Η Υπουργός Παιδείας σε απάντηση της στους μαθητές για τα θέματα προσευχής, εκκλησιασμού και του μαθήματος των θρησκευτικών είπε: «δεν μπορεί η υπάρχουσα κοινωνία να αλλάξει τα δεδομένα της και δεν πρέπει επ΄ ουδενί να πιέζει τους εισερχόμενους, τους φιλοξενούμενους, αυτούς που θέλουν να μοιραστούν την ίδια πατρίδα, να ταυτιστούν, να αφομοιωθούν πολιτιστικά».
«Επ΄ ουδενί……….δεν μπορεί κανείς δάσκαλος να επιβάλλει σε παιδί να συμμετέχει σε προσευχή, είτε είναι μετανάστης, είτε είναι παιδί δηλ. που προέρχεται από άλλη χώρα και άλλη θρησκεία, είτε είναι και Έλληνας».
Δεν γνωρίζει η Υπουργός ότι oι ετερόδοξοι και αλλόθρησκοι μαθητές δεν υποχρεώνονται να κάνουν προσευχή;
Τα λόγια της Υπουργού ότι «δεν μπορεί η υπάρχουσα κοινωνία να αλλάξει τα δεδομένα της» άς γίνουν πραγματικότητα.
Γιατί, λοιπόν κάποιοι!!!! (ΔΕΙΤΕ ΣΤΟ ΒΙΝΤΕΟ Η ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΞΕΧΝΑ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ), επιδιώκουν να καταργηθεί η προσευχή για όλους, καταπατώντας έτσι το δικαίωμα της πλειοψηφίας ;
Όλα τα μέτρα οδηγούν στην πλήρη διάλυση των σχολείων.
Όπως αναφέρει ρεπορτάζ του «esos.gr»:
"Έρχεται" εσωτερικός κανονισμός στα σχολεία
Tην πιλοτική εφαρμογή σχολικών κανονισμών σε αριθμό σχολείων με τη συνεργασία του Συνηγόρου του Παιδιού προανήγγειλε σήμερα η υπ. Παιδείας Αννα Διαμαντοπούλου στη διάρκεια συζήτησης με μαθητές όλων των τάξεων για θέματα πρωινής προσευχής στα σχολεία και εκκλησιασμού των μαθητών, στιγματισμού των μαθητών εκ μέρους των καθηγητών, καπνίσματος των μαθητών και ποινών-κυρώσεων στο πλαίσιο της 4ης συνάντησης της Ομάδας Εφήβων Συμβούλων με θέμα: «Σχολικοί Κανονισμοί και Δημοκρατική Διοίκηση στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση», που διοργάνωσε ο Συνήγορος του παιδιού..
Η υπ. Παιδείας άκουσε τις απόψεις των παιδιών και απάντησε σε ερωτήματά τους. Ανάμεσα στα σημεία που συζητήθηκαν ήταν η καλλιέργεια της δημοκρατίας στο σχολείο, η επιβολή κυρώσεων, η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου αλλά και των ίδιων των σχολικών κανονισμών σε κάθε σχολική μονάδα.
Η κ. Διαμαντοπούλου επεσήμανε ότι είναι σημαντική η αυτόνομη λειτουργία των σχολικών κοινοτήτων, η αλλαγή προτεραιοτήτων με έμφαση στο συμφέρον του μαθητή και του σχολείου, ο σχεδιασμός του εκπαιδευτικού προγράμματος με σεβασμό στα τοπικά χαρακτηριστικά της κοινωνίας.
Επίσης έδωσε έμφαση στο ότι χρειάζεται να αλλάξει η ατμόσφαιρα, η λογική και η κουλτούρα της σχολικής κοινότητας.
Διαπίστωσε εξάλλου ότι πολλές παρατηρήσεις που έθεσαν τα παιδιά ήταν εξαιρετικά εύστοχες και ώριμες και μπορούν να αποτυπωθούν ως κατευθύνσεις προς τα σχολεία.
ΔΕΙΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΚΑΙ:
Η Υπουργός Παιδείας, απαντά στους μαθητές για θέματα προσευχής και εκκλησιασμού.
Μπανάνες
-
*Οι δημοπρασίες έργων ‘τέχνης’ και άλλων παραδόξων αντικειμένων μας έχουν
δώσει κατά καιρούς τροφή για σχολιασμό και περίσκεψη σχετικά με το
αισθητικό γο...
Πριν από 13 ώρες
3 σχόλια:
Η Υπουργός αναφέρει ότι: «δεν πρέπει επ΄ ουδενί να πιέζει τους εισερχόμενους, τους φιλοξενούμενους, αυτούς που θέλουν να μοιραστούν την ίδια πατρίδα, να ταυτιστούν, να αφομοιωθούν πολιτιστικά».
1. Δεν προσκλήθηκε κανείς λαθρομετανάστης να έρθει με το ζόρι.
2. Όταν φιλοξενείς κάποιον στο σπίτι σου δεν σου βάζει όρους και κανονισμούς λειτουργίας του σπιτιού.
ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΗΣΙΕΣ
ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Τι εννοεί η Υπουργός με το "σχεδιασμός του εκπαιδευτικού προγράμματος με σεβασμό στα τοπικά χαρακτηριστικά της κοινωνίας"
Σχεδιάζουν μήπως και κάτι άλλο;
ΔΑΣΚΑΛΟΣ
OXI MONΟ ΛΟΓΙΑ. ΑΥΤΗ Η ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ ΝΑ ΜΕΤΑΦΡΑΣΤΕΙ ΣΕ ΜΑΥΡΙΣΜΑ ΑΥΤΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ.
Δημοσίευση σχολίου