Γράφει ο Μοναχός Μωυσής, Αγιορείτης
Είναι γεγονός αδιαμφισβήτητο ότι η μεγάλη πρόοδος της υπομονετικής και επιμελούς επιστημονικής μεθόδου και έρευνας στις ημέρες μας έχει δημιουργήσει μια "βιολογική επανάσταση", όπως ονομάστηκε.
Οι πρωτοπόροι αυτοί γενετικοί χειρισμοί, που αναφέρονται στην αρχή και το τέλος της ζωής, δημιουργούν οπωσδήποτε κάποια σοβαρά ηθικά προβλήματα, που από καιρό έχουν επισημανθεί από ειδικούς. Πολλοί δικαιολογημένα μιλούν για μια νέα διατύπωση και επαναπροσδιορισμό των ορίων και πλαισίων για το δέον και το ήθος της ιατρικής επιστήμης. Η βιολογική, λοιπόν, καλείται σήμερα να απαντήσει σε καυτά ερωτήματα.
Η ανθρώπινη παρέμβαση στους φυσικούς νόμους της ζωής θέλει σίγουρα μεγάλη διάκριση, αρετή που δυστυχώς πολύ απουσιάζει στους δύσκολους καιρούς μας. Κάθε ζωή είναι πάντοτε ιερή. Δεν είναι εύκολο να πούμε πώς μπορούμε, όποτε θέλουμε, να παρεμβαίνουμε στη ζωή, για να την αφαιρέσουμε ή ακόμη και να την παρατείνουμε με δόλιους τρόπους. Ποιος είναι εκείνος ο τόσο σοφός, που μπορεί να θέσει αυστηρούς κανόνες στην απόλυτη τήρηση του σεβασμού της ανθρώπινη ζωής;
Η γνώση, η σοβαρότητα, η σύνεση, η διάκριση μπορούν να συνεισφέρουν πολλά στον απαραίτητο αυτό προβληματισμό. Κανείς καταρχάς δεν πρέπει να φοβάται σε έναν τέτοιο διάλογο. Να μη δικαιολογηθεί και δεν προσέλθει σε ένα τόσο σοβαρό διάλογο. Θέση στο τραπέζι αυτό έχει ο επιστήμονας. Ο ιατρός. Ο φιλόσοφος. Ο θεολόγος. Ο κοινωνιολόγος. Ο νομικός. Η κοινωνία και η εκκλησία, η επιστήμη και η θρησκεία, άνετα και άφοβα να συζητήσουν ειλικρινά. Η αγάπη, η κατανόηση, η υπομονή θα βοηθήσουν πολύ στην ανεύρεση της ελευθερώτριας αλήθειας. Η ευθύνη όλων είναι ιδιαίτερα μεγάλη.
Ως αγιορείτης μοναχός ταπεινά έχω να καταθέσω μια δισχιλιετή παράδοση ορθόδοξης ανθρωπολογίας. Ο Θεός μας είναι όλο αγάπη. Η άκρα φιλανθρωπία του Θεού τον κάνει να παρεμβαίνει συνεχώς στον κόσμο ευεργετικά. Ο άνθρωπος είναι τέλεια ελεύθερος να αγαπήσει ή να απορρίψει τον Θεό. Ο Δημιουργός Θεός θέλει συνδημιουργό το πλάσμα του και όχι αυτονομημένο. Ο Χριστός παρουσιάζεται στο ευαγγέλιο ως ιατρός ψυχών και σωμάτων, ως πατέρας, φίλος και αδελφός.
Τα βιοηθικά διλήμματα είναι αρκετά δύσκολα. Δεν μπορούμε να πούμε ότι οι απαντήσεις είναι πάντοτε εύκολες. Άστοχες επεμβάσεις στην αρχή της ζωής μπορούν να δημιουργήσουν τεράστια ψυχολογικά προβλήματα σε γονείς και παιδιά. Να αφήσουν ψυχικούς τραυματισμούς, που θα συνοδεύουν όλη τη ζωή.
Όπως λίαν ευστόχως παρατηρεί ο καθηγητής Α.Μ. Σταυρόπουλος, "η εκκλησία δεν έχει δικαίωμα, εφ' όσον της το ζητούν ή εφ' όσον διαπιστώνει μια δυσκολία, να μην προστρέξει με ευήκοον ους στην κραυγή του κόσμου, όσο σιγανή και αν είναι αυτή, και να ακροαστεί και κραυγές και ψιθύρους". Η Ορθόδοξη Εκκλησία, για παράδειγμα, είναι καταρχάς θετική στο θέμα των μεταμοσχεύσεων και θεωρεί την πράξη του αγαθού δότη θεάρεστη και ευλογημένη. Ο λήπτης φυσικά δεν λαμβάνει επίγεια αθανασία.
Υπάρχουν πολλά και μεγάλα θέματα βιοηθικά που απασχολούν και προβληματίζουν πολλούς πολύ και χρειάζεται μια υπεύθυνη τοποθέτηση. Θέματα ιατρικά υποβοηθούμενης ανθρώπινης αναπαραγωγής, προγενετικής διάγνωσης, γενετικής πρόβλεψης, θεραπευτικής παρέμβασης, κλωνοποίησης σωματικών κυττάρων για την ανάπτυξη ιστών και οργάνων, ευθανασίας, μεταμοσχεύσεων και αρκετά συναφή.
Η Εκκλησία μας δικαιολογημένα σε ορισμένα από αυτά είναι τελείως απορριπτική, άλλα τα συζητά και άλλα τα επιτρέπει με βάση πάντοτε την αγάπη, την αλήθεια και το σεβασμό της ιερότητας της ζωής και του μοναδικού ανθρωπίνου προσώπου.
Εδώ φυσικά δεν μπορούμε να δώσουμε εμείς τελικές απαντήσεις. Ας μελετάμε, ας συζητάμε, ας ακούμε, ας προσέχουμε, ας συμπονάμε. Μην πηγαίνουμε σε ένα διάλογο προαποφασισμένοι να καταδικάσουμε. Η αλήθεια έχει μαζί της και την αγάπη.
ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ 13/9/2009
Ποιμαντορική εγκύκλιος Χριστουγέννων Μητροπολίτου Κυθήρων Σεραφείμ
-
Πνευματική χαρά καί ἀγαλλίασις, χαροποιά σκιρτήματα καί εὐφροσύνη καρδίας
ἀναδύονται ἀπό τά τρίσβαθα τοῦ ψυχικοῦ μας κόσμου διά τό κοσμοσωτήριο καί
κοσμο...
Πριν από 1 ημέρα
16 σχόλια:
Ντροπή στον μοναχό ΜωΥσή να δικαιολογεί τις εγκληματικές μεταμοσχεύσεις. Ντροπή.
Είναι αυτός μοναχός της Ορθοδοξου Εκκλησίας;
Που εγκρίνει τα εγκλήματα των μεταμοσχεύσεων;
Η Εκκλησία δεν εγκρίνει την μεταμόσχευσι των ΜΟΝΩΝ οργάνων.
Γιατί το αποκρύπτει ο ένοχος Μωϋσής;
Γιατί δεν λέει την αλήθεια ο Μωϋσής; Ντροπή του.
Αν για την επιστήμη όλα τα θέματα είναι διαπραγματεύσιμα,εκτός από τη δαρβινική αρχή της εξέλιξης των ειδών και την "αρχή της ηδονής" του Φρόυντ (παρένθεση,η "αρχή της ηδονής" δέχεται σήμερα καίριο πλήγμα με τα παιδιά του σωλήνα και τις κλωνοποιήσεις,αλλά αυτό δεν το λέει κανείς) για την Εκκλησία δεν συμβαίνει το ίδιο.Η αρχή της Ζωής από τον Ζωοδότη,"το Πνεύμα το άγιον,το κύριον,το ζωοποιόν",δεν νομίζω ότι μπορεί να τεθεί υπό διαπραγμάτευση.
Αν τώρα έρχεται η επιστήμη να μας λύσει κάποια προβλήματα,τα περισσότερα είναι αυτά που η ίδια έχει δημιουργήσει.Αλλά τα έχει δημιουργήσει και η αποστασία μας από τον αγαθόν Θεόν.Ποιός επιστήμονας σήμερα γνωρίζει,και ομολογεί,και πράττει σύμφωνα με το: "Η θεοσέβειά εστι σοφία,το δε απέχεσθαι από κακών εστιν επιστήμη".
Όσοι εξ αυτών το γνωρίζουν είναι για "τα μπάζα" (συγγνώμη για την έκφραση) της επιστήμης ή του διαδικτύου.Όποιος δεν ανήκει στις ποικίλες σχολές και στοές, στις οποίες εφορεύουν οι ομόπιστοι Δαρβινιστές και Φροϋδιστές,δεν πρόκειται να δει ποτέ προκοπή.Κατά συνέπεια,δεν πρόκειταιε ποτέ να κσληθεί σε διαλόγους. Αυτό,δα,έλλειπε.Να μην ξέρουμε και ποιους να καλέσουμε σε διαλόγους.
Κυριε Κυπριανε Χριστοδουλιδη, νομιζω ειστε γιατρος και νομιζω γραψατε βιβλίο κατά των μεταμοσχεύσεων ή οχι;
Τι λετε για τις μεταμοσχευσεις;
Δεν μπορώ να γράψω πολλά,όπως και δεοντολογικά δεν μπορώ να δώσω στη δημοσιότητα την αλληλογραφία που είχα κάποτε με τον μοναχό Μωυσή.
Μονολεκτικά θα απαντούσα ότι η Ιατρική δεν είναι η επιστήμη του απολύτου,όπως ουδείς επιστημονικός κλάδος είναι,γι΄ αυτό και είναι επιδεκτική αναθεωρήσεων. Δεν μπορεί λοιπόν να αποφαίνεται με κατηγορηματικό - δογματικό σχεδόν - τρόπο ότι ο εγκεφαλικός "θάνατος" είναι θάνατος. Δεν είναι και τα όργανα αφαιρούνται από έμψυχο και ζώντα άσθενή.
Ας δώσω και μια μικρή συνέχεια γράφοντας τα ακόλουθα.Νομίζω,αυτό μπορώ να το κάνω γιατί δεν πρόκειται περί "ιδιωτικής" παρένθεσης.Πρόκειται για την κυριολεκτική αλλοτρίωση του Ορθοδόξου φρονήματος,που επιδιώχθηκε και συστηματικά επιχειρείτε.
Για μια και μοναδική φορά κλήθηκα να συμμετάσχω στην περιβόητη "Επιτροπή Βιοηθικής" για τις μεταμοσχεύσεις.
Ένας εκ των μελών της επιτροπής ήταν και ο καθηγητής της Νευρολογίας στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (υπήρχαν και άλλοι) ο οποίος,αφού απαρίθμησε εργασίες και λαμπρά ονόματα ερευνητών του κλάδου του,υπεστήριζε ανεπιφύλακτα τον εγκεφαλικό "θάνατο".Να σημειωθεί ότι ο εν λόγω καθηγητής είναι και θεοσεβής άνθρωπος.
Όταν μου δόθηκε ο λόγος υπέβαλα το ερώτημα στον αξιότιμο καθηγητή της Νευρολογίας και ζήτησα να μου απαντήσει,αν ο φερόμενος ως εγκεφαλικά νεκρός τυγχάνει να είναι και άψυχος.Ο κύριος καθηγητής δυσκολεύτηκε προς στιγμήν και ενώπιον της επιτροπής είπε: Είναι με ψυχή,αλλά η ψυχή του είναι ανέκφραστη!.
Η απάντηση φαίνεται ότι ικανοποίησε τα μέλη και τον πρόεδρο της επιτροπής.Η συζήτηση ξέφυγε σε άλλα θέματα - έτσι γίνεται συνήθως - και το τελικό αποτέλεσμα ήταν το ανεκδιήγητο βιβλίο που εξέδωσε η επιτροπή περί μεταμοσχεύσεων.Ακολούθησε βέβαια κι ένα ακόμη από τον,στη συνέχεια,τιμηθέντα για το έργο του πρόεδρο της επιτροπής.
Αν ο αναγνώστης δεν κατάλαβε την "δελφική" απάντηση που μου έδωσε ο καθηγητής της Νευρολογίας του ΑΠΘ την απλοποιώ: Όταν η ψυχή είναι ανέκφραστη είναι ως να μην υπάρχει ή μάλλον,υπάρχει μόνο και μόνο για να αποκτήσουμε την εμπειρική αίσθηση ή γεύση, της χριστιανικής αγάπης! Κι έτσι,να γίνουμε όλοι ενσυνειδήτως δωρητές οργάνων.Την ώρα που θα μας αφαιρούν τα όργανα,τότε θα καταλάβουμε ότι ο Θεός αγάπη εστι! "Σφάξε με γιατρέ ν΄ αγιάσω" !! Όλα τα άλλα είναι ιδεολογήματα και ψυχαναγκαστικές βεβαιότητες,όπως μας βεβαιώνουν οι θεοσεβείς οπαδοί του Φρόυντ.
Αν αυτό δεν συνιστά τη χειρότερη πλαστογραφία της αγάπης και την πλήρη απώλεια του Ορθοδόξου φρονήματος,δεν γνωρίζω ποιο άλλο μπορεί να είναι.
Κύριε Χριστοδουλίδη
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ να γράψετε. Οφείλετε να γράψετε.
Κάθε μέρα σκοτώνονται ζωντανοί άνθρωποι.
Εγώ απορώ που είναι οι χριστιανοί γιατροί να βγούν και να φωνάξουν ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ;
Γιατί κρύπτονται;
Γιατί λουφάζουν;
Γιατί δεν ομιλούν;
Βγαίνει αυτός ο καλόγηρος που βρήκε ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ όπως γράφει θρασύτατα ο αναισχυντος από το ξερίζωμα του σηκωτιού του ανερώτητου ασθενή του, και το έβαλε αθεόφοβα στον εαυτό του και δεν ντρέπεται ο άθλιος.
Τι δηλαδή επειδή θεωρείται "λόγιος" τον κρύπτετε;
Βγάλτε τις επιστολές του στη δημοσιότητα.
Οφείλετε να το πράξετε.
Αλλοιώς κρύπτετε την αλήθεια των πραγμάτων και φέρετε ευθύνη.
Ποιά δεοντολογία υπερισχύει;
Πανω από όλα είναι η ΑΛΗΘΕΙΑ και όχι το σκάνδαλο, λένε οι Ορθόδοξοι Πατέρες.
"Εγώ απορώ που είναι οι χριστιανοί γιατροί να βγούν και να φωνάξουν ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ;"
Αγαπητέ κ.Γιώργο,
Οι άνθρωποι αυτοί υπάρχουν και φωνάζουν.Αλλά πνίγουν τις φωνές τους.Και γράφουν,αλλά για "τα μπάζα" (ζητώ και πάλι συγγνώμη).Αυτά όμως που γράφουν δεν "πνίγονται". Κυκλοφορούν
από χέρι σε χέρι και αθόρυβα, γκρεμίζουν τα υποχθόνια έργα τους.
Αγαπητέ κ.Γιώργο,
Θα σας παρακαλούσα να ζητήσετε συγγνώμη για τους βαρείς χαρακτηρισμούς που εκτοξεύσατε εναντίον του μοναχού Μωυσή.
Φροντίσετε να είσαστε ηπιότερος στη γραφή σας,ακόμη και όταν έχετε δίκιο.
Ως προς τον μοναχό Μωυσή,δεν είναι ο μόνος που πλανήθηκε.Εύχομαι το Φως το αληθινό, το φωτίζον πάντα άνθρωπο ερχόμενο (και επανερχόμενο) εις τον κόσμο, να διαλύσει τα σκοτάδια της πλάνης και να μαρτυρήσει "τη αληθεία".
Στον άγιο Θεό είναι οφειλέτης της ζωής που του δόθηκε και ο Θεός δεν ευλογεί την ευθανασία για να ζήσει κάποιος άλλος.Αν φθάσουμε στο σημείο να εξαγιάζουμε τον θάνατο ενός ανθρώπου για να ζήσουν οι πολλοί,δεν θα αργήσουμε να κάνουμε και το αντίστροφο: Να σκοτώσουμε τους πολλούς για να ζήσουν ευτυχισμένοι και απαλλαγμένοι από πλείστα όσα προβλήματα οι ολίγοι.
Αγαπητε μου κυριε Χριστοδουλιδη, σας ευχαριστω γιατι με παρηγορειτε.
Οι θεσεις σας ειναι σαφεστατες.
Και σας ευχαριστω.
Νομιζα οτι εμεινα μονος μαζι με καποιους αλλους ελαχιστους που πιστευαμε για τις μεταμοσχευσεις οτι αποτελουν εγκληματα.
Εσεις αφου ειστε γιατρος νομιζω οφειλετε να βγητε και να κραυγασετε για τα εγκληματα των μεταμοσχευσεων.
Με αυτες ασχολειται συστηματικα μονο το blog apotixisi.
Τα αλλα γιατι σιωπουν;
Δεν ειναι φονοι καθημερινοί;
Αυτοι οι ζωντανοι ασθενεις που τους παιρνουν βιαιως τα οργανα με τροπον χασαπικον δεν ειναι αδελφια μας;
Γιατι δεν τους υπερασπιζομαστε;
Οι φωνες τους εφθασαν στον θρονο του Θεου.
Ο θεος θα επιτρεψη δοκιμασιες σε ολους μας.
Ετσι πιστευω.
Πιστευω ακομα οτι δεν πρεπει κανενας μας να σιωπα.
Να βγουμε και να καταγγειλουμε τους ψευτοευλαβείς γιατρους τους γνωστους νευρολογους κλπ που λαμβανουν θεσι υπερ των μεταμοσχευσεων.
Δειτε και τις προσφατες θεσεις του κ. Παναγοπουλου στο alopsis. Ειναι θαυμασιος ο κυριος καθηγητης.
Νομιζω κυριε Χριστοδουλιδη οτι εδω στο ζητημα αυτο εσεις σαν γιατρος οφειλετε να βγητε αμεσα και να πητε και να διακηρυξετε παντου ολη την αληθεια για το ζητημα των μεταμοσχευσεων.
Ειναι εγκληματα, ή οχι;
Ειναι οι ανθρωποι αυτοι ζωντανοι ή οχι;
Ο Θεος επετρεψε να γινετε γιατρος.
Οφειλετε πολλα απεναντι στην αληθεια.
Αγαπητέ κ.Γιώργο,
Αυτά όλα και πολλά ακόμη τα έχω γράψει σε ένα μικρό βιβλίο,που είχαν την καλοσύνη να το κυκλοφορήσουν οι εκδόσεις ΥΠΑΚΟΗ. Από το 1995 που εξεδόθη το βιβλίο κανείς,ούτε και ο εκδότης, δεν
ενδιαφέρθηκε για την ανταπόκριση που πιθανόν να είχε.Δεν είχα ποτέ την παραμικρή ενημέρωση.Ούτε κανείς ασχολήθηκε με τον γράφοντα,αν τυχόν θα είχε κάτι νεο να προσθέσει.Το δε περίεργο,
παρακολουθώντας τα διάφορα άρθρα και βιβλία σχετικά με το θέμα,δεν είδα κανένα να κάνει έστω και μια αναφορά σε όσα αναφέρονταν και αντιγράφονταν εν παραλλαγή. Μόνο μια φορά αυτό έγινε.
Αινιγματικό επίσης είναι ότι και η Μονή των Αγίων Κυπριανού και Ιουστίνης,στην οποία παρέδωσα περί τα δέκα αντίτυπα,καθόλου δεν ασχολήθηκε.Άλλα σχετικά βιβλιαράκια επώνυμων πανεπιστημιακών σχολιάστηκαν στην στήλη της βιβλιοκριτικής του περιοδικού που κυκλοφορούν και όχι το δικό μου.Μπορεί πάντως να μου διαφεύγει κάτι.Δεν είμαι σε θέση να τα παρακολουθώ όλα.
Καταλαβαίνεις λοιπόν αφού κανένα ενδιαφέρον δεν υπήρχε,θεώρησα περιττό να ασχολούμαι πλέον με το θέμα.Τώρα,με την ευκαρία του κομπιούτερ του διαδικτύου και των μπλογκ,είπα να γράψω λίγα πράγματα.
Πάντως,από εντελώς άγνωστους και ανώνυμους σκητιώτες της Καψάλας,δεν έπαψαν να μου έρχονται ενθαρρυντικά μηνύματα και τους ευχαριστώ. Αφού έχω την ευλογία τους θα συνεχίσω.
Κυριε Χριστοδουλίδη με εντυπωσιάζετε πραγματικα.
Ειστε γιατρος και ομολογειτε και εσεις σαν γιατρος οτι ο εγκεφαλικος θανατος δεν ειναι θανατος.
Και τα όργανα που αφαιρουνται ειναι οργανα έμψυχου και ζωντος ασθενη.
Επομενως γινεται ενας φονος, ενας καθαρος φονος.
Και οχι κρυφα, αλλα φανερα.
Και βγαζουν τα οργανα απο ασθενη και τον πεθαινουν. Και με τις ευλογιες της Εκκλησιας; Ετσι;
Θα σας παρακαλουσα να μου απαντησετε στα παρακατω.
Γιατι σας καλεσαν μια και μονο φορα;
Γιατι δεν σας καλεσαν αλλη φορα; Σας καλεσαν στο συμβουλιο της βιοεπιτροπης;
Και επειδη διαφωνησατε με τον νευρολογο και εκφρασθηκατε δημοσια με αυτον, δεν σας ξανακαλεσαν;
Ποιοι απαρτιζουν την επιτροπη βιοηθικης και ποιος προεδρευει εις αυτήν;
Ωστε ο περιβοητος νευρολογος με τα μεγαλα μουστακια υπεστηριζε ανεπιφυλακτα τον "εγκεφαλικο θανατο";
Τον ρωτησατε αν ο φερομενος ως εγκεφαλικα νεκρος ειναι και αψυχος και σας απηντησε οτι ειναι έμψυχος, αλλα με ψυχη ανεκφραστη;
Και ποια ηταν τα μελη της επιτροπης που ικανοποιηθηκαν;
Τι φοβερη ειναι η επεξηγησι που λετε πιο κατω κυριε Χριστοδουλιδη;
Και εγω αναρωτιεμαι δεν γινομαστε ολοι μας κανιβαλλοι;
Και γιατι δεν μιλαμε και σιωπουμε;
Ποια ειναι αυτη η αγαπη;
Το εγκλημα σημερα το ονομαζουμε αγαπη;
Γνωριζετε οτι ο Μωυσης εγραψε αρθρο στο τελευταιο φυλλο της Αναπλασης και εξυβριζει τους γιατρους που ειναι κατα των μεταμοσχευσεων και ειρωνευεται ακομα εκεινους ως μη ορθοδοξους;
Που φωναζουν οι γιατροι, αγαπητε μου κυριε Χριστοδουλιδη;
Νομιζω το θεμα πρεπει να προβληθη περισσοτερο.
Να ενημερωθουν ολοι και μετα ας φερη ο καθενας τις ευθυνες του.
Οι χριστιανοι σημερα αδρανοποιηθηκαν για ολα τα θεματα.
Κοιτανε τον εαυτουλη τους.
Αυτο τους λενε και οι πνευματικοι τους.
Αυτο τους λενε και αλλοι πνευματικοι ανθρωποι.
Εγω προ μηνων στην παραλια της σκητης της Αγιας Αννης οταν ειπα σε καποιους μοναχους που γυριζουν και ψαλλουν σε μητροπολεις και αλλου και πληρωνονται να αντιδρασουν στα οικουμενιστικα των πατριαρχων και των φιλοπαπικων, απαντησαν "κοιτα την καμπουρα σου", και αναχωρησαν για τις καλυβες τους.
Ειναι αθλια η καταστασι.
Κυριε Χριστοδουλιδη θα ηθελα καποιο τηλεφωνο σας.
Πως αλλοιως να επικοινωνησουμε;
Γιατί δεν λέτε ονομάτα βρε παιδιά να καταλαβαίνουμε και εμείς; Ποιός είναι ο "περιβόητος νευρολόγος με τα μεγάλα μουστάκια";
Δεν εχω προβλημα να πω το ονομα.
Εγω εννοω τον περιβοητο Μπαλογιαννη που μας κανει και τον θεοσεβη.
Τωρα αν του δωσω κανενα χαρακτηρισμο μετα απο την θεσι που πηρε για τους ασθενεις που τους ξεριζωνουν τα οργανα για να δωσουν με το ζορι την αγαπη χωρις να το εχουν πη οι ιδιοι, θα με αποπαρη ο φίλτατος κ. Χριστοδουλιδης.
Δεν ξαναηδες σε αλλο ανθρωπο επι της γης πιο μεγα μουστακια.
Αληθεια λεγω ου ψευδομαι.
Αγαπητέ κ.Γιώργο και Ανώνυμε 15 Σεπτέμβριος 2009 6:33,
Αφού θέλετε ονόματα,μερικά που συγκράτησα ήταν:
1. Αρχιμανδρίτης,και νυν μητροπολίτης, Νικ.Χατζηνικιολάου
2. Καθηγητής Ιατροδικαστικής Αντ.Κουτσελίνης
3. Καθηγητής Νευρολογίας Σταυ.Μπαλογιάνης,με τα μεγάλα μουστάκια
4. Διευθυντής Χειρ/κης Κλινικής Σπ.Δρακόπουλος
5. Καρδιοχειρουργός Χρ.Χαρίτος
Άλλους δεν θυμάμαι.Τώρα,αν οι Χριστιανοί αδρανοποιήθηκαν,αυτό δεν το γνωρίζω αλλά και δεν μου φαίνεται πιθανό.Ότι όμως τους αδρανοποιούν είναι πασιφανές.Όποιος δεν ομολογεί "κατά τας ιδίας (των αρμοδίων) επιθυμίας" αυτός μπαίνει αυτομάτως στο περιθώριο.Ή τον αφήνουν να γράφει στο κομπιούτερ.Δημοκρατία έχουμε,αλλά αυτοί που θα διαβάζονται,θα βλέπονται, θα ακούγονται,θα είναι μόνο οι "κατά τας ιδίας (των αρμοδίων) επιθυμίας" επιτρεπόμενοι.Αυτός είναι ο χορός και η χαρά της δημοκρατίας μας.Όταν επιχειρηματολογείς βάσιμα και επιστημονικά,σου απαντούν:"Θέλουμε απόψεις και όχι τοποθετήσεις".Μετά δεν ξανακάνουν το λάθος να σε φωνάξουν πάλι.
Στο μπλογκ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΣΤΗ,που τώρα εξαφανίστηκε,δόθηκε στη δημοσιότητα ένα Συνέδριο που διοργάνωσε η παπική "εκκλησία" για το ζήτημα των μεταμοσχεύσεων,το 2005 αν θυμάμαι καλά. Και είδα με έκπληξη ότι οι παπικοί άρχισαν να αναδιπλώνονται.Εδώ οι δικοί μας "πέρα βρέχει".Τα γνωστά φιλομεταμοσχευτικά στόματα λαλούν μονίμως και οι άλλοι γράφουν σε μπλογκ ή σε έντυπα, για άτομα με ειδικά ενδιαφέροντα (όπως λέμε,με ειδικές ανάγκες).
Να δω τι θα κάνουμε,όταν σε λίγο εκτός από μεταμοσχευμένους μοναχούς,θα έχουμε και μοναχούς "του σωλήνα".Για ποιο Θεό θα μας λένε; Γι΄ αυτόν που ξέρουμε και πιστεύουμε ή για το θεό του σωλήνα,που τους έκανε ανθρώπους;Ποιος απο αυτούς θα τολμήσει να καταγγείλει την εντελώς παραφύσιν τεκνοποιία και ποιος θα ομολογήσει τα εγκλήματα των μεταμοσχεύσεων; Οπωσδήποτε όμως,θα δίνει τον αγώνα "ορθοδόξου" πίστεως και μαρτυρίας,τον αγώνα για την Αλήθεια.
Το τηλέφωνο θα ήταν φρόνιμο να μη σας το δώσω.Το όνομα σας είναι γνωστό.
ευχαριστω για την διευκρίνηση για τον ανθρωπο με τα μεγαλα μουστακια
Δημοσίευση σχολίου