Πραγματοποιήθηκε σήμερα 23.01.2010 η πρώτη, ανεπίσημη, ενθρόνιση του νέου Πατριάρχη Σερβίας Ειρηναίου Γκαβρίλοβιτς, στον καθεδρικό ναό του αρχάγγελου Μιχαήλ, στο Βελιγράδι.
Στην τελετή παρέστησαν ο πρωθυπουργός της Σερβίας Μίρκο Τσβέτκοβιτς, ο διάδοχος του Θρόνου Πρίγκιπας Αλέξανδρος, η Πριγκίπισσα Αικατερίνη και εκπρόσωποι άλλων δογμάτων.
Αργότερα θα γίνει και η η επίσημη τελετή, στην πόλη Πετς του Κοσόβου, όπου είναι και η έδρα του Σερβικού Πατριαρχείου.
Η ημερομηνία ενθρόνισης στο Πέκιον θα αποφασιστεί από την αρχιερατική Σύνοδο αλλά δεν υπάρχει χρονικό όριο για την τέλεση της.
Προτεραιότητες και επιλογές
-
*Άκουσα στο ραδιόφωνο ότι ο πρωθυπουργός παραβρέθηκε σε εκδήλωση που έγινε
στο Γαλάτσι για τα μέτρα προστασίας των κατοικιδίων ζώων από φυσικές
καταστρο...
Πριν από 1 εβδομάδα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου