31 Ιουλ 2010

Παραιτήθηκε η πρώτη γυναίκα «επίσκοπος» των Λουθηρανών

Η γνωστή στους οικουμενιστικούς κύκλους πρώτη Λουθηρανική γυναίκα επίσκοπος στον κόσμο, Maria Jepsen, παραιτήθηκε μετά από κατηγορίες για την επισκοπή της στο Αμβούργο .

Η Jepsen, 65 ετών σήμερα , παραιτήθηκε για την περίπτωση ενός πάστορα που κατηγορούνταν για παρενόχληση νεαρών αγοριών και κοριτσιών στο Ahrensburg τη δεκαετία του 1970 και '80.

Πληροφορίες της εφημερίδας Sydney Morning Herald , αναφέρουν ότι γνώριζε την υπόθεση εδώ και πολλά χρόνια, αλλά παρέλειψε να ενεργήσει.

Η αξιοπιστία μου έχει τεθεί υπό αμφισβήτηση δήλωσε η Jepsen…

Ως εκ τούτου δεν είμαι πλέον σε θέση να συνεχίσω το καθήκον μου , όπως υποσχέθηκα στο Θεό και στην κοινότητα μου όταν χειροτονήθηκα «επίσκοπος».

Η Maria Jepsen, έγινε η πρώτη γυναίκα "επίσκοπος" των Λουθηρανών το 1992 και εξελέγη για δεύτερη θητεία το 2002.

cathnews.com/

Δείτε φωτογραφίες από οικουμενιστικές συναντήσεις της Maria Jepsen με Ορθόδοξους,Παπικούς, Βουδιστές και Μουσουλμάνους.

Maria Jepsen

1 σχόλιο:

Παναής είπε...

Άντε σπίτι σου να αλλάξεις λίγες πάνες των εγγονιών σου άντε αρκετό καιρό έκανες καριέρα αποτυχημένη "επίσκοπος"!!!

Oι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

Η φωτογραφία μου
Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: aktinesblogspot@gmail.com