Ο δάσκαλος κ. Δημήτριος Νατσιός εξετάζει την παιδεία κατά την περίοδο της τουρκοκρατίας και αναφέρεται στο έργο του Κοσμά του Αιτωλού, με καλεσμένο τον Αναπληρωτή Καθηγητή του Τμήματος Βαλκανικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας κ. Κωνσταντίνο Νιχωρίτη.(lomak 22/06/201O)
Ανατομία εγκλήματος
-
*Το θέμα πρωινής ενημερωτικής εκπομπής μεγάλου καναλιού ήταν ο φόνος ενός
δεκαπεντάχρονου από έναν δεκαεπτάχρονο στην Αθήνα, σε μια συμπλοκή με
‘οπαδικά...
Πριν από 1 ημέρα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου