θα είναι ευχής έργον να μπει το όριο της ηλικίας και στους
μητροπολίτες,όπως σε ΟΛΟΥΣ τους έλληνες!!ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΑ 80,ΑΛΛΑ ΤΑ 75!!
Πόσα σε πλήρωσε το ΠΑΣΟΚ ανώνμε 16 Σεπτεμβρίου 2010 4:25 μ.μ.;
Αναστάσιος
@ 17-9,1.10΄. Όσο σε πληρώνει εσέ-
να η ΝΔ ή,όπου αλλού ανήκεις!Σέβο-
μαι την ιστοσελίδα και σου απαντώ ΕΥΠΡΕΠΩΣ!!Τι βρήκες,ώστε να απαν-
τάς έτσι αντί,αν μπορείς, να απο-
κρούσεις τα γραφόμενά μου;Αλλά "ό-
σα δε φθάνει η αλεπού τα κάνει κρε-
μαστάρια!
Μπορείς να με αντικρούσεις;ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ!Σε προκαλώ να απαντή-
σεις σε καθέμία από τις θέσεις μου κι όχι να παραληρείς!!
Με συγχωρείς ανώνυμε αλλά όλα αυτά που γράφεις είναι σάπια και αστήρικτα και αστεία ως επιχειρήματα υπερ του ορίου ηλικίας.
π.χ. στο 4ο θα απαντήσω μόνο
Δεν έμαθες ότι ακόμα και η αχρηστοσύνη του συζύγου δεν αποτελεί αιτία λύσης του γάμου; Τί είναι η συζυγία ; Χρησιμοθηρία; Και μετά τον πετάμε; Αφήνω ότι με τις προσευχές του ο επίσκοπος ποτέ δεν είναι άχρηστος.
Δεν θα χάσω το χρόνο να αναλύσω όλα τα χαζά ερωτήματά σου. Όμως απορώ για τον ζήλο σου που σε έκανε να αραδιάσεις όλες αυτές τις αστειότητες.
Χριστόφορος
Χριστόφορε ΙΣΩΣ είσαι κάποιος από τις κλίκες και καμαρίλες-κληρικός,
που σε "βολεύει"να βρίσκεται ο πά-
τρωνάς σου στο θρόνο,για να μασάς!Τώρα,αν είναι χαζά αυτά,που γράφω
φαίνονται από την ΗΛΙΘΙΑ αντίδρασή
σου!Άσε λοιπόν τις ανοησίες και ΠΕΣ
μας ποιος είσαι και ΤΙ επιδιώκεις α
πό τη διατήρηση αυτής της κατάστα-
σης!Σου είπε κανείς ότι ο γάμος ΔΕΝ είναι αποτέλεσμα τηςχρησιμοθη
ρίας;Γιατί παντρεύονται οι άνθρω-
ποι;Ποιος είναι ο στόχος τους;Α-
πό την προίκα μέχρι το κρεβάτι ΟΛΑ
χρησιμοποιούνται και από τους δύο και για τους δύο!!Επίσης γάμος γί-
νεται μεταξύ ομηλίκων άρα συμπορεύ
ονται!Η για οποιοδήποτε λόγο ανικα
νότητα του ενός ΔΕΝ δεσμεύει εσαεί τον άλλον παρά μόνο ΕΚΟΥΣΙΩΣ!!Όσο για τις προσευχές του επισκόπου,ό-
ταν αυτός έχει φθάσει"αλλού"δε νο-
μίζω ούτε ότι μπορούν να γίνουν ού
τε έχουν κάποιο νόημα!Το καλό ξέ-
ρεις ποιο είναι ο καθένας να έχει ΑΥΤΓΝΩΣΙΑ και να κάνει την αυτοκρι-
τική του,ώστε να είναι και παραμέ-
νει ΩΦΕΛΙΜΟΣ!
Επίσης η εκκλησία ΟΦΕΙΛΕΙ να έχει έ
να ίδρυμα στο οποίο να περιθάλπο-
νται και περιποιούνται οι αποχωρού-
ντες επίσκοποι,που δεν διαθέτουν πρόθυμους συγγενείς να τους αποδε-
χθούν ή δεν έχουν τον τρόπο τους!Όλα τα άλλα είναι εκ του πονηρού!!Εδώ τελειώνω ευελπιστώντας να μη προκληθώ περαιτέρω!!
Εσύ αξιολύπηε ανώνυμε να μας πεις ποιός είσαι και πόσα σε πληρώνουν οι άθεοι κυβερνώντες ώστε να στηρίξεις ανάγωγε με τόσο θράσος, και με ψευτοεπιχείρηματα την προσπάθεια δημοσιουπαλληλοποιησης των επισκόπων μας.
Πες μας λοιπόν ποιό τσιράκι του ΠΑΣΟΚ είσαι ANΩΝΥΜΕ; Και γιατί με τόση εμπάθεια υποστηρίζεις το αντιεκκλησιαστικό και εξευτελιστικό μέτρο;
Το τελευταίο σχόλιο απευθύνεται στον θρασύ ανώνυμο 4:25 μ.μ. και 2:47 μ.μ. που εξύβρισε τον Χριστόφορο και τον Φαίδωνα μας.
Δημοσίευση σχολίου