22 Ιουν 2009

Βασικά σημεία από την ενθρονιστήρια ομιλία του Αποστολικού Εξάρχου των Ελληνορρύθμων Καθολικών Ελλάδος ( Ουνιτών) π. Δημ. Σαλάχα


(24 Μαΐου 2008)

- Υπήρξα πανεπιστημιακός διδάσκαλος πολλών Ορθοδόξων σπουδαστών, κληρικών και λαϊκών, στη Ρώμη και στο Παρίσι, και όλοι γνωρίζουν καλά τις σκέψεις και τα φρονήματα μου έναντι της Ορθοδοξίας. Με αυτές τις ειλικρινείς προθέσεις θα συνεχίσω τη νέα μου διακονία ως επίσκοπος στην Ελλάδα.
- Προς επισφράγιση αυτού, κατά τη συνάντηση μου την περασμένη Δευτέρα εδώ στην Αθήνα με τον Παναγιώτατο Οικουμενικό Πατριάρχη κ.κ. Βαρθολομαίο, μου πρόσφερε αυτό το άγιο ποτήριο, σύμβολο της πλήρους ενότητας την οποία επιζητούμε με την διακαή προσευχή μας και τον διάλογο αγάπης και αλήθειας. Αυτό το άγιον ποτήριον θα χρησιμοποιήσω σήμερα και αύριο κατά την πρώτη μου αρχιερατική θεία λειτουργία, εγκαινιάζοντας τη νέα μου διακονία στην Εκκλησία υπέρ της των πάντων ενώσεως.
- Μη με θεωρείτε «ουνίτη», αλλά ενωτικό ιεράρχη.
- Τιμή και συγκίνηση για μένα η παρουσία του εκπροσώπου του Τμήματος Θεολογίας της Θεολογικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης καθηγητού Νικολάου Μαγγιώρου. Σας παρακαλώ, κύριε καθηγητά, να διαβιβάσετε προς τον πρόεδρο του Τμήματος καθηγητή κ. Πέτρον Βασιλειάδη και ελλογιμοτάτους κυρίους καθηγητάς τις ευχαριστίες μου.
http://www.cen.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=306&Itemid=123
**************************************************************************
Δείτε και:
ΤΟ ΔΩΡΟ ΣΤΟΝ ΟΥΝΙΤΗ ΕΠΙΣΚΟΠΟ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Oι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

Η φωτογραφία μου
Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: aktinesblogspot@gmail.com